en die gaat uiteraard ook in de opquote:
ze hebben geen avatar meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:40 schreef ThaFreak het volgende:
peurac/paladijn
mis jullie avatars voor in de geupdate OP, dat ken natuurlijk niet
godverquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en die gaat uiteraard ook in de op
eerst maar eens de ex-slowchatters eruit en de nieuwe erin, en dan weer eens verder kijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze hebben geen avatar meer
ben benieuwd naar de nieuwe OP
kom je dan niet meer in PTAquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ach over 2195 posts ben k er toch van af denk ik
ik denk dat ik met fok stop met 100.000 posts, mooi moment.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eerst maar eens de ex-slowchatters eruit en de nieuwe erin, en dan weer eens verder kijken![]()
[..]
kom je dan niet meer in PTA
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk dat ik met fok stop met 100.000 posts, mooi moment.
Zou nog maar even blijven..... schijnt druk te zijn momenteel bij de afkickkliniekenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk dat ik met fok stop met 100.000 posts, mooi moment.
ach als ze niets beter te doen hebben lekker laten doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets teveel mensen die mn posthistorie volgen en zo
Jij liegt.quote:
Neh, geen zin om op mn woorden te lettenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach als ze niets beter te doen hebben lekker laten doen
hoef toch ook niet, bevalt het die mensen niet hebben ze lekker pechquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neh, geen zin om op mn woorden te letten
en ook niet om uit KEL te gaan btw... hmmmkutzooi
Sta ik weer als eerste met me user icoon?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:40 schreef ThaFreak het volgende:
peurac/paladijn
mis jullie avatars voor in de geupdate OP, dat ken natuurlijk niet
Ex slowchatters moeten wel een klein stukje krijgen in de nieuwe op!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eerst maar eens de ex-slowchatters eruit en de nieuwe erin, en dan weer eens verder kijken![]()
[..]
Ik heb mn webicon maar geupload, doe ik liever niet, maar het is niet andersquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |