Hij zou toch stoppenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef frensje het volgende:
leuk dat Gio bij Feyenoord blijft (wist ik nog niet)
Leuk man, maakt het actueel! Hier in Rijnmond heeft het ook net flink geregend, onweert alleen nog een beetje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Wat een onweer. Kan de tv bijna niet horen.
ook Rijnmond hier nog steeds onweer en komt met bakken uit de hemel zettenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:13 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Leuk man, maakt het actueel! Hier in Rijnmond heeft het ook net flink geregend, onweert alleen nog een beetje.
Wat een klein landje is het toch
Hij gokt op een goede afloop. Een wedstrijd heeft soms impulsen nodig.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij begint gewoon met een goede opstelling
Know your enemyquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ben niet zo into Feyenoord![]()
Ben meer van de concurrent.
is ook verwarrend met je nieuwe UIquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Rivaal bedoel je. Feyenoord is natuurlijk al jaren geen concurrent meer voor Ajax.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huh, ja je hebt gelijk, het regent hier ook nog, alleen niet meer zo extreem (zag het niet want m'n lamellen zijn inmiddels dicht).quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef frensje het volgende:
[..]
ook Rijnmond hier nog steeds onweer en komt met bakken uit de hemel zetten
Nou zo'n supporter ben ik nietquote:
ik moet nog met mijn hond lopen, wacht al een hele tijd op een beetje droogtequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Huh, ja je hebt gelijk, het regent hier ook nog, alleen niet meer zo extreem (zag het niet want m'n lamellen zijn inmiddels dicht).
Ik laat het woordgrapje met dit weer icm de hond maar ff achterwegequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:17 schreef frensje het volgende:
[..]
ik moet nog met mijn hond lopen, wacht al een hele tijd op een beetje droogte
De afgelopen 3 weken gemist?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:17 schreef frensje het volgende:
[..]
ik moet nog met mijn hond lopen, wacht al een hele tijd op een beetje droogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |