Knipperlichten knipperen denk ik wel, is al weer bijna 3 jaar geleden dat ik die auto verkocht heb. En nee. momenteel niet.. lekker vrijgezelquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoeis het met je knipperlichten M5? En heb je al een vriendin?
wel een of meer versleten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Knipperlichten knipperen denk ik wel, is al weer bijna 3 jaar geleden dat ik die auto verkocht heb. En nee. momenteel niet.. lekker vrijgezel
Lada Nivaquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:36 schreef M5 het volgende:
Jij dan Alexxx nog steeds een russische communisten bak of heb je al een Tata?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V10
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef M5 het volgende:
[..]beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wb trouwens![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef M5 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
al een half jaar niet meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:40 schreef M5 het volgende:
Alexxx![]()
je bent geen mod meer!
Ik ben echt lang weg geweest.
Dank jequote:
rel? ah.. had me een PM gestuurd, was ik ff komen fokken!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
dikke rel toen ik weg ging jong, niet normaal meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |