quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef JustinK het volgende:
Bij nader onderzoek blijket het geen zangeres, maar een actrice te zijn
Betekent dat dat je niet eens weet wie je hier neerplant?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef JustinK het volgende:
Bij nader onderzoek blijket het geen zangeres, maar een actrice te zijn
Hierbij een nieuwe:
[ afbeelding ]
Jawel, in de laatste film van dr dacht ik dat ik dr hoorde zingenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Betekent dat dat je niet eens weet wie je hier neerplant?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel, in de laatste film van dr dacht ik dat ik dr hoorde zingen
Nou post er eens 1 danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Robijn48 het volgende:
Ehm...vraagje...zouden er ook wat meer ehmm gerenommeerde zangeressen gepost kunnen worden...niet van die onbekende vaak jonge dames?
Allang geraden door Kworkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als jullie het met deze hint nog niet weten....
Wat is er mis met jonge wulpse dames?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Robijn48 het volgende:
Ehm...vraagje...zouden er ook wat meer ehmm gerenommeerde zangeressen gepost kunnen worden...niet van die onbekende vaak jonge dames?
Niks, helemaal niks, maar eh...het zijn vaak van die zangeresjes die nog geen naam hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat is er mis met jonge wulpse dames?
Ja dan wordt het lastig radenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niks, helemaal niks, maar eh...het zijn vaak van die zangeresjes die nog geen naam hebben
Vind het niet leuk die lui te raden, hou van goede muziekquote:
Post een goede dan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Vind het niet leuk die lui te raden, hou van goede muziek
Maar hee, het was maar een ideetje hoor, thats all.
JustinK gebruikt ze alleen om op te fappen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mogen ze van jou ook nog een goede stem hebben en goede muziek maken?
Nah, een foto maakt toch geen geluidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mogen ze van jou ook nog een goede stem hebben en goede muziek maken?
Jawelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Franneh het volgende:
[..]
JustinK gebruikt ze alleen om op te fappen natuurlijk
Kee, even denken...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:57 schreef Franneh het volgende:
[..]
Post je nog een goede? Misschien weet ik het nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |