Mwa, ik denk eigenlijk dat dat wel moet lukken, ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
¤25.95 per maand niet te doen?
Hi heeft op dit moment een hele prettige aanbieding.
Op dit moment altijd voor Bold gaan, de prijs scheelt zodanig weinig dat je die beter kan hebben (IMO)quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:40 schreef ShevaJB het volgende:
Waar zijn jullie het meest tevreden over? Ik twijfel nog tussen de Bold 9700 en een Curve.
Bold, die heeft in ieder geval 3G internet. Curve niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:40 schreef ShevaJB het volgende:
Waar zijn jullie het meest tevreden over? Ik twijfel nog tussen de Bold 9700 en een Curve.
Bold.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:40 schreef ShevaJB het volgende:
Inderdaad, gemis van 3G is een van de grootste nadelen van de 8520.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Bold, die heeft in ieder geval 3G internet. Curve niet.
Verschil tussen 3G en GPRS is in ieder geval huge.quote:
Jammer, de 8520 leek me wel wat. Niet zo duur, en er zit wat ruimte tussen de toetsen. Dat lijkt me wel makkelijk. Niet dat ik dikke vingers heb maar toch.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Verschil tussen 3G en GPRS is in ieder geval huge.
En Edge-dekking heb je nauwelijks in NL ik heb 't alleen in België.
Opzich is de 8520 ook wel te doen hoor, het internet is niet onwijs traag, maar wel een stuk trager dan met 3Gquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:13 schreef Glennz het volgende:
[..]
Jammer, de 8520 leek me wel wat. Niet zo duur, en er zit wat ruimte tussen de toetsen. Dat lijkt me wel makkelijk. Niet dat ik dikke vingers heb maar toch.
Ok, nja dan ga ik toch maar voor de 9700, want ik kan niet tegen traag internet. Daar word ik agressief van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:54 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Opzich is de 8520 ook wel te doen hoor, het internet is niet onwijs traag, maar wel een stuk trager dan met 3G
Zal bestquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Iedere BB ondersteund toch massa opslag?
Das het nieuwe modewoord he sinds apple besloten heeft geen flash te supporten op mobile devices. Dat op dat moment nog geen enkel mobile device flash support had werd even uit het oog verloren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee. waarvoor zou je flash nodig hebben?
True. ik heb het ook niet nodig op een blackberry, als je flash nodig zou hebben is er wel een applicatie voor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das het nieuwe modewoord he sinds apple besloten heeft geen flash te supporten op mobile devices. Dat op dat moment nog geen enkel mobile device flash support had werd even uit het oog verloren.
Om bepaalde sites te bekijken zoals youtube.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee. waarvoor zou je flash nodig hebben?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:49 schreef Glennz het volgende:
[..]
Om bepaalde sites te bekijken zoals youtube.
Hier gewoon fullscreen en HD kwaliteitquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:27 schreef Antony1989 het volgende:
Ze mogen de kwaliteit van YT wel een omhoog schroeven want dit is niet leuk meer. Niet fullscreen, en niet de beste kwaliteit, op mn Nokia e61 had ik nog wel betere kwaliteit!
Serieus?! Heb je een Storm dan ofzo? Ookal klik ik aan hogere kwaliteit, dan nog ziet het er echt lelijk uit!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hier gewoon fullscreen en HD kwaliteit
App gedownload.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:42 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Serieus?! Heb je een Storm dan ofzo? Ookal klik ik aan hogere kwaliteit, dan nog ziet het er echt lelijk uit!
Heb je iets aangepast ofzo hiervoor?
Speelt bij mij helaas gewoon precies dezelfde kwaliteit als m.youtube.comquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:00 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Speelt bij mij helaas gewoon precies dezelfde kwaliteit als m.youtube.com
1 enorm veel, volgens mij is je opslag gewoon je limietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:04 schreef turnazz het volgende:
2 vraagjes over de BlackBerry Curve 8900 met Vodafone... Ik heb er zo een...
1)hoeveel SMSjes kan je in je inbox hebben totaal.. ik ben bang dat straks mijn SMSjes niet binnenkomen..
2)volgens mij kunnen de SMSjes die ik stuur oneindig veel tekens hebben.. Na de 160 tekens begint ie weer opnieuw.. Maar ik ben bang dat als ik een SMS stuur met teveel tekens dat de ontvanger niet het hele bericht ontvangt, weet iemand hoe dat zit..
ALvast bedankt voor jullie antwoorden.
znarch, dank je wel voor je uitleg..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:21 schreef znarch het volgende:
[..]
1 enorm veel, volgens mij is je opslag gewoon je limiet
2 bovenin staat hoeveel tekens je nog hebt. ga je erover heen veranderd ook in de linkerbovenhoek een 1 in een 2. Dan ontvangt de ontvanger jouw sms gewoon in 1 delen.
[ afbeelding ]
Zoals hier dus. 160 tekens (klopt dat?) en dus het 1tje.
Staat er bij je mailinstelling niet dat je hem moet verifiëren ofzo? Vreemd namelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 16:31 schreef aaipod het volgende:
Nou ik heb ook een blackberry hoor. Een bold 9700. Sinds woensdag. Hartstikke mooi ding!
..Tot gisteravond! Mijn e-mail begon vaag te doen. Ik kreeg opeens geen mailtjes meer binnen. Na zelf een mailtje verzonden te hebben kreeg ik er ineens 6. Ok prima ik denk dat lost zich vanzelf wel weer op. Maar goed, vandaag weer geen mails..
Nu na 10 battery pulls. 8 keer mijn mailaccount opnieuw toevoegen. 2 volledige whipes, 5 keer servicebooks opnieuw verzonden en minstens 20 keer opnieuw aanmelden bij de hostrouteringstabel komt er stoom uit mijn oren![]()
Heeft iemand nog tips, want ik ben in staat dit ding nu van het balkon te gooien :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |