het kan nooit goed zijn, en een beestje laten lijden isquote:Op maandag 12 juli 2010 01:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet naar kijken hoorvind het verschrikkelijk om te zien en verschrikkelijk dat mijn moeder er zo luchtig om doet. Als zo'n kat straks z'n poot kwijt is 'omdat het natuur is' vind ik zo a chterlijk
Zo erg zal het niet zo snel gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat het gezond is.
Regent het ook? Anders kun je ze toch open laten..quote:Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin alle ramen en de achterdeur dicht te doen... het is hier al zo heet
De man die eerder in dit topic posttequote:
Gaaf! Waar vandaan?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:01 schreef Joysa het volgende:
Shirtje![]()
![]()
Geen gunstige foto voor me mja, gaat het om het shirt.
[ afbeelding ]
Op marktplaats staan wel eens kleren van H&Mquote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh..dat gaat em niet worden danIk vind em echt superleuk!
Oh, maar die van jou is veel mooier. En die maat gaat em ook niet wordenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Op marktplaats staan wel eens kleren van H&M
http://link.marktplaats.nl/354714593
Deze is het, maar dan heb ik het met roze lak
Vetttquote:
Was ook maar als voorbeeld hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 11:03 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, maar die van jou is veel mooier. En die maat gaat em ook niet worden![]()
Veel plezier ja!
Jeej voor de doosquote:Op maandag 12 juli 2010 11:22 schreef Diconnected het volgende:
Ik krijg de Doos
En ik heb het warmmmmm. En ik heb gewoon een grote rode vlek op m'n rechterbeen.. van de muggenbulten. Heb dit nog nooit gehad... echt bizar. En ze doen pijn ook
Ja de vorige keer kreeg ik hem idd van jouquote:Op maandag 12 juli 2010 11:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jeej voor de doos![]()
De vorige keer moest ik em naar jou sturen geloof ik..
Allergisch voor muggen?
Dat is wel kut ja! Weet ook niks wat er tegen helpt.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja de vorige keer kreeg ik hem idd van jou
Naja vroeger was ik dat wel, jaren geen last van gehad, en nu echt gewoon niet normaal hoe groot en au
OMGquote:Op maandag 12 juli 2010 11:37 schreef mirannie het volgende:
Willen jullie even kwijlen??
http://www.makeupalley.com/m_112416958/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |