Ze wil mensen laten zien dat tienerzwangerschap niet alleen in aso families voorkomt, en dat er dus ook jonge stellen zijn die het wel goed doen. Haar vriend is 21 en werkt in 5 ploegendienst, vaste baan dus financieel redden ze het prima. Ze werkt zelf part time bij een winkel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:27 schreef Stali het volgende:
Dan zou je je nichtje alle oude afleveringen eens moeten laten zien, dan heeft ze een goed beeld over hoe dat in beeld zou kunnen worden gebracht. Je schreef in het andere topic dat nichtje en haar vriendje streng gelovig zijn dus ik schat zo in dat SBS dat gaat misbruiken. En vraag je nichtje trouwens ook waarom ze zo graag met haar snuit op televisie wil.
En zij is zestien? Maar ik zou hier sowieso geen mooi visitekaartje van proberen te maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze wil mensen laten zien dat tienerzwangerschap niet alleen in aso families voorkomt, en dat er dus ook jonge stellen zijn die het wel goed doen. Haar vriend is 21 en werkt in 5 ploegendienst, vaste baan dus financieel redden ze het prima. Ze werkt zelf part time bij een winkel.
Ze is nog leerplichtigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze wil mensen laten zien dat tienerzwangerschap niet alleen in aso families voorkomt, en dat er dus ook jonge stellen zijn die het wel goed doen. Haar vriend is 21 en werkt in 5 ploegendienst, vaste baan dus financieel redden ze het prima. Ze werkt zelf part time bij een winkel.
Ze wil ook niemand aanmoedigen, maar wel laten zien dat stel dat het je overkomt en besluit het kind te houden, dat je het ondanks jonge leeftijd toch wel goed kan doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:01 schreef Stali het volgende:
[..]
En zij is zestien? Maar ik zou hier sowieso geen mooi visitekaartje van proberen te maken.
Het is haar gebeurd maar ik zou andere jonge mensen hier niet lekker voor gaan zitten maken want zo geweldig is het niet, een tienermoeder..
Nee, heeft ze vrijstelling voor.quote:
Mijn nichtje rookte ook, nu niet meer. Is meteen gestopt toen bleek dat ze zwanger was.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zou 't niet doen.. ze vinden altijd wel 'iets' wat onwijs raar in beeld gebracht wordt.
Tot nu toe bij ieder meisje in elk seizoen gedaan.
Kijk maar naar het afgelopen seizoen..
1. rookte
2. had de kinderkamer bij de buurman
3. had een gehandicapt kindje
4. afschuwelijke band met ouders + zo'n TM huis
Denk dat ze het beter doet dan die meiden in seizoen 2.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:13 schreef Stali het volgende:
Ik word steeds droeviger. Jullie zien dan toch zelf ook wel hoe SBS dit gaat neerzetten?
Neem je nichtje tegen zichzelf in bescherming en blaas de boel af.
Ze heeft ernstige dyslexy, daardoor kan ze geen opleiding doen. Maar zwakzinnig is ze zeker niet. Is een meid die zich door niemand laat beïnvloeden, met beide benen stevig op de grond staat en weet wat ze wil.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:14 schreef p_iglet het volgende:
uhm om even helemaal de knuppel in het hoenderhok te gooien...
als je niet in staat bent om een MBO opleiding af te ronden, nog niet eens MBO 1 of MBO2, dan heb je een IQ van rond de 70, en ben je dus officieel zwakzinnig.
ben je dan uberhaupt wel instaat om een kind op te voeden??
Nog afgezien van het feit dat ik me afvraag wat mensen bezield om aan zo'n programma mee te willen doen.
Behalve dan dat ze bereid is zichzelf en haar familie én toekomstige kind voor lul te zetten voor een kinderwagen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:17 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze heeft ernstige dyslexy, daardoor kan ze geen opleiding doen. Maar zwakzinnig is ze zeker niet. Is een meid die zich door niemand laat beïnvloeden, met beide benen stevig op de grond staat en weet wat ze wil.
Hou je er rekening mee dat die meiden uit seizoen weet ik veel, waarschijnlijk allemaal dachten dat ze goed bezig waren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:14 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Denk dat ze het beter doet dan die meiden in seizoen 2.
Oke, ze kan geen MBO gaan doen maar ze heeft het wel voorelkaar gekregen om te gaan werken. Ze is heel erg gemotiveerd.
hmmm, als je alleen ernstige dyslexie hebt, is dat geen reden waarom je geen opleiding kan doen... als je ernstige dyslexie hebt, en je bent zeker niet zwakzinnig, heb je manieren om te compenseren voor je dyslexie, en je opleiding kan altijd helpen als je een dyslexiekaart hebt. (kan... niet iedere opleiding is daar al even ver mee...) maar het is zeker geen reden om geen opleiding meer te doen... het klinkt mij heel vreemd in de oren...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:17 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze heeft ernstige dyslexy, daardoor kan ze geen opleiding doen. Maar zwakzinnig is ze zeker niet. Is een meid die zich door niemand laat beïnvloeden, met beide benen stevig op de grond staat en weet wat ze wil.
Dat denk je altijd eerder van iemand die dichterbij staat.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:14 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Denk dat ze het beter doet dan die meiden in seizoen 2.
Oke, ze kan geen MBO gaan doen maar ze heeft het wel voorelkaar gekregen om te gaan werken. Ze is heel erg gemotiveerd.
Dat dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat die meiden uit seizoen weet ik veel, waarschijnlijk allemaal dachten dat ze goed bezig waren.
Maar een zwakbegaafd winkelmeisje van 16 met een knaap van 21 uit een zwaar gelovig nest, geef de teugels maar SBS hoor..
Jullie moeten het allemaal lekker zelf weten maar als ik zo'n situatie in de familie zou hebben, dan maar ruzie maar ik zou mijn nichtje beschermen en de boel afblazen. Dan zijn er maar even mensen boos op me. Dat is dan heel jammer.
Ik zou trouwens tegen dat nichtje van je zeggen dat ze enkel en alleen aan haar kind moet laten zien dat ze het goed kan en niet in zo'n ordinair programma van SBS6.
Nu wil ik de voorpret niet bederven, maar dat moet nog blijken...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:09 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze wil ook niemand aanmoedigen, maar wel laten zien dat stel dat het je overkomt en besluit het kind te houden, dat je het ondanks jonge leeftijd toch wel goed kan doen.
Dat dus! Ze filmen je 24/7 voor een kinderwagenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nu wil ik de voorpret niet bederven, maar dat moet nog blijken...![]()
En wat schandalig, dat er alleen een kinderwagen tegenover wordt gesteld.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nu wil ik de voorpret niet bederven, maar dat moet nog blijken...![]()
En wat schandalig, dat er alleen een kinderwagen tegenover wordt gesteld.
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:13 schreef mijsje het volgende:
[..]is dat zo? dat is echt heel erg ja!
![]()
(en geheel offtopic, heb ik wat gemist met al die booskijkende getekende user-icons?)
5 ploegen verdient stukken beter dan dagdienst. heb zelf ook 2 jaar in 5 ploegen gewerkt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:53 schreef Joene het volgende:
Vriend met een baan in 5 ploegendienst dus financieel prima voorelkaar , nou idd ! Dat zijn echt de banen die goed betalen idd.Verder 16 en zwanger
en verder SBS
Als jij in een 5 ploegendienst moet werken verdient dat echt stukken minder dan een normale knappe baan hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:22 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
5 ploegen verdient stukken beter dan dagdienst. heb zelf ook 2 jaar in 5 ploegen gewerkt.
De vriend van mijn nichtje werkt in een kartonfabriek. Is toch niets abnormaals aan? Of vind jij iedereen die een kantoorbaantje heeft normaal en mensen die in een fabriek werken abnormaal?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Als jij in een 5 ploegendienst moet werken verdient dat echt stukken minder dan een normale knappe baan hoor.
Nee, maar het is nu ook weer niet financieel geweldig.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:03 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
De vriend van mijn nichtje werkt in een kartonfabriek. Is toch niets abnormaals aan? Of vind jij iedereen die een kantoorbaantje heeft normaal en mensen die in een fabriek werken abnormaal?
Waarom niet? 't Is wel zo eerlijk. Het kan best goed gaan, dus waarom alleen maar negatief erover berichten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik het eigenlijk ook helemaal niet wenselijk om een signaal af te geven dat het prima gaat als je op je 16e een kind ter wereld brengt.
Wij in onze hele familie twijfelen er ook aan, maar m`n nichtje vind dat sbs6 ook weleens mag laten zien dat niet alle tienermoeders zijn zoals bijvoorbeeld die Tamara uit seizoen 2.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:13 schreef chacama het volgende:
Ik zou het nooit doen. En ik zou het haar ook stellig afraden. Er zal hoe dan ook op een negatieve manier naar de zwangerschap en alles erom heen gekeken worden. A. omdat het SBS is. B. omdat het maatschappelijk onverantwoord is om te laten zien dat je als tienermoeder helemaal niet slecht bezig bent. Het is gewoon voor de omroep niet te verantwoorden dat ze de goede dingen laten zien, zonder het negatieve van jonge moeders te benadrukken.
5 ploegendienst en zij part-time zal het nodige geschuif geven qua opvang. Maar dat is voor later zorg. Voor hen hier die van mening zijn dat je op je 21e een "fatsoenlijke" baan kunt hebben, buiten het segment waarin deze knul werkt, denk even na wat jij op je 21e deed..... naar alle waarschijnlijkheid studeren. Dus het werken in een 5 ploegendienst zal voor deze knul inderdaad een aardig bedrag opleveren zeker in verglijking met andere jongens van zijn leeftijd die ook aan het werk zijn ipv studeren. En dit is geen aanval op zijn werk en dat wat hij doet. Ik ken nl. genoeg mensen die verglijkbaar werk doen en daar in combi met het werken van de moeder een gezin goed van kunnen verzorgen.
Alles kan goed gaan. Maar dit gewoon vaak niet. Ik spiegel mijn kind liever voor dat je je leven verpest als je moedwillig het risico neemt zwanger te worden terwijl dat helemaal niet nodig is. Zoals mijn oma tegen mijn moeder, en mijn moeder weer tegen mij zei; Kind, als je maar zorgt dat je je onderbroekje aanhoudt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:33 schreef Grijs het volgende:
[..]
Waarom niet? 't Is wel zo eerlijk. Het kan best goed gaan, dus waarom alleen maar negatief erover berichten?
Ik ken ook een gezin waarvan de moeder op haar 16e zwanger raakte. Hoewel het geen ideale situatie was (en de ouders het achteraf ook liever anders hadden gedaan), gaat het prima met het gezin (de oudste is nu 16...)
Maar ik zou nooit meewerken aan een programma van SBS.
Ook dat nog eens. Rücksichtloss.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:
Het is sbs he? Die gaan echt geen prachtportret neerzetten hoor, die willen sensatie!
Ja, en dan zorg je niet voor anticonceptie?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:17 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
met beide benen stevig op de grond staat en weet wat ze wil.
Dat dusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef mijsje het volgende:
[..]
hmmm, als je alleen ernstige dyslexie hebt, is dat geen reden waarom je geen opleiding kan doen... als je ernstige dyslexie hebt, en je bent zeker niet zwakzinnig, heb je manieren om te compenseren voor je dyslexie, en je opleiding kan altijd helpen als je een dyslexiekaart hebt. (kan... niet iedere opleiding is daar al even ver mee...) maar het is zeker geen reden om geen opleiding meer te doen... het klinkt mij heel vreemd in de oren...
ik zou overigens ook niet mee doen als het mezelf betrof, en als het m'n dochter betrof zou ik het niet toelaten...
Nee die meisjes ZIJN verknipt. Das wat anders.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Overigens is Pamela en Pascalle ook voorgehouden dat zij zouden laten zien dat het ook goed kan gaan. Er schijnt best flink in verknipt te worden.
Ah ja, "altijd bezig zijn met je kindje" is nu al de norm voor hoe goed het gaat in je leven als je 17.5 bent.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:12 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ken een van de twee een beetje en die doet het heel goed. Het is natuurlijk geen ideale situatie maar ze is een goede moeder en is altijd bezig met haar kindje. (1,5 inmiddels)
Dat scheen misgegaan te zijn na plaatsing van een hormoonstaafje. (Verder niet vragen, dat las ik in ieder geval.)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, en dan zorg je niet voor anticonceptie?
Ze volgt een opleiding en loopt stage. Ze proberen er gewoon wat van te maken. Ik wil helemaal niet zeggen van kom op, allemaal op je 16e zwanger worden hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ja, "altijd bezig zijn met je kindje" is nu al de norm voor hoe goed het gaat in je leven als je 17.5 bent.
Hear, hear. En TS, hoe werden deze meisjes geportretteerd?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Overigens is Pamela en Pascalle ook voorgehouden dat zij zouden laten zien dat het ook goed kan gaan. Er schijnt best flink in verknipt te worden.
Seriously.....!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:34 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Wij in onze hele familie twijfelen er ook aan, maar m`n nichtje vind dat sbs6 ook weleens mag laten zien dat niet alle tienermoeders zijn zoals bijvoorbeeld die Tamara uit seizoen 2.
M`n nichtje en haar vriend wonen sinds een aantal weken samen in het huis van haar vriend. Allemaal netjes via jeugdzorg geregeld dat ze daar mocht wonen en gaat allemaal goed. Ze willen zodra de baby er is ook gaan trouwen,
dit dus, hiervoor zou ik alleen al een schotel aanschaffenquote:
Bij Pascalle zag je dat het best wel goed ging. Ze hebben haar dan ook niet zo lang gevolgd als de andere meiden. Zij was volgens mij ook de enige in deze reeks met stabiele steun van haar ouders. Dat is voor deze doelgroep (tienermoeders) belangrijk om te hebben. Een stabiel en betrouwbaar netwerk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Overigens is Pamela en Pascalle ook voorgehouden dat zij zouden laten zien dat het ook goed kan gaan. Er schijnt best flink in geknipt te worden.
Ze had een hormoonstaafje, bleek dus verkeerd geplaatst te zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, en dan zorg je niet voor anticonceptie?
Die is het er ook niet helemaal mee eens, vind dat ze er toch heel goed over na moeten denken voor ze ja zeggen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:15 schreef Stali het volgende:
[..]
En dan schreef je ook nog dat de moeder van het meisje psychiater is? Dan is het me echt een raadsel, dat je dan je minderjarige kind aan zo'n programma blootstelt.
.
Een moeder hoort dat hele netwerk imho niet nodig te hebben.. Het is leuk dat de ouders zo goed helpen hoor dat vind ik geweldig maar als jij een kind krijgt dan moet je het wel zelf kunnen en anders nadenken of het kind krijgen wel zo handig is..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij Pascalle zag je dat het best wel goed ging. Ze hebben haar dan ook niet zo lang gevolgd als de andere meiden. Zij was volgens mij ook de enige in deze reeks met stabiele steun van haar ouders. Dat is voor deze doelgroep (tienermoeders) belangrijk om te hebben. Een stabiel en betrouwbaar netwerk.
En dat kan zomaar? Wie is daar verantwoordelijk voor?quote:Op zondag 11 juli 2010 07:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze had een hormoonstaafje, bleek dus verkeerd geplaatst te zijn.
De huisarts plaatst zo`n ding. Ze hebben wel het 1 en ander uitgezocht, maar komt er op neer dat het gewoon een risico is dat het verkeerd kan gaan. Overkomt meerdere vrouwen en de huisarts kan niet aansprakelijk gesteld worden.quote:Op zondag 11 juli 2010 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En dat kan zomaar? Wie is daar verantwoordelijk voor?
Kan je niet beter daar je energie in steken, ipv een kinderwagen voor nop te krijgen?
10 jaar geleden was dat zo (ik had zelf ook zo'n ding, veel over gelezen). In die tijd zijn alle procedures heel erg aangescherpt en aangepast. Ook het apparaatje waarmee hij ingebracht wordt is toen aangepast.quote:Op zondag 11 juli 2010 08:48 schreef Pvoesss het volgende:
Ja daar zijn al rechtzaken over geweest.. maar dat is toch een heel ander verhaal.
Implanon moet op een hele secure manier gezet worden.. dit gaat wel vaker mis.
in het begin zelfs heel vaak met massa zwangerschappen tot gevolg.
Denk dat m`n nichtje die niet hoeft want dan heeft ze er straks 3quote:Op zondag 11 juli 2010 09:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
10 jaar geleden was dat zo (ik had zelf ook zo'n ding, veel over gelezen). In die tijd zijn alle procedures heel erg aangescherpt en aangepast. Ook het apparaatje waarmee hij ingebracht wordt is toen aangepast.
Het kan bijna niet meer fout gaan en je hebt zelf de 'plicht' om zo af en toe even te voelen of ie nog goed zit (je kunt dat staafje door je huid heen gewoon vastpakken nl.).
Maar als het nodig is.... Ik heb nog een Quinny kinderwagen te koop die in de weg staat hier
Huh? Je kunt alle stoffen onderdelen toch wassen?quote:Op zondag 11 juli 2010 09:59 schreef SuusOetMaiden het volgende:
2ehands kinderwagen zou ze zowiezo niet willen hebben i.v.m. hygiëne.
Ze wil niet dat haar kindje op een gebruikt matrasje komt te liggen.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Je kunt alle stoffen onderdelen toch wassen?
Dat heeft toch niks met hygiene te maken?quote:Op zondag 11 juli 2010 10:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze wil niet dat haar kindje op een gebruikt matrasje komt te liggen.
M`n nichtje heeft liever alles nieuwquote:Op zondag 11 juli 2010 10:25 schreef E.T. het volgende:
Voor een kinderwagenmatrasje haal je een stuk schuimrubber van 5 euro op de marktDe rest van de bekleding was je...
Kinderen op de kinderopvang liggen de hele dag op een gebruikt matrasje.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Daar zal `t kindje van m`n nichtje dus ook nooit terecht komen. Ze werkt part time, maar tijdens die ochtenden passen der ouders/schoonouders op de kleine.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Kinderen op de kinderopvang liggen de hele dag op een gebruikt matrasje.
Maar daar hoeft het kind natuurlijk niet heen, want alles is zo goed geregeld dat de hele familie op gaat passen, overal staan nieuwe bedjes uiteraardquote:Op zondag 11 juli 2010 10:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Kinderen op de kinderopvang liggen de hele dag op een gebruikt matrasje.
Maar ze wil haar baby wel voor heel SBSkijkend Nederland te kijk zetten. En zichzelf.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Opa`s en oma`s passen gewoon thuis opquote:Op zondag 11 juli 2010 10:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Maar daar hoeft het kind natuurlijk niet heen, want alles is zo goed geregeld dat de hele familie op gaat passen, overal staan nieuwe bedjes uiteraard
Ze werkt drie dagen toch..? Dan zou het kind geen hele dagen naar de opvang gaan. Lijkt mij alleen maar goed, helemaal als dit gecombineerd wordt met oppasdagen van de opa's en om'a. Maar goed, da's mijn mening. Ik breng m'n dochter ook twee dagen weg. Arm, arm kind...quote:Op zondag 11 juli 2010 10:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Daar zal `t kindje van m`n nichtje dus ook nooit terecht komen. Ze werkt part time, maar tijdens die ochtenden passen der ouders/schoonouders op de kleine.
Vind ik zelf ook alleen maar goed. Mensen die hun kinderen hele dagen op de opvang dumpen omdat ze perse heel veel geld moeten verdienen en carriere willen maken zijn het niet waard om kinderen te krijgen vind ik.
Leeftijd vind ik op zich niet zo boeiend, mijn moeder was ook 16 bij de eerste en m'n pa (23) heeft jarenlang zware ploegendiensten gewerkt bij Hoogovens om z'n gezin te onderhouden. Ze hebben het echter ook grotendeels gered doordat m'n moeder erg volwassen was en van 'niets' 'iets' wist te maken, alles nieuw willen is dan echt een utopie....quote:Op zondag 11 juli 2010 10:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
M`n nichtje heeft liever alles nieuw
Is je nichtje net zo kortzichtig als jij bent? Dan vooral bij SBS neerzetten, krijg je leuke tv....quote:Op zondag 11 juli 2010 10:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Vind ik zelf ook alleen maar goed. Mensen die hun kinderen hele dagen op de opvang dumpen omdat ze perse heel veel geld moeten verdienen en carriere willen maken zijn het niet waard om kinderen te krijgen vind ik.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Daar zal `t kindje van m`n nichtje dus ook nooit terecht komen. Ze werkt part time, maar tijdens die ochtenden passen der ouders/schoonouders op de kleine.
Volgens mij is dit weer een van de betere klonen sinds tijden, wat jij ouwe speurneusquote:
ik ook niet...quote:Op zondag 11 juli 2010 10:55 schreef Pvoesss het volgende:
En iets nieuw willen in die situatie snap ik echt niet..
Cc!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zou haar bij nader inzien mee laten doen en zelf ook even wat zendtijd opeisen om te vertellen hoeveel beter je nichtje is dan al die volwassenen die maar geld willen verdienen om hun kindje te kunnen onderhouden.
Moonah!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |