quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja wat, je moest eens weten hoe chaotisch sommige mensen zijn met doorgeven wat er in- en uit gaat!
En ik noem geen namen
Zou Socios hypotheken verkopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Er zullen wellicht hypotheekadviseurs zijn die gevoelig zijn voor mooie lakjes toch. Misschien kan ik mijn studieschuld ermee aflossen
lopen zonder je bloot te voelenquote:
Jaaquote:
Ik moest lachen om je bank! Hoever ben je met opruimen?quote:
Dankje! Oh en die hypotheek daar loop je nog wel even mee rondquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi!!!
[..]
Oi ja, begrijpelijk!
Ik ben gelukkig vrij van ouders-schuld inmiddels.
Nu nog 297000 euro aan de bank afbetalen.
Falerdquote:
Ooh yeaahquote:
Echt hequote:
En dan; pictures or it did not happenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Nog twee lades inruimen Princaess-a, dan ben ik klaar:)
Ik zal per lade een mooie foto makenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
En dan; pictures or it did not happen
Die houdt niet van neonkleurtjes, alleen van frenches en rode nagels geloof ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:16 schreef Mirjam het volgende:
socios, wat heb ik nou weer daaromtrent gemist?
Socios heeft een zwak voor gelakte vrouwennagelsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Die houdt niet van neonkleurtjes, alleen van frenches en rode nagels geloof ik.
Heb jij btw nog nagedacht over mn PM?
Die post zo nu en dan in het show hier je nagels topic, is man en hij fapt op lange gelakte nagelsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:16 schreef Mirjam het volgende:
socios, wat heb ik nou weer daaromtrent gemist?
Ik houd het bij in een sheet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef AmyGrace het volgende:
Ik durf m'n untrieds niet te tellenHoe zit dat bij jullie?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef AmyGrace het volgende:
Idem....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef AmyGrace het volgende:
Dat woord moet verboden wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die post zo nu en dan in het show hier je nagels topic, is man en hij fapt op lange gelakte nagels
Da's valsspelenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef AmyGrace het volgende:
Oh, ik ben dus niet de enige.. Gelukkig zijn er nagelwielen onderweg.. Als ik die vol lak met untrieds zijn ze niet meer untried toch?![]()
Zeker niet de enige, hier ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:32 schreef Aurelyx het volgende:
hee ik ben niet de enige met ouder-schuld, studieschuld, etc?![]()
Sharana: net een huis gekocht en je bent ziek? Geen wonder dat je zoveel lakjes koopt! *knufff*![]()
![]()
Ja maar gelukkig kan ik in januari eindelijk mijn hokje inquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:32 schreef Aurelyx het volgende:
hee ik ben niet de enige met ouder-schuld, studieschuld, etc?![]()
Sharana: net een huis gekocht en je bent ziek? Geen wonder dat je zoveel lakjes koopt! *knufff*![]()
![]()
En het is nu nog een hoop zand??? Gaan ze snel doen dan!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig kan ik in januari eindelijk mijn hokje in
Lindyyyyyy doe jij es tellen!!!quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
En Ainnir met d'r hauls van 547 OPI's per weekend
Kenkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef Diconnected het volgende:
Er zitten welgeteld 45 lakjes in De Doos
Ik heb de TD van 23e gisteren gekregen, dus er is nog hoop!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:42 schreef Mss het volgende:
Helaas staat er geen afzender bij en kan ik dus niet zien van wie het is. Ik denk dat het die van Bubsel is, want TD verwacht ik eigenlijk al niet meer.
Ik wil al knetterlang zoietsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Daph_ het volgende:
Is er hier toevallig iemand die ooit gehoord heeft van de LightWedge? Het is een lamp om boeken mee te kunnen lezen in het donker. Ik ga een week naar Spanje en 's avonds lezen is daar vreselijk aangezien het een camping betreft *mompelt*.
Het is zo'n ding:
http://www.amazon.com/gp/product/B0010T38Z4/ref=noref?ie=UTF8&s=hi
en dit is hoe het werkt:
Het lijkt me onwijs praktisch maar ik weet niet of de lampjes genoeg licht afgeven. Iemand een idee?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
En Ainnir met d'r hauls van 547 OPI's per weekend
Dan moet ik het echt per lakje gaan bekijken... ik heb het nergens staan..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lindyyyyyy doe jij es tellen!!!
En miss-moana moet je niet onderschatten, die bestelt 20 lakjes per maand maar die doet steeds een week met een mani, die moet nu ook wel een ziljoen untrieds hebben
En dan heb ik het nog niet eens over de extra dingen in de Doosquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
KenkerHoewel, dat wist ik eigenlijk wel.
Ik zal na je verslagje nog eens aandikken dat men er niet dubbel zoveel in hoeft te doen dan je er uithaalde om je schuldgevoel af te kopen
geen vestand van hoor maar in de avond leeslamp + tent = muggen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Daph_ het volgende:
Is er hier toevallig iemand die ooit gehoord heeft van de LightWedge? Het is een lamp om boeken mee te kunnen lezen in het donker. Ik ga een week naar Spanje en 's avonds lezen is daar vreselijk aangezien het een camping betreft *mompelt*.
Het is zo'n ding:
http://www.amazon.com/gp/product/B0010T38Z4/ref=noref?ie=UTF8&s=hi
en dit is hoe het werkt:
Het lijkt me onwijs praktisch maar ik weet niet of de lampjes genoeg licht afgeven. Iemand een idee?
nouja een hoop zand met ondertussen gelukkig wel wat betonblokjes, maar het lijkt nog nergens opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En het is nu nog een hoop zand??? Gaan ze snel doen dan!
Waffer iets heb je gekocht?
Bwehehe ja dat wil ik het liefst vermijdenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil al knetterlang zoiets
* Stormqueen heeft trauma's van in een tent liggen met boek in 1 hand en zaklamp in de andere en dan nekkramp krijgen
daar kan je ook een lakje van kopen!!1!11!1111quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bwehehe ja dat wil ik het liefst vermijdenEn dit geeft in principe niet heel veel licht af, dus volgens mij zou je nog moeten kunnen lezen als er iemand anders bij je in de tent ligt.. Het kost ¤ 12 ongeveer geloof ik dus op zich valt de prijs wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |