Zeker niet de enige, hier ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:32 schreef Aurelyx het volgende:
hee ik ben niet de enige met ouder-schuld, studieschuld, etc?![]()
Sharana: net een huis gekocht en je bent ziek? Geen wonder dat je zoveel lakjes koopt! *knufff*![]()
![]()
Ja maar gelukkig kan ik in januari eindelijk mijn hokje inquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:32 schreef Aurelyx het volgende:
hee ik ben niet de enige met ouder-schuld, studieschuld, etc?![]()
Sharana: net een huis gekocht en je bent ziek? Geen wonder dat je zoveel lakjes koopt! *knufff*![]()
![]()
En het is nu nog een hoop zand??? Gaan ze snel doen dan!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig kan ik in januari eindelijk mijn hokje in
Lindyyyyyy doe jij es tellen!!!quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
En Ainnir met d'r hauls van 547 OPI's per weekend
Kenkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef Diconnected het volgende:
Er zitten welgeteld 45 lakjes in De Doos
Ik heb de TD van 23e gisteren gekregen, dus er is nog hoop!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:42 schreef Mss het volgende:
Helaas staat er geen afzender bij en kan ik dus niet zien van wie het is. Ik denk dat het die van Bubsel is, want TD verwacht ik eigenlijk al niet meer.
Ik wil al knetterlang zoietsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Daph_ het volgende:
Is er hier toevallig iemand die ooit gehoord heeft van de LightWedge? Het is een lamp om boeken mee te kunnen lezen in het donker. Ik ga een week naar Spanje en 's avonds lezen is daar vreselijk aangezien het een camping betreft *mompelt*.
Het is zo'n ding:
http://www.amazon.com/gp/product/B0010T38Z4/ref=noref?ie=UTF8&s=hi
en dit is hoe het werkt:
Het lijkt me onwijs praktisch maar ik weet niet of de lampjes genoeg licht afgeven. Iemand een idee?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
En Ainnir met d'r hauls van 547 OPI's per weekend
Dan moet ik het echt per lakje gaan bekijken... ik heb het nergens staan..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lindyyyyyy doe jij es tellen!!!
En miss-moana moet je niet onderschatten, die bestelt 20 lakjes per maand maar die doet steeds een week met een mani, die moet nu ook wel een ziljoen untrieds hebben
En dan heb ik het nog niet eens over de extra dingen in de Doosquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
KenkerHoewel, dat wist ik eigenlijk wel.
Ik zal na je verslagje nog eens aandikken dat men er niet dubbel zoveel in hoeft te doen dan je er uithaalde om je schuldgevoel af te kopen
geen vestand van hoor maar in de avond leeslamp + tent = muggen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Daph_ het volgende:
Is er hier toevallig iemand die ooit gehoord heeft van de LightWedge? Het is een lamp om boeken mee te kunnen lezen in het donker. Ik ga een week naar Spanje en 's avonds lezen is daar vreselijk aangezien het een camping betreft *mompelt*.
Het is zo'n ding:
http://www.amazon.com/gp/product/B0010T38Z4/ref=noref?ie=UTF8&s=hi
en dit is hoe het werkt:
Het lijkt me onwijs praktisch maar ik weet niet of de lampjes genoeg licht afgeven. Iemand een idee?
nouja een hoop zand met ondertussen gelukkig wel wat betonblokjes, maar het lijkt nog nergens opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En het is nu nog een hoop zand??? Gaan ze snel doen dan!
Waffer iets heb je gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |