Op vurkantie! Voor 11 dagen, maar toch. Ik vergeet altijd alles.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
LeeeeeuukGa snel koffie drinken en leuke dingen doen dan! Ja oké het zonnetje werkt niet echt mee, maar toch
[..]
Wat precies ga jij morgen?
Oohh wat fijn! Geniet er maar vanquote:Op maandag 12 juli 2010 12:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op vurkantie! Voor 11 dagen, maar toch. Ik vergeet altijd alles.
Dat idee had ik inderdaad ook. Maar de rest wil ik gewoon echt allemaal!!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:41 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh-oh...ik vind ze allemaal mooi!![]()
Hayley's Comet lijkt wel dupig te zijn met Charla en CMIYN.
Neem ik wel altijd mee eigenlijk, gewoon omdat het zo'n raar gevoel geeft om een paar dagen met een normale borstel te poetsen. Maar je kunt er nu nog snel één scoren in de stadquote:Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef RenRen- het volgende:
Crap, geen tandenborstelJa, elektrisch, maar dat neem je niet mee
Ja, even bij de supermarkt. En zonder oplader, weet niet of dat handig isquote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Neem ik wel altijd mee eigenlijk, gewoon omdat het zo'n raar gevoel geeft om een paar dagen met een normale borstel te poetsen. Maar je kunt er nu nog snel één scoren in de stad
Hahaha fiets nr 1, hij nr 2quote:
En het was geen date zei jequote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha fiets nr 1, hij nr 2
En ja, goed gezien
Je kent hem tochquote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb op mijn eerste date niks met handboeien gedaan ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |