Ik had mijn zoon (15) ingeschakeld om te helpen met de HAH (hij kan geen vakantiewerk krijgen en ik wil 'm niet de hele dag achter de Xbox hebben). Die heeft de hele route met zó'n vette grijns op zijn kop rondgelopen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef rub3n het volgende:
Hmm Ik weet eigenlijk niet of ik me prettig voel bij het bezorgen van de Pabo... Onzinblad...

ach, is toch ook niets mis mee verderquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Er komen anders genoeg "discrete" enveloppen en pakjes uit Hulst langs hier hoor![]()

Klopt, dit werkte bij mij precies hetzelfde. Als je bij Randstad binnenloopt en zegt dat je bij hen op de payroll wil, wordt het diezelfde dag nog geregeld en kun je een dag later aan de slag (ik neem aan de je reeds gewerkte uren ook betaald krijgt). Je krijgt idd alle uren vergoed en je salaris wordt dan ook wekelijks overgemaakt. Dit duurt tot ze bij TNT alles administratief op orde hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:58 schreef Troeta het volgende:
JochemP, ik denk dat je gewoon kan werken als je je inschrijft bij Randstad en dan via hun uitbetaald krijgt.
Over 2 weken kan je dan via TNT zelf werken en sta je in hun systeem Harmony.
Je kan trouwens beter via het uitzendbureau werken, daar mag je je uren opschrijven en krijg je die ook uitbetaald, ook bij het wachten als wijken nog niet klaar zijn.
Bij TNT krijg je alleen de tijd die voor je wijk staat.

Wij schrijven allemaal de uren op vanaf we in het sorteercentrum zijn tot we het laatste poststuk hebben weggebracht.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:53 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Klopt, dit werkte bij mij precies hetzelfde. Als je bij Randstad binnenloopt en zegt dat je bij hen op de payroll wil, wordt het diezelfde dag nog geregeld en kun je een dag later aan de slag (ik neem aan de je reeds gewerkte uren ook betaald krijgt). Je krijgt idd alle uren vergoed en je salaris wordt dan ook wekelijks overgemaakt. Dit duurt tot ze bij TNT alles administratief op orde hebben.

"Discreet"...quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
ach, is toch ook niets mis mee verder![]()
is mij overigens nooit opgevallen haha, ik let er ook totaaaal niet op. Hoe zien ze eruit?

Ik vind het nogal lullig voor de "oude garde", die nu wegbezuinigd wordt... Die lopen immers ook nog te bezorgen volgens mij. Lijkt mij tamelijk zuur...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:55 schreef santiagojwz het volgende:
HAH van TNT zelf, wordt postbezorger... Lekker handig als je dat in een bejaardenbuurt mag gaan verspreiden ...

Net alsof die lui zonder die blaadjes niet weten dat ze aan de kant worden geschoven voor goedkopere postbezorgers...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik vind het nogal lullig voor de "oude garde", die nu wegbezuinigd wordt... Die lopen immers ook nog te bezorgen volgens mij. Lijkt mij tamelijk zuur...

Yep, heb al 9 varianten gezien, erg irritant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef xxiessiexx het volgende:
Is het een nieuwe trend dat die nee ja stickers verdwijnen en er een soort kleinere plaatjes voor in de plaats komen?

bij flats e.d. heb je idd vaak die nieuwe plaatjes.. maar dat vind ik eigenlijk eel mooier dan die lelijke grote stickersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef xxiessiexx het volgende:
Is het een nieuwe trend dat die nee ja stickers verdwijnen en er een soort kleinere plaatjes voor in de plaats komen?

Ja maar bij grote voortuinen is het niet zo handig want dan is het vanuit de verte maar slecht leesbaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij flats e.d. heb je idd vaak die nieuwe plaatjes.. maar dat vind ik eigenlijk eel mooier dan die lelijke grote stickers

dat is waar iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja maar bij grote voortuinen is het niet zo handig want dan is het vanuit de verte maar slecht leesbaar.

das helemaal onhandig hahahaha.. of idd zo'n zelfgemaakte sticker. In mijn wijk ook een huis waar op de bus zit: Geen reclame, wij hebben alles al (van Loesje is dat). Nu weet ik het, maar eerste keren zat de folder er al bijna inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Tis wel handiger ja als ze gewoon goed te zien zijn. Mensen willen ook nog wel eens zelf een papiertje schrijven etc, ook een beetje onhandig. Sommigen plakken ook de sticker aan de binnenkant van zo'n buitenbusje, dan zie je het pas als je de bus open doet

Ja dat dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:46 schreef Viper86 het volgende:
Heb ook weleens dat ze de sticker heel ergens anders hebben geplakt. Bijvoorbeeld op de regenpijp of een garagedeur ofzo.Betekent dat je in zo'n geval dus de hele tuin moet afscannen om er achter te komen of er een Ja/Nee - sticker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |