Het regent hier nu héél hard!quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh is dat die leuke met Mr. PS I Love you en eh....mevrouw Heighl?![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Woeiiiii het is hier heerlijk aan het worden, paard van de buurman staat gewoon te genieten in de regen
Aww, zielig eigenlijk al die dieren met die hitte.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Woeiiiii het is hier heerlijk aan het worden, paard van de buurman staat gewoon te genieten in de regen
Ik ga hem binnenkort ook weer eens kijken, dat was nou echt een leuke filmquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Over hoe mannen nou écht over vrouwen denken!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Die was echt leuk, ja. Aan het einde van die film zit dat liedje van "You spin my head right round, right round, when you go down" zoietsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
Vanmiddag ze je gewoon mensen met honden buiten lopen. Come on, voor straf zelf ook een bontjas aan, maniakken!
Dan nog, dan ga je toch geen eind lopen met dat beest?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou eh, kan jij je plas 12 uur ophouden?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
Heb deze trouwens vandaag in blauw-groen-grijs euh maak wel een foto gekocht.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
Hier doet het niets, ik ga die tunnel maar swaffelen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Niet bang van het onweer, dat paard?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog, dan ga je toch geen eind lopen met dat beest?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
@Ml-etje, leuk jurkje!
Moet ik hier nou trouwens de stekkers uit het stopcontact trekken?
Wanneer moet je dat nou precies doen?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Aww, zielig eigenlijk al die dieren met die hitte.
Ik heb Flo weer een nat doekje om dr nek geknoopt. Ze is me nog steeds niet dankbaar
Ik doe het alleen als het heel dichtbij is, dus een tel of twee tussen donder en bliksem.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
@Ml-etje, leuk jurkje!
Ik vind de brug bij nijmegen midden op de dag geen klein stukje, eerder zielig. Dus bontjas.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou een eind niet neeKorte stukjes
Zo min mogelijk, alleen als het echt moet eik.
Dat vroeg ik me dus net ook af, enige stresspunt met onweer, geen idee wanneer en wat eruit moet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
net voor het inslaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus net ook af, enige stresspunt met onweer, geen idee wanneer en wat eruit moet.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb allemaal hondjes zien zwemmen vandaag
quote:
Als je de film al goed vond, zou ik deze serie kopen als ik jou was. Zes afleveringen van een uur, geweldigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n film
Pride en Prejudice is morgen op tv overigens..
Ik mopperde al op de buum maar hij staat rustig te genieten dus ws niet.
Nah. Daar wordt het zo ruw van, dat is ook niets.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als het heel dichtbij is, dus een tel of twee tussen donder en bliksem.
Heb je je ramen wel dicht?![]()
Oh, en tof jurkje! Helemaal niet te tuttig. Dacht ik ook altijd van mezelf met dat soort kleding, maar het is degene die er in zit die het tuttig maakt of niet en dat ben jij niet!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Aww, zielig eigenlijk al die dieren met die hitte.
Ik heb Flo weer een nat doekje om dr nek geknoopt. Ze is me nog steeds niet dankbaar
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
Vanmiddag ze je gewoon mensen met honden buiten lopen. Come on, voor straf zelf ook een bontjas aan, maniakken!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niks van paarden, maar is dat dan niet gevaarlijk?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je de film al goed vond, zou ik deze seriekopen als ik jou was. Zes afleveringen van een uur, geweldig![]()
Ik had deze al gezien voor de film, dus ik vond de film helemaal niks
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuk jurk Ml!
En welke zender morgen?
Onweer is hier wel voorbij nu.
Gelukkig, daar zou ik echt wakker van liggen als ik er naast zou wonenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
Hij hoorde me vast want hij heeft hem binnen gezet
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:53 schreef APK het volgende:
Kom op met dat onweer.
Had vandaag geen zin om de planten van de songfestivalbuurman -die op huwelijksreis is- water te geven.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je de film al goed vond, zou ik deze seriekopen als ik jou was. Zes afleveringen van een uur, geweldig![]()
Ik had deze al gezien voor de film, dus ik vond de film helemaal niks
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
Er is iets gebeurd vandaag wat ik nog niet heb meegemaakt.
Het regent een beetje, en af en toe een klap onweer in de verte. Echt verkoelend is het nog niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*knoopt koele bandana om* HelleuAl regen of onweer?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
Ik ben moe. Van vandaag. Kut.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig, daar zou ik echt wakker van liggen als ik er naast zou wonen![]()
En doozijntje
Vervelend. Ik ben zelfs onder mijn ogen verbrandquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat fijn voor je!
Weet je eindelijk hoe het kán zijn!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat fijn voor je!
Weet je eindelijk hoe het kán zijn!
Oh, ik zal vast slapen als een roos straks. Maar eerst aan de aftersunquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tukkie doen? Of had je nog wilde plannen?
Volgens buienradar word het hier voorlopig ook nog niet echt heftig. In het westen en midden lijkt het wel aardig los te gaan!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Het komt hier zó hard met bakken uit de lucht dat geen enkel raam open kan![]()
En het knalt ook nog aardig.
Een balkon en een dakterras.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
En luiaard!Of heeft ie heel veel planten? In dat geval was het ook wel te warm eigenlijk om maar iets nuttigs te doen.
Scheelt wel in burenoverlastquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:59 schreef APK het volgende:
De 'buurman' woont overigens een kilometer of 6 van mij vandaan.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:59 schreef APK het volgende:
[..]
Een balkon en een dakterras.
Ik had mijn eigen dakterras ook een dag overgeslagen en er was al een top van een tomatenplant overleden.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:59 schreef APK het volgende:
[..]
Een balkon en een dakterras.
Ik had mijn eigen dakterras ook een dag overgeslagen en er was al een top van een tomatenplant overleden.
quote:
quote:
Tja, we werden gemixed uit de nu gesloten fora XFactor en Euro Songfestival en kwamen in V&A terecht.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
Holy mahony!
Daar ben ik nog langs gekomen vanmiddag!
Het echte zware werk lijkt aan Amsterdam voorbij te gaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Het zit er nu bij jou ook wel aan te komen toch?
http://www.buienradar.nl/
A12 loopt toch Vanaf Gouda ofzo onder Utrecht door naar de Duitse grens? Ik weet eigenlijk geeneens waar paaltje 38.6 is.quote:
Dichter bij Gouda dan bij Arnhem, dacht ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
A12 loopt toch Vanaf Gouda ofzo onder Utrecht door naar de Duitse grens? Ik weet eigenlijk geeneens waar paaltje 38.6 is.
Ja, en deze is écht zo goed. Echt engels, in elkaar gezet door de BBC. Ik smul ervan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had die series ook al gezien op Bol, echt heel goedkoop nu he?
Ik zoek werk als betrouwbare plantenwatergever, 20¤ p/uquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en deze is écht zo goed. Echt engels, in elkaar gezet door de BBC. Ik smul ervan.
Mijn ouders hebben een exemplaar thuis, misschien koop ik ´m nog wel voor mezelf
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Oke, het onweert hier nu heeeeeeeel hard. Dus ik ga mezelf even afleiden...![]()
![]()
Dit refrein, ik kan er wel tien keer achter elkaar naar luisteren!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en deze is écht zo goed. Echt engels, in elkaar gezet door de BBC. Ik smul ervan.
Mijn ouders hebben een exemplaar thuis, misschien koop ik ´m nog wel voor mezelf
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zoek werk als betrouwbare plantenwatergever, 20¤ p/u
quote:
Jaaaa, als Mr Darcy!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Colin Firth, toch?
En heel die serie is maar 9 euro!
Ik haal er altijd twee door elkaar, je hebt Pride & Prejudice en je hebt Sense & Sensibility...
Die laatste is toch met Emma Thomson en Kate Winslet en Hugh Grant?
Onweer was hier binnen vijf a tien minuten weg!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Haaien ook niet en toch ga ik er liever niet mee zwemmen
Nee ik weet het... maar ik krijg het knoppie niet om
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Colin Firth, toch?
Ik haal er altijd twee door elkaar, je hebt Pride & Prejudice en je hebt Sense & Sensibility...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Colin Firth, toch?
Neuh, ik ziet voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Heb je mijn liedje geluisterd hierboven?
En? En?
Aanschaffen die hapquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik blonT bezig was en heb zitten kijken of dat wel klopte van die 9 euro
Hier dondert het nou wat in de verte, maar het is echt benauwd. laat maar komen, het mag van mij de hele nacht afkoelen. Om daarna weer normaal warm te worden, graag!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Haaien ook niet en toch ga ik er liever niet mee zwemmen
Nee ik weet het... maar ik krijg het knoppie niet om
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:15 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik ziet voetbal te kijken.
Wel een leuke clip trouwens.
Ja, nou, hij eh, heeft iets woests stiekem denk ik. Vooral in de P&P is hij echt om op te vretenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
Colin Firth... Ik snap nooit zo van mezelf wat ik daar nou zo sekseh aan vind.
Hij is stijf en truttig, maar toch... ik zou me echt op een presenteerblaadje aanbieden geloof ik![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Duitsland wint.
Zo, nu kan je luisteren
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen (). In mijn slaapkamer is het namelijk ongeveer tien graden koeler dan hier in de huiskamer.
Bisous!
24 gradenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
Om daarna weer normaal warm te worden, graag!
Koop nog een andere DVD of een boek voor op vakantie ofzoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is wel jammer dat ik vorige week een boek heb gekocht voor een collega dat had mooi ineen gekund.
Geneuzel dus
Ik ga slapen (). In mijn slaapkamer is het namelijk ongeveer tien graden koeler dan hier in de huiskamer.
Bisous!
[..]
Ja, nou, hij eh, heeft iets woests stiekem denk ik. Vooral in de P&P is hij echt om op te vreten
Oh, zoals vanmiddag vond ik het prima, ik heb heerlijk gewandeld. Alleen iets te lang met die kale kop van me in de zon, ik was een pet vergeten, maar dat merk je pas als je binnen bentquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, zoals vanmiddag vond ik het prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |