quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef ymme het volgende:
Vanmidag heb ik mijn arbeidsvoorwaarden gesprek en dan vanaf maandag beginnen.
Dat vind ik best eenwaard.
![]()
Ben er ook wel weer aan toe....
Zoveel mogelijk eromheen plannen, en als het niet lukt, dan lukt het niet.. Dan slaapt Jen onderweg in de auto, buggy whatever... Of niet...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:07 schreef ymme het volgende:
Hoe doen jullie het met de kleine en slapen als je ergens heen moet
Mart ligt nu wel op bed, maar ligt vrolijk te babbelen en te spelen. Maar normaal slaapt hij van 12u00 tot 15u00 ongeveer. Maar ik ga dus om 13u00 weg met hem dr bij. Dus geen middag slaapje op bed dus. Hopelijk valt hij in de auto nog in slaap of anders in de kinderwagen, want ik moet daarna echt even de stad in.
gefeliciteerd en welkom julliequote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb ook een kleine baby![]()
Dus mag ik me hier melden!
Ik wil wel in t lijstje hoorFloris is op 11 juli 2010 geboren.
Later kom ik m even goed aanmelden hierGa nu eten
De verkleiner heeft onderin een hardschuimen kussen. Die kan je eruit schuiven aan de zijkant. dan hou je wel de rol om zn koppie, maar ligt hij toch weer dieper. is een prima tussenoplossingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:12 schreef Asyniur het volgende:
Welkom mama van Floris!
Ik heb hier vandaag de verkleiner uit de maxicosi gehaald . HIj heeft nu wel wat meer ruimt evoor zijn schouders/armen maar ik vind dat hij ook opeens zoveel meer ruimte heeft met zijn hoofd (terwijl met verkleiner hij ook nog ruimte zat heeft!)
Denk dat ik de verkleiner er maar weer in doe. Beter beetje strak maar veilig dan zoveel wiebelruimte...
Florian, je moet lekker slapen óf zachtjes spelen, maar niet je mama wakker houden!
ymme, hoe is het gesprek gegaan?
Ik plan niet veel want Harry slaapt niet op vaste tijden. Dus ik spreek gewoon iets af en dan kijk ik wel hoe of wat. Soms slaapt hij inderdaad onderweg, soms niet en soms bel ik de afspraak op en ga ik gewoon wat later. Ik wil nu bijv nog wat boodschappen doen, maar hij is in de box in slaap gevallen rond 17:30u. Dus wacht ik maar tot hij wakker is. Oma en opa waren blijkbaar weer vermoeiend vandaag
bedoel je het inlegding? of het piepschuim in de kom?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
De verkleiner heeft onderin een hardschuimen kussen. Die kan je eruit schuiven aan de zijkant. dan hou je wel de rol om zn koppie, maar ligt hij toch weer dieper. is een prima tussenoplossing
en welkom verse mama's en papa's!Heel veel plezier in jullie kraamweken gewenst
Mja, ik heb dus een beetje een hekel aan die smoesquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:24 schreef marky het volgende:
Het een buitengewoon prettige smoes om te zeggen we moeten naar huis want die kleine moet slapen![]()
Iedereen moet het natuurlijk op de eigen manier doen, maar net zo goed als jij geen slechte moeder bent door het zo te doen, is het van je schoonzus fout om het op haar manier te doen natuurlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:27 schreef leonieke het volgende:
Waarschijnlijk gaan jullie nu zeggen dat ik een slechte moeder ben, maar wij houden dus niet altijd meer rekening met het ritme van Thomas. Dat komt natuurlijk ook omdat hij helemaal geen ritme heeft.
Ik ben een paar maanden thuis gebleven met hem en ging nergens met hem naartoe, maar dat heeft dus geen effect gehad op zijn ritme.
Maar we hebben hem effectief al uit bed gehaald omdat we ergens naartoe moesten en een afspraak afzeggen omdat Thomas slaapt... mja, eerlijk? Ik zou het niet echt appreciëren als mensen dat zouden doendus doe ik dat ook niet
(ik spreek hier nu niet over een ziek kind, hé, maar enkel over een kind dat slaapt). Net zoals dat mijn schoonzus met haar dochter vertrekt om 19u omdat ze dan persé in bed moet liggen (terwijl er even goed hier een bedje staat). Dat vind ik eigenlijk echt ongehoord (net zoals de rest van de familie eigenlijk
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |