abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84035671
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:52 schreef BramKVO het volgende:

[..]

eerlijk gezegd zag ik dergelijke zaken (duikelingen, fouten, kaarten vragen, ...) ook in omgekeerde richting hoor en ook dan werd het niet altijd bestraft.
Laat maar zien dan. Waar heb jij dat allemaal gezien
quote:
En zoals ik ook al zei, hét grootste balvoordeel vd match werd aan Villa en Spanje gewoon geweigerd. Villa had bijna een vrijgeleide naar doel, maar werd toch afgefloten ipv balvoordeel te geven.
Ik denk dat je de match gewoon nog eens moet zien. Dat was er 1 wellicht maar bij Nederland was dat de hele tijd tot het frustrerende toe..
quote:
En de reden dat V Bommel en De jong altijd maar weer terugkomen, is ook gewoon omdat zij de vuilste fouten maakten hé. Sommige andere kaarten waren missch licht of onnodig, maar er zaten er wel bij die wél degelijk geel waren. Alleen waren de kaarten (geel voor de jong, maar ook voor gio) niet in proportie.
Nee de enige reden dat die telkens terugkomen is omdat dat het enige was. Altijd gaat het zo:

Het Nederlandse team is een ordinaire schopploeg en gedraagde zich als beesten want de jong ....

Ben ik dan de enige die inziet dat dit onnozel is? En dat geduikel is gewoon onbeschoft en getuigd van erg weinig respect naar de tegenstander.
quote:
Velen hebben het ook over een fout op Elia: daar ben ik eerlijk over, heb dit totaal niet opgemerkt. Er werd overigens op geen enkele zender (bbc, zdf, sporza) iets over gezegd. Op de NOS wellicht wél dan ? Of was het toch wat overdreven oranje bekeken ?
Kijk die wedstrijd gewoon opnieuw en vertel me wat je ziet. Ramos (geel) en die andere gingen vol over Elia heen en schopten hem gewoon naar de grond vlak na die afgekeurde corner volgens mij (of iets er voor). Als dat geen geel was (minimaal) waarom dan wel zo onnozel geel geven aan Nederland?
quote:
En ivm de kaart van Robben ; er blijft ee verschil tss een kaart vragen en als een gek achter de ref rennen en hem (wellicht) uitmaken voor vanalles
Ja en dat weet jij allemaal omdat? Weet je wat het is: Dat hele team voelt zich benadeeld en dit was weer het zoveelste geval van onrecht.. geen 2e geel naar puyol???? Die scheidsrechter maakte het Nederlands elftal uitzonderlijk gefrustreerd met zijn dubieuze beslissingen en het is nog een wonder dat ze die kale nicht niet ter plekke neergeslagen hebben om daarna met zijn allen gewoon van het veld te stappen onder het mom van: nee... zo doen wij het niet... tot de volgende keer. Als je telkens monddood gemaakt wordt en de stomste gele kaarten en waarschuwingen moet slikken terwijl dat aan de andere kant niet gebeurd... nou dan heb je echt een hoge grens als team zijnde.
quote:
. Even later kon de scheids Robben overigens makkelijk tweede geel geven nadat hij de bal wegtrapte om tijd te winnen. Hij hield de kaart echter op zak en dat was tekenend voor zijn optreden : niet consequent en niet kordaat.
Dat deed hij niet omdat die 1e gele kaart ronduit belachelijk was. Als je het gek vind dat iemand boos op je is na zo een actie moet je dat soort kneuzen beslissingen niet maken.
quote:
Dus al bij al waren de fouten' vd ref écht wel in evenwicht. Dat hij die corner niet zag, is natuurlijk totaal ridicuul.
Dat waren ze niet maar dat maak jij er van. Sorry. Kijk nou die wedstrijd maar eerst eens opnieuw, ook de internationale pers en forums zijn aan het bijdraaien. Het goede gedrag van Spanje is echt niet zo goed als je zou denken... (fairplay prijs terwijl Villa een klap in het gezicht geeft bij die honduras speler)

Om te gillen gewoon
pi_84035753
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:59 schreef Michielos het volgende:
Bram.. je bent gewoon geowned man
Je geeft gewoon toe net zo partijdig als die Webb te zijn
Ga op 9lives trollen man

"en hem wellicht uitmaken voor vanalles"

Je maakt aannames je baseert je hele mening op aannames en partijdigheid
Die scheids was gewoon anti NLD klaar
als er iemand geowned is, ben jij het wel, kun je nog zieliger, triestiger, marginaler, nikszeggend, ... reageren dan dit ?

je hebt gelijk, de scheids was anti-NL. Iedereen was anti-NL. Eigenlijk was NL de enige echte verdiende winnaar. Spanje is een zwakke ploeg. De FIFA heeft op voorhand al bepaald dat NL niet mocht winnen.

Zielig, gefrustreerd kneusje
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:06:21 #253
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84035772
Sowieso.. ik was op een gegeven moment gewoon van het veld gafgestapt onder het mom van : "met zo een valsspelend team en valsspelende scheids wens ik niet te spelen.. toedels gefeliciteerd met je kutbeker"

dit gaat toch nergens over man Die Webb kan zijn kinderen geeneens opvoeden, laat staan dat ie zoiets kan fluiten.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:06:51 #254
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84035794
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef BramKVO het volgende:

[..]

als er iemand geowned is, ben jij het wel, kun je nog zieliger, triestiger, marginaler, nikszeggend, ... reageren dan dit ?

je hebt gelijk, de scheids was anti-NL. Iedereen was anti-NL. Eigenlijk was NL de enige echte verdiende winnaar. Spanje is een zwakke ploeg. De FIFA heeft op voorhand al bepaald dat NL niet mocht winnen.

je bent een troll Kijk hem losgaan
En wat je zegt slaat als een kut op een sluisdeur.. Bij Toutatis wat een onzin
pi_84035821
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Nee.

De scheids was anti NLD
Spanje had toch nog verdiend gewonnen (alleen niet op zo een manier)

Het is nou eenmaal lastig spelen tegen de nummer 1 van de wereld als je halve team een gele kaart heeft gekregen en dankzij de scheids super gefrustreerd over het veld zit te waggelen...

Hoop echt op vriendschappelijke match met andere scheids
pi_84036084
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef Flammie het volgende:

Dat waren ze niet maar dat maak jij er van. Sorry. Kijk nou die wedstrijd maar eerst eens opnieuw, ook de internationale pers en forums zijn aan het bijdraaien. )

sorry, maar ik ga die match écht niet opnieuw bekijken, zo goed was ie niet
En de internationale media is ah bijdraaien ? Missch enkele forums dan ? Want ik lees, ook stukje jobmatig, buitenlandse kranten en ik merk daar bitter weinig van. Het gaat nog altijd meer over het 'brute en harde spel van Nederland' dan om een al dan niet partijdig fluiten van de ref hoor.

Trouwens, om het nog maar eens over De Jong en Van Bommel te hebben ... Als hij ze allebei vh veld had gestuurd na een halfuur, was er niets op aan te merken geweest. Dan stond NL met negen man en denk je dat ze dan nog lang hadden stand gehouden ? Alles begon gewoon met die schandalige overtredingen, vanaf dan zat het er bovenarms op en werd er langs alle kanten geschopt, gevallen, gesmeekt, ... Ja, ook door de Spanjaarden. En dat is toch een beetje de teneur in alle internationale kranten. Het zijn toch vooral Nederlanders die maar blijven doorbomen over een partijdige scheids. De Gazzetta dello Sport (ik denk toch dat het de Gazzetta was) vond het zelfs ronduit schandalig dat oranje durfde klagen over de scheids nadat ze zelf met negen man moesten staan aan de rust. Verder zei men nog dat oranje maar eens in de spiegel moet staan en zichzelf eens grondig moet analyseren qua spelstijl.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:14:33 #257
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84036130
Bij voetbal heeft ons team dat overigens ook wel eens gehad. Iedereen krijgt geel, je mag niks zeggen door een machtsbeluste hork die elk gesprek afkapt.. en het dan maar raatr vinden dat men wat harder speelt, terwijl de tegenpartij zich laat vallen, kaarten aansmeert e.d. Nee ik wil BRAMKVO in kwestie dan wel eens zien reageren als hij zo benadeeld wordt
Of als zijn rode duivels zo benadeeld wordt Dit heeft niks meer met voetbal te maken hoor
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:16:05 #258
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84036198
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:13 schreef BramKVO het volgende:

[..]

sorry, maar ik ga die match écht niet opnieuw bekijken, zo goed was ie niet

Dus je lult maar wat?? Ook goed natuurlijk
pi_84036251
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik heb de match al gezien en verder ook al talloze samenvattingen.en analyses. Ik heb geen zin om die match nu nóg eens te bekijken nee

Zoals ik al zei, het zijn enkel (sommige) NL'ers die zich benadeeld voelen en blijven doorbomen over de arbitrage. De internationale media, de fans van andere landen, de analysten op BBC, Sporza, ZDF, ... waren allemaal een andere mening toegedaan en hadden het vooral over het feit dat NL al na een halfuur met negen moest staan. Na die fouten zat het spel op de wagen.

Dus zowat heel Europa heeft ongelijk, maar enkele NL fans die de frustratie en ontgcooheling nog niet kunnen verbijten, hebben gelijk ?
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:18:34 #260
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84036312
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ik heb de match al gezien en verder ook al talloze samenvattingen. Ik heb geen zin om die match nu nóg eens te bekijken nee
Sure man.. Iemand anders hier die wel serieus erover wil praten?
pi_84036423
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef Michielos het volgende:

[..]

Blijf jij maar rustig je kop in het zand steken.
pi_84036444
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ik heb de match al gezien en verder ook al talloze samenvattingen.en analyses. Ik heb geen zin om die match nu nóg eens te bekijken nee

Zoals ik al zei, het zijn enkel (sommige) NL'ers die zich benadeeld voelen en blijven doorbomen over de arbitrage. De internationale media, de fans van andere landen, de analysten op BBC, Sporza, ZDF, ... waren allemaal een andere mening toegedaan en hadden het vooral over het feit dat NL al na een halfuur met negen moest staan. Na die fouten zat het spel op de wagen.

Dus zowat heel Europa heeft ongelijk, maar enkele NL fans die de frustratie en ontgcooheling nog niet kunnen verbijten, hebben gelijk ?
En dan was het 9v9 (Puyol en iniesta) als je die lijn doortrekt en wie had er gescoord? Oh ja Iniesta die allang van het veld had moeten verdwijnen

Maar leg me nou eens die gele kaarten uit van Heitinga, V.Bronckhorst, Van der Wiel etc?
pi_84036451
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef Michielos het volgende:

[..]

Sure man.. Iemand anders hier die wel serieus erover wil praten?
er is hier maar één iemand die over niks serieus praat en dat ben jij. Hoewel flammie en ik van mening verschillen, discussieren we wel en geven we onze mening. Het enige wat jij doet, is wat kansloos lullen zonder ook maar enige gefundeerde opmerking. Mensen als jij die dergelijke comments geven, maken forums kapot.
pi_84036515
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef BramKVO het volgende:

[..]

er is hier maar één iemand die over niks serieus praat en dat ben jij. Hoewel flammie en ik van mening verschillen, discussieren we wel en geven we onze mening. Het enige wat jij doet, is wat kansloos lullen zonder ook maar enige gefundeerde opmerking. Mensen als jij die dergelijke comments geven, maken forums kapot.
Ik heb de wedstrijd nu 3x gezien denk ik
pi_84036518
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef Flammie het volgende:

[..]

En dan was het 9v9 (Puyol en iniesta) als je die lijn doortrekt en wie had er gescoord? Oh ja Iniesta die allang van het veld had moeten verdwijnen
je vergeet dat het allemaal begon met Van Bommel en De jong. Denk je dat er andere overtredingen ook gemaakt zouden worden als NL al met negen stond ?

Iniesta gaf die 'natrap' op ... Van Bommel ... Diezelfde Van Bommel die toen eigenlijk al niet meer op het veld mocht staan (en die voor die geniepige trap op Iniesta nog eens geel verdiende)
pi_84036567
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd nu 3x gezien denk ik
ik had het dan ook niet tegen jou hé
pi_84036589
Hier dus de fout van Ramos op Elia.

Ramos gaat dus gewoon voor de man en niet voor de bal. Overtreding en geel.

En hier wordt dus wel door de Britse commentatoren aangehaald dat Nederland protesteert om de vermeende overtreding tegen Elia.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_84036601
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef BramKVO het volgende:

[..]

je vergeet dat het allemaal begon met Van Bommel en De jong. Denk je dat er andere overtredingen ook gemaakt zouden worden als NL al met negen stond ?

Iniesta gaf die 'natrap' op ... Van Bommel ... Diezelfde Van Bommel die toen eigenlijk al niet meer op het veld mocht staan
Denk je dat v.bommel die overtreding maakt als de jong rood had?

Zo kun je altijd koffiedik blijven kijken natuurlijk
pi_84036626
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef marcodej het volgende:

Die bedoelde ik idd En dat was dus rood want hij had al geel. Schandalige beslissing weer...
pi_84036691
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Flammie het volgende:

[..]

Denk je dat v.bommel die overtreding maakt als de jong rood had?

Zo kun je altijd koffiedik blijven kijken natuurlijk
Van Bommel maakte ih begin vd match al een zware fout, dacht ik ?
En wees eerlijk, het feit dat Van Bommel de finale, en eigenlijk bijna alle matchen op dit WK, uitspeelt zonder rood te krijgen, is echt wel héél opmerkelijk en onbegrijpbaar.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:27:10 #271
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84036700
ben benieuwd hoe onze Belgische spanjool dit verklaart ;')
pi_84036736
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef Flammie het volgende:

[..]

Maar leg me nou eens die gele kaarten uit van Heitinga, V.Bronckhorst, Van der Wiel etc?
Natuurlijk waren sommige gele kaarten voor Nederland onterecht of heel licht gegeven (bv. Heitinga), maar dat komt alleen omdat de scheidsrechter incompetent was. Hij stond duidelijk onder druk (je moet immers een WK-finale fluiten, dat is ook voor Webb een hoogtepunt in zijn carrière). Dus durfde hij De Jong niet vroeg in de match van het veld te sturen. Daarna begon heel het spelletje met tackles en schwalbes etc.
pi_84036740
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:27 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Van Bommel maakte ih begin vd match al een zware fout, dacht ik ?
En wees eerlijk, het feit dat Van Bommel de finale, en eigenlijk bijna alle matchen op dit WK, uitspeelt zonder rood te krijgen, is echt wel héél opmerkelijk en onbegrijpbaar.
Capdevilla ook.. wat is nu je punt?

Check nou die overtreding voor de goal op elia.... Niks aan de hand zeker he?
pi_84036811
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Flammie het volgende:

[..]

Die bedoelde ik idd En dat was dus rood want hij had al geel. Schandalige beslissing weer...
Dat is hoogstens een vrije trap waard, het is met de schouder.
pi_84036881
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Krantenman het volgende:

[..]

De bal was weg hoor Hij sneed hem gewoon af

Volgens deze beredenatie kan ik heel veel tactische schouderduwtjes maken bij mensen die de bal niet eens hebben Dit was gewoon op de man
pi_84036897
quote:

[..]

Hij zet zn heup erin en kijkt alleen maar naar de man. Is alleen bezig om Elia tegen te houden.
pi_84036902
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef marcodej het volgende:

om eerlijk te zijn, ik zie Elia zich hier in eerste instantie vastlopen tussen twee man. De verdedigers maken zich breed, Ramos zet inderdaad zijn lichaam breed. Maar dit is typisch zo'n fase die door de ene scheids wél wordt gefloten en door de andere niet. Heus niet enkel Webb zal zoiets niet fluiten hoor. Dergelijke fases worden id Premier League vaak niet als overtreding gefloten.

Ik wist trouwens niet dat jullie het over deze fase hadden, ik dacht dat er effectief 2 seconden voor de goal een fout gebeurde ... Over die 'fout' op Elia hebben ze het inderdaad wél degelijk gehad op BBC en ik meen te herinneren dat de analysten het géén overtreding vonden ...
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:31:49 #278
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84036927
quote:

[..]

Ja en die vergrijpen van Heitingha , v.d Wiel waren zeker wel geel waard
pi_84036939
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef Flammie het volgende:

[..]

De bal was weg hoor Hij sneed hem gewoon af
Ja obstructie dus. Daar geef je normaal toch geen tweede gele kaart voor?
pi_84036974
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hij zet zn heup erin en kijkt alleen maar naar de man. Is alleen bezig om Elia tegen te houden.
Dit. Die vrije trap was ook gewoon nuttig geweest... we speelden met 10 vs 11.. net zoals die corner
pi_84037030
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Natuurlijk waren sommige gele kaarten voor Nederland onterecht of heel licht gegeven (bv. Heitinga), maar dat komt alleen omdat de scheidsrechter incompetent was. Hij stond duidelijk onder druk (je moet immers een WK-finale fluiten, dat is ook voor Webb een hoogtepunt in zijn carrière). Dus durfde hij De Jong niet vroeg in de match van het veld te sturen. Daarna begon heel het spelletje met tackles en schwalbes etc.
dit dus.

En mensen, wees eerlijk : het zijn blijkbaar toch enkelingen, met oranjebrillen, die blijven doorgaan over de 'partijdige' scheids, terwijl de gehele internationale opinie er zowat anders over denkt. Zelfs veel NL'ers zien, nu de ontgoocheling wat verwerkt is, toch eerder het totaalplaatje van een algemene slechte arbitrage ...
pi_84037336
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:34 schreef BramKVO het volgende:

[..]

dit dus.

En mensen, wees eerlijk : het zijn blijkbaar toch enkelingen, met oranjebrillen, die blijven doorgaan over de 'partijdige' scheids, terwijl de gehele internationale opinie er zowat anders over denkt. Zelfs veel NL'ers zien, nu de ontgoocheling wat verwerkt is, toch eerder het totaalplaatje van een algemene slechte arbitrage ...
Het totaalplaatje is inderdaad een algemene slechte arbitrage. Webb heeft inderdaad aan beide kanten fouten gemaakt. Maar uiteindelijk komt het beeld van partijdige scheids vooral doordat we een goal tegen krijgen omdat de scheidsrechter een corner niet ziet en even later een overtreding niet zit. Daar zit de grootste pijn. En het helpt niet als je ook gedurende de partij ziet dat op een gegeven moment alles wat Nederland deed weldegelijk bestraft werd met geel en Spanje er net wat makkelijker mee wegkomt. En het is jammer dat nu dus het beeld ontstaat van Nederland schopland omdat een scheidsrechter dat zo beoordeeld heeft.
pi_84037366
Voor je totaalplaatje kijk je de wedstrijd maar opnieuw. Ik heb dit 2x gedaan en ik vind dat mijn totaalplaatje gewoon up-to-date is. Ja de scheids floot vooral tegen Nederland, een hele hoop kaarten waren vrijwel voor niks, wat de spelers van oranje natuurlijk mateloos frustreerde. Heel veel vieze overtredingen (capdevilla 2 benen etc) werden niet of nauwelijks bestraft om over het geduikel en toneel nog maar helemaal te zwijgen. De finale is door spanje gewonnen, verdiend zeg ik zelf, maar de manier waarop is op zijn minst schandalig te noemen. Ik ben dan ook benieuwd of tijdens een volgende vriendschappelijke wedstrijd de verhoudingen nog steeds zo zijn zoals ze nu waren (waarbij de verdediging niks meer hoefde te flikken aangezien v.bronckhorst geel had omdat een spanjaard op zijn tenen stond -had ie zijn voet maar moeten wegtrekken, Van der wiel geel kreeg omdat Iniesta door de wind geslagen op de grond viel - had het maar niet zo moeten waaien stomme van der wiel) en deze keer met een normale scheids.

Als we dan met 2-0 of 3-0 verliezen kan ik er mee leven. Na deze wedstrijd (die ik nogmaals 3x gezien heb) kan ik dat stukken minder.. dankzij die kale nicht die de wedstrijd partijdig doodgefloten heeft.

De enige reden dat Nederland nu de kung fu k1 schopploeg is, is omdat de scheids rare gele kaarten gaf en omdat De Jong iets deed waar niemand liever aan terug denkt. Voor de rest viel dat best mee.
pi_84037747
Als jij die fouten van GIO, Heitinga en VD Wiel hier post, ben ik wel zo eerlijk om daar mijn mening over te geven
pi_84037794
Ik zal ze posten zodra ik ze online kan vinden Oke dan?
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:53:14 #286
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_84037954
Iedereen prijsste boula in de hemel toen die ronaldo pakte ... en nu zeikt iedereen
pi_84038281
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:50 schreef Flammie het volgende:
Ik zal ze posten zodra ik ze online kan vinden Oke dan?
Post dan ook meteen alle fouten van Van Bommel.
pi_84039787
Howard Webb is een slechte scheidsrechter omdat hij de wedstrijd laat ontsporen. Als je twee keer rood trekt is de wedstrijd misschien over maar niet ontspoord. Alle kaarten waren terecht in mijn ogen, maar dan moet hij wel consequent zijn.

Dat Nederland de pineut is, is logisch want we kweken geen goodwill bij de scheidsrechter en daar zijn de spelers van Nederland verantwoordelijk voor.
pi_84040502
quote:
om eerlijk te zijn, ik zie Elia zich hier in eerste instantie vastlopen tussen twee man. De verdedigers maken zich breed, Ramos zet inderdaad zijn lichaam breed. Maar dit is typisch zo'n fase die door de ene scheids wél wordt gefloten en door de andere niet. Heus niet enkel Webb zal zoiets niet fluiten hoor. Dergelijke fases worden id Premier League vaak niet als overtreding gefloten.
Het hele probleem is dat hij hiervoor niet floot, maar wel voor die rode kaart van Heitinga. Dan ben je niet consequent meer bezig.
pi_84041061
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef chris888 het volgende:

[..]

Het hele probleem is dat hij hiervoor niet floot, maar wel voor die rode kaart van Heitinga. Dan ben je niet consequent meer bezig.
Het was ook gewoon een overtreding
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:03:47 #291
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_84041062
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef chris888 het volgende:

[..]

Man o man waar gaan deze discussies over? NL heeft de wedstrijd kapot gemaakt en niet de scheids,, die wist gewoon niet wat die moest doen die boerenlul,, NL heeft hiervoor gezorgd en die Webb was gewoon niet capabel genoeg....

Als je zo

V Persie (vieze trap in knieholte en te laat inglijden)
Sneijder (Vieze trap op de kniee van busquets)
Heitinga (vasthouden iniesta, Blokken van Xavi zijn voet(penalty))
V Bommel (Te laat van achter in glijden, vies op enkel trappen etc!!!!)
de Jong (lijkt me duidelijk)
Robben (bal wegtrappen,, maar die vieze natrap op Iker Casillas bij die 2de doorbraak is ook rood voor hem)

En het gaat er niet eens zozeer om dat dit uiteraard allemaal rode kaarten zijn waardoor NL de wedstrijd met 5 man hoort te eindingen, het gaat mij meer om de intentie die ik achter de overtredingen zag.. Het echt willen blesseren van de tegenstander,, en dat zag je andersom minder of niet.. En daar komt dan ook de woede van iedereen jegens NL vandaan..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_84041742
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef DAMH het volgende:

........
V Bommel (Te laat van achter in glijden, vies op enkel trappen etc!!!!)
de Jong (lijkt me duidelijk)
die Van Bommel was nasty maar stelde niks voor ivm die van Puyol, no?
De Jong was toch gewoon te hard, te laat en dom?
In de halve finale tegen De Zeeuw, dat was toch ook geen rood maar een dom "ongeluk"?
quote:
maar die vieze natrap op Iker Casillas bij die 2de doorbraak is ook rood voor hem)
dit heeft heel de wereld gemist?
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:20:06 #293
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_84042914
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef DAMH het volgende:

[..]

Heitinga (Blokken van Xavi zijn voet(penalty))

Die andere gevallen zijn bediscussieerbaar (Van Bommel vond ik nergens smerig spelen bijv.) maar dit voorbeeld doet me echt twijfelen of jij die wedstrijd wel goed gezien hebt. Dit was namelijk gewoon een duidelijke schwalbe.
pi_84043130
Sommige mensen zeggen echt gewoon maar wat en zien dingen die niet gebeurd zijn
pi_84044005
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:40 schreef marcodej het volgende:

[..]

Van Bommel vond ik nergens smerig spelen bijv

Van Bommel is de smerigste speler vh hele tornooi. Dat ie de finale (of zowat alle andere matchen) uberhaupt mocht uitspelen, is een wonder. Hij kon direct rood gekregen hebben, maar moest zeker twee keer geel gekregen hebben.
pi_84044135
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef Flammie het volgende:
Sommige mensen zeggen echt gewoon maar wat en zien dingen die niet gebeurd zijn
nochtans lijken de zagen die hij zegt, wél te kloppen, volgens ik me herinner. Enkel die ene fase was inderdaad geen penalty.
De trap van Sneijder herinner ik me ook niet.
pi_84045383
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Van Bommel is de smerigste speler vh hele tornooi. Dat ie de finale (of zowat alle andere matchen) uberhaupt mocht uitspelen, is een wonder. Hij kon direct rood gekregen hebben, maar moest zeker twee keer geel gekregen hebben.
In andere wedstrijden had hij een aantal acties die op het randje waren, maar wist hij de ref uitstekend te bespelen (let wel dat is iets anders dan om kaarten vragen. Iets wat de Spanjaarden wel deden. En nog opzichtig ook). Maar in de finale vond ik het wel hard, maar niet smerig. Ik ben geen enkel moment bang geweest voor een tweede geel.
pi_84045529
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef marcodej het volgende:

[..]

In andere wedstrijden had hij een aantal acties die op het randje waren, maar wist hij de ref uitstekend te bespelen (let wel dat is iets anders dan om kaarten vragen. Iets wat de Spanjaarden wel deden. En nog opzichtig ook). Maar in de finale vond ik het wel hard, maar niet smerig. Ik ben geen enkel moment bang geweest voor een tweede geel.
De enige reden dat ik bang was voor een 2e geel was vanwege die scheids
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:30:22 #300
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_84045558
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef Lagrinta het volgende:
Howard Webb is een slechte scheidsrechter omdat hij de wedstrijd laat ontsporen. Als je twee keer rood trekt is de wedstrijd misschien over maar niet ontspoord. Alle kaarten waren terecht in mijn ogen, maar dan moet hij wel consequent zijn.

Dat Nederland de pineut is, is logisch want we kweken geen goodwill bij de scheidsrechter en daar zijn de spelers van Nederland verantwoordelijk voor.
Dat laatste moet denk ik de les zijn van dit WK, of in ieder geval van deze groep. Mooi spelen hoeft niet altijd maar je doet er wel goed aan de opinie op je hand te houden, dat had ons nu misschien wel een van de mooiste feesten van ons leven kunnen opleveren.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')