Mjah, we pikken een graantje mee van Duitsland:quote:Op zondag 11 juli 2010 00:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo, dat kan ik me voorstellen! Je bibbert ook een beetje.![]()
[..]
Klopt, heel gek, net alsof daar een bel hetere lucht zit.
Da's in de wijk " 't Weer "quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:48 schreef DJKoster het volgende:
Stormschade Rijssen, Woningbrand Den Ham.. Tot zover P2000 voor Twente..
Spannend.. Opgeschaald van een middel- naar een grote brand..quote:Op zondag 11 juli 2010 00:48 schreef DJKoster het volgende:
Vertelquote:
oranje vlaggetjes geknaptquote:Op zondag 11 juli 2010 00:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vertel
Ik zat net op MSN met een maatopeens knalt die weg, is bij hem ingeslagen, bye bye nieuwe Mac..
http://www.hulpverlenings(...)p/topic,41833.0.htmlquote:Op zondag 11 juli 2010 00:48 schreef DJKoster het volgende:
Lol, wij hebben de mazzel dat we niet op de wind zitten.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:56 schreef Alfje het volgende:
hier in groningen net ff mn raam dicht gedaan, ik werd 2 meter van het raam af nog nat, ik ga hem nu weer ff open zetten voord e frisse lucht
Ik zit op een zolderverdieping met klap/kiepramen....quote:Op zondag 11 juli 2010 00:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, wij hebben de mazzel dat we niet op de wind zitten.Ramen en balkondeuren lekker open.
Oeps, koelt het lekker af en kun je het nog niet open doen.... Mooie flitsen net, in het meer zo te zien.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:59 schreef xibalba het volgende:
[..]
Ik zit op een zolderverdieping met klap/kiepramen....![]()
![]()
Nu net een paar goeie klappen, het is net alsof het blijft steken boven het water, als het daar overheen komt dat zal het nog wel ff gaan spoken denk ik.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:02 schreef Cassius het volgende:
Rommelt lekker door idd. Heb de stekkers al los maar vooralsnog niet nodig.
Reuverquote:Op zondag 11 juli 2010 01:02 schreef James52 het volgende:
Hier in Reuver gaat t er hard aan toe momenteel. Net een gigantische klap, alsof er een inslag was in mijn tuin.
Dat deed het wel, even na de buien, maar toen ging de wind weer liggenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:07 schreef alors het volgende:
Wil het bij jullie ook niet afkoelen? Alle ramen staan hier tegenover elkaar open, maar afkoelen doet het nauwelijks
Hier wel, 4 hoog, inpandig balkon dus lekker de deuren open.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:07 schreef alors het volgende:
Wil het bij jullie ook niet afkoelen? Alle ramen staan hier tegenover elkaar open, maar afkoelen doet het nauwelijks
Hier ook niet, tot een half uurtje terug.. ineens wat frissere wind gelukkig.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:07 schreef alors het volgende:
Hier was het eerst 32 graden binnen. Inmiddels afgekoeld naar 29 graden, maar ik heb de ramen nu pas 40 minuutjes open. Dus het zal nog wel aangenamer worden.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Hier ook niet, tot een half uurtje terug.. ineens wat frissere wind gelukkig.
Er komt wel nog wat aan voor je. Meer regen en een korte maar heftige onweersbui.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:06 schreef nattermann het volgende:
Hier in Roermond wat donder en bliksem, beetje regen. Niks spannends.
Nog steeds 28 graden binnenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:07 schreef alors het volgende:
Vast welquote:Op zondag 11 juli 2010 01:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier was het eerst 32 graden binnen. Inmiddels afgekoeld naar 29 graden, maar ik heb de ramen nu pas 40 minuutjes open. Dus het zal nog wel aangenamer worden.
Flitst lekker door nu, wind is wat minder nu maar regen en bliksem volop.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:17 schreef Cassius het volgende:
Ventilator maar in de raamopening geprutst om zoveel mogelijk koelere lucht binnen te krijgen.
Goed idee, ook maar weer even gedaan..quote:Op zondag 11 juli 2010 01:17 schreef Cassius het volgende:
Ventilator maar in de raamopening geprutst om zoveel mogelijk koelere lucht binnen te krijgen.
Ik denk het ook wel idd: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op zondag 11 juli 2010 01:20 schreef Papabear het volgende:
Zo te zien krijgt Enschede toch nog een klein beetje mee als ik www.buienradar.nl mag geloven
Lol Malle! Het spoelt hier....quote:Op zondag 11 juli 2010 01:23 schreef Papabear het volgende:
In Drenthe ook nog wat buitjes en Groningen blijft ook niet droog
Yup, en die lijkt hier precies overheen te trekkenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:25 schreef Cassius het volgende:
Wtf, die hele strook vanuit Luxemburg moet ook nog komen?
Sorry mopquote:Op zondag 11 juli 2010 01:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol Malle! Het spoelt hier....Er staat water op straat.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op zondag 11 juli 2010 01:26 schreef Studiotje het volgende:
Ik lees op meerdere fora's dat er maandag ook het een en ander verwacht word.. kan alleen niet vinden wat
quote:In de nacht naar maandag kan er lokaal een mistbank ontstaan. Met name in de oostelijke helft van het land kan een bui vallen. Het kwik zakt naar 15 tot 18 graden. De wind is zwak en komt uit een overwegend oostelijke richting. Maandag overdag is het bewolkt en vooral in de middag en avond trekken er regen- en onweersbuien over ons land. De temperatuur loopt in het noordwesten op naar 20 tot 25 graden, elders naar 25 tot 30 graden. De wind draait naar zuidwest en neemt toe naar matig, kracht 3 tot 4.
Uhuh! En het is nu over de Hoornseplas/Paterswoldsemeer, we hebben hier (Zuid) nu flits boem en de putten kunnen het niet meer aan.quote:
Heftig! Zo te zien word het zo wel even wat rustiger, maar er is een nieuwe lading onderweg.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Uhuh! En het is nu over de Hoornseplas/Paterswoldsemeer, we hebben hier (Zuid) nu flits boem en de putten kunnen het niet meer aan.
Ik heb een beetje het idee dat de motherload nog moet komen.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heftig! Zo te zien word het zo wel even wat rustiger, maar er is een nieuwe lading onderweg.
Vind ik ook (omgeving Barneveld). Jammer dat het geen licht is, want er waren vanavond echt geweldige buienwolken die overtrokken. Niet zo mooi als in juli 2004, maar nog nooit zoveel regen gezien in NL.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:10 schreef tralalala het volgende:
Dit is toch wel wat extremer dan juli 2004.
In Ede in ieder geval.
Mooie fotoquote:Op zondag 11 juli 2010 01:33 schreef firecow het volgende:
Geniaal altijd dat bliksem gebeuren![]()
Vanavond maar even naar de polders gereden.. erg erg erg tof zo overal om je heen flitsen![]()
[ afbeelding ]
Deze gaf me toch een dreun zeg
Mooi!quote:Op zondag 11 juli 2010 01:33 schreef firecow het volgende:
Geniaal altijd dat bliksem gebeuren![]()
Vanavond maar even naar de polders gereden.. erg erg erg tof zo overal om je heen flitsen![]()
[ afbeelding ]
Deze gaf me toch een dreun zeg
zoals men zegt "'t wordt ál meer!"quote:Op zondag 11 juli 2010 01:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat de motherload nog moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |