1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Da's de antibiotica die begint te werkenquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's de antibiotica die begint te werken²
Braaiworst?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:06 schreef BasicChannel het volgende:
Hoe smaakt de Zuid-Afrikaanse boerenworst eigenlijk bij de barbecue?
Bedoelde ze niet, de worst van een Zuid-Afrikaanse boer?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef BasicChannel het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze het noemen, maar er zou Zuid-Afrikaanse boerenworst zijn las ik destijds.
Ik ken alleen de Zuidafrikaanse woorden voor tangaslip en voor stewardess in een helicopter.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef BasicChannel het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze het noemen, maar er zou Zuid-Afrikaanse boerenworst zijn las ik destijds.
Nee, daarvoor hebben ze Johan 'de witte neger' Derksen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet, de worst van een Zuid-Afrikaanse boer?
Hij zou toch stoppenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef frensje het volgende:
leuk dat Gio bij Feyenoord blijft (wist ik nog niet)
Leuk man, maakt het actueel! Hier in Rijnmond heeft het ook net flink geregend, onweert alleen nog een beetje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Wat een onweer. Kan de tv bijna niet horen.
ook Rijnmond hier nog steeds onweer en komt met bakken uit de hemel zettenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:13 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Leuk man, maakt het actueel! Hier in Rijnmond heeft het ook net flink geregend, onweert alleen nog een beetje.
Wat een klein landje is het toch
Hij gokt op een goede afloop. Een wedstrijd heeft soms impulsen nodig.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij begint gewoon met een goede opstelling
Know your enemyquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ben niet zo into Feyenoord![]()
Ben meer van de concurrent.
is ook verwarrend met je nieuwe UIquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Rivaal bedoel je. Feyenoord is natuurlijk al jaren geen concurrent meer voor Ajax.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huh, ja je hebt gelijk, het regent hier ook nog, alleen niet meer zo extreem (zag het niet want m'n lamellen zijn inmiddels dicht).quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef frensje het volgende:
[..]
ook Rijnmond hier nog steeds onweer en komt met bakken uit de hemel zetten
Nou zo'n supporter ben ik nietquote:
ik moet nog met mijn hond lopen, wacht al een hele tijd op een beetje droogtequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Huh, ja je hebt gelijk, het regent hier ook nog, alleen niet meer zo extreem (zag het niet want m'n lamellen zijn inmiddels dicht).
Ik laat het woordgrapje met dit weer icm de hond maar ff achterwegequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:17 schreef frensje het volgende:
[..]
ik moet nog met mijn hond lopen, wacht al een hele tijd op een beetje droogte
De afgelopen 3 weken gemist?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:17 schreef frensje het volgende:
[..]
ik moet nog met mijn hond lopen, wacht al een hele tijd op een beetje droogte
hahaha, ja dat zaten wij hier ook al te opperenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik laat het woordgrapje met dit weer icm de hond maar ff achterwege.. Laat m gewoon in de tuin voor een keertje
.
Dat had ik wel eens willen zienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef wolferl het volgende:
Wat is de tekst.
Er is geen tekst, gewoon lalalala.
Maar jij bent ook niet helemaal objectief aangezien je Diba beter vindt dan Robben.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat Derksen nu zegt over dat je je meer moet waarmaken geldt hier in Nederland ook voor Marokkanen.²
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De afgelopen 3 weken gemist?
Diba vond ik in zijn beste tijd beter dan Babel en Elia. Hij was jarenlang de beste buitenspeler van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet helemaal objectief aangezien je Diba beter vindt dan Robben.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Zet ik m op MUTE, schijnen de buren het een leuk nummer te vinden.. Hoor ik het alsnog.
Pauperbuurt
Jij schat Marokkanen automatisch hoger in omdat ze Marokkaans zijn, dan is het logisch dat je (wellicht onterecht) het idee krijgt dat Marokkanen zich meer moeten waar makenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diba vond ik in zijn beste tijd beter dan Babel en Elia. Hij was jarenlang de beste buitenspeler van de Eredivisie.²
Haha pechquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Zet ik m op MUTE, schijnen de buren het een leuk nummer te vinden.. Hoor ik het alsnog.
Pauperbuurt
Wat the fuck klagen jullie toch altijd over de muziek bij VI Oranje! Ik vind het verrassend alternatief en goed! Niet de commerciële bagger wat je normaal verwacht op een zender als RTL. Leuke muziek!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Tim Knol heeft als leadsinger de girls voor het uit kiezen.²
Paupers waarderen geen Derksenmuziek, die waarderen Genee-muzakquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Pauperbuurt
Het klinkt wel lekker, totaal niet mijn genre muziek, maar hier kan ik wel naar luisteren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:21 schreef StephanL het volgende:
Hey niks tegen Tim Knol, onze mede-Fokker
Helemaal mee eens, simpele zielen hier al op 'mute' duwen voordat een artiest bezig is en dan zonder geluid alsnog oordelen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:24 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wat the fuck klagen jullie toch altijd over de muziek bij VI Oranje! Ik vind het verrassend alternatief en goed! Niet de commerciële bagger wat je normaal verwacht op een zender als RTL. Leuke muziek!
Niet helemaal, ik ben een echte liefhebber, en Marokkaanse voetballers zijn meestal erg creatief. Hun techniek is perfect, de balbehandeling ideaal. Paar voorbeelden:quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij schat Marokkanen automatisch hoger in omdat ze Marokkaans zijn, dan is het logisch dat je (wellicht onterecht) het idee krijgt dat Marokkanen zich meer moeten waar maken.
Hij komt op mij over als een Engelse zanger uit de jaren '70. Waarom gaat hij niet zingen over een citroenboom?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:25 schreef Merkie het volgende:
Wat is er mis met Tim Knol? Er zijn weinig betere artiesten geweest bij VI Oranje.
Omdat dat Duitse groepen uit de jaren 90-dingen zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij komt op mij over als een Engelse zanger uit de jaren '70. Waarom gaat hij niet zingen over een citroenboom?²
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wat voor de mensen, godverdomme.
Voetbal is juist de bedrijfstak bij uitstek waar afkomst helemaal niet relevant is. De topclubs in Nederland hebben topspelers uit alle hoeken van de wereld gehad, dan gaan ze echt niet ineens een speler niet kopen omdat hij Marokkaans is. Ik denk dat je spoken ziet en dat Diba gewoon niet goed genoeg bevonden werd. El Hamdaoui heeft toch ook succes gehad bij AZ, Afellay heeft nog minuten gemaakt op dit WK en Aissati is toch ook door Ajax gekocht?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik ben een echte liefhebber, en Marokkaanse voetballers zijn meestal erg creatief. Hun techniek is perfect, de balbehandeling ideaal. Paar voorbeelden:
- Diba
- Afellay
- Aissati
- El Hamdaoui
Een goed voorbeeld om aan te tonen wat ik bedoel. Diba deed het al jaren goed bij NAC, hij is er haast persoonlijk voor verantwoordelijk dat NAC nog eredivisie speelt. Jenner speelde net 5 wedstrijden en liet wat schaartjes zien en werd meteen gekocht door AZ. Ook Ajax en PSV wilden hem. Waarom de veel beter Diba niet?²
Diba heeft het zelf verkloot bij NAC.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik ben een echte liefhebber, en Marokkaanse voetballers zijn meestal erg creatief. Hun techniek is perfect, de balbehandeling ideaal. Paar voorbeelden:
- Diba
- Afellay
- Aissati
- El Hamdaoui
Een goed voorbeeld om aan te tonen wat ik bedoel. Diba deed het al jaren goed bij NAC, hij is er haast persoonlijk voor verantwoordelijk dat NAC nog eredivisie speelt. Jenner speelde net 5 wedstrijden en liet wat schaartjes zien en werd meteen gekocht door AZ. Ook Ajax en PSV wilden hem. Waarom de veel beter Diba niet?²
Lady Gaga, dat is nou zo iemand waarvan ik niet begrijp wat men zo goed vind aan haar.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Hmm.. Misschien komt Lady Gaga morgen wel.. Kan Johan ff uit zijn dak
moet ik ff nieuwe pakken?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Zo... D8 ff dat er iets anders in mijn bier zat.......
Mediterraan temperamentje zit de Marokkanen vaak in de wegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Diba heeft het zelf verkloot bij NAC.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=31489
Mooi, is toch een kwal.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:31 schreef QuistNix20 het volgende:
Gunter Netzer neemt afscheid als analyst bij de ARD nu live.
Zelfs de groeten van BvMquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:31 schreef QuistNix20 het volgende:
Gunter Netzer neemt afscheid als analyst bij de ARD nu live.
Valt mij op dat een reeks artiesten hebben opgetreden die ook op Nort Sea Jazz festival zijn (kan het weten, ben gisteren geweest). Misschien dat Stevie Wonder optreedt morgen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Hmm.. Misschien komt Lady Gaga morgen wel.. Kan Johan ff uit zijn dak
El Ham bij AZ (Koeman had slapeloze nachten ven hem).quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mediterraan temperamentje zit de Marokkanen vaak in de weg
Diba, Boulah bij Ajax, die mafkees van Mario bij NEC die een speler bijna doodgeschopt heeft bij Sparta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |