quote:Op maandag 12 juli 2010 02:13 schreef Drinky het volgende:
Ik bedenk me net dat ik helemaal geen baan heb
Neeeejjjj juist nietquote:Op maandag 12 juli 2010 06:47 schreef ColtZ40 het volgende:
Het zit je dwars he, dat je met je handjes moet werken....
Precies, zonder die kantoorlui kon jij niet met je handjes werken.quote:Op maandag 12 juli 2010 06:38 schreef theghostrider het volgende:
Ik behoor tot de categorie die met z'n handen werkt.
Zo he, wat zullen de zittende personen nu weer te melden hebben?
Jah.. wij vinden ze zieligh, die kantoor zitters![]()
KHeb vakantie dus trek me nu helemaal niks meer van die klerken aan hahaha
Man wees eens eerlijk en zeg dat je makkelijk betaald krijgt voor je zittende functie. Maar ga aub niet roepen dat jullie beter zijn![]()
Zonder a geen b
Heb medelijden met ze als ze zich idd beter voelen. Niet teveel mee bezig zijn, heb je niks aan.quote:Op maandag 12 juli 2010 06:50 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Neeeejjjj juist niet
Het zit me meer dwars dat die lui die de hele dag op hun kont zitten denken beter te zijn![]()
En dat denken ze echt!!!
Hoe is dat nou, werken als verzorger in een bejaardentehuis?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:08 schreef Hathor het volgende:
Hetzelfde als altijd....goedemorgen dames, kleed u zich maar vast uit, ik kom zo in u.
geilquote:Op maandag 12 juli 2010 17:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, werken als verzorger in een bejaardentehuis?
quote:Op maandag 12 juli 2010 06:50 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Neeeejjjj juist niet
Het zit me meer dwars dat die lui die de hele dag op hun kont zitten denken beter te zijn![]()
En dat denken ze echt!!!
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Precies, zonder die kantoorlui kon jij niet met je handjes werken.
Heb overigens veel respect voor ambacht en lui die het uitoefenen. Echt authentiek werk voor echte mannen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:26 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Zijn ze dat dan ook niet?
zij hoeven niks te doen voor meer dan wat jij krijgt door wel eits te doen?
Dan doen ze iets wat jij niet kunt, waar ze voordeel uithalen, iets wat jij niet kunt, dus zijn ze beter?
edit: ze zijn beter maar ik vind het ook knap wat jullie doen hoor, ik bedoel, ik heb nu vakantiewerk waar ik geestelijk dood van ga, dat houd ik niet uit, heel de dag met je handen. Er hangt wel een betere sfeer omdat die mensen het ook maar meoten doen met de riemen die ze hebben ofzoiets, dat wel .Maar dan nog 1000x liever kantoorwerk met je hersenen dan handwerk met je handne.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:37 schreef Stigmator het volgende:
[..]
stel je voor: handwerk met je hersenen!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:37 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Wat moet ik mezelf daarbij voorstellen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:37 schreef fredjanssen het volgende:
Morgen zeg ik niks, dan is het zondag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |