abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84032747
Jemig wat een slaapellende
Ik weet niet wat ik er op moet zeggen, behalve voor jullie.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 09:31:11 #102
5428 crew  miss_sly
pi_84032760
Och gut, wat vervelend al die slecht slapende kindjes. voor de mama's en papa's die er ook maar zo mee bezig zijn.

Twinkly, jammer dat je vriend het zo ervaart. De frustratie is volgens mij algeheel bekend bij ouders, zowel papa's als mama's, en jullie zijn echt niet de enige. En heel jammer dat hij je moet helpen als hij moet werken, maar jij hebt ook je rust nodig! Zorg goed voor jezelf, en eigenlijk goed voor elkaar! Hij dus ook voor jou, net als jij voor hem door hem slaap te laten krijgen in d elogeerkamer. Heeft NIels nog wat geslapen

Ca.ra, tuurlijk mag jij hem nog wel troosten. Mama is altijd nog nodig

Sorbootje, fijne vakantie (ik zal wel te laat zijn!)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:37:01 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84032901
Twinkly, geef je Niels wel eens een paracetamolletje? Dat mag ook gewoon he, bij enorme tandenpijn. Of desnoods een halve (over de lengte doorgesneden)?
Als hij zo veel pijn heeft en al zo over de rooie is kan dat mss genoeg verlichting geven zodat hij even lekker kan gaan slapen. Als hij zelf ook zo vreselijk moe is versterkt dat zijn gevoel van niet lekker zijn en pijn ook nog eens he. En dat met al die warmte erbij...

Als wijzelf enorme pijn hebben nemen we toch ook wel eens wat? Ik bedoel, niet dat ik ze nou wekelijks slik hoor, maar als ik echt koppijn heb wel.
pi_84033301
Cara spannend hoor de uitslag, succes met wachten.

Wat een slaap ellende allemaal hier

Jamie was vanmorgen weer ok toen hij zn bed uitkwam. Aleen had hij wel een dikke bult op zn pols lijkt een muggebult. Maar samen met die andere bultjes/puistjes die hij heeft is het wel iets om in de gaten te houden. Vrijdag maar ff vragen op het cb. Zn pap ging vanmorgen ook onder luid protest naar binnen, de pap vloog door de kamer omdat meneer een aantal keer tegen zn lepel aan sloeg. Naar een paar hapjes gaf hij het op en heeft hij als nog 3/4 bak leeg gegeten. Vaak laat hij een gedeelte van zn melk staan volgens de richtlijn moet hij minstens 500 cc binnenkrijgen maar dat redden we misschien net en vaak ook helemaal niet. Gewoon voedsel gaat prima maar die melk wil hij gewoon vaak niet. Iemand tips?
pi_84035062
Ca.ra, spannend en fijn dat de fysio ook zo flexibel is!
Fake it till you make it...
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:15:07 #106
100412 mefke79
komt goed!
pi_84036158
Ca.ra ik duim voor een goede uitslag vandaag!
En een dikke voor alle slechte slapers...wij hadden er gisteravond ook eentje, maar die bleek uiteindelijk gewoon honger te hebben. En ik verdenk em van een tandje gezien de ranzige luiers en de wil om alles, maar dan ook letterlijk alles, in de mond te stoppen om er fanatiek op te gaan kauwen.

Martine, lust ie niet gewoon water? Driekus drinkt overdag tussen de flessen en het eten door flink wat water, zeker met dit weer. Water moet wel in de rietjesbeker, uit de fles is geen optie, dan moet het naar melk smaken ofzo...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84036915
gewoon drinken is geen probleem. Maar de melk wil hij gewoon vaak niet. Ze moeten toch een bepaalde hoeveelheid om aan de nodig vitaminen te komen S ochtends krijgt hij pap met daar in 180/6 opvolgmelk, tussen de middag een broodje en 120/4 en s avonds vlak voor het naar bed gaan 180/6. Van zijn avond fles laat hij vaak al de helft staan, al dan niet meer. De middag fles is ook vaak een probleem. Heb al eens geprobeerd hem eerst zn fles te geven en daarna zn broodje maar dat werkt ook niet. Ik weet het ook niet meer hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 11:37:20 #108
5428 crew  miss_sly
pi_84037179
Martine, het gaat om zuivel, niet per se melk. yoghurt telt dus ook, en ook (smeer)kaas. Ik weet niet hoe oud Jamie nu is, maar zo rond het jaar is de aanbevolen hoeveelheid nog maar ongeveer 300-350 cc.

Ca.ra, spannend, de uitslag!
pi_84037587
Twinkly toch jeetje mina zeg.
Het is misschien een open deur hoor, maar heeft hij wel voldoende aan je bv? Maarja aan de andere kant... je hebt ook al wel pap geprobeerd en dat deed het 'm ook niet en ik begrijp dat het ook niet alleen maar honger is waardoor hij niet slapen kan.
Pff wat lastig dit, ik zou je zo graag willen helpen maar weet niet hoe. Er moet toch haast een manier zijn om dit te doorbreken.
Nu zal ook wel meespelen dat hij ziekjes isals je het niet ziet zitten morgen moet je het echt eerlijk zeggen hoor, is geen probleem

Groofsken, ik heb het vaker gezegd maar die haartjes van R. vind ik echt fantastisch! En zn coupe vind ik persoonlijk nog steeds heel leuk zo (ik vind jongetjes met wat langere haartjes dan ook erg leuk, vind tondeuse kapsels stom)
En R. heeft weer een zelfde romper als Wolf aan haha, dat was een leuk pakketje met al die diertjes erop

Wat een afzetterij Ssserpente! Ik dacht altijd dat voor die paar haartjes die ze knippen dat dat gewoon gratis zou zijn of symbolisch 2 euro ofzo. kindertarief zou ik al stom vinden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:46:58 #110
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84037632
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef martine1984 het volgende:
gewoon drinken is geen probleem. Maar de melk wil hij gewoon vaak niet. Ze moeten toch een bepaalde hoeveelheid om aan de nodig vitaminen te komen S ochtends krijgt hij pap met daar in 180/6 opvolgmelk, tussen de middag een broodje en 120/4 en s avonds vlak voor het naar bed gaan 180/6. Van zijn avond fles laat hij vaak al de helft staan, al dan niet meer. De middag fles is ook vaak een probleem. Heb al eens geprobeerd hem eerst zn fles te geven en daarna zn broodje maar dat werkt ook niet. Ik weet het ook niet meer hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.
Er zijn genoeg mensen die gewoon geen melk lusten... Die 300cc is alle zuivel op een dag he.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:15:55 #111
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84038972
heyhey

ik ben jullie niet vergeten hoor maar heeel druk op het werk en momenteel thuis problemen met het internet..
en dus nu geen tijd om bij te lezen en op iedereen te reageren... sorrrrry

wat ik wel in de gauwigheid ergens las en echt ff op MOET reageren:
Huup van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! helemaal super joh!!

hier verder alles onder controle; Evie gaat nog steeds helemaal prima.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84039770
Een dikke knuffel voor Twinkley en Incantrix Zware tijden voor jullie

Rienk is vannacht los in slaap gevallen!

J. bracht hem op bed en wist niet hoe ik het deed dus had hem met de armen naar buiten gewoon in bed gelegd. Toen ik nog even bij hem ging kijken was hij al heel moe in zn ogen aan het wrijven met een hydrofiel Dus die heb ik nog maar even weggehaald. Na 5 minuutjes begon hij te mopperen en ben ik weer wezen kijken. Heb hem toen op zn zij gelegd en een knuffel in zn armen gelegd en toen ging hij gewoon slapen! Hij heeft van 00:00 tot 05:00 zo geslapen en werd toen wakker. Ik trof hem op zn buikje in bed aan. Heb hem toen omgedraaid en de armpjes naar binnen gestopt (ritsen wel los) en toen ging hij weer slapen
Het was 07:20 toen hij wakker werd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_84040840
Rienk
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:01:58 #114
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84040975
Even snel uit het ziekenhuis: goed nieuws! Alles is aanwezig, en we gaan verder met de fysio. Wat nou de reden is dat het fout gaat is niet duidelijk, maar goed. Geen operatie
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 13:03:33 #115
5428 crew  miss_sly
pi_84041045
Ca,ra, dat is toch wel goed nieuws geen operatie, fijn!
pi_84041201
He wat fijn Vlindur!!

Hier wordt het tijd om het hemeltje eens weg te halen boven het bedje! Ik trof Isa zouist slapend aan, met een heel stuk van het hemeltje naar binnen getrokken in haar armen. Ze lag daar lekker mee te knuffelen!

Een tijdje terug heb ik hier eens gelezen over een kindje die af en toe trekjes had met het hoofdje. Ik kan mij niet herinneren wie dat was? Was dat Stef? Hoe gaat dat nu?

Wat mij verder de laatste tijd aan Isa opvalt is dat ze soms met haar handje aan haar rechteroortje friemelt, en soms lijkt ze er wat achter te friemelen. Het lijkt mij niet dat ze pijn heeft omdat ik niets aan haar merk, ze is gewoon vrolijk! Toch vind ik het een beetje gek... herkent iemand dit? Misschien doet ze het wel als ze moe is zit ik nu te denken..?
pi_84041230
Fijn Ca.ra! Goed nieuws!!
pi_84041272
Wat goed van Rienk

Ca.ra, wat een fijn nieuws! Wat een enorme opluchting moet dat zijn voor jullie!
pi_84041313
Ohhhhh Ca.Ra wat fijn!!

En Vlindur, super zeg, wat een heerlijke mijlpaal..hij kán het in ieder geval!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 13:11:59 #120
5428 crew  miss_sly
pi_84041438
Fijn Vlindur

NieuweUser, dat aan het oortje friemelen doet Senna ook vaak, en bij haar is dat heel duidelijk een teken van vermoeidheid. Dus dat, samen met een gaap en in de oogjes wrijven is bedtijd
pi_84041581
NU, Willow plukt ook aan d'r oor als ze moe is. Of aan d'r haar, welke van de twee ze eerder tegenkomt met graaien
Kan t zijn dat je Willows schokjesgebeuren bedoelt, trouwens? Zo ja: dat is uit zichzelf zomaar wat minder geworden. Ze doet het nog steeds als je d'r lang in de kinderstoel laat zitten of als ze geen zin heeft om te eten ofzo, maar het is een stuk minder geworden.
Zo nee, negeer het bovenstaande maar
pi_84041603
Cara wat ontzettend goed nieuws! Echt heel erg fijn! Wat een last zal er van je schouders zijn gevallen toen je het hoorde

Knap van Rienk dat hij gewoon los in slaap is gevallen

Huup, gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws

Martine, als Xeentje weleens niet wilde drinken dan goot ik de fles leeg in een kommetje, deed er wat pap bij om te verdikken en lepelde het. Dan wilde ze het wel (advies vanaf 7 maanden tot een jaar is bij mijn cb 500-600 ml).
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef NieuweUser het volgende:

Wat mij verder de laatste tijd aan Isa opvalt is dat ze soms met haar handje aan haar rechteroortje friemelt, en soms lijkt ze er wat achter te friemelen. Het lijkt mij niet dat ze pijn heeft omdat ik niets aan haar merk, ze is gewoon vrolijk! Toch vind ik het een beetje gek... herkent iemand dit? Misschien doet ze het wel als ze moe is zit ik nu te denken..?
Xeentje doet dat ook bij vlagen. De eerste keer maakte ik me erg zorgen, maar het verdween weer. Het viel toen samen met het doorkomen van een tandje, maar dat kan ook toeval zijn.
pi_84041924
@ Nieuwuser, tijn doet dat bij vermoeidheid

@ Martine, niet te druk om maken.
Als hij verder goed groeit en eet en drinkt........
(teminste, zo denk ik, tijn drinkt ook niet alle flesen leeg, dan niet, kan het ook niet dwingen)

@ Ca.ra Fijn nieuws,mooi man!

@ Slechtslapende kinders, sterkte ermee.
Ik weet ook neit wat ik er nog over kan zeggen.
Alles is al wel gezegd waar ik ook over heb zitten denken.....

@ Xenia, hoest eigenlijk met jullie meisje?
Minder ziek?

Tijn die klautert echt door het hele huis, heel leuk maar ook ik moet ff in de gaten houden dat hij dat dus doen en bepaalde dingen weg zetten.
En hij slaapt de laatste tijd vaak op zijn zij, beentjes in de lucht tegen de spaken van het bed zeg maar, ziet er zo schattig uit.
Verder is hij heel grappig met van die stapelbekertjes bezig, iedere keeri n en uit elkaar, hij vermaakt zich er zo een half uur en verderis het een lekker ding en ben ik stapelgek op hem........
Zo dat wilde ik ff kwijt
pi_84042260
Bedankt voor jullie reacties! Vermoeidheid zou inderdaad kunnen, het viel me net ook op voordat ik haar in bedje legde. Nogmaals bedankt!
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef innepin het volgende:
NU, Willow plukt ook aan d'r oor als ze moe is. Of aan d'r haar, welke van de twee ze eerder tegenkomt met graaien
Kan t zijn dat je Willows schokjesgebeuren bedoelt, trouwens? Zo ja: dat is uit zichzelf zomaar wat minder geworden. Ze doet het nog steeds als je d'r lang in de kinderstoel laat zitten of als ze geen zin heeft om te eten ofzo, maar het is een stuk minder geworden.
Ja volgens mij was het dat! Fijn dat dat uit zichzelf minder is geworden. Het valt mij heel af en toe op bij Isa, vandaar mijn vraag.
pi_84042448
NieuweUser, ook hier oortjes en oogjes wrijven bij vermoeidheid.

Ca.ra, dat is goed nieuws!

Innepin, goed om te lezen dat dat schokjesgebeuren wat minder is geworden. Moeten jullie daar nou nog voor onder controle blijven?
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:03:47 #126
100412 mefke79
komt goed!
pi_84044183
Ca.ra, juh!!! Dat is goed nieuws, toch fijn, geen operatie.

Innepin, fijn dat het schokjesgebeuren minder is. Je weet wel dat het geen kwaad kan enzo, maar het lijkt me geen prettig gezicht.
pi_84044595
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef het-is-mij het volgende:

@ Xenia, hoest eigenlijk met jullie meisje?
Minder ziek?

Tijn die klautert echt door het hele huis, heel leuk maar ook ik moet ff in de gaten houden dat hij dat dus doen en bepaalde dingen weg zetten.
En hij slaapt de laatste tijd vaak op zijn zij, beentjes in de lucht tegen de spaken van het bed zeg maar, ziet er zo schattig uit.
Verder is hij heel grappig met van die stapelbekertjes bezig, iedere keeri n en uit elkaar, hij vermaakt zich er zo een half uur en verderis het een lekker ding en ben ik stapelgek op hem........
Zo dat wilde ik ff kwijt

Fijn dat het zo goed gaat met Tijn
Lief is dat om te zien he, als ze zo slapen Xeentje ligt ook vaak zo te slapen.

Ze is eigenlijk al een tijd niet meer ziek geweest gelukkig. De laatste keer was de hand - mond- en voetziekte (een virus), maar dat is al best lang geleden. Het gaat supergoed met haar (toch even afkloppen voor de zekerheid). Ze heeft van de week de 8 kilo mijlpaal gehaald, eet heel erg goed, slaapt goed en is in hele korte tijd enorme sprongen aan het maken. Schreef ik eergisteren nog dat ze wel kruipt, maar niet op de grond durft, sinds gisteren kruipt ze met een razend tempo op 'klaphandjes' de hele kamer door. En eigenlijk tegelijkertijd is ze gaan staan. Eerst nog schaterlachend beentjes op spanning houden als je haar neerzet op de bank, maar het heeft maar een paar dagen geduurd totdat ze besloot dat ze het ook zelf kan. Ze hijst zich overal aan op momenteel. Ik had geen idee dat het allemaal ineens zo snel kon gaan, dus we moesten echt met grote spoed het huis babyveilig maken de afgelopen dagen En verder brabbelt ze de hele dag 'papapapapa' terwijl ze papa ondertussen zo secuur en snel mogelijk stalkt (lees, achtervolgt op haar klaphandjes), zo schattig

Heel verhaal, maar last but surely not least: van harte gefeliciteerd het-is-mij!
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:13:18 #128
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_84047549
Ca.Ra, wat fijn dat Niels geen operatie hoeft!

Vlindur, wat goed dat Rienk zonder pucka slaapt!

Trixie, fijn dat je zoveel steun hier kan vinden!

twinkly, dat thomas wel met beestje in slaap valt, betekent niet dat mama niet goed genoeg is, hoor! geen rare dingen denken! mss had hij gewoon ff ruimte nodig. zijn mama zal hij altijd nodig hebben! wij ook...

ik heb met stiefmoeder een weddenschap afgesloten over de uiteindelijke kleur van aviva's ogen zij zegt dat ze alsnog bruin worden, ik zeg dat ze groen blijven. we geven het tot een jaar, en afhankelijk van aviva's oogkleur moet zij of ik de film betalen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:33:29 #129
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84048432
Ca.ra, wat een geweldig nieuws

En Xeentje d'r weerstand is weer okay, da's ook goed nieuws!

Wij gaan morgen ook naar het ziekenhuis met Toby voor een 1e afspraak bij dermatologie.
We zijn eerder al een paar x bij een andere huidarts geweest, een zelfstandige, maar we doen nu al bijna 11 maanden aan symptoombestrijding en ondanks alle (hormoon)zalfjes, smeersels, zijde-pakjes en anti-histaminica die we dagelijks gebruiken heeft hij nog veel last. Tegenwoordig ook met uitslag, opgezette rode ogen en algehele onrust. Hij is (dus?) allergisch, nu wil ik weleens graag weten waarvoor
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:33:50 #130
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84048454
Zo, hehe weer thuis. Kleine in bed maar wil nie slapen nie. Ligt nu 'klappen in de handjes' te oefenen zo te horen

Het is echt een pak van mijn hart, geen operatie. En een dingetje waar ik ook wel mee zat dat als er echt onderdelen zouden missen in de knie, wat dan de kans was voor een evt. tweede kindje om dat ook te hebben. Maar goed, daar hoeven we ons dus geen zorgen over te maken. In zoverre althans, dat de kans aanwezig is dat een tweede kindje hetzelfde heeft als Thomas, maar er lijkt in ieder geval voorlopig structureel niks mis te zijn.

Dus we gaan hard fysio'en met hem om de boel zo snel mogelijk sterk te krijgen.
Ik heb nog gevraagd naar de vooruitzichten: aan wat voor tijdsspanne moeten we denken? Daar kregen we ook goed nieuws op: de kinderorthopeed denkt dat we eind dit jaar wel redelijk goed zonder spalkjes kunnen. Dan moeten ze nog wel om als hij bijvoorbeeld wat te veel gedaan heeft, maar dan zouden ze wel het grootste gedeelte van de dag af kunnen waarschijnlijk. De fysiotherapie zal nog wat langer duren dan, maar dat is niet erg.

Ik word er helemaal week van als ik er aan denk joh.Thomas die achter een blokkenkar zal kunnen lopen, en op een loopfietsje, en lekker buiten ravotten met zijn vriendjes van het kinderdagverblijf. Echt, een pak van mijn hart.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:35:51 #131
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84048558
Oooh Ca.ra, tranen in m'n ogen bij de laatste alinea. Wat een opluchting zeg
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:41:54 #132
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_84048816
ca.ra, zou er sprake van zijn dat hij helemaal niet zou kunnen lopen? wat een opluchting, zeg!

kersjes, succes bij de dermatoloog dan alvast!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_84048864
Hier ook oortjes en haren friemelen als Jamie moe is.

Huup zwanger Gefeliciteerd! Echt super leuk. Ik zag ook dat Claudia er nog eentje bij krijgt, jij ook van harte gefeliciteerd het is dus niet vreemd dat ik ook al weer rammelende eierstokken heb

Cara goed nieuws
Kersjes succes bij de dermateloog
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:44:55 #134
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84048960
Nee, er is wel gezegd dat hij zal kunnen lopen, alleen misschien pas op latere leeftijd. Dus zo dramatisch was het niet, maar ik ben er desondanks toch heel blij mee dat het allemaal goed lijkt te zijn van binnen.
pi_84049647
Ca.ra wat fijn!

Kersjes, succes morgen voor Toby
pi_84049702
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Ca.ra het volgende:
Nee, er is wel gezegd dat hij zal kunnen lopen, alleen misschien pas op latere leeftijd. Dus zo dramatisch was het niet, maar ik ben er desondanks toch heel blij mee dat het allemaal goed lijkt te zijn van binnen.
Oh wat superfijn zeg! Wow! wat een opluchting
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84049801
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef innepin het volgende:

Krijgt ze daar nog nader onderzoek naar eigenlijk? Zoals registratie dmv electroden op haar hoofdje bijv.
Of is dat al eens gedaan?

Wolf graait ook altijd aan zn oor als hij moe is Hier het eerste teken bij moeheid

voor knappe Rienk, en nou hopen dat hij vaker zo lekker gaat slapen, super man!
pi_84051134
Ca.ra wat een heerlijk nieuws zeg

Poppejans; ze heeft een ECG en een EEG gehad om te testen voor epilepsie, daar vonden ze niets. Verder zijn er geen testen, tenzij ze weer een echte aanval heeft, maar die heeft ze al tijden niet meer gehad; het is nu alleen nog maar dat obsessieve heen en weer bewegen waar ze in 'vast' komt te zitten.
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:34:16 #139
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84051249
ca.ra wat een fantastisch nieuws!!
in de haak.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:02:06 #140
100412 mefke79
komt goed!
pi_84052553
pfff...ik heb een kleine driftkikker vandaag. Kind is werkelijk om alles aan het miepen. We gokken op een tandje, maar blegh, ik vind het toch irritant. Iemand potje behangplak en een rolletje over?
pi_84056084
Mefke

Rienk slaapt in een slaapzak! Al een uur!
Inslapen was erg moeilijk. Ik had hem eerst gewoon in de slaapzak los op bed, maar hij ging rollen en draaien en alles behalve slapen.
Dus ik heb hem onder het laken gedaan en ingestopt. In elke hand/arm een knuffel en ik ben er bij blijven zitten. Na 15 minuten lag hij gewoon rustig en ben ik weggegaan. Later ging ik kijken en hij sliep! Ik heb met mijn telefoon een foto gemaakt, maar ik krijg ze niet online
Ik heb de puckababy-maxi's van Karin nog helemaal niet nodig gehad! (Wil je ze terug?)

Goh, ik ben er zo blij mee! *hyperdeieper*
pi_84060127
ik hoef ze niet terug geen idee wat ik ermee moet. Goed van Rienk!
en meike is zo blij met dr spullies, vooral dat tekenblokje is het helemaal ,"mijn schrift" zegt ze steeds

En Ca.Ra dat is nog eens geweldig nieuws!!! Echt lekker positief de toekomst tegemoet
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 19:45:00 #143
5428 crew  miss_sly
pi_84060498
Goed bezig Rienk

mefke, is het al wat beter?

Schaap ging Senna ophalen op het kdv. De leidster: Senna loopt he!
Schaap: Ja, klopt, aan de hand, gaat best aardig
Leidster: nee hoor, los, kijk maar
Senna loopt naar papa toe

Thuis ook nog een paar keer gedaan, echt een aantal stapjes, ongelofelijk. Ik heb echt heel geen baby meer
pi_84060709
Senna!!! sjonge het gaat wel heel snel nu Miss Sly!!!
Wat knap!
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:05:46 #145
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84061573
Cara, wat een heel erg fijn nieuws zo op de vroege avond . Oh wauw, kan me je blijdschap heel goed voorstellen. Wat een opluchting.

En Innepin, fijn dat dat schokjesgebeuren inderdaad blijkt te minderen. Gelukkig .

En Senna loopt . Kanp zeg Miss .
pi_84061595
Wauw Senna, wat goed!

Lente loopt aan de hand ook steeds beter. Tot voorkort alleen zijwaarts, maar nu ook vooruit. En ze oefent met los staan. Soms al een paar seconde.
pi_84061835
Senna stoerrrr!
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:51:44 #148
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84063867
Senna, wat ben je snel
Dat wordt heerlijk blootsvoets wandelen deze zomer

En Lente ook al driftig aan het oefenen, knap hoor!

Vlindur, da's een beste stap vooruit van je mannetje
pi_84065777
Kersjes Leuk dat je er ook weer bent, hoe is het?
Want je voelde je niet lekker schreef je toch?

En verder met Toby, afgezien van jeuk en exzeem (ik blijf maar gokken hoe je het moet schrijven)

Met Lars gaat het goed hoor, maar ik word zo ongelooflijk gek van hem soms
hij kan heel mooi spelen, maar zo gauw hij me ziet wil hij bij me zijn.
Dan tijgert hij achter me aan, al jengelend, en gaat aan mijn voeten liggen te miepen.
ik negeer het (probeer ik) maar hij houdt ook niet op ofzo, hij gaat net zo lang door tot ik hem oppak.
En als iemand anders hem oppakt is het ook niet goed, hij wil persé mij.
Heel lief hoor, dat mijn kleine vriendje zo dol op me is, en dat ben ik ook op hem, maar hier word ik toch wel gek van zeg.

Zeg me dat het herkenbaar is!
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:27:27 #150
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_84065833
We begonnen met 2 tandjes een hele tijd geleden, en sinds vandaag komen er gewoon 3 jawel 3 tandjes tegelijk aan

2 vanonder en 1 van boven.

Verklaard de stinkluiers, en misschien ook wel het vele gehuil van de afgelopen dagen weer
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')