10 jaar geleden was dat zo (ik had zelf ook zo'n ding, veel over gelezen). In die tijd zijn alle procedures heel erg aangescherpt en aangepast. Ook het apparaatje waarmee hij ingebracht wordt is toen aangepast.quote:Op zondag 11 juli 2010 08:48 schreef Pvoesss het volgende:
Ja daar zijn al rechtzaken over geweest.. maar dat is toch een heel ander verhaal.
Implanon moet op een hele secure manier gezet worden.. dit gaat wel vaker mis.
in het begin zelfs heel vaak met massa zwangerschappen tot gevolg.
Denk dat m`n nichtje die niet hoeft want dan heeft ze er straks 3quote:Op zondag 11 juli 2010 09:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
10 jaar geleden was dat zo (ik had zelf ook zo'n ding, veel over gelezen). In die tijd zijn alle procedures heel erg aangescherpt en aangepast. Ook het apparaatje waarmee hij ingebracht wordt is toen aangepast.
Het kan bijna niet meer fout gaan en je hebt zelf de 'plicht' om zo af en toe even te voelen of ie nog goed zit (je kunt dat staafje door je huid heen gewoon vastpakken nl.).
Maar als het nodig is.... Ik heb nog een Quinny kinderwagen te koop die in de weg staat hier
Huh? Je kunt alle stoffen onderdelen toch wassen?quote:Op zondag 11 juli 2010 09:59 schreef SuusOetMaiden het volgende:
2ehands kinderwagen zou ze zowiezo niet willen hebben i.v.m. hygiëne.
Ze wil niet dat haar kindje op een gebruikt matrasje komt te liggen.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Je kunt alle stoffen onderdelen toch wassen?
Dat heeft toch niks met hygiene te maken?quote:Op zondag 11 juli 2010 10:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze wil niet dat haar kindje op een gebruikt matrasje komt te liggen.
M`n nichtje heeft liever alles nieuwquote:Op zondag 11 juli 2010 10:25 schreef E.T. het volgende:
Voor een kinderwagenmatrasje haal je een stuk schuimrubber van 5 euro op de marktDe rest van de bekleding was je...
Kinderen op de kinderopvang liggen de hele dag op een gebruikt matrasje.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Daar zal `t kindje van m`n nichtje dus ook nooit terecht komen. Ze werkt part time, maar tijdens die ochtenden passen der ouders/schoonouders op de kleine.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Kinderen op de kinderopvang liggen de hele dag op een gebruikt matrasje.
Maar daar hoeft het kind natuurlijk niet heen, want alles is zo goed geregeld dat de hele familie op gaat passen, overal staan nieuwe bedjes uiteraardquote:Op zondag 11 juli 2010 10:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Kinderen op de kinderopvang liggen de hele dag op een gebruikt matrasje.
Maar ze wil haar baby wel voor heel SBSkijkend Nederland te kijk zetten. En zichzelf.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Opa`s en oma`s passen gewoon thuis opquote:Op zondag 11 juli 2010 10:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Maar daar hoeft het kind natuurlijk niet heen, want alles is zo goed geregeld dat de hele familie op gaat passen, overal staan nieuwe bedjes uiteraard
Ze werkt drie dagen toch..? Dan zou het kind geen hele dagen naar de opvang gaan. Lijkt mij alleen maar goed, helemaal als dit gecombineerd wordt met oppasdagen van de opa's en om'a. Maar goed, da's mijn mening. Ik breng m'n dochter ook twee dagen weg. Arm, arm kind...quote:Op zondag 11 juli 2010 10:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Daar zal `t kindje van m`n nichtje dus ook nooit terecht komen. Ze werkt part time, maar tijdens die ochtenden passen der ouders/schoonouders op de kleine.
Vind ik zelf ook alleen maar goed. Mensen die hun kinderen hele dagen op de opvang dumpen omdat ze perse heel veel geld moeten verdienen en carriere willen maken zijn het niet waard om kinderen te krijgen vind ik.
Leeftijd vind ik op zich niet zo boeiend, mijn moeder was ook 16 bij de eerste en m'n pa (23) heeft jarenlang zware ploegendiensten gewerkt bij Hoogovens om z'n gezin te onderhouden. Ze hebben het echter ook grotendeels gered doordat m'n moeder erg volwassen was en van 'niets' 'iets' wist te maken, alles nieuw willen is dan echt een utopie....quote:Op zondag 11 juli 2010 10:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
M`n nichtje heeft liever alles nieuw
Is je nichtje net zo kortzichtig als jij bent? Dan vooral bij SBS neerzetten, krijg je leuke tv....quote:Op zondag 11 juli 2010 10:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Vind ik zelf ook alleen maar goed. Mensen die hun kinderen hele dagen op de opvang dumpen omdat ze perse heel veel geld moeten verdienen en carriere willen maken zijn het niet waard om kinderen te krijgen vind ik.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Daar zal `t kindje van m`n nichtje dus ook nooit terecht komen. Ze werkt part time, maar tijdens die ochtenden passen der ouders/schoonouders op de kleine.
Volgens mij is dit weer een van de betere klonen sinds tijden, wat jij ouwe speurneusquote:
ik ook niet...quote:Op zondag 11 juli 2010 10:55 schreef Pvoesss het volgende:
En iets nieuw willen in die situatie snap ik echt niet..
Cc!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zou haar bij nader inzien mee laten doen en zelf ook even wat zendtijd opeisen om te vertellen hoeveel beter je nichtje is dan al die volwassenen die maar geld willen verdienen om hun kindje te kunnen onderhouden.
Moonah!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |