hahaha, ja dat zaten wij hier ook al te opperenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik laat het woordgrapje met dit weer icm de hond maar ff achterwege.. Laat m gewoon in de tuin voor een keertje
.
Dat had ik wel eens willen zienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef wolferl het volgende:
Wat is de tekst.
Er is geen tekst, gewoon lalalala.
Maar jij bent ook niet helemaal objectief aangezien je Diba beter vindt dan Robben.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat Derksen nu zegt over dat je je meer moet waarmaken geldt hier in Nederland ook voor Marokkanen.²
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De afgelopen 3 weken gemist?
Diba vond ik in zijn beste tijd beter dan Babel en Elia. Hij was jarenlang de beste buitenspeler van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet helemaal objectief aangezien je Diba beter vindt dan Robben.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Zet ik m op MUTE, schijnen de buren het een leuk nummer te vinden.. Hoor ik het alsnog.
Pauperbuurt
Jij schat Marokkanen automatisch hoger in omdat ze Marokkaans zijn, dan is het logisch dat je (wellicht onterecht) het idee krijgt dat Marokkanen zich meer moeten waar makenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diba vond ik in zijn beste tijd beter dan Babel en Elia. Hij was jarenlang de beste buitenspeler van de Eredivisie.²
Haha pechquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Zet ik m op MUTE, schijnen de buren het een leuk nummer te vinden.. Hoor ik het alsnog.
Pauperbuurt
Wat the fuck klagen jullie toch altijd over de muziek bij VI Oranje! Ik vind het verrassend alternatief en goed! Niet de commerciėle bagger wat je normaal verwacht op een zender als RTL. Leuke muziek!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Tim Knol heeft als leadsinger de girls voor het uit kiezen.²
Paupers waarderen geen Derksenmuziek, die waarderen Genee-muzakquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Pauperbuurt
Het klinkt wel lekker, totaal niet mijn genre muziek, maar hier kan ik wel naar luisteren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:21 schreef StephanL het volgende:
Hey niks tegen Tim Knol, onze mede-Fokker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |