Fijn dat het zo goed gaat met Tijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef het-is-mij het volgende:
@ Xenia, hoest eigenlijk met jullie meisje?
Minder ziek?
Tijn die klautert echt door het hele huis, heel leuk maar ook ik moet ff in de gaten houden dat hij dat dus doen en bepaalde dingen weg zetten.
En hij slaapt de laatste tijd vaak op zijn zij, beentjes in de lucht tegen de spaken van het bed zeg maar, ziet er zo schattig uit.
Verder is hij heel grappig met van die stapelbekertjes bezig, iedere keeri n en uit elkaar, hij vermaakt zich er zo een half uur en verderis het een lekker ding en ben ik stapelgek op hem........
Zo dat wilde ik ff kwijt
Oh wat superfijn zeg! Wow!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Ca.ra het volgende:
Nee, er is wel gezegd dat hij zal kunnen lopen, alleen misschien pas op latere leeftijd. Dus zo dramatisch was het niet, maar ik ben er desondanks toch heel blij mee dat het allemaal goed lijkt te zijn van binnen.
Krijgt ze daar nog nader onderzoek naar eigenlijk? Zoals registratie dmv electroden op haar hoofdje bijv.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef innepin het volgende:
Kan t zijn dat je Willows schokjesgebeuren bedoelt, trouwens? Zo ja: dat is uit zichzelf zomaar wat minder geworden. Ze doet het nog steeds als je d'r lang in de kinderstoel laat zitten of als ze geen zin heeft om te eten ofzo, maar het is een stuk minder geworden.
Zo nee, negeer het bovenstaande maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |