abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:03:47 #126
100412 mefke79
komt goed!
pi_84044183
Ca.ra, juh!!! Dat is goed nieuws, toch fijn, geen operatie.

Innepin, fijn dat het schokjesgebeuren minder is. Je weet wel dat het geen kwaad kan enzo, maar het lijkt me geen prettig gezicht.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84044595
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef het-is-mij het volgende:

@ Xenia, hoest eigenlijk met jullie meisje?
Minder ziek?

Tijn die klautert echt door het hele huis, heel leuk maar ook ik moet ff in de gaten houden dat hij dat dus doen en bepaalde dingen weg zetten.
En hij slaapt de laatste tijd vaak op zijn zij, beentjes in de lucht tegen de spaken van het bed zeg maar, ziet er zo schattig uit.
Verder is hij heel grappig met van die stapelbekertjes bezig, iedere keeri n en uit elkaar, hij vermaakt zich er zo een half uur en verderis het een lekker ding en ben ik stapelgek op hem........
Zo dat wilde ik ff kwijt

Fijn dat het zo goed gaat met Tijn
Lief is dat om te zien he, als ze zo slapen Xeentje ligt ook vaak zo te slapen.

Ze is eigenlijk al een tijd niet meer ziek geweest gelukkig. De laatste keer was de hand - mond- en voetziekte (een virus), maar dat is al best lang geleden. Het gaat supergoed met haar (toch even afkloppen voor de zekerheid). Ze heeft van de week de 8 kilo mijlpaal gehaald, eet heel erg goed, slaapt goed en is in hele korte tijd enorme sprongen aan het maken. Schreef ik eergisteren nog dat ze wel kruipt, maar niet op de grond durft, sinds gisteren kruipt ze met een razend tempo op 'klaphandjes' de hele kamer door. En eigenlijk tegelijkertijd is ze gaan staan. Eerst nog schaterlachend beentjes op spanning houden als je haar neerzet op de bank, maar het heeft maar een paar dagen geduurd totdat ze besloot dat ze het ook zelf kan. Ze hijst zich overal aan op momenteel. Ik had geen idee dat het allemaal ineens zo snel kon gaan, dus we moesten echt met grote spoed het huis babyveilig maken de afgelopen dagen En verder brabbelt ze de hele dag 'papapapapa' terwijl ze papa ondertussen zo secuur en snel mogelijk stalkt (lees, achtervolgt op haar klaphandjes), zo schattig

Heel verhaal, maar last but surely not least: van harte gefeliciteerd het-is-mij!
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:13:18 #128
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_84047549
Ca.Ra, wat fijn dat Niels geen operatie hoeft!

Vlindur, wat goed dat Rienk zonder pucka slaapt!

Trixie, fijn dat je zoveel steun hier kan vinden!

twinkly, dat thomas wel met beestje in slaap valt, betekent niet dat mama niet goed genoeg is, hoor! geen rare dingen denken! mss had hij gewoon ff ruimte nodig. zijn mama zal hij altijd nodig hebben! wij ook...

ik heb met stiefmoeder een weddenschap afgesloten over de uiteindelijke kleur van aviva's ogen zij zegt dat ze alsnog bruin worden, ik zeg dat ze groen blijven. we geven het tot een jaar, en afhankelijk van aviva's oogkleur moet zij of ik de film betalen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:33:29 #129
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84048432
Ca.ra, wat een geweldig nieuws

En Xeentje d'r weerstand is weer okay, da's ook goed nieuws!

Wij gaan morgen ook naar het ziekenhuis met Toby voor een 1e afspraak bij dermatologie.
We zijn eerder al een paar x bij een andere huidarts geweest, een zelfstandige, maar we doen nu al bijna 11 maanden aan symptoombestrijding en ondanks alle (hormoon)zalfjes, smeersels, zijde-pakjes en anti-histaminica die we dagelijks gebruiken heeft hij nog veel last. Tegenwoordig ook met uitslag, opgezette rode ogen en algehele onrust. Hij is (dus?) allergisch, nu wil ik weleens graag weten waarvoor
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:33:50 #130
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84048454
Zo, hehe weer thuis. Kleine in bed maar wil nie slapen nie. Ligt nu 'klappen in de handjes' te oefenen zo te horen

Het is echt een pak van mijn hart, geen operatie. En een dingetje waar ik ook wel mee zat dat als er echt onderdelen zouden missen in de knie, wat dan de kans was voor een evt. tweede kindje om dat ook te hebben. Maar goed, daar hoeven we ons dus geen zorgen over te maken. In zoverre althans, dat de kans aanwezig is dat een tweede kindje hetzelfde heeft als Thomas, maar er lijkt in ieder geval voorlopig structureel niks mis te zijn.

Dus we gaan hard fysio'en met hem om de boel zo snel mogelijk sterk te krijgen.
Ik heb nog gevraagd naar de vooruitzichten: aan wat voor tijdsspanne moeten we denken? Daar kregen we ook goed nieuws op: de kinderorthopeed denkt dat we eind dit jaar wel redelijk goed zonder spalkjes kunnen. Dan moeten ze nog wel om als hij bijvoorbeeld wat te veel gedaan heeft, maar dan zouden ze wel het grootste gedeelte van de dag af kunnen waarschijnlijk. De fysiotherapie zal nog wat langer duren dan, maar dat is niet erg.

Ik word er helemaal week van als ik er aan denk joh.Thomas die achter een blokkenkar zal kunnen lopen, en op een loopfietsje, en lekker buiten ravotten met zijn vriendjes van het kinderdagverblijf. Echt, een pak van mijn hart.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:35:51 #131
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84048558
Oooh Ca.ra, tranen in m'n ogen bij de laatste alinea. Wat een opluchting zeg
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:41:54 #132
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_84048816
ca.ra, zou er sprake van zijn dat hij helemaal niet zou kunnen lopen? wat een opluchting, zeg!

kersjes, succes bij de dermatoloog dan alvast!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_84048864
Hier ook oortjes en haren friemelen als Jamie moe is.

Huup zwanger Gefeliciteerd! Echt super leuk. Ik zag ook dat Claudia er nog eentje bij krijgt, jij ook van harte gefeliciteerd het is dus niet vreemd dat ik ook al weer rammelende eierstokken heb

Cara goed nieuws
Kersjes succes bij de dermateloog
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:44:55 #134
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84048960
Nee, er is wel gezegd dat hij zal kunnen lopen, alleen misschien pas op latere leeftijd. Dus zo dramatisch was het niet, maar ik ben er desondanks toch heel blij mee dat het allemaal goed lijkt te zijn van binnen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84049647
Ca.ra wat fijn!

Kersjes, succes morgen voor Toby
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_84049702
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Ca.ra het volgende:
Nee, er is wel gezegd dat hij zal kunnen lopen, alleen misschien pas op latere leeftijd. Dus zo dramatisch was het niet, maar ik ben er desondanks toch heel blij mee dat het allemaal goed lijkt te zijn van binnen.
Oh wat superfijn zeg! Wow! wat een opluchting
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84049801
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef innepin het volgende:

Kan t zijn dat je Willows schokjesgebeuren bedoelt, trouwens? Zo ja: dat is uit zichzelf zomaar wat minder geworden. Ze doet het nog steeds als je d'r lang in de kinderstoel laat zitten of als ze geen zin heeft om te eten ofzo, maar het is een stuk minder geworden.
Zo nee, negeer het bovenstaande maar
Krijgt ze daar nog nader onderzoek naar eigenlijk? Zoals registratie dmv electroden op haar hoofdje bijv.
Of is dat al eens gedaan?

Wolf graait ook altijd aan zn oor als hij moe is Hier het eerste teken bij moeheid

voor knappe Rienk, en nou hopen dat hij vaker zo lekker gaat slapen, super man!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84051134
Ca.ra wat een heerlijk nieuws zeg

Poppejans; ze heeft een ECG en een EEG gehad om te testen voor epilepsie, daar vonden ze niets. Verder zijn er geen testen, tenzij ze weer een echte aanval heeft, maar die heeft ze al tijden niet meer gehad; het is nu alleen nog maar dat obsessieve heen en weer bewegen waar ze in 'vast' komt te zitten.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:34:16 #139
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84051249
ca.ra wat een fantastisch nieuws!!
in de haak.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:02:06 #140
100412 mefke79
komt goed!
pi_84052553
pfff...ik heb een kleine driftkikker vandaag. Kind is werkelijk om alles aan het miepen. We gokken op een tandje, maar blegh, ik vind het toch irritant. Iemand potje behangplak en een rolletje over?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84056084
Mefke

Rienk slaapt in een slaapzak! Al een uur!
Inslapen was erg moeilijk. Ik had hem eerst gewoon in de slaapzak los op bed, maar hij ging rollen en draaien en alles behalve slapen.
Dus ik heb hem onder het laken gedaan en ingestopt. In elke hand/arm een knuffel en ik ben er bij blijven zitten. Na 15 minuten lag hij gewoon rustig en ben ik weggegaan. Later ging ik kijken en hij sliep! Ik heb met mijn telefoon een foto gemaakt, maar ik krijg ze niet online
Ik heb de puckababy-maxi's van Karin nog helemaal niet nodig gehad! (Wil je ze terug?)

Goh, ik ben er zo blij mee! *hyperdeieper*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_84060127
ik hoef ze niet terug geen idee wat ik ermee moet. Goed van Rienk!
en meike is zo blij met dr spullies, vooral dat tekenblokje is het helemaal ,"mijn schrift" zegt ze steeds

En Ca.Ra dat is nog eens geweldig nieuws!!! Echt lekker positief de toekomst tegemoet
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 19:45:00 #143
5428 crew  miss_sly
pi_84060498
Goed bezig Rienk

mefke, is het al wat beter?

Schaap ging Senna ophalen op het kdv. De leidster: Senna loopt he!
Schaap: Ja, klopt, aan de hand, gaat best aardig
Leidster: nee hoor, los, kijk maar
Senna loopt naar papa toe

Thuis ook nog een paar keer gedaan, echt een aantal stapjes, ongelofelijk. Ik heb echt heel geen baby meer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84060709
Senna!!! sjonge het gaat wel heel snel nu Miss Sly!!!
Wat knap!
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:05:46 #145
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84061573
Cara, wat een heel erg fijn nieuws zo op de vroege avond . Oh wauw, kan me je blijdschap heel goed voorstellen. Wat een opluchting.

En Innepin, fijn dat dat schokjesgebeuren inderdaad blijkt te minderen. Gelukkig .

En Senna loopt . Kanp zeg Miss .
pi_84061595
Wauw Senna, wat goed!

Lente loopt aan de hand ook steeds beter. Tot voorkort alleen zijwaarts, maar nu ook vooruit. En ze oefent met los staan. Soms al een paar seconde.
pi_84061835
Senna stoerrrr!
Fake it till you make it...
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:51:44 #148
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84063867
Senna, wat ben je snel
Dat wordt heerlijk blootsvoets wandelen deze zomer

En Lente ook al driftig aan het oefenen, knap hoor!

Vlindur, da's een beste stap vooruit van je mannetje
pi_84065777
Kersjes Leuk dat je er ook weer bent, hoe is het?
Want je voelde je niet lekker schreef je toch?

En verder met Toby, afgezien van jeuk en exzeem (ik blijf maar gokken hoe je het moet schrijven)

Met Lars gaat het goed hoor, maar ik word zo ongelooflijk gek van hem soms
hij kan heel mooi spelen, maar zo gauw hij me ziet wil hij bij me zijn.
Dan tijgert hij achter me aan, al jengelend, en gaat aan mijn voeten liggen te miepen.
ik negeer het (probeer ik) maar hij houdt ook niet op ofzo, hij gaat net zo lang door tot ik hem oppak.
En als iemand anders hem oppakt is het ook niet goed, hij wil persé mij.
Heel lief hoor, dat mijn kleine vriendje zo dol op me is, en dat ben ik ook op hem, maar hier word ik toch wel gek van zeg.

Zeg me dat het herkenbaar is!
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:27:27 #150
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_84065833
We begonnen met 2 tandjes een hele tijd geleden, en sinds vandaag komen er gewoon 3 jawel 3 tandjes tegelijk aan

2 vanonder en 1 van boven.

Verklaard de stinkluiers, en misschien ook wel het vele gehuil van de afgelopen dagen weer
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')