Gossieeeequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die heeft geen vulling meer in z'n hoofd...
En zoals we beide weten is dat ook het verstandigst eik....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg... ik heb misschien een derde nog niet eens op gehad en ik heb ook lakjes die ik niet zo snel weer op zal doen, maar ik moet alles houden...
Ach, ruilen is niet erg, blijf je per saldo op hetzelfde aantal lakjes staanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En zoals we beide weten is dat ook het verstandigst eik....
wat is er?quote:
Ik wil bij TD bestellen want ik heb alweer 9 lakjes die ik wil maar er is nog een TD pakketje onderweg en heb gister ook al het nagellakred besteld en vandaag is bubsels pakket binnen gekomen plus nog de 3 pakketjes van vorige week en de week ervoor heb ik al veel te veel besteeeeeeeeeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 20:45:37 ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil bij TD bestellen want ik heb alweer 9 lakjes die ik wil maar er is nog een TD pakketje onderweg en heb gister ook al het nagellakred besteld en vandaag is bubsels pakket binnen gekomen plus nog de 3 pakketjes van vorige week en de week ervoor heb ik al veel te veel besteeeeeeeeeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUST
RESIST ....Wow dat zijn wel ernstige falenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
[..]
Ik wil bij TD bestellen want ik heb alweer 9 lakjes die ik wil maar er is nog een TD pakketje onderweg en heb gister ook al het nagellakred besteld en vandaag is bubsels pakket binnen gekomen plus nog de 3 pakketjes van vorige week en de week ervoor heb ik al veel te veel besteeeeeeeeeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUST
RESIST ....JE ZIT IN DE VAL, IN DE VAL!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hahaha ik wou het al niet zeggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja dat krijg je als je ouder wordt
mijn loon was ook binnen, maar aan mijn rekening te zien weet ik niet waar alles gebleven isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef Joysa het volgende:
Als mijn loon binnen komt ga ik ook weer eens TD falen
Ik heb ge ebay faald... 12 lakkies voor 50 euro incluus shippen, viel me meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef Joysa het volgende:
Als mijn loon binnen komt ga ik ook weer eens TD falen
faalkipjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ge ebay faald... 12 lakkies voor 50 euro incluus shippen, viel me mee
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net de hele vintage vixen collectie besteld geloof ik.
Deh is nie duurquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ge ebay faald... 12 lakkies voor 50 euro incluus shippen, viel me mee
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUST
RESIST ....Ik zeg doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
Ik kreeg vandaag deze binnen![]()
Dus ik scheeeur die verpakking open, komt er zo'n inemini dinkie uitMn mama zo oh dat gaat noooit passen
en ik zo van indd never never
Wat blijkt, ik pas in die schijtdinkies tegenwoordig
Hij is zoooo mooi
En nu wil ik helemaal snel op vakantie
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:
Tankini'squote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
[..]
![]()
![]()
Ik kreeg vandaag deze binnen
[ afbeelding ]
Dus ik scheeeur die verpakking open, komt er zo'n inemini dinkie uitMn mama zo oh dat gaat noooit passen
Hij is zoooo mooi
daar wil ik er ook nog een paar van!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
super voor je meisquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij is zoooo mooi
en de cosmix collectie ook zeker?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar wil ik er ook nog een paar van!
Zeker ja!quote:
Mooi!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij is zoooo mooi
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
@ Lindytje; die nagellakchaosfotos zijn
Mooi!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij is zoooo mooi
Oi ja, begrijpelijk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet gewoon in een jaar tijd zo'n 2800 euro terugbetalen aan mijn ouders, best een goede stok achter de deur om TD ff met rust te laten. Oh ja, en ik moet voor maart nog zo'n 1800 euro hebben om met school te kunnen starten!
Missie inventariseren?? ;')quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:53 schreef Diconnected het volgende:
Ja serieuspakketjes meneer kwam, en De Doos was echt groot en zwáár! En daar bovenop heel schattig het doosje van Bubs
![]()
En ik ben nu al in Love met m'n nieuwe lakjes van Bubs, nu alleen de Doos doorspitten en alles sorteren want ik heb een missie gekregen van SQ
verkoop je nagellakjes en je bent schulden vrij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi!!!
[..]
Oi ja, begrijpelijk!
Ik ben gelukkig vrij van ouders-schuld inmiddels.
Nu nog 297000 euro aan de bank afbetalen.
Hahahahahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
laat me raden, ik wordt ouder dus ook voorspelbaarder?
Ja wat, je moest eens weten hoe chaotisch sommige mensen zijn met doorgeven wat er in- en uit gaat!quote:
Op het moment dat ik mijn hypotheek kan aflossen met het verkopen van mijn lakjes bel ik jou als eerstequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
verkoop je nagellakjes en je bent schulden vrij?
Ik ook geloof ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |