Er zijn genoeg mensen die gewoon geen melk lusten... Die 300cc is alle zuivel op een dag he.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef martine1984 het volgende:
gewoon drinken is geen probleem. Maar de melk wil hij gewoon vaak niet. Ze moeten toch een bepaalde hoeveelheid om aan de nodig vitaminen te komenS ochtends krijgt hij pap met daar in 180/6 opvolgmelk, tussen de middag een broodje en 120/4 en s avonds vlak voor het naar bed gaan 180/6. Van zijn avond fles laat hij vaak al de helft staan, al dan niet meer. De middag fles is ook vaak een probleem. Heb al eens geprobeerd hem eerst zn fles te geven en daarna zn broodje maar dat werkt ook niet. Ik weet het ook niet meer hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.
Xeentje doet dat ook bij vlagen. De eerste keer maakte ik me erg zorgen, maar het verdween weer. Het viel toen samen met het doorkomen van een tandje, maar dat kan ook toeval zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef NieuweUser het volgende:
Wat mij verder de laatste tijd aan Isa opvalt is dat ze soms met haar handje aan haar rechteroortje friemelt, en soms lijkt ze er wat achter te friemelen. Het lijkt mij niet dat ze pijn heeft omdat ik niets aan haar merk, ze is gewoon vrolijk! Toch vind ik het een beetje gek... herkent iemand dit? Misschien doet ze het wel als ze moe is zit ik nu te denken..?
Ja volgens mij was het dat! Fijn dat dat uit zichzelf minder is geworden. Het valt mij heel af en toe op bij Isa, vandaar mijn vraag.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef innepin het volgende:
NU, Willow plukt ook aan d'r oor als ze moe is. Of aan d'r haar, welke van de twee ze eerder tegenkomt met graaien![]()
Kan t zijn dat je Willows schokjesgebeuren bedoelt, trouwens? Zo ja: dat is uit zichzelf zomaar wat minder geworden. Ze doet het nog steeds als je d'r lang in de kinderstoel laat zitten of als ze geen zin heeft om te eten ofzo, maar het is een stuk minder geworden.
Zo nee, negeer het bovenstaande maar
Fijn dat het zo goed gaat met Tijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef het-is-mij het volgende:
@ Xenia, hoest eigenlijk met jullie meisje?
Minder ziek?
Tijn die klautert echt door het hele huis, heel leuk maar ook ik moet ff in de gaten houden dat hij dat dus doen en bepaalde dingen weg zetten.
En hij slaapt de laatste tijd vaak op zijn zij, beentjes in de lucht tegen de spaken van het bed zeg maar, ziet er zo schattig uit.
Verder is hij heel grappig met van die stapelbekertjes bezig, iedere keeri n en uit elkaar, hij vermaakt zich er zo een half uur en verderis het een lekker ding en ben ik stapelgek op hem........
Zo dat wilde ik ff kwijt
Oh wat superfijn zeg! Wow!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Ca.ra het volgende:
Nee, er is wel gezegd dat hij zal kunnen lopen, alleen misschien pas op latere leeftijd. Dus zo dramatisch was het niet, maar ik ben er desondanks toch heel blij mee dat het allemaal goed lijkt te zijn van binnen.
Krijgt ze daar nog nader onderzoek naar eigenlijk? Zoals registratie dmv electroden op haar hoofdje bijv.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef innepin het volgende:
Kan t zijn dat je Willows schokjesgebeuren bedoelt, trouwens? Zo ja: dat is uit zichzelf zomaar wat minder geworden. Ze doet het nog steeds als je d'r lang in de kinderstoel laat zitten of als ze geen zin heeft om te eten ofzo, maar het is een stuk minder geworden.
Zo nee, negeer het bovenstaande maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |