quote:Op zondag 11 juli 2010 21:28 schreef Holyme het volgende:
Ik heb bij Enchantra, Bubsel en TD besteld, telt dat ook?
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
LOL (zie mijn smileys even niet, haha)
Ik heb alleen bij Bubsel besteld gisteravond al. Enchantra had dus rodeo fanatic en 1 van de bahamas collectie niet, daar wilde ik nou net een keus tussen gaan maken. Ga niet bestellen als ik eigenlijk al alles verder heb wat ik wil van CG
Je kunt er niet op kliken? Je pijl wordt geen hand? Klikken kan gewoonquote:Op zondag 11 juli 2010 21:37 schreef mirannie het volgende:
hm, zie ze nu wel weer, alleen kan ik er nog niet op klikken
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:44 schreef mirannie het volgende:
Nope, kan ze wel weergeven, maar mijn pijl wordt geen hand zodat ik ze aan kan klikken.
Ik faal gewoon eens een keer niet mee(sommige weet ik de code wel van
)
Heeft Nfu Oh geen actie??? haha
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:44 schreef mirannie het volgende:
Nope, kan ze wel weergeven, maar mijn pijl wordt geen hand zodat ik ze aan kan klikken.
Ik faal gewoon eens een keer niet mee(sommige weet ik de code wel van
)
Heeft Nfu Oh geen actie??? haha
Och, zie het zo, OPI is in de winkel duurderquote:Op zondag 11 juli 2010 21:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Niet eens...
Maar goed ook trouwens.. vind ze wel stevig aan de prijs bij Nfu Oh Nederland trouwens.. 7 euro per flesje ex btw.. phew..
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Och, zie het zo, OPI is in de winkel duurder
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad wel zeggen ja.. Totdat ik per ongeluk tegen het Nagel topic aanliep, kocht ik m'n Opi's heel heel af en toe hier voor de dure NL prijs.. dat is gelukkig met TD niet meer nodig
Mirannie: ik had nog niet elders gekeken, maar goed om te horen dat ik het ook niet hoef te proberen.. (wel jammer natuurlijk..)
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:53 schreef Holyme het volgende:
Haha ook weer 'n mooie faal
edit, was voor Paarsbeestje
Zit je in Internet Explorer te werken? Kan even navragen wat er mis is.quote:Op zondag 11 juli 2010 21:47 schreef mirannie het volgende:
dat doet ie dus mooi niet
@ PaarsBeestje
Goedkoper ga je de Nfu Oh gewoon ook niet vinden helaas...
Mag hier, maar marg ook in het originele topic, is wel zo leukquote:Op zondag 11 juli 2010 22:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nagels van vandaag trouwens (mag dat wel hier?) CG: Heli Yum in ieder geval met bloemetjes
[ afbeelding ]
(M'n nagelriemen hebben nog wel enig werk nodig helaas)
Goed hequote:Op zondag 11 juli 2010 22:11 schreef Mirjam het volgende:
gotver zeg, ik heb nog nooit zulk slecht voetbal gezien, zelfs ik kan dat beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |