) en dan zou ik over twee weken pas echt kunnen werken, maar ik moet straks nog wel met die ervaren vrouw meelopen. Maar krijg ik nou die drie dagen niet betaald (waar ik wel recht op heb), en zoniet wat heeft het dan voor zin om nu weer een wijk te lopen met haar?
 ) en dan zou ik over twee weken pas echt kunnen werken, maar ik moet straks nog wel met die ervaren vrouw meelopen. Maar krijg ik nou die drie dagen niet betaald (waar ik wel recht op heb), en zoniet wat heeft het dan voor zin om nu weer een wijk te lopen met haar? 

Ik had mijn zoon (15) ingeschakeld om te helpen met de HAH (hij kan geen vakantiewerk krijgen en ik wil 'm niet de hele dag achter de Xbox hebben). Die heeft de hele route met zó'n vette grijns op zijn kop rondgelopen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef rub3n het volgende:
Hmm Ik weet eigenlijk niet of ik me prettig voel bij het bezorgen van de Pabo... Onzinblad...

ach, is toch ook niets mis mee verderquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Er komen anders genoeg "discrete" enveloppen en pakjes uit Hulst langs hier hoor

Klopt, dit werkte bij mij precies hetzelfde. Als je bij Randstad binnenloopt en zegt dat je bij hen op de payroll wil, wordt het diezelfde dag nog geregeld en kun je een dag later aan de slag (ik neem aan de je reeds gewerkte uren ook betaald krijgt). Je krijgt idd alle uren vergoed en je salaris wordt dan ook wekelijks overgemaakt. Dit duurt tot ze bij TNT alles administratief op orde hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:58 schreef Troeta het volgende:
JochemP, ik denk dat je gewoon kan werken als je je inschrijft bij Randstad en dan via hun uitbetaald krijgt.
Over 2 weken kan je dan via TNT zelf werken en sta je in hun systeem Harmony.
Je kan trouwens beter via het uitzendbureau werken, daar mag je je uren opschrijven en krijg je die ook uitbetaald, ook bij het wachten als wijken nog niet klaar zijn.
Bij TNT krijg je alleen de tijd die voor je wijk staat.

Wij schrijven allemaal de uren op vanaf we in het sorteercentrum zijn tot we het laatste poststuk hebben weggebracht.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:53 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Klopt, dit werkte bij mij precies hetzelfde. Als je bij Randstad binnenloopt en zegt dat je bij hen op de payroll wil, wordt het diezelfde dag nog geregeld en kun je een dag later aan de slag (ik neem aan de je reeds gewerkte uren ook betaald krijgt). Je krijgt idd alle uren vergoed en je salaris wordt dan ook wekelijks overgemaakt. Dit duurt tot ze bij TNT alles administratief op orde hebben.

"Discreet"...quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
ach, is toch ook niets mis mee verder
is mij overigens nooit opgevallen haha, ik let er ook totaaaal niet op. Hoe zien ze eruit?

Ik vind het nogal lullig voor de "oude garde", die nu wegbezuinigd wordt... Die lopen immers ook nog te bezorgen volgens mij. Lijkt mij tamelijk zuur...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:55 schreef santiagojwz het volgende:
HAH van TNT zelf, wordt postbezorger... Lekker handig als je dat in een bejaardenbuurt mag gaan verspreiden ...

Net alsof die lui zonder die blaadjes niet weten dat ze aan de kant worden geschoven voor goedkopere postbezorgers...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik vind het nogal lullig voor de "oude garde", die nu wegbezuinigd wordt... Die lopen immers ook nog te bezorgen volgens mij. Lijkt mij tamelijk zuur...

Yep, heb al 9 varianten gezien, erg irritant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef xxiessiexx het volgende:
Is het een nieuwe trend dat die nee ja stickers verdwijnen en er een soort kleinere plaatjes voor in de plaats komen?

bij flats e.d. heb je idd vaak die nieuwe plaatjes.. maar dat vind ik eigenlijk eel mooier dan die lelijke grote stickersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef xxiessiexx het volgende:
Is het een nieuwe trend dat die nee ja stickers verdwijnen en er een soort kleinere plaatjes voor in de plaats komen?

Ja maar bij grote voortuinen is het niet zo handig want dan is het vanuit de verte maar slecht leesbaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij flats e.d. heb je idd vaak die nieuwe plaatjes.. maar dat vind ik eigenlijk eel mooier dan die lelijke grote stickers

dat is waar iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja maar bij grote voortuinen is het niet zo handig want dan is het vanuit de verte maar slecht leesbaar.

das helemaal onhandig hahahaha.. of idd zo'n zelfgemaakte sticker. In mijn wijk ook een huis waar op de bus zit: Geen reclame, wij hebben alles al (van Loesje is dat). Nu weet ik het, maar eerste keren zat de folder er al bijna inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Tis wel handiger ja als ze gewoon goed te zien zijn. Mensen willen ook nog wel eens zelf een papiertje schrijven etc, ook een beetje onhandig. Sommigen plakken ook de sticker aan de binnenkant van zo'n buitenbusje, dan zie je het pas als je de bus open doet

Betekent dat je in zo'n geval dus de hele tuin moet afscannen om er achter te komen of er een Ja/Nee - sticker is.
 Betekent dat je in zo'n geval dus de hele tuin moet afscannen om er achter te komen of er een Ja/Nee - sticker is.  

Ja dat dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:46 schreef Viper86 het volgende:
Heb ook weleens dat ze de sticker heel ergens anders hebben geplakt. Bijvoorbeeld op de regenpijp of een garagedeur ofzo.Betekent dat je in zo'n geval dus de hele tuin moet afscannen om er achter te komen of er een Ja/Nee - sticker is.
 Zat er eentje op het raam bij mij laatst, daar kijk ik toch niet
 Zat er eentje op het raam bij mij laatst, daar kijk ik toch niet   

quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij flats e.d. heb je idd vaak die nieuwe plaatjes.. maar dat vind ik eigenlijk eel mooier dan die lelijke grote stickers

Same en die geschreven ongein negeer ik ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet duidelijk zijn, anders krijgen ze van mij gewoon een folder.

die plaatjes zijn wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet duidelijk zijn, anders krijgen ze van mij gewoon een folder.

quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
die plaatjes zijn wel duidelijk hoor

lekker duidelijke foto idd
 lekker duidelijke foto idd  

Je hebt ook wel eens van die bussenfronten die wat lager zitten en waarbij de klep aan de buitenkant zit. Dan zit er ook zo'n plaatje als op de foto, alleen zie je hem niet door de overhangende klepquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:08 schreef Lastpost het volgende:
Excuus voor het extreem kleine voorbeeld, maar de 'kaartjes' zitten dan netjes op maat in een uitsnede onder de bus.
[ afbeelding ]
 Moet je nog gaan bukken ook
 Moet je nog gaan bukken ook  

quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef Jojoortje het volgende:
Zooooohee wat een dag. Een uurtje lopen voor 2 wijken en ik ben al klaar.

Begon om 9 uur, kwart over 1 weer klaar. Wel zeiknat geregend
 Begon om 9 uur, kwart over 1 weer klaar. Wel zeiknat geregend  

Als ik zo'n kont zou hebben zou ik op sonja-bakker-strafkamp gaan.
 Als ik zo'n kont zou hebben zou ik op sonja-bakker-strafkamp gaan.

oh die heb ik vandaag gehadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:23 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb na 2 jaar nog steeds geen TNT pas, dus ik zou het niet weten.

Dollar? Wow...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:19 schreef QuinIII het volgende:
hey tnt mensies, bn nieuw en al, maar ff een vraagje, ik ben onlangs aangenomen in de TNT post productie als iets, (het maakte mij niet uit wat ik werd, ik kon alle dagen elk uur....) en nu heb ik onlangs een map met informatie over wat ik moet dragen enzo voor TNT... maar om bijv. de schoenen die ze willen te kopen met korting, heb ik een TNT pas nodig, en deze heb ik nog niet binnen, en volgens een of ander briefje ga ik in dienst 22 julie, terwijl ik nog niks weet xO
duss mijn vraag is, kregen jullie alle informatie en jullie TNT pasjes per brief? of moesten jullie langs komen op het kantoor bij de belangrijke mensjes..... het is nu te laat qua tijd voor mij en morgen is zondag dus ik moet ff wachten tot maandagom daar zelf achter te komen, dus vraag ik het even aan jullie want het baart mij een beetje zorgen.... ik wil geen 5$ per uur missen
thnx alvast

quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Cerbie het volgende:
Volgens mij heb ik die pas binnen een paar weken met de post thuis gekregen.
Heb vandaag mijn donateurspas van de pvtnt gekregen, zitten best leuke kortingen tussen, vooral dat BCA (bedrijfscultureel abonnement).
En een spijkerbroek + afritsbroek van workwearweb, dit keer 2 maten kleiner (48 ipv 52). Op de benen past hij, maar zonder riem kan ik hem nog steeds niet ophouden
Wat denken ze daar, dat alle postbodes zwaar obees zijnAls ik zo'n kont zou hebben zou ik op sonja-bakker-strafkamp gaan.

quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:19 schreef QuinIII het volgende:
hey tnt mensies, bn nieuw en al, maar ff een vraagje, ik ben onlangs aangenomen in de TNT post productie als iets, (het maakte mij niet uit wat ik werd, ik kon alle dagen elk uur....) en nu heb ik onlangs een map met informatie over wat ik moet dragen enzo voor TNT... maar om bijv. de schoenen die ze willen te kopen met korting, heb ik een TNT pas nodig, en deze heb ik nog niet binnen, en volgens een of ander briefje ga ik in dienst 22 julie, terwijl ik nog niks weet xO
duss mijn vraag is, kregen jullie alle informatie en jullie TNT pasjes per brief? of moesten jullie langs komen op het kantoor bij de belangrijke mensjes..... het is nu te laat qua tijd voor mij en morgen is zondag dus ik moet ff wachten tot maandagom daar zelf achter te komen, dus vraag ik het even aan jullie want het baart mij een beetje zorgen.... ik wil geen 5$ per uur missen
thnx alvast

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |