Er zijn genoeg mensen die gewoon geen melk lusten... Die 300cc is alle zuivel op een dag he.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef martine1984 het volgende:
gewoon drinken is geen probleem. Maar de melk wil hij gewoon vaak niet. Ze moeten toch een bepaalde hoeveelheid om aan de nodig vitaminen te komenS ochtends krijgt hij pap met daar in 180/6 opvolgmelk, tussen de middag een broodje en 120/4 en s avonds vlak voor het naar bed gaan 180/6. Van zijn avond fles laat hij vaak al de helft staan, al dan niet meer. De middag fles is ook vaak een probleem. Heb al eens geprobeerd hem eerst zn fles te geven en daarna zn broodje maar dat werkt ook niet. Ik weet het ook niet meer hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.
Xeentje doet dat ook bij vlagen. De eerste keer maakte ik me erg zorgen, maar het verdween weer. Het viel toen samen met het doorkomen van een tandje, maar dat kan ook toeval zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef NieuweUser het volgende:
Wat mij verder de laatste tijd aan Isa opvalt is dat ze soms met haar handje aan haar rechteroortje friemelt, en soms lijkt ze er wat achter te friemelen. Het lijkt mij niet dat ze pijn heeft omdat ik niets aan haar merk, ze is gewoon vrolijk! Toch vind ik het een beetje gek... herkent iemand dit? Misschien doet ze het wel als ze moe is zit ik nu te denken..?
Ja volgens mij was het dat! Fijn dat dat uit zichzelf minder is geworden. Het valt mij heel af en toe op bij Isa, vandaar mijn vraag.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef innepin het volgende:
NU, Willow plukt ook aan d'r oor als ze moe is. Of aan d'r haar, welke van de twee ze eerder tegenkomt met graaien![]()
Kan t zijn dat je Willows schokjesgebeuren bedoelt, trouwens? Zo ja: dat is uit zichzelf zomaar wat minder geworden. Ze doet het nog steeds als je d'r lang in de kinderstoel laat zitten of als ze geen zin heeft om te eten ofzo, maar het is een stuk minder geworden.
Zo nee, negeer het bovenstaande maar
Fijn dat het zo goed gaat met Tijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef het-is-mij het volgende:
@ Xenia, hoest eigenlijk met jullie meisje?
Minder ziek?
Tijn die klautert echt door het hele huis, heel leuk maar ook ik moet ff in de gaten houden dat hij dat dus doen en bepaalde dingen weg zetten.
En hij slaapt de laatste tijd vaak op zijn zij, beentjes in de lucht tegen de spaken van het bed zeg maar, ziet er zo schattig uit.
Verder is hij heel grappig met van die stapelbekertjes bezig, iedere keeri n en uit elkaar, hij vermaakt zich er zo een half uur en verderis het een lekker ding en ben ik stapelgek op hem........
Zo dat wilde ik ff kwijt
Oh wat superfijn zeg! Wow!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Ca.ra het volgende:
Nee, er is wel gezegd dat hij zal kunnen lopen, alleen misschien pas op latere leeftijd. Dus zo dramatisch was het niet, maar ik ben er desondanks toch heel blij mee dat het allemaal goed lijkt te zijn van binnen.
Krijgt ze daar nog nader onderzoek naar eigenlijk? Zoals registratie dmv electroden op haar hoofdje bijv.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef innepin het volgende:
Kan t zijn dat je Willows schokjesgebeuren bedoelt, trouwens? Zo ja: dat is uit zichzelf zomaar wat minder geworden. Ze doet het nog steeds als je d'r lang in de kinderstoel laat zitten of als ze geen zin heeft om te eten ofzo, maar het is een stuk minder geworden.
Zo nee, negeer het bovenstaande maar
Heeeel herkenbaar. Het begon vorige week en heeft vandaag (hoop ik) z'n hoogtepunt bereikt. Bij Nils brult ze alles bij elkaar ('t is ook echt een nieuwe manier van huilen) en alleen bij mij is ze stil. Ze hangt ook letterlijk aan m'n 'rokken'; ik kan geen stap verzetten. En ik het schriftje van de kinderopvang staat dat ze weer heeeerlijk rsustig en alleen gespeeld heeft en dat als alle kindjes zo waren, ze niets meer te doen zouden hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
KersjesLeuk dat je er ook weer bent, hoe is het?
Want je voelde je niet lekker schreef je toch?
En verder met Toby, afgezien van jeuk en exzeem (ik blijf maar gokken hoe je het moet schrijven)
Met Lars gaat het goed hoor, maar ik word zo ongelooflijk gek van hem soms![]()
hij kan heel mooi spelen, maar zo gauw hij me ziet wil hij bij me zijn.
Dan tijgert hij achter me aan, al jengelend, en gaat aan mijn voeten liggen te miepen.
ik negeer het (probeer ik) maar hij houdt ook niet op ofzo, hij gaat net zo lang door tot ik hem oppak.
En als iemand anders hem oppakt is het ook niet goed, hij wil persé mij.
Heel lief hoor, dat mijn kleine vriendje zo dol op me is, en dat ben ik ook op hem, maar hier word ik toch wel gek van zeg.
Zeg me dat het herkenbaar is!
Ik was vandaag even bij mijn ouders en toen deed hij ook zo, mijn moeder legde de link met mij niet meteen, en zei dus: wat is er nou, zo doe je anders nooit!...waarop ik dus zei: let op....Lars overnam van dr, en hups stil.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Heeeel herkenbaar. Het begon vorige week en heeft vandaag (hoop ik) z'n hoogtepunt bereikt. Bij Nils brult ze alles bij elkaar ('t is ook echt een nieuwe manier van huilen) en alleen bij mij is ze stil. Ze hangt ook letterlijk aan m'n 'rokken'; ik kan geen stap verzetten. En ik het schriftje van de kinderopvang staat dat ze weer heeeerlijk rsustig en alleen gespeeld heeft en dat als alle kindjes zo waren, ze niets meer te doen zouden hebben.
Haha, Meike is ook niet gek!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik was vandaag even bij mijn ouders en toen deed hij ook zo, mijn moeder legde de link met mij niet meteen, en zei dus: wat is er nou, zo doe je anders nooit!...waarop ik dus zei: let op....Lars overnam van dr, en hups stil.....
Wat doe jij eraan? Negeren of in meegaan?
Meike heeft het al door inmiddels, al Lars er aan komt jengelen springt ze op mijn schoot met de mededeling dat de schoot vol is![]()
Bar, sjonge 3 tanden op 1 dag...dat is toch ook barbaars zeg...
Maar ze zijn er!
Innepin heeft inmiddels al duidelijk gemaakt dat het om Willow ging, maar ik heb een tijdje geleden ook een filmpje van Ivan geplaatst die rare bewegingen met zijn hoofd maakte (heen en weer schudden). Hij doet het ineens niet meer!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef NieuweUser het volgende:
Een tijdje terug heb ik hier eens gelezen over een kindje die af en toe trekjes had met het hoofdje. Ik kan mij niet herinneren wie dat was? Was dat Stef? Hoe gaat dat nu?
Snaaien was ook verkeerd gezegd, maar heeft een kind dan nog wel voldoende honger voor een echte maaltijd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:12 schreef miss_sly het volgende:
Vlindur, het is voor de suikerspiegel verstandiger om regelmatig ( om de 2_2;5 uur) iets te eten. En dan niet snaaien natuurlijk, maar wat fruit, yoghurt, crackertje, stukje kaas. Senna krijgt ook op die manier te eten.
Wat mooi!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef martine1984 het volgende:
sorry ff een ego post, maar ik ben er zo blij mee dat ik het even kwijt moet.
Tijd terug heb ik verteld dat Jamie voor zn eerste verjaardag een hobbelpaard zou krijgen van zn opa. Opa kwam hem gister brengen want hij was klaar en kon niet langer wachten. Echt een geweldig mooi ding. Ik wist dat mn pa creatief was (hij heeft Jamie zn ledikant ook heel mooi gemaakt) Maar dit is gewoon de overtreffende trap. Krijg momenteel geen foto geupload maar ik zal kijken of ik dat vanavond of morgen kan doen.Ben zo blij, moest er bijna van huilen zo mooi
Hij slaapt nog steedsquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:00 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly ik heb net gewoon meteen een nieuwe Tripp Trapp besteldeen zwarte!
Ik ben helemaal enthousiast geraakt hihi
Heeft Niels nog lang geslapen vanmiddag?
Hmm Amelie met ei, wat heerlijk dat ze zo heeft zitten smullen!
Pssstquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:56 schreef Twinkly het volgende:
Wat om de 2 uur wat eten betreft, dat houdt de bloedsuikerspiegel op een constant niveau. Het kan zijn dat als je die te ver laat zakken je daarna teveel gaat eten en het voelt ook niet fijn, wordt je zo slapjes van. Er bestaat een grappige cartoon waarin het schema van een mama en een baby'tje staat afgebeeld, ik kan het nu niet vinden. De moeder eet de hele dag door kleine beetjes, de baby moet het doen met 4 flessen![]()
Ja diequote:
Nou die koorts denk ik niet hoor, die was veel te hoog, dat is vast een virusje geweest.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:43 schreef Vlindur het volgende:
Arme, arme Niels zeg.. En arme jullie! En dit alles dus om tandjes?![]()
Het is juist voor je bloedsuikerspiegel en je spijsvertering goed als je niet langer dan 2 uur tussen maaltijden in hebt zitten. En het is heus niet alsof ik dan elke keer een ontbijt of lunch eet. Als je vaker eet, eet je ook minder. Is ook goed voor je gevoel van verzadiging, trouwens. Voor wie af wil vallen is het dan ook een onwijs goede methode.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:47 schreef Vlindur het volgende:
Claudia, Niet om het een of ander, maar waarom het cb niet geloven en dat boek wel? Die man kan toch schrijven wat hij wil? En met dat niet zo vaak eten ben ik het wel mee eens. Als je zelf altijd wat pakt 'went' dat dan niet? Dan blijf je toch juist snaaien? Wat eet jij dan? En wat geef je Ivan allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |