Icantrix, lieverd

*knuffel* Maak je om mij maar geen zorgen hoor, besteed die energie maar aan jullie eigen situatie. Wat je schrijft, ook over (bijna) ruzie krijgen over onbenulligheden, is heel herkenbaar!! Slaapgebrek sucks. Hopelijk gaat Stef snel weer zoals vanouds slapen. Echt, ik vind het bizar hoeveel last mensenkinderen van het tandenkrijgen hebben. Ik weet wel dat andere diersoorten er ook wel last van hebben, maar zo erg?? Sowieso zouden alle roofdieren op onze baby's afkomen met dat gekrijs

Of zouden ze die zo wegjagen?
En wat sneu dat jullie kat weer blaasontsteking heeft, bluh, ook dat nog. Je schreef laatst dat het verse voer zo goed werkte daartegen.
Vlindur wat ben je lief
Wat fijn dat het zo goed gaat met slapen in een slaapzakje!! Goed zeg Rienk!!
En tijgeren, woah, hij gaat echt snel ineens. Pas maar op, nu is de beer los
Ohh Kersjes wat zielig dat er bloed afgenomen moest worden bij Toby

brr, echt akelig lijkt me dat.
Ca.ra wat een super goed nieuws!!!!!

Ook een enorme opluchting dat jullie je geen zorgen hoeven te maken of een eventueel volgend kindje het ook overgeërfd zou kunnen hebben.
Woah, Senna wat knap!! Wat een mijlpaal

Vanaf wanneer vond Senna een loopkar leuk? Ik vind zo'n houten blokkenkar waar je aan kunt lopen zo leuk, maar het duurt nog wel eventjes voor hij jarig is. Zou hij er nu al plezier van hebben?
Timo kan staan

maf is dat he, om je kind plotseling in verticale positie in bed aan te treffen.
Het-is-mij fijn dat je Tijn weer zo goed in slaap gekregen hebt, klinkt als een hele fijne oplossing zo. Dat staan terwijl hij zo moe is doet Niels ook, en dan uiteindelijk blijft hij maar omvallen omdat hij echt te moe is om te blijven staan.
Hier is het met vlagen zo dat Niels steeds bij mij wil zijn en achter me aan kruipt, maar zo sterk als Lars het heeft, heeft Niels het (nog) niet. Dan ga ik maar naar de wc terwijl hij op zijn billen bij mij zit

Het lijkt mij niet erg om eraan toe te geven, als je er tijd voor hebt

hij zoekt bevestiging dat Mama de veilige haven is.
Groofsken, ik heb zo'n pakketje met twee rompertjes bij de Hema gehaald, het ene rompertje met sterretjes en het andere blauw-wit gestreept, in maat 74/80. Het was het laatste pakketje wat ze nog hadden, dus die heb ik snel meegenomen. Heb je daar nog wat aan? Anders breng ik het weer terug.
Amelie lekker zo'n eitje he

Niels is ook al bijna 9 maanden

dan ga ik dat ook een sproberen. Ik kijk echt uit naar die tijd, dan mag hij bijna alles hebben wat wij zelf ook eten.
Wat om de 2 uur wat eten betreft, dat houdt de bloedsuikerspiegel op een constant niveau. Het kan zijn dat als je die te ver laat zakken je daarna teveel gaat eten en het voelt ook niet fijn, wordt je zo slapjes van. Er bestaat een grappige cartoon waarin het schema van een mama en een baby'tje staat afgebeeld, ik kan het nu niet vinden. De moeder eet de hele dag door kleine beetjes, de baby moet het doen met 4 flessen
Niels is uiteindelijk om 2 uur 's nachts gaan slapen. Mijn man heeft nog geprobeerd om hem in bed te leggen, maar hij raakte al snel zelf overstuur en liet Niels in bed huilen omdat hij huilde, wat je ook deed. Maar daar was ik het niet zo mee eens

Ik heb hem een paracetamol gegeven, eigenlijk mocht hij die pas om half 5 weer maar niet slapen is ook niet goed. Daarna heb ik hem in een warm bad gestopt, volgens mij werkte dat bij Isabeau ook een keertje toch? Na het badje ging hij weer in zijn oogjes wrijven gelukkig, het adrenaline-niveau was weer een beetje gezakt. De pcm werkte inmiddels ook en toen heeft hij zichzelf in slaap gedronken. Pfjew. Alleen werd hij 's nachts nog wel elke 2 uur wakker. 's Morgens om 8 uur was hij weer helemaal overstuur en slapen wilde weer niet lukken. Toen ben ik van 9 tot 12.30 met hem buiten gaan lopen en heeft hij twee keer kort geslapen, gelukkig. Daarna was rustig genoeg om weer in zijn eigen bedje te slapen en heeft hij flink bijgeslapen. Hij heeft zelfs tussendoor gedronken en sliep zo weer verder. Vannacht ging het ook weer goed met in bed leggen. Hij werd eerst heel boos, maar toen ik het slaapliedje voor zijn popje ging zingen en het popje toedekte was het goed en liet hij zich zo omvallen, in slaap!

En sindsdien doet hij dat steeds. Mafkees. Vannacht werd hij nog wel iedere 1-2 uur wakker, maar in ieder geval ging hij wel weer steeds slapen.
Vandaag wilde hij ook steeds niet drinken, telkens aanhappen en huilend weer loslaten. Maar uiteindelijk is hij na een pcm toch weer gaan drinken en viel hij in slaap.
Hij heeft echt een megadikke bobbel links in zijn bovenkaak. Stomme tand.
Lekker warrig verhaal
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>