Mjah, we pikken een graantje mee van Duitsland:quote:Op zondag 11 juli 2010 00:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo, dat kan ik me voorstellen! Je bibbert ook een beetje.![]()
[..]
Klopt, heel gek, net alsof daar een bel hetere lucht zit.
Da's in de wijk " 't Weer "quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:48 schreef DJKoster het volgende:
Stormschade Rijssen, Woningbrand Den Ham.. Tot zover P2000 voor Twente..
Spannend.. Opgeschaald van een middel- naar een grote brand..quote:Op zondag 11 juli 2010 00:48 schreef DJKoster het volgende:
Vertelquote:
oranje vlaggetjes geknaptquote:Op zondag 11 juli 2010 00:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vertel
Ik zat net op MSN met een maatopeens knalt die weg, is bij hem ingeslagen, bye bye nieuwe Mac..
http://www.hulpverlenings(...)p/topic,41833.0.htmlquote:Op zondag 11 juli 2010 00:48 schreef DJKoster het volgende:
Lol, wij hebben de mazzel dat we niet op de wind zitten.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:56 schreef Alfje het volgende:
hier in groningen net ff mn raam dicht gedaan, ik werd 2 meter van het raam af nog nat, ik ga hem nu weer ff open zetten voord e frisse lucht
Ik zit op een zolderverdieping met klap/kiepramen....quote:Op zondag 11 juli 2010 00:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, wij hebben de mazzel dat we niet op de wind zitten.Ramen en balkondeuren lekker open.
Oeps, koelt het lekker af en kun je het nog niet open doen.... Mooie flitsen net, in het meer zo te zien.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:59 schreef xibalba het volgende:
[..]
Ik zit op een zolderverdieping met klap/kiepramen....![]()
![]()
Nu net een paar goeie klappen, het is net alsof het blijft steken boven het water, als het daar overheen komt dat zal het nog wel ff gaan spoken denk ik.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:02 schreef Cassius het volgende:
Rommelt lekker door idd. Heb de stekkers al los maar vooralsnog niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |