Je krijgt altijd wel een spatje binnen. En ja ik kan wel zwemmen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg kun je niet zwemmen?Afgelopen weekend van een brug over het kanaal af lopen springen, waar ook blauwalg zat. Nergens last van gehad
Neequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:21 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Zit je voor het eerst op internet of zo?
Ik ben 2 jaar naar het meer van Annecy geweestquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wij gaan er volgens mij dit jaar weer heen
giffen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeIk zocht voor de eerste keer op giffen
Wij zijn 3 keer in Zwitserland in het plaatsje steckelberg geweest, volgens mijn ouders het paradijs op aarde, maar de 2e keer toen we er heen gingen was er een modderstroom 10 meter van de camping af, echt stenen zo groot als olifanten kwamen de berg afzettenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar naar het meer van Annecy geweestEcht geweldig daar, de bergen, zo mooi, en het gezelschap, 's avonds een vuurtje stoken bij het meer
Mag echt bijna nergens meer, dat is wel jammer, maar daar wel
Dude. Dat heeft niks met niet kunnen zwemmen te makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg kun je niet zwemmen?Afgelopen weekend van een brug over het kanaal af lopen springen, waar ook blauwalg zat. Nergens last van gehad
om 6 uur 's ochtends en over een tijdje 4 dagen per weekquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dude. Dat heeft niks met niet kunnen zwemmen te makenDe kans dat je water binnen krijgt is gewoon heel groot. En ga niet tegen mij in want ik ben hier in de SC gewoon degene die het meest zwemt.
Zwemmenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
om 6 uur 's ochtends en over een tijdje 4 dagen per weekWAAROM
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
Zemmen is wel leuk, maar het moet niet mijn ochtendhumeur verpesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |