Er zullen wellicht hypotheekadviseurs zijn die gevoelig zijn voor mooie lakjes tochquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op het moment dat ik mijn hypotheek kan aflossen met het verkopen van mijn lakjes bel ik jou als eerste![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja wat, je moest eens weten hoe chaotisch sommige mensen zijn met doorgeven wat er in- en uit gaat!
En ik noem geen namen
Zou Socios hypotheken verkopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Er zullen wellicht hypotheekadviseurs zijn die gevoelig zijn voor mooie lakjes toch. Misschien kan ik mijn studieschuld ermee aflossen
lopen zonder je bloot te voelenquote:
Jaaquote:
Ik moest lachen om je bank! Hoever ben je met opruimen?quote:
Dankje! Oh en die hypotheek daar loop je nog wel even mee rondquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi!!!
[..]
Oi ja, begrijpelijk!
Ik ben gelukkig vrij van ouders-schuld inmiddels.
Nu nog 297000 euro aan de bank afbetalen.
Falerdquote:
Ooh yeaahquote:
Echt hequote:
En dan; pictures or it did not happenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Nog twee lades inruimen Princaess-a, dan ben ik klaar:)
Ik zal per lade een mooie foto makenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
En dan; pictures or it did not happen
Die houdt niet van neonkleurtjes, alleen van frenches en rode nagels geloof ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:16 schreef Mirjam het volgende:
socios, wat heb ik nou weer daaromtrent gemist?
Socios heeft een zwak voor gelakte vrouwennagelsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Die houdt niet van neonkleurtjes, alleen van frenches en rode nagels geloof ik.
Heb jij btw nog nagedacht over mn PM?
Die post zo nu en dan in het show hier je nagels topic, is man en hij fapt op lange gelakte nagelsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:16 schreef Mirjam het volgende:
socios, wat heb ik nou weer daaromtrent gemist?
Ik houd het bij in een sheet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef AmyGrace het volgende:
Ik durf m'n untrieds niet te tellenHoe zit dat bij jullie?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef AmyGrace het volgende:
Idem....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef AmyGrace het volgende:
Dat woord moet verboden wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die post zo nu en dan in het show hier je nagels topic, is man en hij fapt op lange gelakte nagels
Da's valsspelenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef AmyGrace het volgende:
Oh, ik ben dus niet de enige.. Gelukkig zijn er nagelwielen onderweg.. Als ik die vol lak met untrieds zijn ze niet meer untried toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |