Dat is wel het laatste waar ik naar kijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:58 schreef Franneh het volgende:
Lily Allen.. gelukkig zonder te kijken naar het drumstel
Echt een bikkel hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
Moest ik vandaag ook, en vannacht ben ik ook pas 2 uur gaan slapen..![]()
Slaapze!
Ach, ik doe m'n bestquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:33 schreef Franneh het volgende:
Jezus wat post jij snel en voor mij wel een hint nu al ja.
Maar hoeft niet hoor als je nog niet wil
Haha, nee niet die dooie.... she is still alivequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:36 schreef Franneh het volgende:
Milk inc? Ik dacht een lekkere rock chick ofzo...
Weet niet hoe ze heet.. is dat die dooie of is die van een andere?
kut?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef nightcowboy het volgende:
Eerste drie letters zijn een scheldwoord.
Alicia Keysquote:Op zondag 18 juli 2010 13:00 schreef JustinK het volgende:
Ik reken 'm zelf maar even goed
Volgende:
[ afbeelding ]
Okee okee tis Kate Nash, maar ik heb valsgespeeld. Dus wilde ik het niet zeggen.quote:
Het frustreerde me dat ik die vorige niet wist, en niemand blijkbaar. Toen vroeg ik het aan mijn zoon, en hij zei: maar ik weet hoe je dat kan opzoekenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe speel jij vals bij TinyPic plaatjes?
What do you mean?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou even TinyPic gebruiken
Whahaha, ik zie het nu jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu staat de naam van de zangeres in de naam van het plaatje
http://nl.tinypic.com/
Ik wist het niet, maar zag het staan. Daarom had ik ook nog geen antwoord gegevenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Whahaha, ik zie het nu jaZo goed speel ik dus vals, not
Zal die tiny pic gebruiken.
Wist jij nou dat het Linda Ronstadt was, of heb je gespiekt?
Okee, das eerlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wist het niet, maar zag het staan. Daarom had ik ook nog geen antwoord gegeven
Hoe dan ook, ik post de volgendequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
Misschien wil hij Marja van der Toorn horen
Nee, Sugar Lee Hooper dient met hoofdletters geschreven te worden, Drinky toont geen respect.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
Misschien wil hij Marja van der Toorn horen
Ok maar de uitspraak was hetzelfdequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, Sugar Lee Hooper dient met hoofdletters geschreven te worden, Drinky toont geen respect.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:56 schreef Franneh het volgende:
Colbie Callait? Of hoe je het schrijven mag
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:41 schreef Robijn48 het volgende:
http://imgur.com/JZsXG.jpg
Weet even niet hoe ik hem uit moet vouwen?
Helemaal goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:41 schreef Robijn48 het volgende:
http://imgur.com/JZsXG.jpg
Weet even niet hoe ik hem uit moet vouwen?
Aargh, ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:54 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn quote bedoelde?
Je moet hem tussen [IMG] en [/IMG] doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:54 schreef Robijn48 het volgende:
Dank je voor het uitvouwen, hoe heb je dat gedaan? Dan weet ik het voor de volgende keer.
Had ik gedaan, maar hij vouwde nog niet uitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:55 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je moet hem tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] doen
Ohquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Had ik gedaan, maar hij vouwde nog niet uiten toen heb ik het maar weer weggegehaald.
Op dat icoontje klikken 'voeg afbeelding toe' en dan de url invullenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Had ik gedaan, maar hij vouwde nog niet uiten toen heb ik het maar weer weggegehaald.
Thanks!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op dat icoontje klikken 'voeg afbeelding toe' en dan de url invullen
Dat is toch hetzelfde als [IMG] ? Of ben ik nu dom.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op dat icoontje klikken 'voeg afbeelding toe' en dan de url invullen
Ehhhhquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef Franneh het volgende:
Haar 2e naam is hier een typische Hollandse kamper mannen naam
Nou geweldigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef Darkestrah het volgende:
Heeft een paar mooie nummers gemaakt, I Am Not My Hair is nog wel een paar keer op tv geweest. (Samen met Akon)
Whehe.........mij onbekend, deze dame. Hint?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:41 schreef Darkestrah het volgende:
Kom op, moet over 10 minuten de deur uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je wakker bent mag je er een nieuwe in gooien
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef JustinK het volgende:
Bij nader onderzoek blijket het geen zangeres, maar een actrice te zijn
Betekent dat dat je niet eens weet wie je hier neerplant?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef JustinK het volgende:
Bij nader onderzoek blijket het geen zangeres, maar een actrice te zijn
Hierbij een nieuwe:
[ afbeelding ]
Jawel, in de laatste film van dr dacht ik dat ik dr hoorde zingenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Betekent dat dat je niet eens weet wie je hier neerplant?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel, in de laatste film van dr dacht ik dat ik dr hoorde zingen
Nou post er eens 1 danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Robijn48 het volgende:
Ehm...vraagje...zouden er ook wat meer ehmm gerenommeerde zangeressen gepost kunnen worden...niet van die onbekende vaak jonge dames?
Allang geraden door Kworkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als jullie het met deze hint nog niet weten....
Wat is er mis met jonge wulpse dames?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Robijn48 het volgende:
Ehm...vraagje...zouden er ook wat meer ehmm gerenommeerde zangeressen gepost kunnen worden...niet van die onbekende vaak jonge dames?
Niks, helemaal niks, maar eh...het zijn vaak van die zangeresjes die nog geen naam hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat is er mis met jonge wulpse dames?
Ja dan wordt het lastig radenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niks, helemaal niks, maar eh...het zijn vaak van die zangeresjes die nog geen naam hebben
Vind het niet leuk die lui te raden, hou van goede muziekquote:
Post een goede dan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Vind het niet leuk die lui te raden, hou van goede muziek
Maar hee, het was maar een ideetje hoor, thats all.
JustinK gebruikt ze alleen om op te fappen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mogen ze van jou ook nog een goede stem hebben en goede muziek maken?
Nah, een foto maakt toch geen geluidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mogen ze van jou ook nog een goede stem hebben en goede muziek maken?
Jawelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Franneh het volgende:
[..]
JustinK gebruikt ze alleen om op te fappen natuurlijk
Kee, even denken...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:57 schreef Franneh het volgende:
[..]
Post je nog een goede? Misschien weet ik het nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |