quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik een OPI handcreme bestel, hoeveel lakjes kunnen er dan nog bij?
ik heb nu de shrek mini's in mijn mandje zitten
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, even... die princess special nail polish van konad, dat is toch ook om mee te stempelen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Enchantra ligt gelijk op z'n gat.. ik wil wel een paar image plates voor de helft van de prijs
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het er is echt geen doorkomen aan!
Mss dat het straks rustiger is, maar ik wil niet misgrijpen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil ook bestellen. Het jeukt. Maar ik doe het niet, voor als ik op vakantie ga heb ik mijn centen nodig
Hoezo?quote:Op zondag 11 juli 2010 20:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Pfrt... voorlopig valt er niets te shoppen, geloof me..
Ooohquote:Op zondag 11 juli 2010 20:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het is blijkbaar zo knetterdruk dat je meer foutmelding krijgt dan ingeladen pagina's..
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:38 schreef Holyme het volgende:
Op wat hier staat:
http://twitter.com/enchantra
Zoals ik het zie, zijn het hele schattige glittertjes met een doorzichtige base en kan dus overal op. Ziet er heel leuk uitquote:Op zondag 11 juli 2010 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
Dames zeg eens, waarom moet ik Fairy Dust hebben?
Daar lees ik het eea over, maar hoe of wat precies? Is een glinsterende top coat?
Of zeg ik nu iets heel doms?
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
Daar lees ik het eea over, maar hoe of wat precies? Is een glinsterende top coat?
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:55 schreef RenRen- het volgende:
Was dat een rode kaart? ./clueless.
Ik weet niet wat ik op moet doen.
Oh, op twitter las ik van alles over rood en zo, dus ik vroeg me af of ik nou zo scheel en doof wasquote:
Mooiquote:Op zondag 11 juli 2010 20:56 schreef Holyme het volgende:
CG Stella en Secret Periwinkle, en plate 51.
Of wil je de rest van vandaag ook nog horen![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:58 schreef Joysa het volgende:
Wij willen alles weten Holyme!
En vertel mij nou es welke kleur ik morgen op moeeeeeeet
(En nu alweer geel Ren)
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nu snapte ik het. Kekke ninja kick.
Morgan Freeman
Vertel mij maar welke kleur ik nu opmoet!
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:01 schreef Holyme het volgende:
CG Millenium, LOL
OPI basecoat, DS Extravagance, DS Signature
ESSIE Demure Vixen, Huckle Buckle
CCL Uptown Girl, Revvvolution
ORLY Pure Petunia
MISA Raspberry Pink (echt geen idee met deze, swatches zijn lastig te vinden met zo'n naammaar bij TD zag dat ovaaltje er zo leuk uit, heb de gok genomen)
Heb ik niet, heb ik niet, heb ik nietquote:Op zondag 11 juli 2010 21:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehhhh doen we dezelfde op?![]()
Ik denk dat het hier dan toch maar gewoon Atlantis word..
Of die nieuwe orly plastix, of wild at heart.. aaaaahh
OPI DSquote:Op zondag 11 juli 2010 21:01 schreef Holyme het volgende:
CG Millenium, LOL
ORLY Pure Petunia
MISA Raspberry Pink (echt geen idee met deze, swatches zijn lastig te vinden met zo'n naammaar bij TD zag dat ovaaltje er zo leuk uit, heb de gok genomen)
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou niet van glitter topcoats, maar het is idd wat renren zegt, mini glittertjes in clear base, die je over zowat alle lakjes heen kan doen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben er net ook achter dat ik niet zo van glitters hou, daarom ook dat ik Grape Juice en Cccourage niet zo leuk vind...
Heb een vriendin naast me zitten die ook gegrepen is. Ze ordered met me mee.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen GJ en Courage?
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen GJ en Courage?
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even swatches opzoeken, zie je gelijk het verschil.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:01 schreef Holyme het volgende:
CG Millenium, LOL
ORLY Pure Petunia
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:23 schreef AmyGrace het volgende:
Haha, volgens mij loopt het storm bij Enchantra![]()
Hier ook een faal![]()
Imageplate M69
Imageplate M65
Princess Special Polish - Apple Green
Princess Special Polish - Psyche Pink
Princess Special Polish - Light Gray
Poolside Collection - Pool Party
Operation Color Collection - Secret Peri-Wink-Le
Zo'n kans kun je toch niet laten liggen?![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:28 schreef Holyme het volgende:
Ik heb bij Enchantra, Bubsel en TD besteld, telt dat ook?
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
LOL (zie mijn smileys even niet, haha)
Ik heb alleen bij Bubsel besteld gisteravond al. Enchantra had dus rodeo fanatic en 1 van de bahamas collectie niet, daar wilde ik nou net een keus tussen gaan maken. Ga niet bestellen als ik eigenlijk al alles verder heb wat ik wil van CG
Je kunt er niet op kliken? Je pijl wordt geen hand? Klikken kan gewoonquote:Op zondag 11 juli 2010 21:37 schreef mirannie het volgende:
hm, zie ze nu wel weer, alleen kan ik er nog niet op klikken
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:44 schreef mirannie het volgende:
Nope, kan ze wel weergeven, maar mijn pijl wordt geen hand zodat ik ze aan kan klikken.
Ik faal gewoon eens een keer niet mee(sommige weet ik de code wel van
)
Heeft Nfu Oh geen actie??? haha
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:44 schreef mirannie het volgende:
Nope, kan ze wel weergeven, maar mijn pijl wordt geen hand zodat ik ze aan kan klikken.
Ik faal gewoon eens een keer niet mee(sommige weet ik de code wel van
)
Heeft Nfu Oh geen actie??? haha
Och, zie het zo, OPI is in de winkel duurderquote:Op zondag 11 juli 2010 21:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Niet eens...
Maar goed ook trouwens.. vind ze wel stevig aan de prijs bij Nfu Oh Nederland trouwens.. 7 euro per flesje ex btw.. phew..
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Och, zie het zo, OPI is in de winkel duurder
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad wel zeggen ja.. Totdat ik per ongeluk tegen het Nagel topic aanliep, kocht ik m'n Opi's heel heel af en toe hier voor de dure NL prijs.. dat is gelukkig met TD niet meer nodig
Mirannie: ik had nog niet elders gekeken, maar goed om te horen dat ik het ook niet hoef te proberen.. (wel jammer natuurlijk..)
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:53 schreef Holyme het volgende:
Haha ook weer 'n mooie faal
edit, was voor Paarsbeestje
Zit je in Internet Explorer te werken? Kan even navragen wat er mis is.quote:Op zondag 11 juli 2010 21:47 schreef mirannie het volgende:
dat doet ie dus mooi niet
@ PaarsBeestje
Goedkoper ga je de Nfu Oh gewoon ook niet vinden helaas...
Mag hier, maar marg ook in het originele topic, is wel zo leukquote:Op zondag 11 juli 2010 22:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nagels van vandaag trouwens (mag dat wel hier?) CG: Heli Yum in ieder geval met bloemetjes
[ afbeelding ]
(M'n nagelriemen hebben nog wel enig werk nodig helaas)
Goed hequote:Op zondag 11 juli 2010 22:11 schreef Mirjam het volgende:
gotver zeg, ik heb nog nooit zulk slecht voetbal gezien, zelfs ik kan dat beter
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb mijn TD winkelmandje vol maar vind het eigenlijk te erg als ik weer ga bestellen
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:45 schreef RenRen- het volgende:
Dankzij ALU ben ik verliefd op Classic Camel.
[ afbeelding ]
ziet er heel mooi uit, maar zó niet mijn kleur helaasquote:Op zondag 11 juli 2010 22:45 schreef RenRen- het volgende:
Dankzij ALU ben ik verliefd op Classic Camel.
[ afbeelding ]
Ken gele lakken die me dat idee meer gevenquote:Op zondag 11 juli 2010 22:54 schreef Holyme het volgende:
Ik krijg er een beetje "ik rook en nu zijn m'n nagels ranzig geel" idee van
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:16 schreef AmyGrace het volgende:
Kak. Zo jammer...![]()
't Is maar voetbal![]()
@RenRen, van die kleur word ik misselijk
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De haat voor die kleur.
Hier is geen oranjerommel in huis geweest, alleen beessies. Maar die vond ik schattig.
Och, die in Spanje ook.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vind het wel echt zielig voor de echte fans hoor... die in Amsterdam stonden al sinds het begin van de middag in de brandende zon enzo...
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vind het wel echt zielig voor de echte fans hoor... die in Amsterdam stonden al sinds het begin van de middag in de brandende zon enzo...
ik wel in ieder geval, dansen met DJ gullit en de lawineboys ftwquote:Op zondag 11 juli 2010 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En maar zuipen als een malledie hebben hun lolletje wel gehad hoor
Ik denk dat ik de bands die speelden toen wij elkaar ontmoetten beter vondquote:Op zondag 11 juli 2010 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wel in ieder geval, dansen met DJ gullit en de lawineboys ftw
daar kun je minder flex op meezingenquote:Op zondag 11 juli 2010 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de bands die speelden toen wij elkaar ontmoetten beter vond
In mijn herinnering waren de bands best matigquote:Op zondag 11 juli 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar kun je minder flex op meezingen
ik was veel te dronken om de muziek nog mee te krijgen geloof ikquote:Op zondag 11 juli 2010 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In mijn herinnering waren de bands best matig
Het gezelschap gelukkig niet
heerlijk, die emotiesquote:Op maandag 12 juli 2010 00:13 schreef Diconnected het volgende:
Nou dat was me een wedstrijd zegwas in de kroeg en nog geen 5 minuten na het eindsignaal liepen er al 2 over straat met een gebroken neus
.
quote:
even serieus. hoe vaak bestel jijquote:Op maandag 12 juli 2010 00:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Die vuvuzela's mogen van mij wel weg, verder baal ik wel
dus toch maar op het betaal knopje van TD geramd
ehmz, deze maand met deze erbij 2x TD en 1x Bubsel, en dan die Lets do it 3D, en vorige maand 2x TD, 1x Ebay en 3 lakjes bij Nfu Oh NLquote:Op maandag 12 juli 2010 00:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
even serieus. hoe vaak bestel jij
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:54 schreef RenRen- het volgende:
Max, onze rode dikke kater, die in de zomer iets dunner wordt, is gek bezig. Hij heeft een gek gat in zijn poot (Wat mijn moeder niet wil laten hechten, wtf)(En het is echt open) ("JA JE ZIET GEEN BOT") anywho, en hij ligt helemaal dood en hij ging op mijn schoot liggen. En op mijn laptop. En op msn ging hij mensen bellen. En toen er geluid uit de boxen kwam, ging hij de boxen opeten.
Ja, dat wil ik, maar zonder de hulp van mijn moeder gaat dat niet echt, ik krijg dat beest niet zelf in zijn doos.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
maar serieus; ga wel met je kat naar de dierenarts
ja, hoi.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In mijn herinnering waren de bands best matig
Het gezelschap gelukkig niet
iets wat open is kan nooit goed zijn lijkt mij? ik werd vandaag al helemaal gek toen mijn lieveling uit het raam pleurde, gelukkig viel hij netjes op zijn pootjes in de bosjes en rende hij gelijk naar de voordeur en kroop snel bij mequote:Op maandag 12 juli 2010 01:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik, maar zonder de hulp van mijn moeder gaat dat niet echt, ik krijg dat beest niet zelf in zijn doos."JE ZIET GEEN BOT EN HET BLOEDT NIET".
Nee, maar het is wel open. Ik vind het zielig. Want hij ligt elke keer echt in de deuropening met die poot zo. KIJK NAAR MIJN POOT. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar bij een mens zou je het hechten
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik, maar zonder de hulp van mijn moeder gaat dat niet echt, ik krijg dat beest niet zelf in zijn doos."JE ZIET GEEN BOT EN HET BLOEDT NIET".
Nee, maar het is wel open. Ik vind het zielig. Want hij ligt elke keer echt in de deuropening met die poot zo. KIJK NAAR MIJN POOT. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar bij een mens zou je het hechten
zet je spellingscontrole eens uit en typ dan nog eens een stukjequote:Op maandag 12 juli 2010 01:08 schreef Mirjam het volgende:
srsly, ik heb 3kwart fles wijn op (1 liter fles ja)
en ik voel gewoon niks, hoe kan dat nou
Ik kan er ook niet naar kijken hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 01:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iets wat open is kan nooit goed zijn lijkt mij? ik werd vandaag al helemaal gek toen mijn lieveling uit het raam pleurde, gelukkig viel hij netjes op zijn pootjes in de bosjes en rende hij gelijk naar de voordeur en kroop snel bij me
het kan nooit goed zijn, en een beestje laten lijden isquote:Op maandag 12 juli 2010 01:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet naar kijken hoorvind het verschrikkelijk om te zien en verschrikkelijk dat mijn moeder er zo luchtig om doet. Als zo'n kat straks z'n poot kwijt is 'omdat het natuur is' vind ik zo a chterlijk
Zo erg zal het niet zo snel gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat het gezond is.
Regent het ook? Anders kun je ze toch open laten..quote:Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin alle ramen en de achterdeur dicht te doen... het is hier al zo heet
De man die eerder in dit topic posttequote:
Gaaf! Waar vandaan?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:01 schreef Joysa het volgende:
Shirtje![]()
![]()
Geen gunstige foto voor me mja, gaat het om het shirt.
[ afbeelding ]
Op marktplaats staan wel eens kleren van H&Mquote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh..dat gaat em niet worden danIk vind em echt superleuk!
Oh, maar die van jou is veel mooier. En die maat gaat em ook niet wordenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Op marktplaats staan wel eens kleren van H&M
http://link.marktplaats.nl/354714593
Deze is het, maar dan heb ik het met roze lak
Vetttquote:
Was ook maar als voorbeeld hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 11:03 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, maar die van jou is veel mooier. En die maat gaat em ook niet worden![]()
Veel plezier ja!
Jeej voor de doosquote:Op maandag 12 juli 2010 11:22 schreef Diconnected het volgende:
Ik krijg de Doos
En ik heb het warmmmmm. En ik heb gewoon een grote rode vlek op m'n rechterbeen.. van de muggenbulten. Heb dit nog nooit gehad... echt bizar. En ze doen pijn ook
Ja de vorige keer kreeg ik hem idd van jouquote:Op maandag 12 juli 2010 11:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jeej voor de doos![]()
De vorige keer moest ik em naar jou sturen geloof ik..
Allergisch voor muggen?
Dat is wel kut ja! Weet ook niks wat er tegen helpt.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja de vorige keer kreeg ik hem idd van jou
Naja vroeger was ik dat wel, jaren geen last van gehad, en nu echt gewoon niet normaal hoe groot en au
OMGquote:Op maandag 12 juli 2010 11:37 schreef mirannie het volgende:
Willen jullie even kwijlen??
http://www.makeupalley.com/m_112416958/
MOET IK HEBBENquote:Op maandag 12 juli 2010 11:37 schreef mirannie het volgende:
Oh-oh...ik vind ze allemaal mooi!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:37 schreef mirannie het volgende:
Oh dat zal nooit gebeuren dat je alle leuke kleurtjes hebtquote:Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef AmyGrace het volgende:
Haha, wat zijn we toch erg![]()
Ik dacht dat ik intussen al zo'n beetje alle leuke kleurtje had..niet dus
ah nou zie ik wat het is, ik kon er uit de andere foto echt niets opmakenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Op marktplaats staan wel eens kleren van H&M
http://link.marktplaats.nl/354714593
Deze is het, maar dan heb ik het met roze lak
Laat me nou in de waan...quote:Op maandag 12 juli 2010 11:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat zal nooit gebeuren dat je alle leuke kleurtjes hebt
HEBBEN HEBBEN HEBBEN.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:37 schreef mirannie het volgende:
Daar zit zeker wel wat kwijlbaars tussenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:37 schreef mirannie het volgende:
Ik vind ze allemaal mooiquote:Op maandag 12 juli 2010 11:37 schreef mirannie het volgende:
Falen ofcquote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal mooi![]()
![]()
![]()
aaaaaaahhh een SPIN! komt hier zo even over mijn spiegel naar beneden zeilen![]()
Ik had voor gister in de kroeg 30 euro uitgetrokken, uiteindelijk heeft het me helemaal niets gekost. Wat zeggen jullie; voor 30 euro falen? Of eens blij zijn met mijn financiële mazzeltje
Hahahaha ja! Toevallig was ik het net aan het bekijken.. Ik had dus gister heul in het verkeerde fobo gelurkt, alexxx maar er moesten nog wat x-en bij. Hij is nu bij je toch??quote:Op maandag 12 juli 2010 12:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Falen ofc
Heb je al gezien wie er allemaal in je fobo heeft gelurkt?
Lol zei ie al, want je kunt zijn fobo niet zien als je niet ingelogd bentquote:Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahahaha ja! Toevallig was ik het net aan het bekijken.. Ik had dus gister heul in het verkeerde fobo gelurkt, alexxx maar er moesten nog wat x-en bij. Hij is nu bij je toch??
Jaaaaaaquote:Op maandag 12 juli 2010 11:37 schreef mirannie het volgende:
Leeeeeuukquote:Op maandag 12 juli 2010 12:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lol zei ie al, want je kunt zijn fobo niet zien als je niet ingelogd bent
Hij is nu hier ja
Wat precies ga jij morgen?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga morgen! Watvoor dingen ga ik vergeten? Nailrelated or unrelated, ik wil niets over het hoofd zien
Op vurkantie! Voor 11 dagen, maar toch. Ik vergeet altijd alles.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
LeeeeeuukGa snel koffie drinken en leuke dingen doen dan! Ja oké het zonnetje werkt niet echt mee, maar toch
[..]
Wat precies ga jij morgen?
Oohh wat fijn! Geniet er maar vanquote:Op maandag 12 juli 2010 12:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op vurkantie! Voor 11 dagen, maar toch. Ik vergeet altijd alles.
Dat idee had ik inderdaad ook. Maar de rest wil ik gewoon echt allemaal!!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:41 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh-oh...ik vind ze allemaal mooi!![]()
Hayley's Comet lijkt wel dupig te zijn met Charla en CMIYN.
Neem ik wel altijd mee eigenlijk, gewoon omdat het zo'n raar gevoel geeft om een paar dagen met een normale borstel te poetsen. Maar je kunt er nu nog snel één scoren in de stadquote:Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef RenRen- het volgende:
Crap, geen tandenborstelJa, elektrisch, maar dat neem je niet mee
Ja, even bij de supermarkt. En zonder oplader, weet niet of dat handig isquote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Neem ik wel altijd mee eigenlijk, gewoon omdat het zo'n raar gevoel geeft om een paar dagen met een normale borstel te poetsen. Maar je kunt er nu nog snel één scoren in de stad
Hahaha fiets nr 1, hij nr 2quote:
En het was geen date zei jequote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha fiets nr 1, hij nr 2
En ja, goed gezien
Je kent hem tochquote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb op mijn eerste date niks met handboeien gedaan ja
Lol het ging er ook gelijk weer afquote:Op maandag 12 juli 2010 14:01 schreef RenRen- het volgende:
Alex is wel slecht bezig zeg, Fiets deed het dit weekend tenminste zelf
Rustig aan beginnen hequote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij Fiets ook, maar hij heeft het wel zelf gedaan!
hoe weet je dat ze $10 worden?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef milka82 het volgende:
Omg, die nieuwe Orly's! Ik moet er een paar van hebben,ook al zijn ze 10 dollar het stuk!
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij Fiets ook, maar hij heeft het wel zelf gedaan!
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Deze ging er wel zo af ja. Ik kan mij een mooie lak met glitters herinneren...
Was op de meet.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:06 schreef Holyme het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer zorgen dat je aluminium folie hebt
Mooi roze met blauwquote:Op maandag 12 juli 2010 15:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Deze ging er wel zo af ja. Ik kan mij een mooie lak met glitters herinneren...
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Was op de meet.En hij was niet blij.
Ahw dat is kutquote:Op maandag 12 juli 2010 17:17 schreef liiszle het volgende:
zo, anders wist ik niet eens dat we een SC hadden
nice.
pff.. relatie troubles lopen de spui gaten uit momenteel.
raar is dat, hoe graag je van iemand zou willen weglopen, en op t zelfde moment niets liever willen dan door die gene worden vast gehouden..
Webicons zijn verwijderd, en nog van je gastvrijheid gister, die is prima op orde hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn god wat had ik een kater vandaag
ff beetje bijlezen....
oh en waarom zie ik mijn userpicje niet?
Hmpf...dan moet ik zeker weer een icon van postzegelformaat uploaden etc, ?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Webicons zijn verwijderd, en nog van je gastvrijheid gister, die is prima op orde hoor! Vond het gezellig.
Zuiperdquote:Op maandag 12 juli 2010 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn god wat had ik een kater vandaag
ff beetje bijlezen....
oh en waarom zie ik mijn userpicje niet?
Volgens mij wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmpf...dan moet ik zeker weer een icon van postzegelformaat uploaden etc, ?
quote:I have heard that Orly is preparing to go the way of OPI with regard to being "salon only", which would likely mean they won't be available at the prices we're used to paying from eTailers. I verified this with one of my suppliers, and while it's not a done deal yet, it is likely to happen in the future.
tsjeesus dat is bijna hetzelfde als in de begindagen van Fok! Toen konden we alleen nog maar kiezen uit een paar plaatjesquote:
Die komt maar heel soms, als test. Dus de oude is er gewoon nog nu.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsjeesus dat is bijna hetzelfde als in de begindagen van Fok! Toen konden we alleen nog maar kiezen uit een paar plaatjes
Maar ik zie sowieso de nieuwe lay-out niet terwijl ik 'm wel op 'new' heb gezet...maar daar is vast wel ergens een ander topic voor
Mja, ik weet niet of je van te voren al moet resizen. Maar ik zie het niet als iets slechts, op die manier kun je wel zelf aangeven hoe je je uitsnede wilt, bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 juli 2010 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsjeesus dat is bijna hetzelfde als in de begindagen van Fok! Toen konden we alleen nog maar kiezen uit een paar plaatjes
Maar ik zie sowieso de nieuwe lay-out niet terwijl ik 'm wel op 'new' heb gezet...maar daar is vast wel ergens een ander topic voor
quote:
Ik wil(de) ook de hele collectie.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:33 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Neuh, dat kunnen ze mij echt niet aandoen. Niet voor deze collectie. Ik was serieus, als net beginnende nagellakfreak, van plan om de hele collectie te kopen........ (Net zoals de nubar green collectie
)
Ze proberen wel vernieuwend te zijn, dat kan ik waarderen. Alleen elke keer precies niet mijn maakquote:Op maandag 12 juli 2010 19:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil(de) ook de hele collectie.
Ik vind ORLY opzich niet heel bijzonder dus dan zal ik geen 'moeite' doen om ORLY te kopen. Ik heb nu ook maar 1 Orly in mijn stash dus.![]()
Ik zag een bulldozer over een nagel rijdenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb trouwens net zo'n plastix-lakje zitten lakken, gaat beter dan de OPI van vanmiddag... die kon ik er net helemaal vanaf 'bulldozeren' met een andere nagel...
Winst, niets meerquote:Op maandag 12 juli 2010 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zijn die nagellakboeren zo klantonvriendelijk?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |