quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij flats e.d. heb je idd vaak die nieuwe plaatjes.. maar dat vind ik eigenlijk eel mooier dan die lelijke grote stickers
Same en die geschreven ongein negeer ik ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet duidelijk zijn, anders krijgen ze van mij gewoon een folder.
die plaatjes zijn wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet duidelijk zijn, anders krijgen ze van mij gewoon een folder.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
die plaatjes zijn wel duidelijk hoor
Je hebt ook wel eens van die bussenfronten die wat lager zitten en waarbij de klep aan de buitenkant zit. Dan zit er ook zo'n plaatje als op de foto, alleen zie je hem niet door de overhangende klepquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:08 schreef Lastpost het volgende:
Excuus voor het extreem kleine voorbeeld, maar de 'kaartjes' zitten dan netjes op maat in een uitsnede onder de bus.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef Jojoortje het volgende:
Zooooohee wat een dag. Een uurtje lopen voor 2 wijken en ik ben al klaar.
oh die heb ik vandaag gehadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:23 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb na 2 jaar nog steeds geen TNT pas, dus ik zou het niet weten.
Dollar? Wow...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:19 schreef QuinIII het volgende:
hey tnt mensies, bn nieuw en al, maar ff een vraagje, ik ben onlangs aangenomen in de TNT post productie als iets, (het maakte mij niet uit wat ik werd, ik kon alle dagen elk uur....) en nu heb ik onlangs een map met informatie over wat ik moet dragen enzo voor TNT... maar om bijv. de schoenen die ze willen te kopen met korting, heb ik een TNT pas nodig, en deze heb ik nog niet binnen, en volgens een of ander briefje ga ik in dienst 22 julie, terwijl ik nog niks weet xO
duss mijn vraag is, kregen jullie alle informatie en jullie TNT pasjes per brief? of moesten jullie langs komen op het kantoor bij de belangrijke mensjes..... het is nu te laat qua tijd voor mij en morgen is zondag dus ik moet ff wachten tot maandagom daar zelf achter te komen, dus vraag ik het even aan jullie want het baart mij een beetje zorgen.... ik wil geen 5$ per uur missen
thnx alvast
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Cerbie het volgende:
Volgens mij heb ik die pas binnen een paar weken met de post thuis gekregen.
Heb vandaag mijn donateurspas van de pvtnt gekregen, zitten best leuke kortingen tussen, vooral dat BCA (bedrijfscultureel abonnement).
En een spijkerbroek + afritsbroek van workwearweb, dit keer 2 maten kleiner (48 ipv 52). Op de benen past hij, maar zonder riem kan ik hem nog steeds niet ophouden![]()
Wat denken ze daar, dat alle postbodes zwaar obees zijnAls ik zo'n kont zou hebben zou ik op sonja-bakker-strafkamp gaan.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:19 schreef QuinIII het volgende:
hey tnt mensies, bn nieuw en al, maar ff een vraagje, ik ben onlangs aangenomen in de TNT post productie als iets, (het maakte mij niet uit wat ik werd, ik kon alle dagen elk uur....) en nu heb ik onlangs een map met informatie over wat ik moet dragen enzo voor TNT... maar om bijv. de schoenen die ze willen te kopen met korting, heb ik een TNT pas nodig, en deze heb ik nog niet binnen, en volgens een of ander briefje ga ik in dienst 22 julie, terwijl ik nog niks weet xO
duss mijn vraag is, kregen jullie alle informatie en jullie TNT pasjes per brief? of moesten jullie langs komen op het kantoor bij de belangrijke mensjes..... het is nu te laat qua tijd voor mij en morgen is zondag dus ik moet ff wachten tot maandagom daar zelf achter te komen, dus vraag ik het even aan jullie want het baart mij een beetje zorgen.... ik wil geen 5$ per uur missen
thnx alvast
Ik wacht al 3 jaar!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Veel per brief gehad. Veel wist ik nog uit een vorige periode. De bedrijfspas heb ik pas maanden later gekregen. Is niet echt belangrijk. Ding moet trouwens door de teamcoach aangevraagd worden.
Kleding van het bedrijf wordt pas vrij laat geleverd
Vraag aan die belangrijke mensjes meteen of ze je een "shift-toets" op willen sturen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:19 schreef QuinIII het volgende:
thnx alvast
Die afritser is idd een pofbroekquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die spijkerbroek past bij mij prima, alleen dat afritsding is van het formaat pofbroek
Bij mij ging het rollen toen ik om een zomerbloesje vroeg (zo'n geblokte). Of ik al mijn maten had ingevuld op workwearweb en dat anders alsnog moest doen. Toen kreeg ik het complete pakket.quote:
Ik moest ze zelf op komen halen en als ik er niet naar had gevraagd had ik nu nog niks ;-)quote:
Ik heb dat ook gehad, maar uiteindelijk niets in hoeven leveren. Ik heb alles van de grote hoop mogen vissen. Op zich wel prettig, zo kon ik dingen laten liggen die ik toch niet zou dragen. En er was veel nieuw spul.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:22 schreef Cerbie het volgende:
(...)
Wat daar trouwens wel vreemd is. Ze vragen je om al je maten in centimeter, maar dan moet je vervolgens alsnog alle confectiematen ingeven. Dat moet toch wel even automatisch om te rekenen zijn.
+1quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:32 schreef Cerbie het volgende:
Ik zou juist kapot gaan in die shirt omdat ze van kunststof zijn. Katoen ftw
Denk je niet van, wat is dit voor rare actie. Wat een rare werkgever.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:43 schreef tntster het volgende:
als jij aan het werk bent terwijl je contract is verlopen zijn ze VERPLICHT om jou een nieuwe contract te geven;-)
Daarom heb ik me deze zomer niet opgegeven om buslichtingen te doen, ik was de laatste zomers elke dag praktisch van 7 tot 7 bezig. Na m'n bezorgwerk heb ik 't meestal wel gehad, dus ben blij dat ik daarna geen collectie meer hoef te doen tegenwoordig.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:54 schreef rub3n het volgende:
Nou ik begeef mij maar naar TNT. Mijn komende 45-uurige werkweek even aftrappen. 3 wijk(jes) voorbereiden, 1 eigen (boeren)wijk voorbereiden en diezelfde (boeren)wijk wegrijden en vanavond uiteraard een haalrit!
Het enige voordeel van optivo is dat ze mensen in vaste diensten moeten zetten, voor de rest is het een verschrikking. Als je ziet hoeveel (of eerder hoe weinig) tijd je voor een wijk krijgt bij de voorbereiding.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef sbientje het volgende:
we hadden vandaag voorlichting over Optivo.. ik wacht het maar rustig af
het leek mij idd ook vrij krap. Mijn voorbereidingstijd zoals die nu staat is al krap, en dan moet er ook nog wat tijd vanaf. Nou scheelt eht wel dat ik niet alle vuile post zelf hoef te verwerken enzo, maar dan nog. Ach, ik zie het allemaal vanzelf. Maakt me neit zo uit, ik hoop alleen dat ik mijn wijken mag houdenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef sbientje het volgende:
we hadden vandaag voorlichting over Optivo.. ik wacht het maar rustig af
huis aan huis alleen als er geen sticker op zit, dus ook niet bij nee ja sticker. huis aan huis op de sticker slaat op die huis aan huisbladen zoals stadsblad enzo, plaatselijke sufferdje zeg maarquote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Banaapies het volgende:
Hoe zit het precies met de Huis aan Huis bladen, dat is mij bij aanname niet duidelijk verteld. Alleen dat ik ze bij een sticker er niet in moest "gooien". Maar nu begin ik te twijfelen, hij zei bij een NEE-JA sticker.
maar op die stickers staat, Ongeadresseerd NEE Huis aan huis JA. Nou dan toch juist wel HAH? Ik vroeg het nog een keer voor de zekerheid maar kreeg zelfde antwoord. "Hij zal het wel weten" dacht ik.
- Waar wel, en waar niet?
- Moet je bij ELK huis in je straat (bij mij is het één lange weg) HAH doen, of alleen waar post?
- Op welke dagen moet je HAH bezorgen?
oh, das minder... dan scheelt t niet heel veel tijdquote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef Troeta het volgende:
En je kan op alle dagen HAH krijgen
En sbientje, je moet je herstelpost wel zelf afschrijven...leuk he..
3 kanten??quote:Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef Troeta het volgende:
Het is na een tijd wennen best een lekkere manier van werken hoor sbientje en in die wenperiode is er gelukkig extra hulp, Delta noemen ze dat.
Alleen de diensten waar je 3 kanten moet lopen vind ik minder, maar die zijn er niet op elk kantoor hoor, dat is een keuze van de postbodes zelf.
Veel plezier Jojoortje!
fijne vakantie! geniet ervanquote:Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
Morgenmiddag laatste keer werken en dan 3 weken vakantieeeeh!
En vrijdag naar Turkije
Zelfs meer dan daarvoor, sommigen krijgen 5 uur aan wijken en kunnen pas om half een beginnen en aangezien we altijd minimaal 2 HAH hebben (C1000 en Kruidvat, echt een rotfolder) wordt dat nogal eens laat. Daarbij zijn binnendiensten veelal onhaalbaar, waardoor postbezorgers/zaterdagbestellers vaak moeten wachten, omdat ze niet op tijd klaar zijn voor het vaste vervoerstijdstip. (overigens heb ik er zelf nagenoeg geen last van, maar dat terzijde)quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Troeta het volgende:
Maar lopen jullie nog steeds tot 6 uur buiten TokenW?
Het heeft zijn voordelen, maar het hangt er sterk vanaf wat de postdichtheid is. In wijken waar veel post valt en die veel adressen hebben, staan de tijden veels te krap, bij wijken waar een lage postdichtheid is, is het geen probleem. En de scenario's kloppen ook vaak niet. Bij mijn DVG is het bijna altijd rustig en normaal terwijl de TV-gidsen niet eens in Optivo zijn opgenomen en we veruit de meeste post van het VBG hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef Troeta het volgende:
Het is na een tijd wennen best een lekkere manier van werken hoor sbientje en in die wenperiode is er gelukkig extra hulp, Delta noemen ze dat.
Alleen de diensten waar je 3 kanten moet lopen vind ik minder, maar die zijn er niet op elk kantoor hoor, dat is een keuze van de postbodes zelf.
Veel plezier Jojoortje!
De zaterdagwerkers blijven waarschijnlijk wel in hun eigen DVG (binnendiensten zijn echter alleen bedoeld voor ZDW-er met een contract voor onbepaalde tijd), voltijdwerkers worden inderdaad wel overal heengegooid. Voornamelijk ivm hun leeftijd, aparte DVG's voor 55+ ers (geen portieken) 60+ ers (leeftijdsreductie) en medisch geïndiceerden (alleen flats). Dat klinkt overigens niet zo netjes als het lijkt, de 55+ ers bij ons moeten veel voorbereiden en lopen kleine 1 wijk, de 60+ers moeten zware buitenwijken van 3 uur op de fiets doenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:44 schreef sbientje het volgende:
de teams worden ook helemaal gehusseld, dat vind ik wel jammer...
nah, ik bedoelde dat de teams per postcodegebied worden ingedeeld, dat is nu bij ons niet.. in mijn team zit vanalles wat haha..quote:Op maandag 19 juli 2010 22:52 schreef TokenW het volgende:
[..]
De zaterdagwerkers blijven waarschijnlijk wel in hun eigen DVG (binnendiensten zijn echter alleen bedoeld voor ZDW-er met een contract voor onbepaalde tijd), voltijdwerkers worden inderdaad wel overal heengegooid. Voornamelijk ivm hun leeftijd, aparte DVG's voor 55+ ers (geen portieken) 60+ ers (leeftijdsreductie) en medisch geïndiceerden (alleen flats). Dat klinkt overigens niet zo netjes als het lijkt, de 55+ ers bij ons moeten veel voorbereiden en lopen kleine 1 wijk, de 60+ers moeten zware buitenwijken van 3 uur op de fiets doen
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
Morgenmiddag laatste keer werken en dan 3 weken vakantieeeeh!
En vrijdag naar Turkije
Dat ging dus over Optivoquote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ten opzichte van de oude methode is er bij ons op het verwijderen van wat kasten na en wat latere begintijden weinig veranderd.
zit jij in leeuwarden?? daar hadden we foto's van...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |