Gossieeeequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die heeft geen vulling meer in z'n hoofd...
En zoals we beide weten is dat ook het verstandigst eik....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg... ik heb misschien een derde nog niet eens op gehad en ik heb ook lakjes die ik niet zo snel weer op zal doen, maar ik moet alles houden...
Ach, ruilen is niet erg, blijf je per saldo op hetzelfde aantal lakjes staanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En zoals we beide weten is dat ook het verstandigst eik....
wat is er?quote:
Ik wil bij TD bestellen want ik heb alweer 9 lakjes die ik wil maar er is nog een TD pakketje onderweg en heb gister ook al het nagellakred besteld en vandaag is bubsels pakket binnen gekomen plus nog de 3 pakketjes van vorige week en de week ervoor heb ik al veel te veel besteeeeeeeeeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 20:45:37 ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil bij TD bestellen want ik heb alweer 9 lakjes die ik wil maar er is nog een TD pakketje onderweg en heb gister ook al het nagellakred besteld en vandaag is bubsels pakket binnen gekomen plus nog de 3 pakketjes van vorige week en de week ervoor heb ik al veel te veel besteeeeeeeeeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUST
RESIST ....Wow dat zijn wel ernstige falenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil bij TD bestellen want ik heb alweer 9 lakjes die ik wil maar er is nog een TD pakketje onderweg en heb gister ook al het nagellakred besteld en vandaag is bubsels pakket binnen gekomen plus nog de 3 pakketjes van vorige week en de week ervoor heb ik al veel te veel besteeeeeeeeeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUST
RESIST ....JE ZIT IN DE VAL, IN DE VAL!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hahaha ik wou het al niet zeggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja dat krijg je als je ouder wordt
mijn loon was ook binnen, maar aan mijn rekening te zien weet ik niet waar alles gebleven isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef Joysa het volgende:
Als mijn loon binnen komt ga ik ook weer eens TD falen
Ik heb ge ebay faald... 12 lakkies voor 50 euro incluus shippen, viel me meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef Joysa het volgende:
Als mijn loon binnen komt ga ik ook weer eens TD falen
faalkipjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ge ebay faald... 12 lakkies voor 50 euro incluus shippen, viel me mee
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net de hele vintage vixen collectie besteld geloof ik.
Deh is nie duurquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ge ebay faald... 12 lakkies voor 50 euro incluus shippen, viel me mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |