Zit je te trollen of wil je serieus reactiequote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Radio is sowieso kut. Radio is voor mensen zonder brede muziekkennis. Radio is voor mensen die niet creatief zijn en geen fantasie hebben en derhalve geen explorerend vermogen.
Ik niet zoveel, de meeste muziek die ik op de Nederlandse radio hoor, ken ik allang. Alleen in Duitsland ontdek ik soms nog wel leuke dingen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Maar met radio leer je nieuwe muziek kennen!
Balen.. te weinig initiatief of vanaf het begin al haar bedoeling?quote:
In 1 van de 2 auto's waar ik vaker in rond rij, heeft 1 een installatie met harddisk en alles, toch heb ik nog wel vaker de radio op staanquote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Radio is sowieso kut. Radio is voor mensen zonder brede muziekkennis. Radio is voor mensen die niet creatief zijn en geen fantasie hebben en derhalve geen explorerend vermogen.
Had daar naar optreden van Matt Weasel willen gaanquote:Op maandag 12 juli 2010 17:18 schreef Schieganger het volgende:
Die jody bernal kwam ikeen keer tegen in Paard van Troje, toen werd er bier ophem gegooid
Vanaf het begin af aan. Alhoewel ze eerst nog twijfelde en dus gewoon ja zei maar later kreeg ik toen dus toch een smsje van je bent gewoon een vriend voor me.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Balen.. te weinig initiatief of vanaf het begin al haar bedoeling?
Sorry, ik dacht dat hij serieus was.quote:
De beste instelling.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan. Alhoewel ze eerst nog twijfelde en dus gewoon ja zei maar later kreeg ik toen dus toch een smsje van je bent gewoon een vriend voor me.
Achja, vervelend maar het leven gaat verder.
Wacht maar tot Japsnars utigaat met haar en haar door een of andere marokkaanse hosselaar versierd ziet worden en gepaald in de WCs.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef VASND het volgende:
[..]
De beste instelling.
Maar het steekt soms nog wel ff he?
'nieuws' Dat zeiden ze 15 jaar geleden alquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Schieganger het volgende:
Heb je het nieuws al gehoord? Jezus was een negert!
graag gedaanquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
ahh, ik heb nu serieus echt al de hele tjd que si, que no in mn hoofd.
thanks a lot.
Met alle plezier aangeboden door de Pub SCquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
thanks a lot.
No thanksquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
thanks a lot.
Dat klinkt als reclamequote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met alle plezier aangeboden door de Pub SC
Ik denk eerder 2000 jaar geleden, toen hij geboren was en Jozef zei:"Ey, maar ik ben blank. The fuck maria!?"quote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'nieuws' Dat zeiden ze 15 jaar geleden al
Ik heb het KEIHEET en ben harstikke natquote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie het ook nog zo warm? ik smelt hier gewoon terwijl het nog een uur geleden keihard zat te stormen wuut.
kleren uit + foto'squote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie het ook nog zo warm? ik smelt hier gewoon terwijl het nog een uur geleden keihard zat te stormen whuut.
Ik zit al dagen half naakt op mn kamer.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie het ook nog zo warm? ik smelt hier gewoon terwijl het nog een uur geleden keihard zat te stormen wuut.
Is t ookquote:
Hier werkt de airco gelukkig weerquote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie het ook nog zo warm? ik smelt hier gewoon terwijl het nog een uur geleden keihard zat te stormen whuut.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik denk eerder 2000 jaar geleden, toen hij geboren was en Jozef zei:"Ey, maar ik ben blank. The fuck maria!?"
en Maria was like:"Mozes, het is niet wat je denkt!"
"ik heet Jozef!"
"Dat zei ik!"
"oh."
"Ja maar luister Jozef, dit kind... is niet van jou, noch van mij, het is het kind van God. Ik ben nog maagd!"
9 maanden eerder was Maria onderdeel van een gangbang met allemaal negers.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik denk eerder 2000 jaar geleden, toen hij geboren was en Jozef zei:"Ey, maar ik ben blank. The fuck maria!?"
en Maria was like:"Mozes, het is niet wat je denkt!"
"ik heet Jozef!"
"Dat zei ik!"
"oh."
"Ja maar luister Jozef, dit kind... is niet van jou, noch van mij, het is het kind van God. Ik ben nog maagd!"
9 maanden eerder was Maria onderdeel van een gangbang met allemaal negers.
lekker.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zit al dagen half naakt op mn kamer.
kutweer.
KACHUUUUUUUUUUquote:
Tuurlijk, op sommige momenten voelt het wel even kut maar ik voelde het toch wel een beetje aankomen afgelopen weekend dus toen het verlossende woord woensdag kwam, was de opluchting toch iets groter dan de teleurstelling.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef VASND het volgende:
[..]
De beste instelling.
Maar het steekt soms nog wel ff he?
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het KEIHEET en ben harstikke nat
Moet je nu even voorstellen dat ze een of andere marokkaan of negert (of BEIDE!) aan het pijpen is terwijl jij diep van binnen weet dat ze perfect bij jou past... is dat niet erg?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk, op sommige momenten voelt het wel even kut maar ik voelde het toch wel een beetje aankomen afgelopen weekend dus toen het verlossende woord woensdag kwam, was de opluchting toch iets groter dan de teleurstelling.
Jij bent lekker.quote:
Gelukkig woon ik niet in omgeving Den Haagquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wacht maar tot Japsnars utigaat met haar en haar door een of andere marokkaanse hosselaar versierd ziet worden en gepaald in de WCs.
Gelukkig weet ik dat ze dat nu niet aan het doen is.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Moet je nu even voorstellen dat ze een of andere marokkaan of negert (of BEIDE!) aan het pijpen is terwijl jij diep van binnen weet dat ze perfect bij jou past... is dat niet erg?
Mooiboymarocs heb je overal swa.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in omgeving Den Haag
omgggggggg.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is t ook
Per unique viewer krijg ik 0.07 cent van Nijnja
[..]
Hier werkt de airco gelukkig weer
maar dat gebeurt sowieso op een momentquote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ze dat nu niet aan het doen is.
Dan mag ik gehersenspoeld zijn door mijn creationismevriendjes, dan ben jij gehersenspoeld door je atheïstenvriendjesquote:
Wie is nijnja?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is t ook
Per unique viewer krijg ik 0.07 cent van Nijnja
[..]
Hier werkt de airco gelukkig weer
Al mijn vrienden geloven in Godquote:Op maandag 12 juli 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan mag ik gehersenspoeld zijn door mijn creationismevriendjes, dan ben jij gehersenspoeld door je atheïstenvriendjes
Mehehehe, doe je dan ook die vanaf prijs van 5 euro opheffen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omgggggggg.
ik denk dat ik toch maar ff langskom
Je troll werkt niet zo he?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Moet je nu even voorstellen dat ze een of andere marokkaan of negert (of BEIDE!) aan het pijpen is terwijl jij diep van binnen weet dat ze perfect bij jou past... is dat niet erg?
Op dat moment zit ik vuistdiep in een ander meisje.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
maar dat gebeurt sowieso op een moment
Meh, die andere gast reageerde er leuker op. Japsnars kan er echt mee leven.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Meh, die andere gast reageerde er leuker op. Japsnars kan er echt mee leven.
Dus een ceremoniële boks naar Jasper. Boks ouwe.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hoe gaat het met sporty spice?quote:
ghehe.nja..quote:Op maandag 12 juli 2010 17:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mehehehe, doe je dan ook die vanaf prijs van 5 euro opheffen?![]()
Ben ik die andere gast? Ik heb ook een naam hoor...quote:Op maandag 12 juli 2010 17:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
X3ro is 15quote:Op maandag 12 juli 2010 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ghehe.nja..
ik doe nu; 5 euro per leeftijds jaar dat we verschillen
Dus ik moet 5 euro betalen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ghehe.nja..
ik doe nu; 5 euro per leeftijds jaar dat we verschillen
14 zelfs, dus krijg geld van jouquote:
Ik had jou ouder geschatquote:
Nee gaat over een friendzone gast wiens droommeisje gister de WK bij 4 gasten keek en waarschijnlijk keihard geneukt werd.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben ik die andere gast? Ik heb ook een naam hoor...
Ik smelt.quote:
Zeg ik ook maar ergens dat Nijnja mod is?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:34 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat nijnja geen moderator meer is.
Rob kan de tering krijgen. Hoe oud ben je? Ik ben rijkquote:Op maandag 12 juli 2010 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar wordt Rob niet vrolijk van
Hij komt niet meer op FOK!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeg ik ook maar ergens dat Nijnja mod is?Hij doet mij alleen financieren
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee gaat over een friendzone gast wiens droommeisje gister de WK bij 4 gasten keek en waarschijnlijk keihard geneukt werd.
Dan is er toch niet genoeg plekquote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee gaat over een friendzone gast wiens droommeisje gister de WK bij 4 gasten keek en waarschijnlijk keihard geneukt werd.
danx-x ofzo toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:36 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Merk je niks van!quote:
Nee sperzieboontoonquote:
Mensen die niet weten dat PUB modloos isquote:Op maandag 12 juli 2010 17:34 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat nijnja geen moderator meer is.
Dat is met mijn andere passpoortquote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als dat zo is.... op je 15e 40 uur werken....![]()
watisjemsnquote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zit al heel dag in bikini en nee geen foto's wtf![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zit al hele dag in bikini en nee geen foto's wtf![]()
Ik moet eens wat minder etenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik smelt.
En moet ook weer es gaan sporten geloof ik *prikt in buik* *blubber* **
Wordt er ook een wakker.quote:
pics van jou in bikiniquote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Foto van je linkerteen, voor schieganger. Deze man staat al jaren droog namelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goed genoeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lekker samen blubberenquote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet eens wat minder eten*prikt ook in buik* *blubber*
Wat nouquote:
Kusjes.quote:
Sinds zaterdag op zondagnacht ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:38 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Foto van je linkerteen, voor schieganger. Deze man staat al jaren droog namelijk.
Ik zou geld van jou willen als je jezelf in bikini liet zienquote:Op maandag 12 juli 2010 17:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goed genoeg.
En foto's zijn verplicht als je hier nieuw in de SC komt. Ik heb destijds ook een foto van mijzelf in bikini geplaatst om ontgroend te worden in de SC.
Het is al 2010 hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Sinds zaterdag op zondagnacht ja.
Niiiice *A la southpark*quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |