abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83992026
Vorige deel: Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 51

De kleine babietjes :

1 februari 2010 : Ischa, zoon van Dumpiej
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _Nikki_
17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
mei 2010: 'Bob', (pleeg)zoon van appelfan
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 18% gewijzigd door Lois op 14-07-2010 20:10:29 ]
pi_83992597
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef ymme het volgende:
Vanmidag heb ik mijn arbeidsvoorwaarden gesprek en dan vanaf maandag beginnen.
Dat vind ik best een waard.

Ben er ook wel weer aan toe....

Naja ok. Ben benieuwd hoe Mart het doet met oma, die 2 dagen

[ Bericht 69% gewijzigd door BE op 13-07-2010 12:06:35 ]
pi_83992652
Hoe doen jullie het met de kleine en slapen als je ergens heen moet
Mart ligt nu wel op bed, maar ligt vrolijk te babbelen en te spelen. Maar normaal slaapt hij van 12u00 tot 15u00 ongeveer. Maar ik ga dus om 13u00 weg met hem dr bij. Dus geen middag slaapje op bed dus. Hopelijk valt hij in de auto nog in slaap of anders in de kinderwagen, want ik moet daarna echt even de stad in.
pi_83992770
ik probeer wel buiten onze echte siesta te plannen. dus niks tussen 12 en 2. maar verder boeit het niet zo. ravi kan in de kinderwagen, maxicosi of draagdoek slapen. en als we echt ergens een hele dag zijn sleep ik ook nog wel het campingbedje mee die dan ook dienst doet als box. hoera voor de multipla, daar past alles zomaar in!

ik merk dat hij daarin wel een stuk 'robuuster' is dan selene was. die kon echt van slag raken en sliep als we weg waren ook echt niet. ravi wel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:15:22 #5
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83992894
Hier proberen we wel rekening te houden met slaapjes, vaak pas om 10 uur weg, dan heeft daan zijn eerste slaapje van 8.30 tot 10.00 uur gehad, maar hij slaapt wel makkelijk. In de auto slaapt hij eigenlijk altijd en inderdaad als we ergens zijn een rustige plek zoeken waar hij kan slapen.

Toevallig heeft Daan zondag eigenlijk op het ochtend slaapje na niet echt meer een lang slaapje gedaan (wel 2 keer een klein uurtje in de auto) maar hij bleef er erg vrolijk onder. Wel gaat hij dan 's avonds rond half 7 naar bed en slaapt hij als een roosje.
pi_83993090
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:07 schreef ymme het volgende:
Hoe doen jullie het met de kleine en slapen als je ergens heen moet
Mart ligt nu wel op bed, maar ligt vrolijk te babbelen en te spelen. Maar normaal slaapt hij van 12u00 tot 15u00 ongeveer. Maar ik ga dus om 13u00 weg met hem dr bij. Dus geen middag slaapje op bed dus. Hopelijk valt hij in de auto nog in slaap of anders in de kinderwagen, want ik moet daarna echt even de stad in.
Zoveel mogelijk eromheen plannen, en als het niet lukt, dan lukt het niet.. Dan slaapt Jen onderweg in de auto, buggy whatever... Of niet...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:49:44 #7
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83994273
Ik probeer me aan te passen aan Emma's schema. Nou heeft ze nog niet echt een schema overdag, dus dat scheelt.
In situaties waarbij ik niet bepaal hoe laat ik ergens ben (ziekenhuisafspraak, dokter, etc.) moet ze zich aan mijn schema aanpassen.
Gelukkig is ze tot nu toe heel makkelijk een slaapt ze in de auto, in de doek, in een campingbedje, etc.

Als we weg zijn slaapt ze minder dan thuis, maar dat haalt ze wel weer een keer in hoor.

Succes met je gesprek vanmiddag Ymme! Het zal best even wennen zijn denk ik om je mannetje twee dagen per week niet non-stop om je heen te hebben!
A grand adventure has begun.
pi_83994862
Ik heb ook altijd geprobeerd om om schema's heen te plannen of om mijn afspraken zo te plannen dat ik wist dat Ivan bijvoorbeeld zijn dutje in de draagdoek, wagen of auto deed. Het probleem is alleen dat juist op zuke dagen het schema vaak ineens zoek is en schema's voortdurend veranderen. Als je eens noodgedwongen op pad moet terwijl je weet dat de kleine niet goed (genoeg) heeft geslapen en alles gaat goed dan geeft dat je veel vertrouwen en win je aan vrijheid en flexibiltieit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83996612
Hier vandaag hummeltje boos. We maken lawaai (de zolder moet leeg voor morgen) en dan slaapt hij niet lekker.

Maar dan maar niet. Het móet.

En daarbij was hij om 3:15 wakker vanmorgen en heeft mij sindsdien wakker gehouden om vervolgens als een blok in slaap te vollen 5 minuten voor Leander wakker werd
En hij was wel vrolijk, maar maakte gewoon heel veel lawaai en voor 6:00 blieft meneer geen fles...
pi_83999221
sangdrax was hier gisteravond ravi's laatste voeding vergeten trouwens. maar denk maar niet dat ravi er mee zat die mafkees besloot om 4 uur 's nachts om dan toch maar wat van zich te laten horen en was vanochtend gewoon net als altijd gelijk met selene wakker

echt; ravi kan zoveel meer hebben dan selene toen die klein was!
pi_83999335
Oeps Simmu. Geweldig toch dat je mannetje het zo goed doet!
pi_84000024
en dit was dus die ene nacht op twee weken oid dat ik zelf oordopjes ingedaan had
pi_84008755
Ik heb ook een kleine baby
Dus mag ik me hier melden!
Ik wil wel in t lijstje hoor Floris is op 11 juli 2010 geboren.

Later kom ik m even goed aanmelden hier Ga nu eten
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:02:08 #14
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84011261
Welkom Son en Floris natuurlijk!! Hoop dat het eten gesmaakt heeft! Hoe gaat het met jou en de kleine? Al bijgekomen van de schok?!

Hier Daan net op bed gelegd, hij was zo moe dat hij al voor het verhaaltje zijn ogen dicht had
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:12:13 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84011696
Welkom mama van Floris!

Ik heb hier vandaag de verkleiner uit de maxicosi gehaald . HIj heeft nu wel wat meer ruimt evoor zijn schouders/armen maar ik vind dat hij ook opeens zoveel meer ruimte heeft met zijn hoofd (terwijl met verkleiner hij ook nog ruimte zat heeft!)
Denk dat ik de verkleiner er maar weer in doe. Beter beetje strak maar veilig dan zoveel wiebelruimte...

Florian, je moet lekker slapen óf zachtjes spelen, maar niet je mama wakker houden!

ymme, hoe is het gesprek gegaan?

Ik plan niet veel want Harry slaapt niet op vaste tijden. Dus ik spreek gewoon iets af en dan kijk ik wel hoe of wat. Soms slaapt hij inderdaad onderweg, soms niet en soms bel ik de afspraak op en ga ik gewoon wat later. Ik wil nu bijv nog wat boodschappen doen, maar hij is in de box in slaap gevallen rond 17:30u. Dus wacht ik maar tot hij wakker is. Oma en opa waren blijkbaar weer vermoeiend vandaag
pi_84012291
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb ook een kleine baby
Dus mag ik me hier melden!
Ik wil wel in t lijstje hoor Floris is op 11 juli 2010 geboren.

Later kom ik m even goed aanmelden hier Ga nu eten
gefeliciteerd en welkom jullie
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:21:39 #17
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_84017514
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:12 schreef Asyniur het volgende:
Welkom mama van Floris!

Ik heb hier vandaag de verkleiner uit de maxicosi gehaald . HIj heeft nu wel wat meer ruimt evoor zijn schouders/armen maar ik vind dat hij ook opeens zoveel meer ruimte heeft met zijn hoofd (terwijl met verkleiner hij ook nog ruimte zat heeft!)
Denk dat ik de verkleiner er maar weer in doe. Beter beetje strak maar veilig dan zoveel wiebelruimte...

Florian, je moet lekker slapen óf zachtjes spelen, maar niet je mama wakker houden!

ymme, hoe is het gesprek gegaan?

Ik plan niet veel want Harry slaapt niet op vaste tijden. Dus ik spreek gewoon iets af en dan kijk ik wel hoe of wat. Soms slaapt hij inderdaad onderweg, soms niet en soms bel ik de afspraak op en ga ik gewoon wat later. Ik wil nu bijv nog wat boodschappen doen, maar hij is in de box in slaap gevallen rond 17:30u. Dus wacht ik maar tot hij wakker is. Oma en opa waren blijkbaar weer vermoeiend vandaag
De verkleiner heeft onderin een hardschuimen kussen. Die kan je eruit schuiven aan de zijkant. dan hou je wel de rol om zn koppie, maar ligt hij toch weer dieper. is een prima tussenoplossing

en welkom verse mama's en papa's! Heel veel plezier in jullie kraamweken gewenst
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_84018163
Sonnetje en Floris, welkom

Ik heb de verkleiner ook maar eens uit de maxi cosi gehaald net. Morgen ga ik even kijken hoe Hannah er dan in ligt. Slaapjes zijn hier ook @ random overdag dus ik houd er geen rekening mee. Daarbij slaapt ze zelfs sneller in als we met de wagen lopen of in de auto.

Vandaag mijn eerste werkdag gehad (buitenshuis dan). Ging heel goed en ik heb me absoluut niet verveeld. Ze hebben een prima (afsluitbare) kolfruimte inclusief wasbakje en koelkast. Mijn moeder heeft vandaag opgepast en dat ging ook heel goed. Hannah heeft erg goed gedronken Op deze manier hoop ik de bv nog wel een tijdje vol te houden.
Ik ben nu alleen zelf kapot terwijl madam weigert te gaan slapen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:39:30 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84018572
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

De verkleiner heeft onderin een hardschuimen kussen. Die kan je eruit schuiven aan de zijkant. dan hou je wel de rol om zn koppie, maar ligt hij toch weer dieper. is een prima tussenoplossing

en welkom verse mama's en papa's! Heel veel plezier in jullie kraamweken gewenst
bedoel je het inlegding? of het piepschuim in de kom?
ik heb nog een oudmodel. uit het inlegding kan ik in elk niks uithalen...
er ligt wel nog een piepschuimblok in de plastic kom (onder de bekleding) moet die er (op den duur) ook uit?

octo, fijn dat je eerste dag zo goed ging!
pi_84031244
Davinia, wat een goede tip! Dat ga ik doen!
Asy, ik heb geen idee, ik heb denk een nieuwere versie, want bij mij kan het schuimblok er gewoon uit.

Octo, fijn dat het zo goed ging op je eerste buitenshuis werkdag. Ik hoop dat ze vanacht toch nog lekker geslapen heeft.

Hier is Lisa gisteren een beetje uit haar doen geweest overdag. Ze heeft ook een kuchje. Ik ben ook verkouden dus ik denk dat ik haar heb aangestoken. Vanacht heb ik haar in ieder geval niet gehoord, dus dat is goed nieuws.
Vandaag wordt een minder leuke dag, ik ga zo naar de crematie van een vrouw van zwangerschapszwemmen. Ze is tijdens de geboorte van haar kindje overleden, ik kan het nog steeds niet geloven.
pi_84031354
He bah... sterkte Nikki
pi_84031436
Toevallig dat ik hier lees en jouw post Nikki, maar wat akelig. Dat vrouwen tijdens de bevalling sterven komt toch bijna nooit meer voor. Heeft het kindje het wel overleefd?

Veel sterkte!
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:21:10 #23
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84031555
Jeetje, sterkte Nikki! Kan me voorstellen dat dat onwerkelijk is, je hoort dat (gelukkig) nog maar nauwelijks hier in Nederland.

Nooit geweten dat dat schuimrubber er ook uit kon... dan hadden we 'm misschien wel wat langer laten zitten. Nu is het echt niet meer nodig, maar destijds vulde ik de ruimte bij zijn hoofd af en toe op met een hydrofiel als hij wat moe was en zijn hoofdje heen en weer ging.

Wij gaan zo zwemmen voor 't eerst. Ben zeer benieuwd! (misschien gaan we ook wel alleen eerst even kijken, ik vind het toch wel spannend).
pi_84031957
Nikki, wat erg.... Heeft het kindje het wel overleefd? Ingewikkeld voor de papa... Geen vrouw meer, wel een heel klein kindje...

Wij hebben geen cosi maar een Romer en daarbij kan je de hoofdsteun op en neer doen. Wel handig
pi_84032135
jeetje nikki wat erg sterkte vandaag!
idd bizar dat dat gewoon nog kan gebeuren hier in nederland

hier hebben we allemaal lekker geslapen. floris kreeg om 12 uur de borst en kwam toen om 5 uur weer
borstvoeding komt ook goed op gang, dus gaat allemaal lekker
en R is ook zo de trotse papa
zo leuk om te zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')