Ik ga het haast hopenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij is dit weer een van de betere klonen sinds tijden, wat jij ouwe speurneus.
Als ze der kind naar de opvang zou brengen dan kan ze net zo goed thuis gaan zitten zonder werk. Ze is 16, dus al der geld zou opgaan aan de opvang.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ze werkt drie dagen toch..? Dan zou het kind geen hele dagen naar de opvang gaan. Lijkt mij alleen maar goed, helemaal als dit gecombineerd wordt met oppasdagen van de opa's en om'a. Maar goed, da's mijn mening. Ik breng m'n dochter ook twee dagen weg. Arm, arm kind...
Wat voor werk doet je nicht?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Als ze der kind naar de opvang zou brengen dan kan ze net zo goed thuis gaan zitten zonder werk. Ze is 16, dus al der geld zou opgaan aan de opvang.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:59 schreef Socios het volgende:
SBS6Dan weet je het wel. Alleen maar opzoek naar superlatieven, sensatie en drama. Niet aan beginnen.
Nee hoor...dan krijgt ze kinderopvangtoeslag en bovendien werkt haar vriend toch ook..quote:Op zondag 11 juli 2010 11:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Als ze der kind naar de opvang zou brengen dan kan ze net zo goed thuis gaan zitten zonder werk. Ze is 16, dus al der geld zou opgaan aan de opvang.
Wel nee, er bestaat ook kinderopvangtoeslag hoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
in sommige gemeenten zijn hele programma's (gratis) beschikbaar voor tienermoedersquote:Op zondag 11 juli 2010 11:12 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij zijn er zelfs bij gemeenten nog extra potjes beschikbaar voor kinderopvang van tienermoeders. Zodat ze toch school af zou kunnen maken
Maar goed, iets zegt me dat deze keuzes allemaal veel te verstandig zijn voor het (fictieve?) nichtje van TS...
voor alleenstaande tienermoeders jaquote:Op zondag 11 juli 2010 11:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
in sommige gemeenten zijn hele programma's (gratis) beschikbaar voor tienermoeders
niet persee hoor..quote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
voor alleenstaande tienermoeders ja
Heel goed dat jouw nicht denkt aan de hygiëne.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:59 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Denk dat m`n nichtje die niet hoeft want dan heeft ze er straks 3![]()
Want ze heeft al een nieuwe gekocht en mocht ze meedoen met het programma dan krijgt ze er nog 1.
2ehands kinderwagen zou ze zowiezo niet willen hebben i.v.m. hygiëne.
[ afbeelding ]
Dit type heeft ze gekocht, maar dan een beige.
Nee hoor, er zijn zelfs trajecten waarbij zowel moeder als vader leren hoe ze het beste voor hun kind kunnen zorgen en hulp bieden bij overige opvoedingsvragen...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
voor alleenstaande tienermoeders ja
CC tochquote:Op zondag 11 juli 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zou haar bij nader inzien mee laten doen en zelf ook even wat zendtijd opeisen om te vertellen hoeveel beter je nichtje is dan al die volwassenen die maar geld willen verdienen om hun kindje te kunnen onderhouden.
mee eens!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:29 schreef mikoxx het volgende:
Om maar even ontopic te blijven: Ik zou t echt nooit in mn hoofd halen om mee te doen... maar dat is natuurlijk wel heel persoonlijk. Het idee dat heel de wereld meekijkt in je gezin, en ik vind t nogal wat om je kinderen ' aan te doen' eerlijk gezegd. Zij hebben er immers niet om gevraagd om de wereld over te gaan als het kind van een tienermoeder..... Dus: nevernooit in mijn geval
Ik vrees dat dit serieus is.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:Gelet op de laatste reacties moet dit een hoax zijn.
Da's ook een leuk lokkertje. Zeker een hele hippe kinderwagen? Ik zou het niet doen. SBS6 is een entertainmentzender. Als het nou van NL1,2 of 3 was..., dan zou het misschien minder sensatie zijn.quote:
Kinderwagen met reclame.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Da's ook een leuk lokkertje. Zeker een hele hippe kinderwagen? Ik zou het niet doen. SBS6 is een entertainmentzender. Als het nou van NL1,2 of 3 was..., dan zou het misschien minder sensatie zijn.
Ik ben een beetje bang dat het een programma is van 'kijk eens hoe schrijnend en hoe jong ze is blabla..' Zo zou ik niet op tv willen komen. (ik kom sowieso liever niet op tv.. )
Je haalt me de woorden uit de mond....quote:Op zondag 11 juli 2010 11:12 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij zijn er zelfs bij gemeenten nog extra potjes beschikbaar voor kinderopvang van tienermoeders. Zodat ze toch school af zou kunnen maken
Maar goed, iets zegt me dat deze keuzes allemaal veel te verstandig zijn voor het (fictieve?) nichtje van TS...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |