Die is een stuk schattigerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:34 schreef Anne het volgende:
Dit is trouwens mijn originele icoontje, TF:
http://forum.fok.nl/usericons/50937/icoontje1.gif
Nouja, sommige mensen verdienen dat niet hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ex slowchatters moeten wel een klein stukje krijgen in de nieuwe op!
Hebben ze wel verdiend!
Mukie wegquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, sommige mensen verdienen dat niet hoor.
*kuch* Fwnk *kuch*
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:15 schreef Anne het volgende:
Vandaag stond er een RCZ op de parkeerplaats, precies zoals deze eigenlijk:
[ afbeelding ]
En mijn collega's stonden er vanuit het raam maar op te hijgen, dus ik maak de opmerking "ja, leuke auto, voor een vrouw". En toen gingen de alarmlichtjes knipperen en hoorde ik ineens een mannelijke stem achter mij zeggen "ja, die's van mij. Net nieuw.".
Oeps.
de Citroën ook niet meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
die avatar gebruik ik anders al 3 jaar niet meer hoor!
paybackquote:
Het is een beetje zoals de 1e TT een hairdresserscar als het het mij vraagtquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti vindt hem stiekem best wel mooi en wil er best een hebben
kloptquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de Citroën ook niet meer![]()
[..]
payback
'quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals de 1e TT een hairdresserscar als het het mij vraagt
* Alfisti weigertquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Die RCZ ook![]()
. Kijk dan:
[ afbeelding ]
Baaah!
Knipperlichten knipperen denk ik wel, is al weer bijna 3 jaar geleden dat ik die auto verkocht heb. En nee. momenteel niet.. lekker vrijgezelquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoeis het met je knipperlichten M5? En heb je al een vriendin?
wel een of meer versleten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Knipperlichten knipperen denk ik wel, is al weer bijna 3 jaar geleden dat ik die auto verkocht heb. En nee. momenteel niet.. lekker vrijgezel
Lada Nivaquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:36 schreef M5 het volgende:
Jij dan Alexxx nog steeds een russische communisten bak of heb je al een Tata?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V10
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef M5 het volgende:
[..]beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wb trouwens![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef M5 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
al een half jaar niet meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:40 schreef M5 het volgende:
Alexxx![]()
je bent geen mod meer!
Ik ben echt lang weg geweest.
Dank jequote:
rel? ah.. had me een PM gestuurd, was ik ff komen fokken!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
dikke rel toen ik weg ging jong, niet normaal meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |