Vier jaar zonder klik in bed en je bent er mee aan het werk? Argh... Het lijkt mij dat er vooral in het begin toch wel een seksuele klik moet zijn. Dat kan enigszins wegebben na verloop van tijd, maar als er nooit een klik is geweest, zal ie er toch ook nooit meer komen lijkt me.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Neytiri het volgende:
Nu al bijna 4 jaar, maar heb nog steeds hoop, zijn er mee aan het werk.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Nope. Als het seksueel niet matcht, houdt het heel snel op.
Ik kon er mooi van maken dat ik een lang uithoudingvsvermogen had maar het wou gewoon niet. En t lijkt mij dat zij die klik dan ook niet heeft....quote:
En dan lukt het na het huwelijk ineens niet... Crap.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef Brerius het volgende:
Heb een relatie zonder dat gefriemel in bed![]()
![]()
Ben nog van de oude garde geen gefriemel voor het huwelijk![]()
Dit is geen onzin post meen het serieus
Dit dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Je voelt je gewoon niet aangetrokken tot 'r. Zijn er wel vrouwen in je leven geweest waar je je seksueel wel heel erg tot aangetrokken voelde?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:02 schreef SuperheldG het volgende:
Het was een lieve knappe meid maar uiteindelijk ... neh..
Godver begin ineens aan me geaardheid te twijfelen dan ineens..
Wel gefap voor het huwelijk? of ben je meer van World of Warcraft om je te amuseren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef Brerius het volgende:
Heb een relatie zonder dat gefriemel in bed![]()
![]()
Ben nog van de oude garde geen gefriemel voor het huwelijk![]()
Dit is geen onzin post meen het serieus
In het begin was daarin zelfs veel minder klik, de lust is er wel maar het is gewoon een super ongemakkelijke situatie geworden omdat het niet vanzelf gaat en we beiden er super onzeker in zijn. We hebben zowel goede als slechte seks gehad. Maar het is vooral de drempel om ermee te beginnen. Bij anderen gaat het zo natuurlijk en bij ons niet. Dan wordt het gewoon lastig. Verder heb ik gewoon een super geweldige kerel die ik absoluut niet kwijt wil dus die is dan zeker het werk waard.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vier jaar zonder klik in bed en je bent er mee aan het werk? Argh... Het lijkt mij dat er vooral in het begin toch wel een seksuele klik moet zijn. Dat kan enigszins wegebben na verloop van tijd, maar als er nooit een klik is geweest, zal ie er toch ook nooit meer komen lijkt me.
Liefde zonder seksuele klik? Ik snap dat niet! Echt! Hoe kan dat!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:03 schreef juxtaposition het volgende:
jaren volgehouden.
liefde he.. offer je een hoop voor op..
Ja het stomme is dat ik het alleen bij haar had!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je voelt je gewoon niet aangetrokken tot 'r. Zijn er wel vrouwen in je leven geweest waar je je seksueel wel heel erg tot aangetrokken voelde?
Moet eerlijk zeggen dat het andersom ook zo is. Ik heb een meisje gehad puur om ons zelf te plezieren, en in bed(of bank, keuken, grond) was het geweldig maar allebei geen behoefte aan relatie met elkaar..quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:10 schreef Neytiri het volgende:
In mijn omgeving merk ik dat verschillende stelletjes het daarmee niet al te makkelijk gaat. Iedereen denkt dat het vanzelf hoort te gaan maar dat is lang niet bij iedereen zo. En dan moet je er wat werk voor over hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |