ik wel in ieder geval, dansen met DJ gullit en de lawineboys ftwquote:Op zondag 11 juli 2010 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En maar zuipen als een malledie hebben hun lolletje wel gehad hoor
Ik denk dat ik de bands die speelden toen wij elkaar ontmoetten beter vondquote:Op zondag 11 juli 2010 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wel in ieder geval, dansen met DJ gullit en de lawineboys ftw
daar kun je minder flex op meezingenquote:Op zondag 11 juli 2010 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de bands die speelden toen wij elkaar ontmoetten beter vond
In mijn herinnering waren de bands best matigquote:Op zondag 11 juli 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar kun je minder flex op meezingen
ik was veel te dronken om de muziek nog mee te krijgen geloof ikquote:Op zondag 11 juli 2010 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In mijn herinnering waren de bands best matig
Het gezelschap gelukkig niet
heerlijk, die emotiesquote:Op maandag 12 juli 2010 00:13 schreef Diconnected het volgende:
Nou dat was me een wedstrijd zegwas in de kroeg en nog geen 5 minuten na het eindsignaal liepen er al 2 over straat met een gebroken neus
.
quote:
even serieus. hoe vaak bestel jijquote:Op maandag 12 juli 2010 00:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Die vuvuzela's mogen van mij wel weg, verder baal ik wel
dus toch maar op het betaal knopje van TD geramd
ehmz, deze maand met deze erbij 2x TD en 1x Bubsel, en dan die Lets do it 3D, en vorige maand 2x TD, 1x Ebay en 3 lakjes bij Nfu Oh NLquote:Op maandag 12 juli 2010 00:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
even serieus. hoe vaak bestel jij
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:54 schreef RenRen- het volgende:
Max, onze rode dikke kater, die in de zomer iets dunner wordt, is gek bezig. Hij heeft een gek gat in zijn poot (Wat mijn moeder niet wil laten hechten, wtf)(En het is echt open) ("JA JE ZIET GEEN BOT") anywho, en hij ligt helemaal dood en hij ging op mijn schoot liggen. En op mijn laptop. En op msn ging hij mensen bellen. En toen er geluid uit de boxen kwam, ging hij de boxen opeten.
Ja, dat wil ik, maar zonder de hulp van mijn moeder gaat dat niet echt, ik krijg dat beest niet zelf in zijn doos.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
maar serieus; ga wel met je kat naar de dierenarts
ja, hoi.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In mijn herinnering waren de bands best matig
Het gezelschap gelukkig niet
iets wat open is kan nooit goed zijn lijkt mij? ik werd vandaag al helemaal gek toen mijn lieveling uit het raam pleurde, gelukkig viel hij netjes op zijn pootjes in de bosjes en rende hij gelijk naar de voordeur en kroop snel bij mequote:Op maandag 12 juli 2010 01:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik, maar zonder de hulp van mijn moeder gaat dat niet echt, ik krijg dat beest niet zelf in zijn doos."JE ZIET GEEN BOT EN HET BLOEDT NIET".
Nee, maar het is wel open. Ik vind het zielig. Want hij ligt elke keer echt in de deuropening met die poot zo. KIJK NAAR MIJN POOT. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar bij een mens zou je het hechten
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik, maar zonder de hulp van mijn moeder gaat dat niet echt, ik krijg dat beest niet zelf in zijn doos."JE ZIET GEEN BOT EN HET BLOEDT NIET".
Nee, maar het is wel open. Ik vind het zielig. Want hij ligt elke keer echt in de deuropening met die poot zo. KIJK NAAR MIJN POOT. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar bij een mens zou je het hechten
zet je spellingscontrole eens uit en typ dan nog eens een stukjequote:Op maandag 12 juli 2010 01:08 schreef Mirjam het volgende:
srsly, ik heb 3kwart fles wijn op (1 liter fles ja)
en ik voel gewoon niks, hoe kan dat nou
Ik kan er ook niet naar kijken hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 01:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iets wat open is kan nooit goed zijn lijkt mij? ik werd vandaag al helemaal gek toen mijn lieveling uit het raam pleurde, gelukkig viel hij netjes op zijn pootjes in de bosjes en rende hij gelijk naar de voordeur en kroop snel bij me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |