abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 juli 2010 @ 19:55:53 #76
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84144408
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef sbientje het volgende:

[..]

bij flats e.d. heb je idd vaak die nieuwe plaatjes.. maar dat vind ik eigenlijk eel mooier dan die lelijke grote stickers

Het moet duidelijk zijn, anders krijgen ze van mij gewoon een folder.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:31:25 #77
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84145780
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Same en die geschreven ongein negeer ik ook.
pi_84146864
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

die plaatjes zijn wel duidelijk hoor
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 juli 2010 @ 21:01:40 #79
Maffe Fries
pi_84147398
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:52 schreef sbientje het volgende:

[..]

die plaatjes zijn wel duidelijk hoor

Kun je me een goed voorbeeld van zo'n ding geven? Dan weet ik hoe ze er uit zien.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:08:38 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84147759
Excuus voor het extreem kleine voorbeeld, maar de 'kaartjes' zitten dan netjes op maat in een uitsnede onder de bus.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 juli 2010 @ 21:12:48 #81
Maffe Fries
pi_84147959
ik heb gelukkig maar een klein bussenfrontje en daar zitten ze niet
pi_84150788
ja deze bedoelde ik ook ja lekker duidelijke foto idd
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84155306
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:08 schreef Lastpost het volgende:
Excuus voor het extreem kleine voorbeeld, maar de 'kaartjes' zitten dan netjes op maat in een uitsnede onder de bus.
[ afbeelding ]
Je hebt ook wel eens van die bussenfronten die wat lager zitten en waarbij de klep aan de buitenkant zit. Dan zit er ook zo'n plaatje als op de foto, alleen zie je hem niet door de overhangende klep Moet je nog gaan bukken ook
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 juli 2010 @ 23:36:09 #84
Maffe Fries
pi_84155379
Ach, ik heb op een van de routes eentje bij zitten die heeft de sticker helemaal onder de klep zitten. Moet je ook maar net weten dat diegene geen reclame wil
pi_84161958
Moet samn met een collega 12 wijken voorbereiden, maar de post is te laat..
pi_84164163
Zooooohee wat een dag. Een uurtje lopen voor 2 wijken en ik ben al klaar.

Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 juli 2010 @ 12:14:24 #87
Maffe Fries
pi_84164652
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef Jojoortje het volgende:
Zooooohee wat een dag. Een uurtje lopen voor 2 wijken en ik ben al klaar.

Ik moet nog beginnen aan deel 2 van de dag. Het regent hier nu, dus ik wacht er nog ff mee
pi_84165433
Zojuist nog een pareltje gehad:

[kruis door originele adres, pijl met tekst ernaar]
DEZE ENVELOP IS BEZORGD OP [fout adres]. DIT IS DUS HOE DE TNT WERKT!!!
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_84165662
Moet nog een wijk lopen, maar er komt regen aan.
pi_84167807
Denk je dat je lekker snel klaar met met 3 tassen, zit er echt zo'n beetje 1 envelop per huis waardoor je er nog tijden mee bezig bent
Eins, zwei, hoeplakai.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:19:57 #91
310876 QuinIII
tnt newbie
pi_84168174
hey tnt mensies, bn nieuw en al, maar ff een vraagje, ik ben onlangs aangenomen in de TNT post productie als iets, (het maakte mij niet uit wat ik werd, ik kon alle dagen elk uur....) en nu heb ik onlangs een map met informatie over wat ik moet dragen enzo voor TNT... maar om bijv. de schoenen die ze willen te kopen met korting, heb ik een TNT pas nodig, en deze heb ik nog niet binnen, en volgens een of ander briefje ga ik in dienst 22 julie, terwijl ik nog niks weet xO

duss mijn vraag is, kregen jullie alle informatie en jullie TNT pasjes per brief? of moesten jullie langs komen op het kantoor bij de belangrijke mensjes..... het is nu te laat qua tijd voor mij en morgen is zondag dus ik moet ff wachten tot maandagom daar zelf achter te komen, dus vraag ik het even aan jullie want het baart mij een beetje zorgen.... ik wil geen 5$ per uur missen
thnx alvast
illusies zijn maar optisch
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:23:25 #92
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84168276
Ik heb na 2 jaar nog steeds geen TNT pas, dus ik zou het niet weten.
pi_84168885
Laatste bundel. Wat een stomme wijk is dit!
pi_84169192
Ik had drie voor mij onbekende wijken maar ze waren superrelaxt Begon om 9 uur, kwart over 1 weer klaar. Wel zeiknat geregend
pi_84169765
ik ben om 8 uur begonnen, heb 6 wijken voorbereid en daarna 1tje gelopen... echt arelaxte wijk, mijn eigen wijken zijn
pi_84169793
Volgens mij heb ik die pas binnen een paar weken met de post thuis gekregen.

Heb vandaag mijn donateurspas van de pvtnt gekregen, zitten best leuke kortingen tussen, vooral dat BCA (bedrijfscultureel abonnement).
En een spijkerbroek + afritsbroek van workwearweb, dit keer 2 maten kleiner (48 ipv 52). Op de benen past hij, maar zonder riem kan ik hem nog steeds niet ophouden
Wat denken ze daar, dat alle postbodes zwaar obees zijn Als ik zo'n kont zou hebben zou ik op sonja-bakker-strafkamp gaan.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_84170052
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:23 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb na 2 jaar nog steeds geen TNT pas, dus ik zou het niet weten.
oh die heb ik vandaag gehad
goed dat je het zegt want hij zit nog in mijn broek haha
pi_84170561
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:19 schreef QuinIII het volgende:
hey tnt mensies, bn nieuw en al, maar ff een vraagje, ik ben onlangs aangenomen in de TNT post productie als iets, (het maakte mij niet uit wat ik werd, ik kon alle dagen elk uur....) en nu heb ik onlangs een map met informatie over wat ik moet dragen enzo voor TNT... maar om bijv. de schoenen die ze willen te kopen met korting, heb ik een TNT pas nodig, en deze heb ik nog niet binnen, en volgens een of ander briefje ga ik in dienst 22 julie, terwijl ik nog niks weet xO

duss mijn vraag is, kregen jullie alle informatie en jullie TNT pasjes per brief? of moesten jullie langs komen op het kantoor bij de belangrijke mensjes..... het is nu te laat qua tijd voor mij en morgen is zondag dus ik moet ff wachten tot maandagom daar zelf achter te komen, dus vraag ik het even aan jullie want het baart mij een beetje zorgen.... ik wil geen 5$ per uur missen
thnx alvast
Dollar? Wow...
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 juli 2010 @ 16:16:44 #99
Maffe Fries
pi_84170925
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Cerbie het volgende:
Volgens mij heb ik die pas binnen een paar weken met de post thuis gekregen.

Heb vandaag mijn donateurspas van de pvtnt gekregen, zitten best leuke kortingen tussen, vooral dat BCA (bedrijfscultureel abonnement).
En een spijkerbroek + afritsbroek van workwearweb, dit keer 2 maten kleiner (48 ipv 52). Op de benen past hij, maar zonder riem kan ik hem nog steeds niet ophouden
Wat denken ze daar, dat alle postbodes zwaar obees zijn Als ik zo'n kont zou hebben zou ik op sonja-bakker-strafkamp gaan.

die spijkerbroek past bij mij prima, alleen dat afritsding is van het formaat pofbroek
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 juli 2010 @ 16:18:29 #100
Maffe Fries
pi_84170964
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:19 schreef QuinIII het volgende:

thnx alvast

Veel per brief gehad. Veel wist ik nog uit een vorige periode. De bedrijfspas heb ik pas maanden later gekregen. Is niet echt belangrijk. Ding moet trouwens door de teamcoach aangevraagd worden.

Kleding van het bedrijf wordt pas vrij laat geleverd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')