abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:05:40 #26
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84038578
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Of mensen die voor het gemak maar even alles wat ze zelf fout doen gaan wijten aan andere mensen. Daarom hoop ik dat mensen als _led_ zich eens een keer naar hun leeftijd gaan gedragen, en niet dmv. sneue stemmingmakerij hele fora te ontwrichten.
Zou jij niet weggaan?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_84039020
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:05 schreef Michielos het volgende:

[..]

Zou jij niet weggaan?
Onder een voorwaarde. Goed lezen is een vak.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:22:42 #28
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84039226
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:17 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Onder een voorwaarde. Goed lezen is een vak.
Geen reden om persoonlijk te worden mijns inziens. Dat barbarisme moet dan ook gestopt worden
pi_84039479
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Michielos het volgende:

[..]

Geen reden om persoonlijk te worden mijns inziens. Dat barbarisme moet dan ook gestopt worden
Daarom is het ook wel erg duidelijk dat het een paar weken redelijk tot zeer rustig was in TRU, dat er ineens 3 personen zijn unbanned en tadaa, we hebben weer een feest! Waar zou dat toch aan liggen?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:30:47 #30
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84039557
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:28 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom is het ook wel erg duidelijk dat het een paar weken redelijk tot zeer rustig was in TRU, dat er ineens 3 personen zijn unbanned en tadaa, we hebben weer een feest! Waar zou dat toch aan liggen?
Omdat jij overal een probleem van lijkt te maken? Ik heb het bv. met niemand aan de stok op TRU. Je lijkt wel verbitterd te zijn man, zet dat eens van je af (gratis advies ).
pi_84039558
Misschien omdat jij in die paar weken niet kwam posten?
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:35:17 #32
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84039747
Nou, EINZ is boos op _Led_ en verder zijn er voor zover ik weet geen problemen in TRU .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_84039799
Idd..welke problemen eigenlijk media?
pi_84039871
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:30 schreef Flammie het volgende:
Misschien omdat jij in die paar weken niet kwam posten?
Toen postte ik er juist wel en begon ik het vertrouwen te krijgen dat het hier wel goed zou komen. Hopelijk geen misplaatst vertrouwen.
pi_84039909
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef Flammie het volgende:
Idd..welke problemen eigenlijk media?
Oy!

Dat topic zal niet voor niets geopend zijn.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:44:47 #36
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84040158
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Oy!

Nogmaals, welke problemen eigenlijk? Heb eens een eigen mening. Noem namen en post links naar de problemen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:45:03 #37
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84040173
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef mediaconsument het volgende:
Oy!

quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:06 schreef yvonne het volgende:
Welnee, Ik zie in dit topic twee users die de onschuld uithangen maar zelf behoorlijk de boel opjutten (dat TS FOK! helemaal waqardeloos vind laat ik er even buiten) en ik zie users die de naam hebben te kloten en juist altijd voor de juiste vragen en argumenten zorgen.

Dus ja, dat is al sinds het begin van TRU, soms wat meer, soms wat minder.

Kom, wij hadden akkersloot, dan weet je ongeveer wat ik bedoel.
En het oy van Jogy is omdat men gister eenhausseje aan naamtopics had.
pi_84040338
Dus nogmaals: Welke problemen media?
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:55:13 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_84040684
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef Flammie het volgende:
Dus nogmaals: Welke problemen media?

Problemen met zuigers. Waar jij er ook een van bent overigens. We blijven proberen om ruimte te geven aan een tegen geluid maar als dat niet werkt kan er ook met de botte bijl gewerkt blijven worden. Kinderachtig maarach, het zij zo. Als het niet gaat zoals het moet dan maar zoals het wel gaat. Wat mij betreft zijn de sceptici hier dan maar te gast en hebben ze zich rustig te houden tegen de non-sceptici. Jammer maar helaas, het is gewoon een feit dat wanneer er een banronde gedaan is waar jij, michielos, joepiepoepie en/of led eruit zijn geflikkerd het hier weer een stuk beter te genieten is. Misschien moet de subforum-ban maar weer in het leven geroepen worden ofzo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:57:24 #40
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84040782
Mooi stukje maar ik zie dat zuigen niet echt terug komen in de paranormale topics eigenlijk. Wat ik wel zie zijn mensen met erg korte lontjes.
pi_84040911
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Problemen met zuigers. Waar jij er ook een van bent overigens. We blijven proberen om ruimte te geven aan een tegen geluid maar als dat niet werkt kan er ook met de botte bijl gewerkt blijven worden. Kinderachtig maarach, het zij zo. Als het niet gaat zoals het moet dan maar zoals het wel gaat. Wat mij betreft zijn de sceptici hier dan maar te gast en hebben ze zich rustig te houden tegen de non-sceptici. Jammer maar helaas, het is gewoon een feit dat wanneer er een banronde gedaan is waar jij, michielos, joepiepoepie en/of led eruit zijn geflikkerd het hier weer een stuk beter te genieten is. Misschien moet de subforum-ban maar weer in het leven geroepen worden ofzo.
Laat jij maar zien waar ik hier gezuigd heb de laatste x maanden dan neem ik je misschien nog serieus ook. Als er iemand moeite heeft gedaan voor posts (inclusief fotomateriaal omdat dat zo nodig moest) ben ik het wel. En kijk eerst maar eens naar je eigen posts/topics zou ik zeggen...
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:11:24 #42
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84041416
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:57 schreef Michielos het volgende:
Mooi stukje maar ik zie dat zuigen niet echt terug komen in de paranormale topics eigenlijk. Wat ik wel zie zijn mensen met erg korte lontjes.
Ik ook niet. Ik zie eigenlijk vooral gezuig in de topics die speciaal geopend zijn om vrede te stichten en/of te flamen, zoals dit feedback-topic, Oy! _Led_

Maar ik weet ook dat als ik met jou en/of Flammie en/of _Led_ in een topic post, dat dat dan al snel wordt gezien als zuigen en daarbij wordt vaak nog niet eens naar de inhoud van de posts gekeken.

Michielos, Flammie, _Led_, JoepiePoepie in 1 topic == zuigen

En dat terwijl ik gisteren wanhopig op zoek was naar iemand die bij mij wilde komen stofzuigen; niemand die zich gemeld heeft .
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:17:24 #43
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_84041665
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Of mensen die voor het gemak maar even alles wat ze zelf fout doen gaan wijten aan andere mensen.
Puur uit interesse, doel je hiermee op mensen die zaken verkeerd lezen en dat dan op andere mensen proberen af te schuiven ?
zzz
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:46:47 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_84046386
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:55 schreef jogy het volgende:

[..]

En dan de vermoorde onschuld uithangen altijd he
The truth was in here.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:08:57 #45
31101 _Led_
pi_84047370
Vermoorde onschuld ? Het enige waar ik schuldig aan ben is dat ik domme mensen die de discussie blijkbaar niet gevolgd hebben en domme dingen roepen uitleg hoe het zat.
Dat ik dat iets langer volhoud dan de gemiddelde Fok!'er of er zelfs lol in heb doet niks af aan de kern van het verhaal.

Ik wil 't verder best laten rusten hoor (bespaar me de pm's ), maar zolang anderen er over door (mogen) blijven miepen blijf ik tegenmiepen

[ Bericht 36% gewijzigd door _Led_ op 14-07-2010 15:14:32 ]
zzz
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:18:57 #46
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84047811
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:08 schreef _Led_ het volgende:
Vermoorde onschuld ? Het enige waar ik schuldig aan ben is dat ik domme mensen die de discussie blijkbaar niet gevolgd hebben en domme dingen roepen uitleg hoe het zat.
Dat ik dat iets langer volhoud dan de gemiddelde Fok!'er of er zelfs lol in heb doet niks af aan de kern van het verhaal.
Maar het punt is dat het als zuigen (ik kan dat woord niet meer horen en zien trouwens ) gezien wordt als er 1 persoon boos en huilend achter zijn computer zit (ook al is het zijn of haar eigen schuld) en een ander persoon (jij bijvoorbeeld) doorgaat en daar ook nog eens lol in blijkt te hebben.

Ik ben het er overigens niet mee eens, ik vind dat mensen gewoon niet zo snel moeten huilen en niet zo snel boos moeten zijn, en al helemaal niet op een internetforum.

Huilen en boos zijn is tenslotte je eigen vrije keuze .
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:21:48 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_84047948
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:08 schreef _Led_ het volgende:

Ik wil 't verder best laten rusten hoor (bespaar me de pm's ), maar zolang anderen er over door (mogen) blijven miepen blijf ik tegenmiepen

Ik begrijp je, maar ik vind dat geen bewonderingswaardige eigenschap... leave it alone zou ik denken.
The truth was in here.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:24:13 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_84048051
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar het punt is dat het als zuigen (ik kan dat woord niet meer horen en zien trouwens ) gezien wordt als er 1 persoon boos en huilend achter zijn computer zit (ook al is het zijn of haar eigen schuld) en een ander persoon (jij bijvoorbeeld) doorgaat en daar ook nog eens lol in blijkt te hebben.

Ik ben het er overigens niet mee eens, ik vind dat mensen gewoon niet zo snel moeten huilen en niet zo snel boos moeten zijn, en al helemaal niet op een internetforum.

Huilen en boos zijn is tenslotte je eigen vrije keuze .

Maar het zuigen .. sorry.. of het jennen, moedwillig storend optreden hoort hier gewoon niet. En ik weet dat het inherent is aan FOK! hoor, maar we gaan het toch zoveel mogelijk tegen. En dat betekent soms botte bijl werk dan hier en daar.. eigenlijk wat Jogy al zei dus.

Pff dat om elkaar heen blijven draaien hier zeg
The truth was in here.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:25:04 #49
31101 _Led_
pi_84048096
Verbazend vind ik dat mensen het minder erg vinden als mensen ronduit onwaarheden vertellen en op basis daarvan iemand zwart maken, dan als je mensen er op wijst dat ze simpelweg feitelijke onjuistheden verkondigen.

Misschien raken we hier wel de kern van TRU - dat het belang dat aan de waarheid wordt gehecht voor sommigen ondergeschikt is aan het belang van iemands emoties

[ Bericht 2% gewijzigd door _Led_ op 14-07-2010 15:31:03 ]
zzz
pi_84048771
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:25 schreef _Led_ het volgende:
Verbazend vind ik dat mensen het minder erg vinden als mensen ronduit onwaarheden vertellen en op basis daarvan iemand zwart maken, dan als je mensen er op wijst dat ze simpelweg feitelijke onjuistheden verkondigen.

Misschien raken we hier wel de kern van TRU - dat het belang dat aan de waarheid wordt gehecht voor sommigen ondergeschikt is aan het belang van iemands emoties
Dan moet je ook nog eens kunnen bepalen wat waar is en wat niet, wat uiteraard afhangt van hoeveel je daadwerkelijk begrijpt van wat iemand bedoeld. Het gros van de onderwerpen binnen TRU zijn dan ook zo groot dat dit verhaal erg lastig is, oftewel laat je dan je volwassenheid zien door niet te snel met conclusies te komen. Dat geeft het topic dan weer de ruimte om volwassen te worden, oftewel om zoveel mogelijk informatie bij elkaar te krijgen waardoor je een beter beeld kunt krijgen over deze grote verhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')