abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 juli 2010 @ 19:55:53 #76
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84144408
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef sbientje het volgende:

[..]

bij flats e.d. heb je idd vaak die nieuwe plaatjes.. maar dat vind ik eigenlijk eel mooier dan die lelijke grote stickers

Het moet duidelijk zijn, anders krijgen ze van mij gewoon een folder.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:31:25 #77
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84145780
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Same en die geschreven ongein negeer ik ook.
pi_84146864
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

die plaatjes zijn wel duidelijk hoor
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 juli 2010 @ 21:01:40 #79
Maffe Fries
pi_84147398
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:52 schreef sbientje het volgende:

[..]

die plaatjes zijn wel duidelijk hoor

Kun je me een goed voorbeeld van zo'n ding geven? Dan weet ik hoe ze er uit zien.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:08:38 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84147759
Excuus voor het extreem kleine voorbeeld, maar de 'kaartjes' zitten dan netjes op maat in een uitsnede onder de bus.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 juli 2010 @ 21:12:48 #81
Maffe Fries
pi_84147959
ik heb gelukkig maar een klein bussenfrontje en daar zitten ze niet
pi_84150788
ja deze bedoelde ik ook ja lekker duidelijke foto idd
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84155306
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:08 schreef Lastpost het volgende:
Excuus voor het extreem kleine voorbeeld, maar de 'kaartjes' zitten dan netjes op maat in een uitsnede onder de bus.
[ afbeelding ]
Je hebt ook wel eens van die bussenfronten die wat lager zitten en waarbij de klep aan de buitenkant zit. Dan zit er ook zo'n plaatje als op de foto, alleen zie je hem niet door de overhangende klep Moet je nog gaan bukken ook
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 juli 2010 @ 23:36:09 #84
Maffe Fries
pi_84155379
Ach, ik heb op een van de routes eentje bij zitten die heeft de sticker helemaal onder de klep zitten. Moet je ook maar net weten dat diegene geen reclame wil
pi_84161958
Moet samn met een collega 12 wijken voorbereiden, maar de post is te laat..
pi_84164163
Zooooohee wat een dag. Een uurtje lopen voor 2 wijken en ik ben al klaar.

Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 juli 2010 @ 12:14:24 #87
Maffe Fries
pi_84164652
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef Jojoortje het volgende:
Zooooohee wat een dag. Een uurtje lopen voor 2 wijken en ik ben al klaar.

Ik moet nog beginnen aan deel 2 van de dag. Het regent hier nu, dus ik wacht er nog ff mee
pi_84165433
Zojuist nog een pareltje gehad:

[kruis door originele adres, pijl met tekst ernaar]
DEZE ENVELOP IS BEZORGD OP [fout adres]. DIT IS DUS HOE DE TNT WERKT!!!
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_84165662
Moet nog een wijk lopen, maar er komt regen aan.
pi_84167807
Denk je dat je lekker snel klaar met met 3 tassen, zit er echt zo'n beetje 1 envelop per huis waardoor je er nog tijden mee bezig bent
Eins, zwei, hoeplakai.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:19:57 #91
310876 QuinIII
tnt newbie
pi_84168174
hey tnt mensies, bn nieuw en al, maar ff een vraagje, ik ben onlangs aangenomen in de TNT post productie als iets, (het maakte mij niet uit wat ik werd, ik kon alle dagen elk uur....) en nu heb ik onlangs een map met informatie over wat ik moet dragen enzo voor TNT... maar om bijv. de schoenen die ze willen te kopen met korting, heb ik een TNT pas nodig, en deze heb ik nog niet binnen, en volgens een of ander briefje ga ik in dienst 22 julie, terwijl ik nog niks weet xO

duss mijn vraag is, kregen jullie alle informatie en jullie TNT pasjes per brief? of moesten jullie langs komen op het kantoor bij de belangrijke mensjes..... het is nu te laat qua tijd voor mij en morgen is zondag dus ik moet ff wachten tot maandagom daar zelf achter te komen, dus vraag ik het even aan jullie want het baart mij een beetje zorgen.... ik wil geen 5$ per uur missen
thnx alvast
illusies zijn maar optisch
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:23:25 #92
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84168276
Ik heb na 2 jaar nog steeds geen TNT pas, dus ik zou het niet weten.
pi_84168885
Laatste bundel. Wat een stomme wijk is dit!
pi_84169192
Ik had drie voor mij onbekende wijken maar ze waren superrelaxt Begon om 9 uur, kwart over 1 weer klaar. Wel zeiknat geregend
pi_84169765
ik ben om 8 uur begonnen, heb 6 wijken voorbereid en daarna 1tje gelopen... echt arelaxte wijk, mijn eigen wijken zijn
pi_84169793
Volgens mij heb ik die pas binnen een paar weken met de post thuis gekregen.

Heb vandaag mijn donateurspas van de pvtnt gekregen, zitten best leuke kortingen tussen, vooral dat BCA (bedrijfscultureel abonnement).
En een spijkerbroek + afritsbroek van workwearweb, dit keer 2 maten kleiner (48 ipv 52). Op de benen past hij, maar zonder riem kan ik hem nog steeds niet ophouden
Wat denken ze daar, dat alle postbodes zwaar obees zijn Als ik zo'n kont zou hebben zou ik op sonja-bakker-strafkamp gaan.
pi_84170052
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:23 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb na 2 jaar nog steeds geen TNT pas, dus ik zou het niet weten.
oh die heb ik vandaag gehad
goed dat je het zegt want hij zit nog in mijn broek haha
pi_84170561
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:19 schreef QuinIII het volgende:
hey tnt mensies, bn nieuw en al, maar ff een vraagje, ik ben onlangs aangenomen in de TNT post productie als iets, (het maakte mij niet uit wat ik werd, ik kon alle dagen elk uur....) en nu heb ik onlangs een map met informatie over wat ik moet dragen enzo voor TNT... maar om bijv. de schoenen die ze willen te kopen met korting, heb ik een TNT pas nodig, en deze heb ik nog niet binnen, en volgens een of ander briefje ga ik in dienst 22 julie, terwijl ik nog niks weet xO

duss mijn vraag is, kregen jullie alle informatie en jullie TNT pasjes per brief? of moesten jullie langs komen op het kantoor bij de belangrijke mensjes..... het is nu te laat qua tijd voor mij en morgen is zondag dus ik moet ff wachten tot maandagom daar zelf achter te komen, dus vraag ik het even aan jullie want het baart mij een beetje zorgen.... ik wil geen 5$ per uur missen
thnx alvast
Dollar? Wow...
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 juli 2010 @ 16:16:44 #99
Maffe Fries
pi_84170925
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Cerbie het volgende:
Volgens mij heb ik die pas binnen een paar weken met de post thuis gekregen.

Heb vandaag mijn donateurspas van de pvtnt gekregen, zitten best leuke kortingen tussen, vooral dat BCA (bedrijfscultureel abonnement).
En een spijkerbroek + afritsbroek van workwearweb, dit keer 2 maten kleiner (48 ipv 52). Op de benen past hij, maar zonder riem kan ik hem nog steeds niet ophouden
Wat denken ze daar, dat alle postbodes zwaar obees zijn Als ik zo'n kont zou hebben zou ik op sonja-bakker-strafkamp gaan.

die spijkerbroek past bij mij prima, alleen dat afritsding is van het formaat pofbroek
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 juli 2010 @ 16:18:29 #100
Maffe Fries
pi_84170964
quote:

thnx alvast

Veel per brief gehad. Veel wist ik nog uit een vorige periode. De bedrijfspas heb ik pas maanden later gekregen. Is niet echt belangrijk. Ding moet trouwens door de teamcoach aangevraagd worden.

Kleding van het bedrijf wordt pas vrij laat geleverd
pi_84171342
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Veel per brief gehad. Veel wist ik nog uit een vorige periode. De bedrijfspas heb ik pas maanden later gekregen. Is niet echt belangrijk. Ding moet trouwens door de teamcoach aangevraagd worden.

Kleding van het bedrijf wordt pas vrij laat geleverd
Ik wacht al 3 jaar!
Noot noot.
pi_84171439
Die schoenen hoef je niet verplicht te kopen hoor..
pi_84171945
quote:

thnx alvast
Vraag aan die belangrijke mensjes meteen of ze je een "shift-toets" op willen sturen.
pi_84174198
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:16 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

die spijkerbroek past bij mij prima, alleen dat afritsding is van het formaat pofbroek
Die afritser is idd een pofbroek Maar ik heb altijd problemen met passende broeken dus ga het niet opnieuw terugsturen.
De polo is trouwens van 100% kunststof ipv katoen nu, daar moet je tegenkunnen. Ik had eerder een tweetal polo's van de TC gekregen en die waren van katoen.
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:34 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik wacht al 3 jaar!
Bij mij ging het rollen toen ik om een zomerbloesje vroeg (zo'n geblokte). Of ik al mijn maten had ingevuld op workwearweb en dat anders alsnog moest doen. Toen kreeg ik het complete pakket.

Wat daar trouwens wel vreemd is. Ze vragen je om al je maten in centimeter, maar dan moet je vervolgens alsnog alle confectiematen ingeven. Dat moet toch wel even automatisch om te rekenen zijn.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:21:53 #105
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_84176047
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:34 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik wacht al 3 jaar!
Ik moest ze zelf op komen halen en als ik er niet naar had gevraagd had ik nu nog niks ;-)

Maar met bijv. heet weer draag ik het niet. Dat vooral zwarte poloshirt (met oranje dat nu al verschoten is) is dan om in dood te gaan ;-) Ik heb een heel dun shirt, toevallig de juiste kleur oranje, dat zit stukken beter met heet weer.

En schoenen: ik heb afgeprijste ecco's voor warm weer en idem nikes voor koud weer, maar ik heb ook een moeilijke maat, dus ben allang blij ALS ik schoenen kan vinden in mijn maat. En als ze dan toevallig de voorgeschreven kleuren hebben, is dat mooi meegenomen (toevallig is dat ook het geval) maar ik ga voor 8 euro en een beetje bruto per uur niet stad en land aflopen en extra geld betalen.

Ik merk dat daar vrij losjes mee wordt omgegaan bij ons.

Waar ik echt helemaal gek mee ben zijn de jassen. Ik heb een bodywarmer, een jack en een regenjack. Normaliter háát ik regenkleding, maar dit is geweldig goed spul, het barst van de zakken (post past er niet in maar wel mijn foon, mp3-speler, flesje drinken, appeltje... ;-) ).

Die mogen ze van mij in neutrale kleuren uitbrengen, dan koop ik er meteen eentje voor mezelf privé!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:24:16 #106
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_84176137
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:22 schreef Cerbie het volgende:
(...)
Wat daar trouwens wel vreemd is. Ze vragen je om al je maten in centimeter, maar dan moet je vervolgens alsnog alle confectiematen ingeven. Dat moet toch wel even automatisch om te rekenen zijn.
Ik heb dat ook gehad, maar uiteindelijk niets in hoeven leveren. Ik heb alles van de grote hoop mogen vissen. Op zich wel prettig, zo kon ik dingen laten liggen die ik toch niet zou dragen. En er was veel nieuw spul.

Het valt wel op dat alles snel krimpt... Ik hou ervan alles oversized te dragen zodat het royaal over mijn kont valt (sorry, zelfs Sonja Bakker kan hier niks mee aanvangen), maar na 2 wasbeurten op 40!!! graden is het bijna naveltruitje

Ik heb nog wel een katoenen polo en sweater.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_84177449
^ Die regenkleding is echt übergoed! De regenbroek met van die flappen die over je schoenen vallen, geniaal
Bij mij is het blousje trouwens ook gekrompen.
pi_84178175
De jassen ja

En de Ecco bonnen. Ecco's zijn dus dat kwam goed uit, niemand had me erover verteld maar ze lagen ineens in de bus (of eigenlijk een brief met digitale code, maar ik pas mijn schoenen liever dus heb de bonnen aangevraagd op het intranet). Met de bon van mei-september kun je dacht ik ook een paar schoenen met korting kopen voor iemand anders dan jezelf.

Wel goed opletten, want het verschilt per winkel welke vergoed worden. Zo krijg je bij de Eccostore in Nijmegen alleen op zwart/oranje korting, en in de Ziengs er recht tegenover op het gehele assortiment korting.

Als je goed oplet verdien je een heel loon aan kortingen heb ik het idee
pi_84179792
Ik moet nog zo'n blousje zien te regelen, want ik ga kapot met die tshirts, al zijn ze van kunststof.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_84180449
Ik zou juist kapot gaan in die shirt omdat ze van kunststof zijn. Katoen ftw
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:35:16 #111
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84180549
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:32 schreef Cerbie het volgende:
Ik zou juist kapot gaan in die shirt omdat ze van kunststof zijn. Katoen ftw
+1
No way dat ik in die shirts ga lopen, dan zweet ik me compleet het ongans.
pi_84180613
Heerst er nog een enigsinds normale sfeer bij TNT nu het massa ontslag er aan zit te komen ?
pi_84180713
Jawoor, dat ontslag is niks nieuws.
pi_84181299
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef Troeta het volgende:
Jawoor, dat ontslag is niks nieuws.
Denk je niet van, wat is dit voor rare actie. Wat een rare werkgever.
En nu ik er over nadenk, ik erger me ook al aan X(salaris wellicht) bij werkgever.
Werkgever = tnt uiteraard. Maar goed. Dat heb je dus niet.
pi_84181834
Natuurlijk is het raar, maar dit is al jaren bekend.
Er zit nu alleen weer eens een datum aan, maar dat zal ook nog wel veranderd worden.
Ik snap die ophef over de postbezorgerfolders ook niet van de afgelopen weken, die moeten ze op ons kantoor al jaren verspreiden.

Misschien komt het omdat wij al een sluiting van een kantoor hebben meegemaakt hoor, werd ook jaren tegen aan gehikt en toen het eindelijk ging sluiten was iedereen eigenlijk opgelucht dat het eindelijk zover was. Al dat gelul en gedraai en die stomme besprekingen waar dingen worden gezegd die elke keer weer veranderd worden.
Op zaal was het al leeg,er waren nog maar weinig echte postbodes, postbezorgers komen en gaan, met post word al lang niet meer zorgvuldig omgegaan en de teamcoaches van tegenwoordig blijven ook nooit lang en stellen geen drol voor.
En zo is het nu weer.
pi_84183270
pfff heel de dag op sjouw geweest... nu ben ik echt MOE
pi_84196912
Maandag weer een leuke dienst, het probleem is alleen dat ze de vaste medewerkers die moeten werken op roostervrij hebben gezet, dus er is eigenlijk helemaal geen werk te doen.
pi_84202887
Zo, even een weekje vakantie gehad. Hopelijk plant de planner me niet in deze week.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_84204745
Morgen twee wijken lopen die zaterdag zijn blijven staan.
En een gewone maandagdienst als het goed is.
  zondag 18 juli 2010 @ 19:33:59 #120
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_84206977
Nou ik ben voorlopig ook weer even klaar als medewerker.

Gisteren kwam mijn TC naar me toe: 'Heey net kwam *huppeldepup naar me toe en die zei dat je contract gisteren afliep, dus vandaag is je laatste dag..'

Mij kwam het overigens niet slecht uit omdat ik over twee weken even op vakantie ga, en ik er stiekem dus al op gerekend had.
Daarna vroeg ik dus of er daarna nog mensen aangenomen werden. Zegt hij: Jaa bel me maar als je weer beschikbaar bent want voor mensen zoals jou is er altijd werk.

Met andere woorden, ze hadden geen zin om me meteen weer een 3 maanden contract te geven?
Nou ja eerst maar eens even genieten van de vakantie en dan bel ik wel weer over een klein maandje, kijken wat ze dan zeggen.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_84207283
als jij aan het werk bent terwijl je contract is verlopen zijn ze VERPLICHT om jou een nieuwe contract te geven;-)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 juli 2010 @ 19:45:28 #122
Maffe Fries
pi_84207370
quote:
Op zondag 18 juli 2010 19:43 schreef tntster het volgende:
als jij aan het werk bent terwijl je contract is verlopen zijn ze VERPLICHT om jou een nieuwe contract te geven;-)

Jup. Zo is het wettelijk geregeld.
  zondag 18 juli 2010 @ 20:12:40 #123
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_84208358
Haha ja ik heb dus precies 1 dag langer gewerkt dan dat mijn contract liep.

Aan de ene kant snap ik er niks van. Ik was 3 maanden in dienst en na 2 maanden moest ik zelf al mensen opleiden (een teken dat ik het nog niet zo slecht deed). Dan loopt je contract af en krijg je een dag daarna te horen: 'zet je tassen maar bij het depot neer als je klaar bent'

Het meest rare is dan nog wel dat je om de 2 weken folders van de TNT zelf moet bezorgen omdat ze bezorgers tekort komen.

Maar goed, over een klein maandje krijgt dit verhaal een vervolg.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_84228296
Nou ik begeef mij maar naar TNT. Mijn komende 45-uurige werkweek even aftrappen. 3 wijk(jes) voorbereiden, 1 eigen (boeren)wijk voorbereiden en diezelfde (boeren)wijk wegrijden en vanavond uiteraard een haalrit!
pi_84236777
Twee wijken van zaterdag weggebracht, veel te weinig HAH, vervolgens een aantal wijken voorbereid en vier postbezorgerswijken weggebracht. En het was warmpjes!
  maandag 19 juli 2010 @ 17:01:11 #126
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_84240079
Vandaag best een lange werkdag gehad voor een maandag.

Moest vanochtend eerst 3,5 uur lang hah zetten, daarna een uurtje naar huis, om vervolgens 2 autowijken en 1 fietswijkje te moeten zetten en wegbrengen, was pas om 16:30 klaar.

Het was iig wel heerlijk weer.
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:54 schreef rub3n het volgende:
Nou ik begeef mij maar naar TNT. Mijn komende 45-uurige werkweek even aftrappen. 3 wijk(jes) voorbereiden, 1 eigen (boeren)wijk voorbereiden en diezelfde (boeren)wijk wegrijden en vanavond uiteraard een haalrit!

Daarom heb ik me deze zomer niet opgegeven om buslichtingen te doen, ik was de laatste zomers elke dag praktisch van 7 tot 7 bezig. Na m'n bezorgwerk heb ik 't meestal wel gehad, dus ben blij dat ik daarna geen collectie meer hoef te doen tegenwoordig.
Nothing is what it seems
pi_84241402
ik ben eerder blij dat ik maar 4 uur per dag werk, in dit weer. Gelukkig heb ik dan nog iets aan mijn middag. als er geen HAH is, dan ben ik nog wat vroeger klaar, mooi meegenomen dus. Ik ben overigens een zaterdagbesteller.
pi_84243300
we hadden vandaag voorlichting over Optivo.. ik wacht het maar rustig af
pi_84249886
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef sbientje het volgende:
Het enige voordeel van optivo is dat ze mensen in vaste diensten moeten zetten, voor de rest is het een verschrikking. Als je ziet hoeveel (of eerder hoe weinig) tijd je voor een wijk krijgt bij de voorbereiding.
pi_84251176
Maar lopen jullie nog steeds tot 6 uur buiten TokenW?
pi_84251492
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef sbientje het volgende:
het leek mij idd ook vrij krap. Mijn voorbereidingstijd zoals die nu staat is al krap, en dan moet er ook nog wat tijd vanaf. Nou scheelt eht wel dat ik niet alle vuile post zelf hoef te verwerken enzo, maar dan nog. Ach, ik zie het allemaal vanzelf. Maakt me neit zo uit, ik hoop alleen dat ik mijn wijken mag houden
pi_84251516
Hoe zit het precies met de Huis aan Huis bladen, dat is mij bij aanname niet duidelijk verteld. Alleen dat ik ze bij een sticker er niet in moest "gooien". Maar nu begin ik te twijfelen, hij zei bij een NEE-JA sticker.
maar op die stickers staat, Ongeadresseerd NEE Huis aan huis JA. Nou dan toch juist wel HAH? Ik vroeg het nog een keer voor de zekerheid maar kreeg zelfde antwoord. "Hij zal het wel weten" dacht ik.

- Waar wel, en waar niet?
- Moet je bij ELK huis in je straat (bij mij is het één lange weg) HAH doen, of alleen waar post?
- Op welke dagen moet je HAH bezorgen?

pi_84251631
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Banaapies het volgende:
Hoe zit het precies met de Huis aan Huis bladen, dat is mij bij aanname niet duidelijk verteld. Alleen dat ik ze bij een sticker er niet in moest "gooien". Maar nu begin ik te twijfelen, hij zei bij een NEE-JA sticker.
maar op die stickers staat, Ongeadresseerd NEE Huis aan huis JA. Nou dan toch juist wel HAH? Ik vroeg het nog een keer voor de zekerheid maar kreeg zelfde antwoord. "Hij zal het wel weten" dacht ik.

- Waar wel, en waar niet?
- Moet je bij ELK huis in je straat (bij mij is het één lange weg) HAH doen, of alleen waar post?
- Op welke dagen moet je HAH bezorgen?

huis aan huis alleen als er geen sticker op zit, dus ook niet bij nee ja sticker. huis aan huis op de sticker slaat op die huis aan huisbladen zoals stadsblad enzo, plaatselijke sufferdje zeg maar

edit - en dan bij elk huis, ook waar geen post is
pi_84252458
En je kan op alle dagen HAH krijgen

En sbientje, je moet je herstelpost wel zelf afschrijven...leuk he..
pi_84252691
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef Troeta het volgende:
En je kan op alle dagen HAH krijgen

En sbientje, je moet je herstelpost wel zelf afschrijven...leuk he..
oh, das minder... dan scheelt t niet heel veel tijd
we gaan pas in november over
pi_84252882
Morgenmiddag laatste keer werken en dan 3 weken vakantieeeeh!
En vrijdag naar Turkije
Noot noot.
pi_84253059
Het is na een tijd wennen best een lekkere manier van werken hoor sbientje en in die wenperiode is er gelukkig extra hulp, Delta noemen ze dat.
Alleen de diensten waar je 3 kanten moet lopen vind ik minder, maar die zijn er niet op elk kantoor hoor, dat is een keuze van de postbodes zelf.

Veel plezier Jojoortje!
pi_84253422
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef Troeta het volgende:
Het is na een tijd wennen best een lekkere manier van werken hoor sbientje en in die wenperiode is er gelukkig extra hulp, Delta noemen ze dat.
Alleen de diensten waar je 3 kanten moet lopen vind ik minder, maar die zijn er niet op elk kantoor hoor, dat is een keuze van de postbodes zelf.

Veel plezier Jojoortje!
3 kanten??
pi_84253432
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
En vrijdag naar Turkije
fijne vakantie! geniet ervan
pi_84253783
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Troeta het volgende:
Maar lopen jullie nog steeds tot 6 uur buiten TokenW?
Zelfs meer dan daarvoor, sommigen krijgen 5 uur aan wijken en kunnen pas om half een beginnen en aangezien we altijd minimaal 2 HAH hebben (C1000 en Kruidvat, echt een rotfolder) wordt dat nogal eens laat. Daarbij zijn binnendiensten veelal onhaalbaar, waardoor postbezorgers/zaterdagbestellers vaak moeten wachten, omdat ze niet op tijd klaar zijn voor het vaste vervoerstijdstip. (overigens heb ik er zelf nagenoeg geen last van, maar dat terzijde)
pi_84253863
ik had zaterdag voor het eerst die c1000 huis aan huis folder (had een andere wijk, mijn eigen wijk krijgt m niet) maar ik vond het maar een rotding sowieso! dat krantenpapier is zo slap
pi_84254189
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef Troeta het volgende:

Veel plezier Jojoortje!
Het heeft zijn voordelen, maar het hangt er sterk vanaf wat de postdichtheid is. In wijken waar veel post valt en die veel adressen hebben, staan de tijden veels te krap, bij wijken waar een lage postdichtheid is, is het geen probleem. En de scenario's kloppen ook vaak niet. Bij mijn DVG is het bijna altijd rustig en normaal terwijl de TV-gidsen niet eens in Optivo zijn opgenomen en we veruit de meeste post van het VBG hebben.

En die hulp? op zaterdag zouden we 4 weken 100% hulp krijgen, vervolgens 4 weken 75% enzovoorts. Die hulp is er echter nooit geweest. Sterker nog ik heb alleen maar anderen moeten helpen ipv hulp te krijgen.
pi_84254317
de teams worden ook helemaal gehusseld, dat vind ik wel jammer...
pi_84254436
Dank mensen!
Noot noot.
pi_84254713
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:44 schreef sbientje het volgende:
de teams worden ook helemaal gehusseld, dat vind ik wel jammer...
De zaterdagwerkers blijven waarschijnlijk wel in hun eigen DVG (binnendiensten zijn echter alleen bedoeld voor ZDW-er met een contract voor onbepaalde tijd), voltijdwerkers worden inderdaad wel overal heengegooid. Voornamelijk ivm hun leeftijd, aparte DVG's voor 55+ ers (geen portieken) 60+ ers (leeftijdsreductie) en medisch geïndiceerden (alleen flats). Dat klinkt overigens niet zo netjes als het lijkt, de 55+ ers bij ons moeten veel voorbereiden en lopen kleine 1 wijk, de 60+ers moeten zware buitenwijken van 3 uur op de fiets doen

[ Bericht 2% gewijzigd door TokenW op 19-07-2010 22:57:57 ]
pi_84255132
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:52 schreef TokenW het volgende:

[..]

De zaterdagwerkers blijven waarschijnlijk wel in hun eigen DVG (binnendiensten zijn echter alleen bedoeld voor ZDW-er met een contract voor onbepaalde tijd), voltijdwerkers worden inderdaad wel overal heengegooid. Voornamelijk ivm hun leeftijd, aparte DVG's voor 55+ ers (geen portieken) 60+ ers (leeftijdsreductie) en medisch geïndiceerden (alleen flats). Dat klinkt overigens niet zo netjes als het lijkt, de 55+ ers bij ons moeten veel voorbereiden en lopen kleine 1 wijk, de 60+ers moeten zware buitenwijken van 3 uur op de fiets doen
nah, ik bedoelde dat de teams per postcodegebied worden ingedeeld, dat is nu bij ons niet.. in mijn team zit vanalles wat haha..
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 juli 2010 @ 23:08:54 #147
Maffe Fries
pi_84255613
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
En vrijdag naar Turkije

Veel plezier daar

Ten opzichte van de oude methode is er bij ons op het verwijderen van wat kasten na en wat latere begintijden weinig veranderd.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 juli 2010 @ 23:10:06 #148
Maffe Fries
pi_84255680
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Peterselieman het volgende:

Ten opzichte van de oude methode is er bij ons op het verwijderen van wat kasten na en wat latere begintijden weinig veranderd.
Dat ging dus over Optivo
pi_84256263
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat ging dus over Optivo
zit jij in leeuwarden?? daar hadden we foto's van...
pi_84282018
G*dver, ben bekaf zeg....

Kon vandaag pas om 13.00u beginnen en moest toen iemand opleiden..... duurde uiteindelijk 2x zolang als normaal, en daarna nog een wijk 3km verderop bezorgen. Was kwart voor 5 klaar..... met super dikke H&M gidsen, én de meest irritante HAH van dit jaar, de Karwei met leuke kaartjes met een korting van niks! er zijn heeeeeeeel veel kaartjes afgevallen, verkreukeld of weet ik wat, en dan staat er doodleuk op de folder: pas kwijt? hij ligt ook in de bouwmarkt. PLAK ER DAN GEEN PAS OP!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')