Het regent hier nu héél hard!quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh is dat die leuke met Mr. PS I Love you en eh....mevrouw Heighl?![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Woeiiiii het is hier heerlijk aan het worden, paard van de buurman staat gewoon te genieten in de regen
Aww, zielig eigenlijk al die dieren met die hitte.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Woeiiiii het is hier heerlijk aan het worden, paard van de buurman staat gewoon te genieten in de regen
Ik ga hem binnenkort ook weer eens kijken, dat was nou echt een leuke filmquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Over hoe mannen nou écht over vrouwen denken!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Die was echt leuk, ja. Aan het einde van die film zit dat liedje van "You spin my head right round, right round, when you go down" zoietsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
Vanmiddag ze je gewoon mensen met honden buiten lopen. Come on, voor straf zelf ook een bontjas aan, maniakken!
Dan nog, dan ga je toch geen eind lopen met dat beest?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou eh, kan jij je plas 12 uur ophouden?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
Heb deze trouwens vandaag in blauw-groen-grijs euh maak wel een foto gekocht.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
Hier doet het niets, ik ga die tunnel maar swaffelen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Niet bang van het onweer, dat paard?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog, dan ga je toch geen eind lopen met dat beest?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
@Ml-etje, leuk jurkje!
Moet ik hier nou trouwens de stekkers uit het stopcontact trekken?
Wanneer moet je dat nou precies doen?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Aww, zielig eigenlijk al die dieren met die hitte.
Ik heb Flo weer een nat doekje om dr nek geknoopt. Ze is me nog steeds niet dankbaar
Ik doe het alleen als het heel dichtbij is, dus een tel of twee tussen donder en bliksem.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
@Ml-etje, leuk jurkje!
Ik vind de brug bij nijmegen midden op de dag geen klein stukje, eerder zielig. Dus bontjas.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou een eind niet neeKorte stukjes
Zo min mogelijk, alleen als het echt moet eik.
Dat vroeg ik me dus net ook af, enige stresspunt met onweer, geen idee wanneer en wat eruit moet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
net voor het inslaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus net ook af, enige stresspunt met onweer, geen idee wanneer en wat eruit moet.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb allemaal hondjes zien zwemmen vandaag
quote:
Als je de film al goed vond, zou ik deze serie kopen als ik jou was. Zes afleveringen van een uur, geweldigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n film
Pride en Prejudice is morgen op tv overigens..
Ik mopperde al op de buum maar hij staat rustig te genieten dus ws niet.
Nah. Daar wordt het zo ruw van, dat is ook niets.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als het heel dichtbij is, dus een tel of twee tussen donder en bliksem.
Heb je je ramen wel dicht?![]()
Oh, en tof jurkje! Helemaal niet te tuttig. Dacht ik ook altijd van mezelf met dat soort kleding, maar het is degene die er in zit die het tuttig maakt of niet en dat ben jij niet!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Aww, zielig eigenlijk al die dieren met die hitte.
Ik heb Flo weer een nat doekje om dr nek geknoopt. Ze is me nog steeds niet dankbaar
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
Vanmiddag ze je gewoon mensen met honden buiten lopen. Come on, voor straf zelf ook een bontjas aan, maniakken!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niks van paarden, maar is dat dan niet gevaarlijk?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je de film al goed vond, zou ik deze seriekopen als ik jou was. Zes afleveringen van een uur, geweldig![]()
Ik had deze al gezien voor de film, dus ik vond de film helemaal niks
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuk jurk Ml!
En welke zender morgen?
Onweer is hier wel voorbij nu.
Gelukkig, daar zou ik echt wakker van liggen als ik er naast zou wonenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
Hij hoorde me vast want hij heeft hem binnen gezet
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:53 schreef APK het volgende:
Kom op met dat onweer.
Had vandaag geen zin om de planten van de songfestivalbuurman -die op huwelijksreis is- water te geven.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je de film al goed vond, zou ik deze seriekopen als ik jou was. Zes afleveringen van een uur, geweldig![]()
Ik had deze al gezien voor de film, dus ik vond de film helemaal niks
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
Er is iets gebeurd vandaag wat ik nog niet heb meegemaakt.
Het regent een beetje, en af en toe een klap onweer in de verte. Echt verkoelend is het nog niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*knoopt koele bandana om* HelleuAl regen of onweer?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
Ik ben moe. Van vandaag. Kut.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig, daar zou ik echt wakker van liggen als ik er naast zou wonen![]()
En doozijntje
Vervelend. Ik ben zelfs onder mijn ogen verbrandquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat fijn voor je!
Weet je eindelijk hoe het kán zijn!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat fijn voor je!
Weet je eindelijk hoe het kán zijn!
Oh, ik zal vast slapen als een roos straks. Maar eerst aan de aftersunquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tukkie doen? Of had je nog wilde plannen?
Volgens buienradar word het hier voorlopig ook nog niet echt heftig. In het westen en midden lijkt het wel aardig los te gaan!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Het komt hier zó hard met bakken uit de lucht dat geen enkel raam open kan![]()
En het knalt ook nog aardig.
Een balkon en een dakterras.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
En luiaard!Of heeft ie heel veel planten? In dat geval was het ook wel te warm eigenlijk om maar iets nuttigs te doen.
Scheelt wel in burenoverlastquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:59 schreef APK het volgende:
De 'buurman' woont overigens een kilometer of 6 van mij vandaan.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:59 schreef APK het volgende:
[..]
Een balkon en een dakterras.
Ik had mijn eigen dakterras ook een dag overgeslagen en er was al een top van een tomatenplant overleden.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:59 schreef APK het volgende:
[..]
Een balkon en een dakterras.
Ik had mijn eigen dakterras ook een dag overgeslagen en er was al een top van een tomatenplant overleden.
quote:
quote:
Tja, we werden gemixed uit de nu gesloten fora XFactor en Euro Songfestival en kwamen in V&A terecht.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
Holy mahony!
Daar ben ik nog langs gekomen vanmiddag!
Het echte zware werk lijkt aan Amsterdam voorbij te gaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Het zit er nu bij jou ook wel aan te komen toch?
http://www.buienradar.nl/
A12 loopt toch Vanaf Gouda ofzo onder Utrecht door naar de Duitse grens? Ik weet eigenlijk geeneens waar paaltje 38.6 is.quote:
Dichter bij Gouda dan bij Arnhem, dacht ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
A12 loopt toch Vanaf Gouda ofzo onder Utrecht door naar de Duitse grens? Ik weet eigenlijk geeneens waar paaltje 38.6 is.
Ja, en deze is écht zo goed. Echt engels, in elkaar gezet door de BBC. Ik smul ervan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had die series ook al gezien op Bol, echt heel goedkoop nu he?
Ik zoek werk als betrouwbare plantenwatergever, 20¤ p/uquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en deze is écht zo goed. Echt engels, in elkaar gezet door de BBC. Ik smul ervan.
Mijn ouders hebben een exemplaar thuis, misschien koop ik ´m nog wel voor mezelf
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Oke, het onweert hier nu heeeeeeeel hard. Dus ik ga mezelf even afleiden...![]()
![]()
Dit refrein, ik kan er wel tien keer achter elkaar naar luisteren!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en deze is écht zo goed. Echt engels, in elkaar gezet door de BBC. Ik smul ervan.
Mijn ouders hebben een exemplaar thuis, misschien koop ik ´m nog wel voor mezelf
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zoek werk als betrouwbare plantenwatergever, 20¤ p/u
quote:
Jaaaa, als Mr Darcy!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Colin Firth, toch?
En heel die serie is maar 9 euro!
Ik haal er altijd twee door elkaar, je hebt Pride & Prejudice en je hebt Sense & Sensibility...
Die laatste is toch met Emma Thomson en Kate Winslet en Hugh Grant?
Onweer was hier binnen vijf a tien minuten weg!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Haaien ook niet en toch ga ik er liever niet mee zwemmen
Nee ik weet het... maar ik krijg het knoppie niet om
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Colin Firth, toch?
Ik haal er altijd twee door elkaar, je hebt Pride & Prejudice en je hebt Sense & Sensibility...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Colin Firth, toch?
Neuh, ik ziet voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Heb je mijn liedje geluisterd hierboven?
En? En?
Aanschaffen die hapquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik blonT bezig was en heb zitten kijken of dat wel klopte van die 9 euro
Hier dondert het nou wat in de verte, maar het is echt benauwd. laat maar komen, het mag van mij de hele nacht afkoelen. Om daarna weer normaal warm te worden, graag!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Haaien ook niet en toch ga ik er liever niet mee zwemmen
Nee ik weet het... maar ik krijg het knoppie niet om
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:15 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik ziet voetbal te kijken.
Wel een leuke clip trouwens.
Ja, nou, hij eh, heeft iets woests stiekem denk ik. Vooral in de P&P is hij echt om op te vretenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
Colin Firth... Ik snap nooit zo van mezelf wat ik daar nou zo sekseh aan vind.
Hij is stijf en truttig, maar toch... ik zou me echt op een presenteerblaadje aanbieden geloof ik![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Duitsland wint.
Zo, nu kan je luisteren
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen (). In mijn slaapkamer is het namelijk ongeveer tien graden koeler dan hier in de huiskamer.
Bisous!
24 gradenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
Om daarna weer normaal warm te worden, graag!
Koop nog een andere DVD of een boek voor op vakantie ofzoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is wel jammer dat ik vorige week een boek heb gekocht voor een collega dat had mooi ineen gekund.
Geneuzel dus
Ik ga slapen (). In mijn slaapkamer is het namelijk ongeveer tien graden koeler dan hier in de huiskamer.
Bisous!
[..]
Ja, nou, hij eh, heeft iets woests stiekem denk ik. Vooral in de P&P is hij echt om op te vreten
Oh, zoals vanmiddag vond ik het prima, ik heb heerlijk gewandeld. Alleen iets te lang met die kale kop van me in de zon, ik was een pet vergeten, maar dat merk je pas als je binnen bentquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, zoals vanmiddag vond ik het prima
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Koop nog een andere DVD of een boek voor op vakantie ofzoIk heb de nieuwste Karin Slaughter gekocht voor vakantie!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, zoals vanmiddag vond ik het prima, ik heb heerlijk gewandeld. Alleen iets te lang met die kale kop van me in de zon, ik was een pet vergeten, maar dat merk je pas als je binnen bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
InvitationDat doe ik al bij mijn broerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
Verven in volle zon is ook het recept om het twee maanden later weer opnieuw te mogen doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bummer, ik trek het nl echt niet in de zon.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Keuzes, keuzes....
Zal ik deze gaan kijken zometeen:
of deze, waarin ze zegt "You're such a man whore" en alleen daarom al vind ik de film leuk
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verven in volle zon is ook het recept om het twee maanden later weer opnieuw te mogen doen.
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb om half 8 een douche gepakt, maar ik ga nog maar een keertje![]()
Daarna ook maar een filmpje kijken.
Trusten voor later allemaal!
Ja, wie had dit weer ook verwacht, normaal mogen we blij zijn met 20 graden en af en toe een buiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
I know, draai ook met de schaduw mee, maar dan nog
En de verf in een bak met water zetten.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
Om de 5 sec een bliksemslag met meteen een donder, eens kijken of ik nu nog veilig met ijzeren staaf in de tuin kan staan
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb om half 8 een douche gepakt, maar ik ga nog maar een keertje![]()
Daarna ook maar een filmpje kijken.
Trusten voor later allemaal!
Ik kan gene ijzeren staaf vinden. Bummer.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wie had dit weer ook verwacht, normaal mogen we blij zijn met 20 graden en af en toe een bui
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan gene ijzeren staaf vinden. Bummer.
Had ik die maar, dan ha dik eens de kruipruimte kunnen openen, want dat lukte laatst niet toen ik even wilde checken.quote:
Ben behulpzaamquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt hem nogal graag de bliksem in hebben met een staaf ijzer he?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ik die maar, dan ha dik eens de kruipruimte kunnen openen, want dat lukte laatst niet toen ik even wilde checken.
Wie niet. Ik zit mijn vrouw ook al te pesten met Grease :")quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt hem nogal graag de bliksem in hebben met een staaf ijzer he?
Ik zat net ook opeens Grease te kijken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie niet. Ik zit mijn vrouw ook al te pesten met Grease :")
Zong je ook mee?quote:
Handig he?quote:
quote:
Mededeling mbt webiconsquote:
Whehehehehehequote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was nog het ergste. Ja.
Swabiedoewap shabadieboem.
Dan is er meestal niets aan de hand.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:11 schreef JJH het volgende:
Ik keek net shownieuws.
Ze zeiden ook dat de KNMI een weeralarm voor het midden van het land afegeven heeft.
Hier is het nu 'gewoon' een stevige onweersbui.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 09:17 schreef Goodbye het volgende:
En toen om kwart over vier wakker gesmst door een vriend van Mr Gb die net single is om te melden dat er allemaal jonge, geile sletjes rondliepen waar hij was.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb nog een uur opgezeten met alle ramen open. Het was boven zo heet, gewoon zielig voor Limoentje. Vandaag blijf ik voor de ventilator bivakkeren. En vanaaf foebal kijken bij broerlief, die heeft het huis vol.
Ze heeft er verbazend weinig last van gelukkig, ze is dun en heeft geen dik vachtje, dus die ligt vooral te chillen. En als ik de geluiden uit de kamer zo hoor, kunnen Anna en Tom er ook prima tegen. Maar als ik thuis ben dan wonen die voornamelijk in de woonkamer. Lekker samen spelen met de rest.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze heeft er verbazend weinig last van gelukkig, ze is dun en heeft geen dik vachtje, dus die ligt vooral te chillen. En als ik de geluiden uit de kamer zo hoor, kunnen Anna en Tom er ook prima tegen. Maar als ik thuis ben dan wonen die voornamelijk in de woonkamer. Lekker samen spelen met de rest.
Arme Binkquote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef Greys het volgende:
En nu moet het rap naar beneden met die temperatuur, want het hondje heeft het zwaar...
Het waterbakje van Limoen moet ik 2 maal per dag bijvullen, maar met dit weer verdampt natuurlijk ook meer. Maar ik zie haar regelmatig drinken en ook kleine kitten tongetjes doen hun best. Al liggen die van tijd tot tijd ook nog aan het Limoensap.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
Drinken ze ook zichtbaar meer of valt dat erg mee?
Alsof Boor zou aanvallen!quote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef Greys het volgende:
Boor ligt buiten in de ren, die heb ik net nat gekledderd met een washandje.
Staat een schaal water buiten waar de vogeltjes in spartelen. Boor ligt te kijken alsof hij denkt 'Mjam, vogelsoep!"
En nu moet het rap naar beneden met die temperatuur, want het hondje heeft het zwaar...
Het plannen is altijd al zo leuk!quote:Op zondag 11 juli 2010 13:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nu trouwens aan het vakantievoorpretteren! Gisterne zijn de reisbescheiden binnen gekomen dus nu kan ik op de kaart gaan plotten waar onze accomodaties zijn en waar we naartoe willen.Dinsdag komt dinnetje langs, dan gaan we de paklijst maken.
En ik ben erg blij dat ik deze keer naar een land ga waar het gemiddeld nooit warmer dan 20 graden wordt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
Fuck, Bink heeft een toeval ofzo volgens mij.
Een tic met het hoofd heel de tijd en bibberen.
Even de DA bellen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft Bink al eens eerder een toeval gehad?
Sterkte Greys, succes zo bij de DA!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, nog nooit.
We kunnen om half vier terecht in Rotterdam.
Tombolalaaaaa!quote:
Welke helft is er dan?quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
De helft van mijn vrouwelijke brein dat 2 dingen tegelijk kan
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
De helft van mijn vrouwelijke brein dat 2 dingen tegelijk kan
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
Terug van de DA. Hoogstwaarschijnlijk heeft Bink een hersenbloeding gehad. Het kan binnen een dag of drie weer wegtrekken, die tics en het bibberen. Het lijkt nu ook wel wat minder al. Maar ze had wel bijna 40 graden koorts. En de DA wist niet of dat van buitenaf kwam of van binnenuit. Dus ze heeft antibiotica gehad en nog een koortsremmend middel.
Hij zei wel dat het eigenlijk niet goed was, dat koortsremmende middel in combinatie met de hartmedicijnen die ze al kreeg, maar dat het kiezen was uit twee kwaden. Dus hopen dat het aanslaat. Ze ligt nu op het laminaat met een natte doek over zich heen.
Ach Greys.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach Greys.Hoest met jou?
Ik duim voor een goede afloop. En voor minder warm weer voor het arme Binkie.
Altijd zo rottig dat ze zelf niet kunnen vertellen wat eraan scheelt. Je staat dan echt machteloos. Maar voor nu heb je gedaan wat je kon. Koel houden en de tijd geven, dat is nu het medicijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat wel hoorHoewel ik het nu ook weer niets vind dat ze er als een vaatdoek bij ligt, het is echt Bink niet meer. Heel zielig. Ik hoop maar dat het wegtrekt en aanslaat.
Zo niet, dan moet ik daar nog even niet aan denken
Bink wordt 50, minstensquote:Op zondag 11 juli 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Dank allen!Bink is rustig nu en heeft gegeten.
Zou die taaie ook hier weer doorheen komen?![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Dank allen!Bink is rustig nu en heeft gegeten.
Zou die taaie ook hier weer doorheen komen?![]()
Nu jullie weer gezellig over voetbal jubelen hoor!![]()
Veel plezier!
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
Oh ja, allemaal de nieuwe layout vanavond natuurlijk.
Vanaf 19:00 zou hij het open zetten.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de nieuwe layout, het zal allemaal wel prima wennen.
Enige jammere vind ik de AT/MyAT de letters zijn zo verdomd klein bij bv de laatste user bij een topic en de tijd, ik moet praktisch op m'n scherm zitten om het te kunnen lezen. En dingen als de tekst onder je username, grijs op een witte achtergrond, dat leest ook weer voor geen meter.Volgens mij moet ik het nieuwste scherm hebben qua grootte om dat allemaal prettiger te kunnen lezen...
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de nieuwe layout, het zal allemaal wel prima wennen.
Enige jammere vind ik de AT/MyAT de letters zijn zo verdomd klein bij bv de laatste user bij een topic en de tijd, ik moet praktisch op m'n scherm zitten om het te kunnen lezen. En dingen als de tekst onder je username, grijs op een witte achtergrond, dat leest ook weer voor geen meter.Volgens mij moet ik het nieuwste scherm hebben qua grootte om dat allemaal prettiger te kunnen lezen...
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
Damn, mijn Duits is ook al roestig. Ik moet nog voor een beurs mailen naar een Duitse tak, ik moet gewoon nadenken om weer zakelijk te schrijven. En ik woon 5 km van de grens, normaal geen problemen
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een klein netbookje, maar ik kan die tekst onder je username echt héél goed lezen.
Misschien moet je je beeld wat donkerder zetten ofzo?Contrast hoger zetten misschien? Ik heb geen instellingen hoeven veranderen aan mijn beeld, ik kon het meteen al prima lezen eigenlijk.
Ik zal wel moeten, ik wil meters maken op maandag. Ik heb tijden voor een Duitse klant gewerkt, in het bankwezen, dus dan moest je ook zakelijk zijn. Maar ik denk inderdaad dat ze wat overkookt zijn door gisteren.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zou het niet kunnen dat die grijze massa niet wil vandaag?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
Pisces, als je dan de achtergrondkleur wijzigt, is het dan beter te lezen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar kijk ik straks dan even naar, ik moet nu rennen.
Thanks voor de tip!Ik wist niet of Ml-etje ook dat bedoelde.
(Ik voel me al een ontzettend zeikstraal, want verder ben ik echt hartstikke makkelijk en is het maar een layout, maar ik zie het gewoon zo moeilijk, maar ik ga vanavond eens kijken wat ik er van kan bakken
Als ik het maar kan lezen ben ik tevreden.)
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:29 schreef APK het volgende:
Mensen die je gaan SMS'en tijdens de wedstrijd.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
Die mongool die dat veld oprende op jacht naar die WK beker, dat was dezelfde als die bij Daniel Dinges op het ESF podium ging staan tijdens het optreden toch? Met dat rode mutsje?
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
Vrouw pesten: ik loop naar binnen en zeg dat ik er morgen vroeg uit moet en dus wel naar huis wil gaan.
Bij deze heb ik pikstraf geloof ik.
Rood?quote:Op zondag 11 juli 2010 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehhh dat zou ik niet moeten doen
Nou rood is er ook bij inmiddels
Jup Heitinga volgens mij.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
Oh, rode kaartIk dacht al, waar heb je het over. Sorry, het leeft echt niet bij me.
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, het zal wel weer, ik hoor straks weer 20 minuten gemor in de auto
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
Ik moet dood volgens een topic, of minimaal het land uit. Wel kut.
Oh, zo'n WK topic ergens.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Rustig... hoop dat het zo blijft.
Of nee, hoop dat ze weer wat opkrabbelt
Troostactie: FOK! troost- en teleurstellings-WK-actie, win een 42" tv
(Crew mag meedoen!)
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ze is héél stilletjes, ligt maar te liggen.
Geen gebibber of tic met het hoofd meer, dat dan weer wel gelukkig.
Maar misschien voelt ze aan dat ze heel rustig aan moet doen.
Of misschien heeft ze hoofdpijn van die bloeding, geen ideeIk laat haar maar zoveel mogelijk met rust. Ze heeft wel gegeten en gedronken en ook een koekje ging er in.
Hoe oud is het beestje dan? Kan het niet bevangen zijn door de hitte, of een zonnesteek hebben?quote:Op zondag 11 juli 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ze is héél stilletjes, ligt maar te liggen.
Geen gebibber of tic met het hoofd meer, dat dan weer wel gelukkig.
Maar misschien voelt ze aan dat ze heel rustig aan moet doen.
Of misschien heeft ze hoofdpijn van die bloeding, geen ideeIk laat haar maar zoveel mogelijk met rust. Ze heeft wel gegeten en gedronken en ook een koekje ging er in.
Ja die letters zijn niet te klein en ook zwartquote:Op zondag 11 juli 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je de teksten in de posts zelf wel gewoon goed lezen?
Want dat zijn geen miniletters toch?
Veel plezier!
quote:Op maandag 12 juli 2010 05:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe oud is het beestje dan? Kan het niet bevangen zijn door de hitte, of een zonnesteek hebben?
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
Is er koele wind op komst, ik kan niet wachten![]()
![]()
Hey Ml-etje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:19 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen!![]()
![]()
Hoe is het met Bink Greys, is ze de nacht een beetje rustig doorgekomen?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:28 schreef Ml-etje het volgende:
OMG mensen die onderstaande op hun hyves zetten, ik heb toch een andere wedstrijd gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik ben het eigenlijk wel eens met die spoiler
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik niet, ze hebben gevochtenquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze heeft heel goed geslapen, tegen een opgerolde natte doek aan en voor de ventilator.
Ze is nu mee naar het werk (durf haar niet alleen te laten nu) en ligt hier nu te puffen voor een ventilator, want hier is het ook nog zo warm.
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze heeft heel goed geslapen, tegen een opgerolde natte doek aan en voor de ventilator.
Ze is nu mee naar het werk (durf haar niet alleen te laten nu) en ligt hier nu te puffen voor een ventilator, want hier is het ook nog zo warm.
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ben het eigenlijk wel eens met die spoiler
quote:
100 keer beter?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Hihi laat dat de heren die hier gister zaten maar niet horen die vonden echt dat de Spanjaarden 100 x beter waren en dat Nl fors steken liet vallen.
Maar soit het blijft een spelletje en beste stuurlui staan aan wal (en laat ze maar staan aldus Jan Smit).
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:28 schreef Ml-etje het volgende:
OMG mensen die onderstaande op hun hyves zetten, ik heb toch een andere wedstrijd gezien
Wat klopt er niet aan dan eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme Bink, hopelijk knapt ze snel opquote:Op maandag 12 juli 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, die Spanjaarden zijn onwijs goed, dat is niet te ontkennen. Maar Nederland deed het zeer netjes, tot de 118e minuut uitgehouden tegen een ploeg die in de hele knockout fase geen goal tegen heeft gehad. Het had ook zo maar anders kunnen lopen als Robben 1 van die 2 (of liefst alletwee) kansen er in schoot. Of die scheids gewoon wat consequenter floot. Het gros van de Nederlandse kaarten was terecht, maar geef Spanje dan ook zo makkelijk een kaartquote:Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Hihi laat dat de heren die hier gister zaten maar niet horen die vonden echt dat de Spanjaarden 100 x beter waren en dat Nl fors steken liet vallen.
Maar soit het blijft een spelletje en beste stuurlui staan aan wal (en laat ze maar staan aldus Jan Smit).
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
100 keer beter?Kijken hun ook normaal voetbal of zijn het alleen EK/WK-gangers?
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh 1x Ajax , 1x Fey (2 schatjes zijn dat) en verder wat losse abbo houders en kaartjeskoper.
Vrij frequente voetbalkijkers dus (en dat was te horen).
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan hebben ze een brilletje nodig, als Spanje 100x beter was hadden ze ons af weten te drogen met 5-0
Ze hebben gewonnen en ze verdienen het, maar 100 keer beter, nee joh.
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:38 schreef Ml-etje het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)_onweersbuien__.html
Dat heb je nu niet meer nodig toch, je kan weer adem halen het WK is voorbijquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het Oosten, ik ben benieuwd wat er in deze hoek nog komt dan.
Mag toch hopen dat mensen niet nu zoals daar staat "met het mooie weer gaan wandelen" als je weet dat het vanavond omslaat
Ik weet het niet, er valt sowieso weinig te vieren nu natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ga je morgen nog in Amsterdam loeren LL?
Noohhhhhhhquote:Op maandag 12 juli 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
voor een half uurtje zwaaien naar een een stel gasten
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, er valt sowieso weinig te vieren nu natuurlijk![]()
En de capaciteit word ook aanzienlijk minder nu het alleen museumplein is natuurlijk. Dus ik heb geen zin om 06u m'n nest uit te gaan en daar eerst nog 4 uur te gaan staan wachten voor een half uurtje zwaaien naar een een stel gasten wat wss ook liever direct door naar huis gaat
Mjah ik vind het nog steeds een prima prestatie, natuurlijk is het jammer dat we niet wonnen. Maar finalist was ook al boven verwachting. Maar de manier waar op we er uit gingen kan ik me voorstellen dat ze er zelf niet echt op zitten te wachten, dat bedoelde ik meer.quote:
Dat weet ik tochquote:Op maandag 12 juli 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar de manier waar op we er uit gingen kan ik me voorstellen dat ze er zelf niet echt op zitten te wachten, dat bedoelde ik meer.
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
Het zal vast wel ergens anders ook staan, maar is het nou zo dat we elke dag "even" die nieuwe layout krijgen of is er een datum dat we volledig over gaan?
Het zijn voor mij nog steeds 'onze jongens', want ze hebben het onwijs goed gedaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik tochIk grapte, want het stond er gewoon leuk. Als we winnen is het meestal "onze jongens" en daarna "die gasten", ook al bedoelde jij het niet zo nu.
En gelijk heb je dat je dan niet gaat...![]()
We zijn er op een zure manier uit gegaan (al is het verlies altijd zuur), aan de andere kant hebben we het tot in verlenging 0-0 gehouden en met 10 man verder gespeeld. Ik vind echt dat ze het heel goed gedaan hebben. Zo ver gekomen...
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
Het zal vast wel ergens anders ook staan, maar is het nou zo dat we elke dag "even" die nieuwe layout krijgen of is er een datum dat we volledig over gaan?
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zijn voor mij nog steeds 'onze jongens', want ze hebben het onwijs goed gedaan.![]()
Maar voor mij is de afweging nu gewoon wat anders omdat die tocht vervalt, en er geen wereldbeker te showen valtGeen zin dan het risico te lopen daar voor niks heen te reizen. Dat had me minder uitgemaakt als het echt massaal feest werd door de wereldbeker
Oh echt steeds een sneak peekquote:Op maandag 12 juli 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke dag een paar minuten om 13.37 een sneak peek (maar 1 of 2 minuten).
En er is nog geen echte datum dat we volledig overgaan, maar dat gaat natuurlijk wel binnenkort gebeuren
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zullen de grasveldjes blij zijn met wat water, die zijn helemaal geel.
Ik snap het ook niet. Lijkt me ook niet dat die spelers zelf op die hele poppenkast zitten te wachten, die hebben allemaal de pest er in dat ze niet gewonnen hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:09 schreef Greys het volgende:
Toch de rondvaart dus morgen...
Die woonbooteigenaren weten ook niet meer waar ze aan toe zijn zeg. Wel, niet, wel niet.
Nu alsnog maar met prikkeldraad aan de slag dus.
http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_Amsterdam__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |