Zo zeg, dat was een lange, maar productieve dag mét een oorlog-loos middagtukje!

Nu as we speak is lief wel weer in de weer met Stef in zijn kamertje omdat slapen niet lukt, maar we zijn daarvoor ook bij mijn ouders geweest en ik ben bang dat mijn moeder hem flink overprikkeld heeft. Nouja, rustigjes een beetje spelen op zijn kamer gaat goed, hij begon weer te krijsen toen we hem in bed legden, maar eenmaal uit bed heb ik hem amper nog horen snikken. Da's al heel fijn!
Twinkly, hoe gaat het nu met jou? Meid, ik maak me eerlijkgezegd een beetje zorgen om jou.. Ik vind het zo frustrerend om te horen dat het allemaal zo moeizaam gaat, dat Niels zo veel last van zijn tandjes heeft en dat jij ZO weinig slaapt. Ik wou dat ik een toverstaf had en dit probleem voor je weg kon toveren, maar ik heb geen toverstaf

Wat ik wel kan doen is jou een héle dikke vette

geven en zeggen dat je me altijd ff een berichtje mag sturen om stoom af te blazen en het er ff uit te gooien, ok? Sterkte meis!
(Ok, nu begint het jengelen

)
En jeumig, Mefke en Huup, ik begin me toch af te vragen of dat slechte slapen niet gewoon aan het weer ligt ofzo, dat het te warm is

Er hebben zó veel kindjes last van nu!

voor jullie ook!
Martine, lastig.. Geen tips hier, wel een

voor jou!
Rienk, jij geweldig ventje! Wat goed!!

Vlindur, ik vind het zo gaaf om te horen hoe het zich ontwikkelt en hoe het steeds een beetje beter gaat.. Heerlijk!
NU, als je een afplatting en een helmpje bedoelt: dat is Stef, als je van die schokjes bedoelt heb je het waarschijnlijk over Willow.. Maar met Stef's koppie gaat het goed hoor, thnx

En wat al gezegd is: dat oortje wriemelen doet Stef ook en dat is inderdaad vermoeidheid. Ik hoop dat je er iets mee kan!
Innepin, wat superfijn dat het schokken al minder is bij Willow! Beter gaat het zo door en is het strakkies helemáál weg

Het-is-mij

Xeentje niet meer ziek geweest, mag ook wel even flink voor ge -

worden

En wat een heerlijkheid, zo'n meiske dat steeds meer zelfvertrouwen krijgt en zich zo lekker ontwikkelt. Jeej!

Davinia, haha, ik ben benieuwd!

Oh, Ca.ra, wat GOED!!

Ik ben zó blij voor jullie, maar zeker ook voor Thomas! Supernieuws!
(Zucht.. Ondertussen zijn we dik een uur verder en the drama continues..

Het lukt ons gewoon niet

)
Senna'tje, meisje, je gaat zo hárd! wat geweldig!

Ok, en nu zijn we weer drie kwartier verder, maar ok, het kind slaapt.. En ik wilde nog veel meer voor iedereen typen enzo, maar ik ben helemaal afgedraaid en ik weet het ff niet meer allemaal. Net al half ruzie gehad met lief omdat hij zonder te kijken gewoon de pc afsloot terwijl ik al zo ver als t/m het stukje over Senna had getypt (gelukkig heeft mijn lieve pc het allemaal onthouden

) maar ik denk dat dat meer zegt over mijn gemoedstoestand als over een klein onnadenkendheidje van mijn lief
Dat de kat wéér blaasontsteking lijkt te hebben helpt ook niet echt mee
Anyway, lieve dames, ik ga naar bed.. Sorry als ik je niet genoemd heb, maar ik heb jullie posts met veel plezier gelezen. Morgen hoop ik weer bijgetrokken te zijn en de rest te schrijven ofzo..