En weer over. 8mm, en nu 24,1oC.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef Resistor het volgende:
Afgelopen nacht is er 29mm gevallen in Bunschoten, en het is nu 32,4oC.
Ik ben benieuwd wat de score nu gaat worden, en zeker of we vanavond nog TV kunnen kijken (geen zenders uitgevallen)
-edit-
En het is begonnen, grote druppels
Hier hetzelfde (Kruidenwijk) miste ons net, paar druppels gehad en het lijkt weer warmer te worden.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:15 schreef eymey het volgende:
Helaas, Stedenwijk Almere mist het compleet
Ik hoor wel het gerommel in de verte waar ze wat meer in het oosten van Almere (tussen de vaarten, Almere Buiten wrs.) wel de volle laag van gaan krijgen.
Gooi een emmer water over je heenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is hier alweer 35 graden...in de schaduw
Tuinslang werkt inderdaad verkoelendquote:Op zondag 11 juli 2010 15:50 schreef Franneh het volgende:
Net even waterballonnen gevecht gehouden met 10tallen gevulde emmers en de tuinslang.. moet zeggen, werkt erg verkoelend.
De zon breekt af en toe even door, maar vooralsnog meer bewolkt. Heb wel het idee dat het één of een paar graden is gezakt.
Idem hier alleen dan van 366cmquote:Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef Stephan1237 het volgende:
Razor21 zit nu in zijn badje[ afbeelding ]
Ik besloot een duurdere te kopen voor een wind en regenmeter en inderdaad de zooi op je pc nakijken.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:16 schreef eymey het volgende:
Hier een simpel weerstationnetje van Conrad, van 40 euro
Doet verder op zich wat we willen: barometer, luchtvochtigheid binnen en buiten, temperatuur binnen en buiten. Alleen dus zonder interface met de PC. Op zich wel jammer maar voor iets groots heb ik het geld eigenlijk ook niet over.
Verder hier idd best benauwd. Met het verschil dat het nu buiten wel beter toeven is dan gisteren.
jamaar, jamaar....dat kan ik niet betalenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kom ik aan met een Davis Vantage Pro 2 en een rot lokatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel klotequote:Op zondag 11 juli 2010 16:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Mijn ouders hun auto doet het niet meer bij het strand![]()
Lekker heet
Waarom heb je dat ding daar bij de pier opgehangen? Want ik ga ervan uit dat je niet in dat bushokje woont...quote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kom ik aan met een Davis Vantage Pro 2 en een rot lokatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig gaan we weer richtng winter.....quote:
Met zo'n weer als nou ga je bijna fantaseren dat je daar in je zwembroek door de sneeuw rent.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we weer richtng winter.....
[ afbeelding ]
In je blote kont over de glijbaan heen. Mjammie.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Met zo'n weer als nou ga je bijna fantaseren dat je daar in je zwembroek door de sneeuw rent.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:46 schreef horned_reaper het volgende:
Morgen gaat het echt gevaarlijk worden mensen!
Het noord oosten van het land zal te maken gaan krijgen met misschien wel de heftigste supercells uit 10 jaar!![]()
De camera's voor morgen staan al klaar!![]()
Dat klopt!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:27 schreef stefan1187 het volgende:
Hoe betrouwbaar is nou die 24uurs verwachting van buienradar? Ik zie dat er morgen rond 16.00 uur heel wat aan komt
Wie weet.... het zal in ieder geval een 2 worden!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
echt?
hebben we ook een estofex level 3 dan?![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wie weet.... het zal in ieder geval een 2 worden!
Vanavond weten we het!
Rond de middag/avond. Maar het kan alle kanten op van matig tot heel heftig. Het laat zich niet nauwkeurig voorspellen. Hier in het oosten van het land kunnen er spontaan buien ontstaan die je maar kort van te voren aan ziet komen.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:47 schreef Frutsel het volgende:
Vanaf wanneer/hoelaat kunnen we morgen spektakel verwachten?
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rond de middag/avond. Maar het kan alle kanten op van matig tot heel heftig. Het laat zich niet nauwkeurig voorspellen. Hier in het oosten van het land kunnen er spontaan buien ontstaan die je maar kort van te voren aan ziet komen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:57 schreef Frutsel het volgende:
morgenvroeg dus nog droog naar het werk, smiddags terug is niet zo erg. Heb wel zin in een verkoelend onweertje. Doet me weer denken aan juli 2004![]()
De rolwolk boven enschede en omstreken die onze bbq een beetje in de war gooide
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:50 schreef stefan1187 het volgende:
Omg daar komt heel wat aan volgens buienradar![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |