floris was 3570gram toen ie geboren was. met 5 dagen over tijd dus. gewoon netjes gemiddeld.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef pessie het volgende:
Hoe zwaar was Floris nu uiteindelijk?
Bij mij kwamen ze bij het voelen op eerder een 6-ponder dan een 8-ponder en bij de echo kwamen ze op op 5.5 pond bij 36+2, dat zou bij 40 weken nog geen 6.5 pond zijn als je uit gaat van 100 gram per week.
binnen 12 uur kan je dan een kind hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef Orea het volgende:
[..]
Dit, alleen als het kindje toch al van plan was om niet héél lang meer op zich te laten wachten kan het wat in werking zetten...
Het kan nog sneller...quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
binnen 12 uur kan je dan een kind hebben
(tmi ik weet t...)
Had ze ook eerst seks gehad?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het kan nog sneller...
Ik ken een meisje dat binnen een uur beviel... Gewoon opeens hele hele erge buikpijn en toen was het kindje er gewoon al...
dat denk ik wel, hoe kwam dat kind er anders in?quote:
De meeste kindjes schijnen zich de eerste 3 dagen niet goed warm te kunnen houden, een kruik helpt daarbij. Verder wikkel je bij een thuisbevalling vantevoren de kleertjes van de baby om een kruik heen en leg je deze in de wieg zodat wanneer de baby er is de wieg voorverwarmt is en de kleertjes ook. Vroeg me alleen even af hoe dat nou zit bij een hittegolf, maar waarschijnlijk net zo dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:14 schreef leonieke het volgende:
Wat ik me nu al een tijdje afvraag, maar die kruiken, gebruik je dat dan enkel in het begin ofzo? Nergens, maar dan ook nergens heb ik op een lijstje gelezen dat ik een kruik nodig had. Maar misschien komt dat omdat we 5 dagen in het ziekenhuis bleven.
IVF toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat denk ik wel, hoe kwam dat kind er anders in?
Sorry, dat heb ik niet gevraagd... Lijkt me ook een beetje ongepast om te vragen..quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:19 schreef pessie het volgende:
[..]
IVF toch?
Ik bedoel, een uur voordat dat kind eruit was...
Is bij ons alleszins allemaal niet gebeurd in het ziekenhuis. Maar als het idd om de eerste 3 dagen gaat, moest ik dat ook nergens op een lijstje zien staanquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:18 schreef pessie het volgende:
[..]
De meeste kindjes schijnen zich de eerste 3 dagen niet goed warm te kunnen houden, een kruik helpt daarbij. Verder wikkel je bij een thuisbevalling vantevoren de kleertjes van de baby om een kruik heen en leg je deze in de wieg zodat wanneer de baby er is de wieg voorverwarmt is en de kleertjes ook. Vroeg me alleen even af hoe dat nou zit bij een hittegolf, maar waarschijnlijk net zo dus.
Ja, het GZG is de enige optie in Den Bosch, Carolus is al dicht (jammer, daar woon ik vlakbij) en WA dus nog niet open. Ik vond het daar trouwens ook vrij warm, maar ja, het was toen ook 30+ graden...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hee Fannetje ga je ook in het Groot bevallen? Daar werk ik![]()
Wij zijn gisteren naar de informatieavond geweest, al die vrouwen vonden het maar warm op de verloskamers haha en dan hebben ze daar nog airco.. De verloskamers in Bernhoven gaan dicht in de zomermaand dus ik hoop dat er nog plek is als jij mag! Het nieuwe zkh heeft ook 20 verloskamers, maja daar hebben we weinig aan!
hier werden zn kleren onder de warmtelamp gelegd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is bij ons alleszins allemaal niet gebeurd in het ziekenhuis. Maar als het idd om de eerste 3 dagen gaat, moest ik dat ook nergens op een lijstje zien staan
Ik kan me dat soort dingen helemaal niet herinneren...quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hier werden zn kleren onder de warmtelamp gelegd.
kruik in zn bedje weet k niet eigenlijk. denk t niet, want hij ging pas op zaal voor t eerst zn bed in.
Thnx voor de tip! Onze buiten stoelen zijn zo'n 22 kilo per stuk, dus dat kan ik nog wel proberen!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:41 schreef mefke79 het volgende:
Orea, de tip om wel in je zwembad te kunnen: stoel ernaast zetten en dan achterstevoren er in, op knieën. Zorgen dat er een dikke handdoek in het water ligt en daar op gaan zitten. Eruit is dan heel simpel, weer op je knieën gaan zitten en je vasthouden aan de stoel. Op die manier lukte het me vorig jaar wel.
Metholgel smeren..quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef Orea het volgende:
[..]
Thnx voor de tip! Onze buiten stoelen zijn zo'n 22 kilo per stuk, dus dat kan ik nog wel proberen!!
Ik heb zomaar even 1,5 uur diep en goed geslapen op de bankzonder dat ik wakker werd en moest haasten om te piesen
werd wel wakker omdat speklapje de hik had... wat een geweld!
Overigens, mijn striae plekken zijn echt VUURrooden jeuken dat het doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |