Aargh, ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:54 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn quote bedoelde?
Je moet hem tussen [IMG] en [/IMG] doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:54 schreef Robijn48 het volgende:
Dank je voor het uitvouwen, hoe heb je dat gedaan? Dan weet ik het voor de volgende keer.
Had ik gedaan, maar hij vouwde nog niet uitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:55 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je moet hem tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] doen
Ohquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Had ik gedaan, maar hij vouwde nog niet uiten toen heb ik het maar weer weggegehaald.
Op dat icoontje klikken 'voeg afbeelding toe' en dan de url invullenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Had ik gedaan, maar hij vouwde nog niet uiten toen heb ik het maar weer weggegehaald.
Thanks!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op dat icoontje klikken 'voeg afbeelding toe' en dan de url invullen
Dat is toch hetzelfde als [IMG] ? Of ben ik nu dom.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op dat icoontje klikken 'voeg afbeelding toe' en dan de url invullen
Ehhhhquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef Franneh het volgende:
Haar 2e naam is hier een typische Hollandse kamper mannen naam
Nou geweldigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef Darkestrah het volgende:
Heeft een paar mooie nummers gemaakt, I Am Not My Hair is nog wel een paar keer op tv geweest. (Samen met Akon)
Whehe.........mij onbekend, deze dame. Hint?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:41 schreef Darkestrah het volgende:
Kom op, moet over 10 minuten de deur uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je wakker bent mag je er een nieuwe in gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |