abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83886670
Mijn nichtje van 16 is via de verloskundigenpraktijk gevraagd om mee te werken aan het programma tienermoeders van sbs6.

Ze beginnen binnenkort aan een nieuw seizoen en hebben haar dus gevraagd of zij 1 van de 4 meiden wil zijn die ze gaan volgen vanaf de zwangerschap tot de eerste weken na de bevalling.

Ze is zelf heel enthousiast en wil graag eraan meewerken maar de rest van onze familie twijfelt.

Aan de ene kant lijkt het mij leuk en goed om te laten zien hoe ze alles doet want ze heeft alles prima voorelkaar, maar aan de andere kant van ik bang dat ze van SBS6 alleen maar sensatie zoeken.

Wat denken jullie ervan?
pi_83886790
Ik denk dat een 16 jarige het zelden zo goed voor elkaar heeft dat ze niets kunnen vinden om uit te melken.
Ik zou het niet doen..
pi_83886952
Dan zou je je nichtje alle oude afleveringen eens moeten laten zien, dan heeft ze een goed beeld over hoe dat in beeld zou kunnen worden gebracht. Je schreef in het andere topic dat nichtje en haar vriendje streng gelovig zijn dus ik schat zo in dat SBS dat gaat misbruiken. En vraag je nichtje trouwens ook waarom ze zo graag met haar snuit op televisie wil.
pi_83887063
Krijgt ze er geld voor?
pi_83887204
in vorige afleveringen mochten ze een kinderwagen uitzoeken en kregen pretecho's enzo.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 17:35:14 #6
11102 knep
Mountainfreak
pi_83887222
/edit misgeklikt
pi_83887439
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
Krijgt ze er geld voor?
Nee, wel een kinderwagen.
pi_83887497
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:27 schreef Stali het volgende:
Dan zou je je nichtje alle oude afleveringen eens moeten laten zien, dan heeft ze een goed beeld over hoe dat in beeld zou kunnen worden gebracht. Je schreef in het andere topic dat nichtje en haar vriendje streng gelovig zijn dus ik schat zo in dat SBS dat gaat misbruiken. En vraag je nichtje trouwens ook waarom ze zo graag met haar snuit op televisie wil.
Ze wil mensen laten zien dat tienerzwangerschap niet alleen in aso families voorkomt, en dat er dus ook jonge stellen zijn die het wel goed doen. Haar vriend is 21 en werkt in 5 ploegendienst, vaste baan dus financieel redden ze het prima. Ze werkt zelf part time bij een winkel.
  † In Memoriam † zaterdag 10 juli 2010 @ 17:56:41 #9
240917 Mula
pi_83887900
Op het viva-forum schreef een van de tienermoeders uit het afgelopen seizoen mee in een topic over het programma. Zij had de zaken ook goed voor elkaar, maar was het niet eens met de manier waarop zij neergezet werd. Ik geloof dat ze daar ook nog contact met sbs6 over heeft opgenomen. Misschien even op het viva-forum kijken of je daar dat topic kan vinden en evt zelf met haar in contact kan komen?

Ik vond het trouwens wel mee vallen met hoe ze werd neergezet.
pi_83887994
SBS6 Dan weet je het wel. Alleen maar opzoek naar superlatieven, sensatie en drama. Niet aan beginnen.
pi_83888071
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Ze wil mensen laten zien dat tienerzwangerschap niet alleen in aso families voorkomt, en dat er dus ook jonge stellen zijn die het wel goed doen. Haar vriend is 21 en werkt in 5 ploegendienst, vaste baan dus financieel redden ze het prima. Ze werkt zelf part time bij een winkel.
En zij is zestien? Maar ik zou hier sowieso geen mooi visitekaartje van proberen te maken.
Het is haar gebeurd maar ik zou andere jonge mensen hier niet lekker voor gaan zitten maken want zo geweldig is het niet, een tienermoeder. .
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 juli 2010 @ 18:01:45 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83888080
Sorry hoor, maar 16 jaar en zwanger noem ik geen "jong stel dat het wel goed doet".
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:05:47 #13
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_83888211
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Ze is nog leerplichtig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_83888350
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:01 schreef Stali het volgende:

[..]

En zij is zestien? Maar ik zou hier sowieso geen mooi visitekaartje van proberen te maken.
Het is haar gebeurd maar ik zou andere jonge mensen hier niet lekker voor gaan zitten maken want zo geweldig is het niet, een tienermoeder. .
Ze wil ook niemand aanmoedigen, maar wel laten zien dat stel dat het je overkomt en besluit het kind te houden, dat je het ondanks jonge leeftijd toch wel goed kan doen.
pi_83888376
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:05 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ze is nog leerplichtig
Nee, heeft ze vrijstelling voor.

Ze is moeilijk lerend, heeft de praktijkschool afgerond en kan niet naar MBO o.i.d.
pi_83888399
Dan zal ik haar maar helemaal niet mee laten doen...
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:12:27 #17
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_83888417
Ik zou 't niet doen.. ze vinden altijd wel 'iets' wat onwijs raar in beeld gebracht wordt.
Tot nu toe bij ieder meisje in elk seizoen gedaan.

Kijk maar naar het afgelopen seizoen..

1. rookte
2. had de kinderkamer bij de buurman
3. had een gehandicapt kindje
4. afschuwelijke band met ouders + zo'n TM huis
pi_83888439
Ik word steeds droeviger. Jullie zien dan toch zelf ook wel in hoe SBS dit gaat neerzetten?

Neem je nichtje tegen zichzelf in bescherming en blaas de boel af.
pi_83888451
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zou 't niet doen.. ze vinden altijd wel 'iets' wat onwijs raar in beeld gebracht wordt.
Tot nu toe bij ieder meisje in elk seizoen gedaan.

Kijk maar naar het afgelopen seizoen..

1. rookte
2. had de kinderkamer bij de buurman
3. had een gehandicapt kindje
4. afschuwelijke band met ouders + zo'n TM huis
Mijn nichtje rookte ook, nu niet meer. Is meteen gestopt toen bleek dat ze zwanger was.
pi_83888474
uhm om even helemaal de knuppel in het hoenderhok te gooien...

als je niet in staat bent om een MBO opleiding af te ronden, nog niet eens MBO 1 of MBO2, dan heb je een IQ van rond de 70, en ben je dus officieel zwakzinnig.
ben je dan uberhaupt wel instaat om een kind op te voeden??

Nog afgezien van het feit dat ik me afvraag wat mensen bezield om aan zo'n programma mee te willen doen.
pi_83888488
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:13 schreef Stali het volgende:
Ik word steeds droeviger. Jullie zien dan toch zelf ook wel hoe SBS dit gaat neerzetten?

Neem je nichtje tegen zichzelf in bescherming en blaas de boel af.
Denk dat ze het beter doet dan die meiden in seizoen 2.

Oke, ze kan geen MBO gaan doen maar ze heeft het wel voorelkaar gekregen om te gaan werken. Ze is heel erg gemotiveerd.
pi_83888553
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:14 schreef p_iglet het volgende:
uhm om even helemaal de knuppel in het hoenderhok te gooien...

als je niet in staat bent om een MBO opleiding af te ronden, nog niet eens MBO 1 of MBO2, dan heb je een IQ van rond de 70, en ben je dus officieel zwakzinnig.
ben je dan uberhaupt wel instaat om een kind op te voeden??

Nog afgezien van het feit dat ik me afvraag wat mensen bezield om aan zo'n programma mee te willen doen.
Ze heeft ernstige dyslexy, daardoor kan ze geen opleiding doen. Maar zwakzinnig is ze zeker niet. Is een meid die zich door niemand laat beïnvloeden, met beide benen stevig op de grond staat en weet wat ze wil.
pi_83888587
Dus je hebt een nichtje die het zodanig aan intelligentie ontbreekt dat ze niet naar een opleiding kán, 16 jaar is en zwanger is en het kind houdt, hoogstwaarschijnlijk vanwege de strenge religie, en je vraagt je af hoe ze uit het programma zal komen?

Hm.
pi_83888608
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:17 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Ze heeft ernstige dyslexy, daardoor kan ze geen opleiding doen. Maar zwakzinnig is ze zeker niet. Is een meid die zich door niemand laat beïnvloeden, met beide benen stevig op de grond staat en weet wat ze wil.
Behalve dan dat ze bereid is zichzelf en haar familie én toekomstige kind voor lul te zetten voor een kinderwagen.
pi_83888648
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:14 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Oke, ze kan geen MBO gaan doen maar ze heeft het wel voorelkaar gekregen om te gaan werken. Ze is heel erg gemotiveerd.
Hou je er rekening mee dat die meiden uit seizoen weet ik veel, waarschijnlijk allemaal dachten dat ze goed bezig waren.

Maar een zwakbegaafd winkelmeisje van 16 met een knaap van 21 uit een zwaar gelovig nest, geef de teugels maar SBS hoor. .

Jullie moeten het allemaal lekker zelf weten maar als ik zo'n situatie in de familie zou hebben, dan maar ruzie maar ik zou mijn nichtje beschermen en de boel afblazen. Dan zijn er maar even mensen boos op me. Dat is dan heel jammer.

Ik zou trouwens tegen dat nichtje van je zeggen dat ze enkel en alleen aan haar kind moet laten zien dat ze het goed kan en niet in zo'n ordinair programma van SBS6.
pi_83888660
quote:

[..]

hmmm, als je alleen ernstige dyslexie hebt, is dat geen reden waarom je geen opleiding kan doen... als je ernstige dyslexie hebt, en je bent zeker niet zwakzinnig, heb je manieren om te compenseren voor je dyslexie, en je opleiding kan altijd helpen als je een dyslexiekaart hebt. (kan... niet iedere opleiding is daar al even ver mee...) maar het is zeker geen reden om geen opleiding meer te doen... het klinkt mij heel vreemd in de oren...
ik zou overigens ook niet mee doen als het mezelf betrof, en als het m'n dochter betrof zou ik het niet toelaten...
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:21:47 #27
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_83888671
Ik zou haar niet laten meedoen , of haar overtuigen niet mee te doen. De dingen die ze goed doet komen minimaal in beeld en haar dyslexie zal wel helemaal uitgemeten worden.. Waardoor SBS weer eens het stereotype domme tienermoeder probeert weer te geven. Dat is namelijk het enige wat die kamperzender kan ..

Als ze het goed doet , prima , maar SBS zal dat niet laten zien in de media ben ik bang.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:21:48 #28
298315 SacreCoeur
pi_83888673
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:14 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Dat denk je altijd eerder van iemand die dichterbij staat.
Misschien doen de meiden het uit seizoen 2 ook wel goed, ik heb geen idee..

Feit blijft dat ze rare gezichten gaat krijgen met deze actie.
Dat durf ik met 200% te zeggen.
En dat is waarschijnlijk het laatste wat ze kan gebruiken, het is gewoon niet verstandig.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:23:07 #29
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83888716
Als ze graag haar ziel en eigenwaarde wil verkopen, dan zeg ik doen. Anders niet doen.
pi_83889044
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Hou je er rekening mee dat die meiden uit seizoen weet ik veel, waarschijnlijk allemaal dachten dat ze goed bezig waren.

Maar een zwakbegaafd winkelmeisje van 16 met een knaap van 21 uit een zwaar gelovig nest, geef de teugels maar SBS hoor. .

Jullie moeten het allemaal lekker zelf weten maar als ik zo'n situatie in de familie zou hebben, dan maar ruzie maar ik zou mijn nichtje beschermen en de boel afblazen. Dan zijn er maar even mensen boos op me. Dat is dan heel jammer.

Ik zou trouwens tegen dat nichtje van je zeggen dat ze enkel en alleen aan haar kind moet laten zien dat ze het goed kan en niet in zo'n ordinair programma van SBS6.
Dat dus.

Maar mocht ze nou wel meedoen, laat dan ff weten wanneer het uitgezonden wordt.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:35:07 #31
11682 Moonah
Jolie femme
pi_83889049
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:09 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Ze wil ook niemand aanmoedigen, maar wel laten zien dat stel dat het je overkomt en besluit het kind te houden, dat je het ondanks jonge leeftijd toch wel goed kan doen.
Nu wil ik de voorpret niet bederven, maar dat moet nog blijken...

En wat schandalig, dat er alleen een kinderwagen tegenover wordt gesteld.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:50:16 #32
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_83889450
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat dus! Ze filmen je 24/7 voor een kinderwagen ! Bij een van de meiden liep de cameraman al naar binnen terwijl ze nog met haar benen wijd lag SBS
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_83889551
Vriend met een baan in 5 ploegendienst dus financieel prima voorelkaar , nou idd ! Dat zijn echt de banen die goed betalen idd. Verder 16 en zwanger en verder SBS
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_83890095
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

is dat zo? dat is echt heel erg ja!

(en geheel offtopic, heb ik wat gemist met al die booskijkende getekende user-icons?)
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:17:51 #35
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_83890201
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:13 schreef mijsje het volgende:

[..]

is dat zo? dat is echt heel erg ja!

(en geheel offtopic, heb ik wat gemist met al die booskijkende getekende user-icons?)
Ja

Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #2
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_83890319
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:53 schreef Joene het volgende:
Vriend met een baan in 5 ploegendienst dus financieel prima voorelkaar , nou idd ! Dat zijn echt de banen die goed betalen idd. Verder 16 en zwanger en verder SBS
5 ploegen verdient stukken beter dan dagdienst. heb zelf ook 2 jaar in 5 ploegen gewerkt.
pi_83890398
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:22 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

5 ploegen verdient stukken beter dan dagdienst. heb zelf ook 2 jaar in 5 ploegen gewerkt.
Als jij in een 5 ploegendienst moet werken verdient dat echt stukken minder dan een normale knappe baan hoor.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_83893846
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:25 schreef Joene het volgende:

[..]

Als jij in een 5 ploegendienst moet werken verdient dat echt stukken minder dan een normale knappe baan hoor.
De vriend van mijn nichtje werkt in een kartonfabriek. Is toch niets abnormaals aan? Of vind jij iedereen die een kantoorbaantje heeft normaal en mensen die in een fabriek werken abnormaal?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 juli 2010 @ 21:05:02 #39
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83893899
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:03 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

De vriend van mijn nichtje werkt in een kartonfabriek. Is toch niets abnormaals aan? Of vind jij iedereen die een kantoorbaantje heeft normaal en mensen die in een fabriek werken abnormaal?
Nee, maar het is nu ook weer niet financieel geweldig.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:13:01 #40
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83894235
Ik zou het nooit doen. En ik zou het haar ook stellig afraden. Er zal hoe dan ook op een negatieve manier naar de zwangerschap en alles erom heen gekeken worden. A. omdat het SBS is. B. omdat het maatschappelijk onverantwoord is om te laten zien dat je als tienermoeder helemaal niet slecht bezig bent. Het is gewoon voor de omroep niet te verantwoorden dat ze de goede dingen laten zien, zonder het negatieve van jonge moeders te benadrukken.

5 ploegendienst en zij part-time zal het nodige geschuif geven qua opvang. Maar dat is voor later zorg. Voor hen hier die van mening zijn dat je op je 21e een "fatsoenlijke" baan kunt hebben, buiten het segment waarin deze knul werkt, denk even na wat jij op je 21e deed..... naar alle waarschijnlijkheid studeren. Dus het werken in een 5 ploegendienst zal voor deze knul inderdaad een aardig bedrag opleveren zeker in verglijking met andere jongens van zijn leeftijd die ook aan het werk zijn ipv studeren. En dit is geen aanval op zijn werk en dat wat hij doet. Ik ken nl. genoeg mensen die verglijkbaar werk doen en daar in combi met het werken van de moeder een gezin goed van kunnen verzorgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door chacama op 10-07-2010 21:14:20 (even nuanceren) ]
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:19:49 #41
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_83894502
Als ik heel eerlijk ben vind ik het eigenlijk ook helemaal niet wenselijk om een signaal af te geven dat het prima gaat als je op je 16e een kind ter wereld brengt.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:33:59 #42
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_83895040
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik het eigenlijk ook helemaal niet wenselijk om een signaal af te geven dat het prima gaat als je op je 16e een kind ter wereld brengt.
Waarom niet? 't Is wel zo eerlijk. Het kan best goed gaan, dus waarom alleen maar negatief erover berichten?
Ik ken ook een gezin waarvan de moeder op haar 16e zwanger raakte. Hoewel het geen ideale situatie was (en de ouders het achteraf ook liever anders hadden gedaan), gaat het prima met het gezin (de oudste is nu 16...)

Maar ik zou nooit meewerken aan een programma van SBS.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_83895044
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:13 schreef chacama het volgende:
Ik zou het nooit doen. En ik zou het haar ook stellig afraden. Er zal hoe dan ook op een negatieve manier naar de zwangerschap en alles erom heen gekeken worden. A. omdat het SBS is. B. omdat het maatschappelijk onverantwoord is om te laten zien dat je als tienermoeder helemaal niet slecht bezig bent. Het is gewoon voor de omroep niet te verantwoorden dat ze de goede dingen laten zien, zonder het negatieve van jonge moeders te benadrukken.

5 ploegendienst en zij part-time zal het nodige geschuif geven qua opvang. Maar dat is voor later zorg. Voor hen hier die van mening zijn dat je op je 21e een "fatsoenlijke" baan kunt hebben, buiten het segment waarin deze knul werkt, denk even na wat jij op je 21e deed..... naar alle waarschijnlijkheid studeren. Dus het werken in een 5 ploegendienst zal voor deze knul inderdaad een aardig bedrag opleveren zeker in verglijking met andere jongens van zijn leeftijd die ook aan het werk zijn ipv studeren. En dit is geen aanval op zijn werk en dat wat hij doet. Ik ken nl. genoeg mensen die verglijkbaar werk doen en daar in combi met het werken van de moeder een gezin goed van kunnen verzorgen.
Wij in onze hele familie twijfelen er ook aan, maar m`n nichtje vind dat sbs6 ook weleens mag laten zien dat niet alle tienermoeders zijn zoals bijvoorbeeld die Tamara uit seizoen 2.

M`n nichtje en haar vriend wonen sinds een aantal weken samen in het huis van haar vriend. Allemaal netjes via jeugdzorg geregeld dat ze daar mocht wonen en gaat allemaal goed. Ze willen zodra de baby er is ook gaan trouwen, al moeten daar heel wat dingen voor geregeld worden. Moet toestemming gevraagd worden.

In seizoen 2 zag je dus alleen maar meiden die nog bij hun ouders wonen. Allemaal meiden zonder baan en 3 ervan dus met een enorme sukkel als vriend/ex (die van Fleur, Sandy, Tamara). M`n nichtje wil graag laten zien dat het anders kan. Hoe ze het doet zou ik niet weten maar ze put ook kracht uit haar geloof. Ze wil laten zien dat haar geloof haar sterker maakt. Maar wij als familie zijn bang dat ze zal worden neergezet als 1 of andere godsdienstwaanzinnige.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 juli 2010 @ 21:36:16 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83895109

Ik zou zeggen... Ga ervoor!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:40:34 #45
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83895312
Vind het een nobel streven van nichtje, maar ik zou het zelfs niet doen op mijn 28ste, want volgens mij kunnen ze van iedereen wel een schitterend beeld creeeren dat net wat labieler/interessanter/dramatischer is. En als het gewoon allemaal 'goed' gaat, dan heb je ook nog de kans dat ze het niet uitzenden, wat bij veel programma's ook gebeurt.

Ik denk als ze gewoon in haar omgeving kan laten zien dat ze het, ondanks de omstandigheden, toch wel aardig rooit, dan is ze toch al een schitterend voorbeeld van 'hoe het wel kan'. Daarnaast de spanning, en het hele gebeuren rondom het filmen en uitzenden, lijkt me nou niet meteen bijdragen aan een relaxte zwangerschap/kraamtijd/en wat daarna komt.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:40:55 #46
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83895323
Het is sbs he? Die gaan echt geen prachtportret neerzetten hoor, die willen sensatie!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:55:36 #47
14746 k_i_m
pi_83895962
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:33 schreef Grijs het volgende:

[..]

Waarom niet? 't Is wel zo eerlijk. Het kan best goed gaan, dus waarom alleen maar negatief erover berichten?
Ik ken ook een gezin waarvan de moeder op haar 16e zwanger raakte. Hoewel het geen ideale situatie was (en de ouders het achteraf ook liever anders hadden gedaan), gaat het prima met het gezin (de oudste is nu 16...)

Maar ik zou nooit meewerken aan een programma van SBS.
Alles kan goed gaan. Maar dit gewoon vaak niet. Ik spiegel mijn kind liever voor dat je je leven verpest als je moedwillig het risico neemt zwanger te worden terwijl dat helemaal niet nodig is. Zoals mijn oma tegen mijn moeder, en mijn moeder weer tegen mij zei; Kind, als je maar zorgt dat je je onderbroekje aanhoudt.

Tuurlijk, er kan vanalles misgaan, je weet het nooit, bla bla bla, als mijn kind zwanger thuiskomt zullen wij er ook wel voor zorgen dat alles goedkomt. Maar voordat dat zou gebeuren zou ik haar nooit geen enkel voorbeeld geven dat je op je 16e ook heel goed moeder kan zijn .
In my life
Why do I smile
pi_83895979
Een programma als JONG zou op alle fronten beter aansluiten bij je nichtje.
Ze hebben een scala aan onderwerpen, ook ooit tienerzwangerschappen gehad, misschien is het tijd voor een nieuwe aflevering.
Waar is het "misgegaan" met het streng geloven? Zal toch wel eentje zijn van geen seks voor het huwelijk. Of is het de abortus die niet mag?
Geloven fascineert me.

Praktijkschool kom je niet als je IQ normaal is en wat al eerder gezegd is: Met dyslexie alleen kun je MBO wel redden, zeker de laagste niveaus.

Succes en sterkte, nichtje zal het nodig hebben.

Zelf heb ik een zwangere leerling van 15, ik vind het heftig. Erg heftig.
Overgang van GT2 naar GT3, bevalt in september en krijgt 10 weken verlof na de bevalling.
Heftig en pittig!
pi_83896031
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:
Het is sbs he? Die gaan echt geen prachtportret neerzetten hoor, die willen sensatie!
Ook dat nog eens. Rücksichtloss.
pi_83896051
quote:

[..]
met beide benen stevig op de grond staat en weet wat ze wil.
Ja, en dan zorg je niet voor anticonceptie?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_83896162
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef mijsje het volgende:

[..]

hmmm, als je alleen ernstige dyslexie hebt, is dat geen reden waarom je geen opleiding kan doen... als je ernstige dyslexie hebt, en je bent zeker niet zwakzinnig, heb je manieren om te compenseren voor je dyslexie, en je opleiding kan altijd helpen als je een dyslexiekaart hebt. (kan... niet iedere opleiding is daar al even ver mee...) maar het is zeker geen reden om geen opleiding meer te doen... het klinkt mij heel vreemd in de oren...
ik zou overigens ook niet mee doen als het mezelf betrof, en als het m'n dochter betrof zou ik het niet toelaten...
Dat dus
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 juli 2010 @ 22:07:22 #52
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83896451
En we kunnen nu SBS6 wel de schuld geven, maar kom nou toch. Er gaat helemaal NIETS goed als je op je 16e zwanger ben en jeugdzorg toestemming moet geven om bij de toekomstige vader te mogen wonen, kom nou toch.

Dat naïeve kind kan nu wel vinden dat ze alles zo goed voor elkaar heeft, maar we kunnen allemaal op onze vingers natellen dat die gozer over 3 jaar vertrokken is en dan zit ze als zeer gelovige 19 jarige ongeschoolde gescheiden moeder in het volgende SBS6 programma.

Tokkie galore.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:08:17 #53
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_83896494
Overigens is Pamela en Pascalle ook voorgehouden dat zij zouden laten zien dat het ook goed kan gaan. Er schijnt best flink in geknipt te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 10-07-2010 22:22:01 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 juli 2010 @ 22:10:16 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83896604
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Overigens is Pamela en Pascalle ook voorgehouden dat zij zouden laten zien dat het ook goed kan gaan. Er schijnt best flink in verknipt te worden.
Nee die meisjes ZIJN verknipt. Das wat anders.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:12:21 #55
Vrouwtje-theelepel
pi_83896703
Ik ken een van de twee een beetje en die doet het heel goed. Het is natuurlijk geen ideale situatie maar ze is een goede moeder en is altijd bezig met haar kindje. (1,5 inmiddels)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 juli 2010 @ 22:13:36 #56
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83896742
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:12 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ken een van de twee een beetje en die doet het heel goed. Het is natuurlijk geen ideale situatie maar ze is een goede moeder en is altijd bezig met haar kindje. (1,5 inmiddels)
Ah ja, "altijd bezig zijn met je kindje" is nu al de norm voor hoe goed het gaat in je leven als je 17.5 bent.
pi_83896802
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat scheen misgegaan te zijn na plaatsing van een hormoonstaafje. (Verder niet vragen, dat las ik in ieder geval.)

TS, kijk ook eens op internet rond, kan hier ook op FOK! hoe de reacties zijn van de kijkers.
Zou jij je nichtje daaraan bloot willen stellen? Want dat gaat geheid gebeuren he?

Overigens zat ik me net te bedenken hoe het zou zijn als mijn dochter over vijf jaar thuis komt met de mededeling zwanger te zijn. Denk dat grond onder mijn voeten zou gaan golven. Uiteraard help je op alle vlakken maar dit wens je je dochter gewoon niet toe. Een kind hebben heeft heel leuke kanten maar nog meer zware. En dan denk ik, hou je bezig met wat er komen gaat i.p.v. op televisie hopen te laten zien dat het goed kan gaan. SBS gaat dat beeld wat het nichtje graag zou willen zien echt niet op die manier portretteren. Waarom zou je je tijd eraan verdoen? En dan schreef je ook nog dat de moeder van het meisje psychiater is? Dan is het me echt een raadsel, dat je dan je minderjarige kind aan zo'n programma blootstelt.

Maar goed, we gaan het waarschijnlijk allemaal bekijken. Ik ga me wel vergapen dan. .
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:17:40 #58
Vrouwtje-theelepel
pi_83896919
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ah ja, "altijd bezig zijn met je kindje" is nu al de norm voor hoe goed het gaat in je leven als je 17.5 bent.
Ze volgt een opleiding en loopt stage. Ze proberen er gewoon wat van te maken. Ik wil helemaal niet zeggen van kom op, allemaal op je 16e zwanger worden hoor.
pi_83897026
quote:
Overigens is Pamela en Pascalle ook voorgehouden dat zij zouden laten zien dat het ook goed kan gaan. Er schijnt best flink in verknipt te worden.
Hear, hear. En TS, hoe werden deze meisjes geportretteerd?
Nou niet zo best, gok ik. (Heb precies 1 aflevering van dat programma bekeken.)

En dat kan ook niet want het is de bedoeling dat de kijker geschokt is en is zo'n programma uiteraard niet bedoeld als promotiemateriaal onder het mom: "neem als kind gezellig een kind, want dat gaat goed".
pi_83897071
Gewoon doen.
Dan ga ik sowieso kijken.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:23:21 #61
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_83897218
Zamel met de familie wat geld in voor een kinderwagen.
Laat haar lekker haar kindje op deze aarde zetten en gelukkig worden.

Wat zit er trouwens voor de kliniek aan vast om een meisje aan te bevelen SBS even te bellen??
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:23:38 #62
298315 SacreCoeur
pi_83897235
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:34 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Wij in onze hele familie twijfelen er ook aan, maar m`n nichtje vind dat sbs6 ook weleens mag laten zien dat niet alle tienermoeders zijn zoals bijvoorbeeld die Tamara uit seizoen 2.

M`n nichtje en haar vriend wonen sinds een aantal weken samen in het huis van haar vriend. Allemaal netjes via jeugdzorg geregeld dat ze daar mocht wonen en gaat allemaal goed. Ze willen zodra de baby er is ook gaan trouwen,
Seriously.....!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:24:33 #63
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83897290
Ik zou het niet doen, SBS6 is nou niet echt geweldig wat betreft het neerzetten van personen.
Ze hoeven maar even iets net wat verkeerd te doen wat eigenlijk niet eens zo verkeerd is maar met wat knip en plakwerk kan dat al heel anders overkomen.

Ik heb eens meegedaan met het programma 'dokument', over stoppen met roken, was toen net zwanger, wij dachten dat dat toch best een respectabel programma is maar we waren ook niet geheel blij met hoe ze ons neerzette.

Mijn man maakte een grapje toen we het hadden over buitenroken, wat al lang besloten was dat dat zou gebeuren.
We dachten eigenlijk ook dat de camera uit stond en toen zei mijn man, de baby gaat maar buiten liggen...
Flauw grapje natuurlijk maar ze hadden het zo geplakt dat het leek alsof hij daarmee wilde zeggen dat hij niet buiten ging roken.....

Heb overigens beide zwangerschappen niet gerookt, ben bij de eerste voor de 3 maanden gestopt en bij de 2de voor de zwangerschap al.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 10-07-2010 22:35:40 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:33:55 #64
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83897746
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:20 schreef Tabloid het volgende:
Gewoon doen.
Dan ga ik sowieso kijken.
dit dus, hiervoor zou ik alleen al een schotel aanschaffen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:07:27 #65
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_83899580
quote:
Overigens is Pamela en Pascalle ook voorgehouden dat zij zouden laten zien dat het ook goed kan gaan. Er schijnt best flink in geknipt te worden.
Bij Pascalle zag je dat het best wel goed ging. Ze hebben haar dan ook niet zo lang gevolgd als de andere meiden. Zij was volgens mij ook de enige in deze reeks met stabiele steun van haar ouders. Dat is voor deze doelgroep (tienermoeders) belangrijk om te hebben. Een stabiel en betrouwbaar netwerk.
  † In Memoriam † zaterdag 10 juli 2010 @ 23:24:17 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_83900254
Kan ze niet gewoon een kinderwagen van marktplaats kopen?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_83906941
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ze had een hormoonstaafje, bleek dus verkeerd geplaatst te zijn.
pi_83906949
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:15 schreef Stali het volgende:

[..]

En dan schreef je ook nog dat de moeder van het meisje psychiater is? Dan is het me echt een raadsel, dat je dan je minderjarige kind aan zo'n programma blootstelt.
.
Die is het er ook niet helemaal mee eens, vind dat ze er toch heel goed over na moeten denken voor ze ja zeggen.
pi_83906959
Is seizoen 1 ook ergens terug te zien?

M`n tante wil namelijk graag dat m`n nichtje ff naar beide seizoenen gaat kijken, maar kunnen alleen seizoen 2 terug vinden.
pi_83907024
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef hexje het volgende:

[..]

Bij Pascalle zag je dat het best wel goed ging. Ze hebben haar dan ook niet zo lang gevolgd als de andere meiden. Zij was volgens mij ook de enige in deze reeks met stabiele steun van haar ouders. Dat is voor deze doelgroep (tienermoeders) belangrijk om te hebben. Een stabiel en betrouwbaar netwerk.
Een moeder hoort dat hele netwerk imho niet nodig te hebben.. Het is leuk dat de ouders zo goed helpen hoor dat vind ik geweldig maar als jij een kind krijgt dan moet je het wel zelf kunnen en anders nadenken of het kind krijgen wel zo handig is..
  zondag 11 juli 2010 @ 08:33:06 #71
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_83907120
Iedereen heeft een netwerk nodig. Ik vind steun in mijn netwerk maar ben er niet afhankelijk van. Voor degene in de maatschappij die min of meer afhankelijk zijn van hun netwerk, is het fijn als ze een betrouwbaar en stabiel netwerk hebben. Dat heeft in veel gevallen niks met leeftijd te maken.

Wat iemand anders ook zei is dat veel van deze meiden (die we zien in dat programma) een laag IQ hebben. Logisch nadenken kunnen ze in beperkte mate. Dat is heel moeilijk voor te stellen als je niet gewend bent om met lvg-ers of zwakbegaafde om te gaan.
pi_83907156
quote:
Op zondag 11 juli 2010 07:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Ze had een hormoonstaafje, bleek dus verkeerd geplaatst te zijn.
En dat kan zomaar? Wie is daar verantwoordelijk voor?
Kan je niet beter daar je energie in steken, ipv een kinderwagen voor nop te krijgen?
pi_83907191
quote:
Op zondag 11 juli 2010 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En dat kan zomaar? Wie is daar verantwoordelijk voor?
Kan je niet beter daar je energie in steken, ipv een kinderwagen voor nop te krijgen?
De huisarts plaatst zo`n ding. Ze hebben wel het 1 en ander uitgezocht, maar komt er op neer dat het gewoon een risico is dat het verkeerd kan gaan. Overkomt meerdere vrouwen en de huisarts kan niet aansprakelijk gesteld worden.

En ze wil niet voor die kinderwagen aan het programma meedoen. Want ze heeft alle spullen voor de baby al in huis. Dus die kinderwagen heeft ze niet nodig.
pi_83907192
Ja daar zijn al rechtzaken over geweest.. maar dat is toch een heel ander verhaal.
Implanon moet op een hele secure manier gezet worden.. dit gaat wel vaker mis.
in het begin zelfs heel vaak met massa zwangerschappen tot gevolg.
pi_83907221
Schijnbaar gaat het nu nooit meer mis.

Ik zou m'n huisarts aansprakelijk stellen.

http://www.anticonceptiemethoden.nl/index.php?p=68

Nee, het valt me gewoon op dat zulke jonge meiden ook altijd buiten hun schuld om zwanger worden.
  † In Memoriam † zondag 11 juli 2010 @ 09:45:06 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_83907622
Kan je dit als ouder van je minderjarige kind niet gewoon verbieden?
  zondag 11 juli 2010 @ 09:56:59 #77
3011 E.T.
pi_83907769
quote:
Op zondag 11 juli 2010 08:48 schreef Pvoesss het volgende:
Ja daar zijn al rechtzaken over geweest.. maar dat is toch een heel ander verhaal.
Implanon moet op een hele secure manier gezet worden.. dit gaat wel vaker mis.
in het begin zelfs heel vaak met massa zwangerschappen tot gevolg.
10 jaar geleden was dat zo (ik had zelf ook zo'n ding, veel over gelezen). In die tijd zijn alle procedures heel erg aangescherpt en aangepast. Ook het apparaatje waarmee hij ingebracht wordt is toen aangepast.
Het kan bijna niet meer fout gaan en je hebt zelf de 'plicht' om zo af en toe even te voelen of ie nog goed zit (je kunt dat staafje door je huid heen gewoon vastpakken nl.).

Maar als het nodig is.... Ik heb nog een Quinny kinderwagen te koop die in de weg staat hier
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_83907814
quote:
Op zondag 11 juli 2010 09:56 schreef E.T. het volgende:

[..]

10 jaar geleden was dat zo (ik had zelf ook zo'n ding, veel over gelezen). In die tijd zijn alle procedures heel erg aangescherpt en aangepast. Ook het apparaatje waarmee hij ingebracht wordt is toen aangepast.
Het kan bijna niet meer fout gaan en je hebt zelf de 'plicht' om zo af en toe even te voelen of ie nog goed zit (je kunt dat staafje door je huid heen gewoon vastpakken nl.).

Maar als het nodig is.... Ik heb nog een Quinny kinderwagen te koop die in de weg staat hier
Denk dat m`n nichtje die niet hoeft want dan heeft ze er straks 3

Want ze heeft al een nieuwe gekocht en mocht ze meedoen met het programma dan krijgt ze er nog 1.

2ehands kinderwagen zou ze zowiezo niet willen hebben i.v.m. hygiëne.

Dit type heeft ze gekocht, maar dan een beige.
pi_83907873
quote:
Op zondag 11 juli 2010 09:59 schreef SuusOetMaiden het volgende:

2ehands kinderwagen zou ze zowiezo niet willen hebben i.v.m. hygiëne.
Huh? Je kunt alle stoffen onderdelen toch wassen?
pi_83907891
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Huh? Je kunt alle stoffen onderdelen toch wassen?
Ze wil niet dat haar kindje op een gebruikt matrasje komt te liggen.
pi_83907959
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Dat heeft toch niks met hygiene te maken?
  zondag 11 juli 2010 @ 10:25:57 #82
3011 E.T.
pi_83908344
Voor een kinderwagenmatrasje haal je een stuk schuimrubber van 5 euro op de markt De rest van de bekleding was je...
pi_83908427
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:25 schreef E.T. het volgende:
Voor een kinderwagenmatrasje haal je een stuk schuimrubber van 5 euro op de markt De rest van de bekleding was je...
M`n nichtje heeft liever alles nieuw
pi_83908439
quote:

[..]

Kinderen op de kinderopvang liggen de hele dag op een gebruikt matrasje.
pi_83908498
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:30 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Daar zal `t kindje van m`n nichtje dus ook nooit terecht komen. Ze werkt part time, maar tijdens die ochtenden passen der ouders/schoonouders op de kleine.

Vind ik zelf ook alleen maar goed. Mensen die hun kinderen hele dagen op de opvang dumpen omdat ze perse heel veel geld moeten verdienen en carriere willen maken zijn het niet waard om kinderen te krijgen vind ik.
  † In Memoriam † zondag 11 juli 2010 @ 10:33:37 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_83908523
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:30 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Maar daar hoeft het kind natuurlijk niet heen, want alles is zo goed geregeld dat de hele familie op gaat passen, overal staan nieuwe bedjes uiteraard
  zondag 11 juli 2010 @ 10:33:52 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83908530
quote:

Maar ze wil haar baby wel voor heel SBSkijkend Nederland te kijk zetten. En zichzelf.
Ze is veel te naïef aan het denken als ze denkt dat ze een positief beeld kan neerzetten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83908572
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:33 schreef moussy het volgende:

[..]

Maar daar hoeft het kind natuurlijk niet heen, want alles is zo goed geregeld dat de hele familie op gaat passen, overal staan nieuwe bedjes uiteraard
Opa`s en oma`s passen gewoon thuis op
pi_83908635
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Daar zal `t kindje van m`n nichtje dus ook nooit terecht komen. Ze werkt part time, maar tijdens die ochtenden passen der ouders/schoonouders op de kleine.

Vind ik zelf ook alleen maar goed. Mensen die hun kinderen hele dagen op de opvang dumpen omdat ze perse heel veel geld moeten verdienen en carriere willen maken zijn het niet waard om kinderen te krijgen vind ik.
Ze werkt drie dagen toch..? Dan zou het kind geen hele dagen naar de opvang gaan. Lijkt mij alleen maar goed, helemaal als dit gecombineerd wordt met oppasdagen van de opa's en om'a. Maar goed, da's mijn mening. Ik breng m'n dochter ook twee dagen weg. Arm, arm kind...
  zondag 11 juli 2010 @ 10:38:32 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83908639
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

M`n nichtje heeft liever alles nieuw
Leeftijd vind ik op zich niet zo boeiend, mijn moeder was ook 16 bij de eerste en m'n pa (23) heeft jarenlang zware ploegendiensten gewerkt bij Hoogovens om z'n gezin te onderhouden. Ze hebben het echter ook grotendeels gered doordat m'n moeder erg volwassen was en van 'niets' 'iets' wist te maken, alles nieuw willen is dan echt een utopie....

Zeg nou eens eerlijk, hoe realistisch is het meiske eigenlijk ingesteld?

[ Bericht 2% gewijzigd door flugeltje op 11-07-2010 10:54:20 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 11 juli 2010 @ 10:41:21 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83908714
quote:

Is je nichtje net zo kortzichtig als jij bent? Dan vooral bij SBS neerzetten, krijg je leuke tv....

Een kind van 16 wat een kind krijgt 'normaal' en 'okay' vinden en vervolgens volwassen mensen die eenzelfde keus maken afbranden omdat ze de financiële basis wat stabieler willen maken door een paar dagen te werken
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83908938
Als ik je laatste reacties zo lees, snap ik waarom je vind dat je nichtje zo verstandig vind..pfff

Sorry hoor, maar een kind van 16 wat zogenaamd gelovig is, maar wel zwanger raakt en zo bekrompen denkt over nieuwe of tweedehands spullen en geen MBO-opleiding kan volgen is het perfecte negatieve beeld wat SBS6 kan neer zetten over tienermoeders.

Kan niet wachten op het nieuwe seizoen!
  † In Memoriam † zondag 11 juli 2010 @ 10:52:22 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_83909011
Wanneer is de eerste aflevering?
pi_83909047
quote:

[..]

Hahahahah aksif de mensen het naar de opvang doen omdat ze rijk willen worden..
Bovendien heeft en wil niet iedereen laten op passen door opa en oma!
pi_83909084
En iets nieuw willen in die situatie snap ik echt niet..
  zondag 11 juli 2010 @ 10:55:36 #96
14746 k_i_m
pi_83909090
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:52 schreef moussy het volgende:
Wanneer is de eerste aflevering?
Volgens mij is dit weer een van de betere klonen sinds tijden, wat jij ouwe speurneus .
In my life
Why do I smile
  zondag 11 juli 2010 @ 10:56:03 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83909099
Ik zou haar bij nader inzien mee laten doen en zelf ook even wat zendtijd opeisen om te vertellen hoeveel beter je nichtje is dan al die volwassenen die maar geld willen verdienen om hun kindje te kunnen onderhouden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83909111
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:55 schreef Pvoesss het volgende:
En iets nieuw willen in die situatie snap ik echt niet..
ik ook niet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 juli 2010 @ 11:00:04 #99
11682 Moonah
Jolie femme
pi_83909214
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zou haar bij nader inzien mee laten doen en zelf ook even wat zendtijd opeisen om te vertellen hoeveel beter je nichtje is dan al die volwassenen die maar geld willen verdienen om hun kindje te kunnen onderhouden.
Cc!

Ben je verdwaald?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')