Webicons zijn verwijderd, en nog van je gastvrijheid gister, die is prima op orde hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn god wat had ik een kater vandaag
ff beetje bijlezen....
oh en waarom zie ik mijn userpicje niet?
Hmpf...dan moet ik zeker weer een icon van postzegelformaat uploaden etc, ?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Webicons zijn verwijderd, en nog van je gastvrijheid gister, die is prima op orde hoor! Vond het gezellig.
Zuiperdquote:Op maandag 12 juli 2010 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn god wat had ik een kater vandaag
ff beetje bijlezen....
oh en waarom zie ik mijn userpicje niet?
Volgens mij wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmpf...dan moet ik zeker weer een icon van postzegelformaat uploaden etc, ?
quote:I have heard that Orly is preparing to go the way of OPI with regard to being "salon only", which would likely mean they won't be available at the prices we're used to paying from eTailers. I verified this with one of my suppliers, and while it's not a done deal yet, it is likely to happen in the future.
tsjeesus dat is bijna hetzelfde als in de begindagen van Fok! Toen konden we alleen nog maar kiezen uit een paar plaatjesquote:
Die komt maar heel soms, als test. Dus de oude is er gewoon nog nu.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsjeesus dat is bijna hetzelfde als in de begindagen van Fok! Toen konden we alleen nog maar kiezen uit een paar plaatjes
Maar ik zie sowieso de nieuwe lay-out niet terwijl ik 'm wel op 'new' heb gezet...maar daar is vast wel ergens een ander topic voor
Mja, ik weet niet of je van te voren al moet resizen. Maar ik zie het niet als iets slechts, op die manier kun je wel zelf aangeven hoe je je uitsnede wilt, bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 juli 2010 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsjeesus dat is bijna hetzelfde als in de begindagen van Fok! Toen konden we alleen nog maar kiezen uit een paar plaatjes
Maar ik zie sowieso de nieuwe lay-out niet terwijl ik 'm wel op 'new' heb gezet...maar daar is vast wel ergens een ander topic voor
quote:
Ik wil(de) ook de hele collectie.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:33 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Neuh, dat kunnen ze mij echt niet aandoen. Niet voor deze collectie. Ik was serieus, als net beginnende nagellakfreak, van plan om de hele collectie te kopen........ (Net zoals de nubar green collectie
)
Ze proberen wel vernieuwend te zijn, dat kan ik waarderen. Alleen elke keer precies niet mijn maakquote:Op maandag 12 juli 2010 19:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil(de) ook de hele collectie.
Ik vind ORLY opzich niet heel bijzonder dus dan zal ik geen 'moeite' doen om ORLY te kopen. Ik heb nu ook maar 1 Orly in mijn stash dus.![]()
Ik zag een bulldozer over een nagel rijdenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb trouwens net zo'n plastix-lakje zitten lakken, gaat beter dan de OPI van vanmiddag... die kon ik er net helemaal vanaf 'bulldozeren' met een andere nagel...
Winst, niets meerquote:Op maandag 12 juli 2010 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zijn die nagellakboeren zo klantonvriendelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |