Ze wil mensen laten zien dat tienerzwangerschap niet alleen in aso families voorkomt, en dat er dus ook jonge stellen zijn die het wel goed doen. Haar vriend is 21 en werkt in 5 ploegendienst, vaste baan dus financieel redden ze het prima. Ze werkt zelf part time bij een winkel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:27 schreef Stali het volgende:
Dan zou je je nichtje alle oude afleveringen eens moeten laten zien, dan heeft ze een goed beeld over hoe dat in beeld zou kunnen worden gebracht. Je schreef in het andere topic dat nichtje en haar vriendje streng gelovig zijn dus ik schat zo in dat SBS dat gaat misbruiken. En vraag je nichtje trouwens ook waarom ze zo graag met haar snuit op televisie wil.
En zij is zestien? Maar ik zou hier sowieso geen mooi visitekaartje van proberen te maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze wil mensen laten zien dat tienerzwangerschap niet alleen in aso families voorkomt, en dat er dus ook jonge stellen zijn die het wel goed doen. Haar vriend is 21 en werkt in 5 ploegendienst, vaste baan dus financieel redden ze het prima. Ze werkt zelf part time bij een winkel.
Ze is nog leerplichtigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze wil mensen laten zien dat tienerzwangerschap niet alleen in aso families voorkomt, en dat er dus ook jonge stellen zijn die het wel goed doen. Haar vriend is 21 en werkt in 5 ploegendienst, vaste baan dus financieel redden ze het prima. Ze werkt zelf part time bij een winkel.
Ze wil ook niemand aanmoedigen, maar wel laten zien dat stel dat het je overkomt en besluit het kind te houden, dat je het ondanks jonge leeftijd toch wel goed kan doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:01 schreef Stali het volgende:
[..]
En zij is zestien? Maar ik zou hier sowieso geen mooi visitekaartje van proberen te maken.
Het is haar gebeurd maar ik zou andere jonge mensen hier niet lekker voor gaan zitten maken want zo geweldig is het niet, een tienermoeder..
Nee, heeft ze vrijstelling voor.quote:
Mijn nichtje rookte ook, nu niet meer. Is meteen gestopt toen bleek dat ze zwanger was.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zou 't niet doen.. ze vinden altijd wel 'iets' wat onwijs raar in beeld gebracht wordt.
Tot nu toe bij ieder meisje in elk seizoen gedaan.
Kijk maar naar het afgelopen seizoen..
1. rookte
2. had de kinderkamer bij de buurman
3. had een gehandicapt kindje
4. afschuwelijke band met ouders + zo'n TM huis
Denk dat ze het beter doet dan die meiden in seizoen 2.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:13 schreef Stali het volgende:
Ik word steeds droeviger. Jullie zien dan toch zelf ook wel hoe SBS dit gaat neerzetten?
Neem je nichtje tegen zichzelf in bescherming en blaas de boel af.
Ze heeft ernstige dyslexy, daardoor kan ze geen opleiding doen. Maar zwakzinnig is ze zeker niet. Is een meid die zich door niemand laat beïnvloeden, met beide benen stevig op de grond staat en weet wat ze wil.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:14 schreef p_iglet het volgende:
uhm om even helemaal de knuppel in het hoenderhok te gooien...
als je niet in staat bent om een MBO opleiding af te ronden, nog niet eens MBO 1 of MBO2, dan heb je een IQ van rond de 70, en ben je dus officieel zwakzinnig.
ben je dan uberhaupt wel instaat om een kind op te voeden??
Nog afgezien van het feit dat ik me afvraag wat mensen bezield om aan zo'n programma mee te willen doen.
Behalve dan dat ze bereid is zichzelf en haar familie én toekomstige kind voor lul te zetten voor een kinderwagen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:17 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze heeft ernstige dyslexy, daardoor kan ze geen opleiding doen. Maar zwakzinnig is ze zeker niet. Is een meid die zich door niemand laat beïnvloeden, met beide benen stevig op de grond staat en weet wat ze wil.
Hou je er rekening mee dat die meiden uit seizoen weet ik veel, waarschijnlijk allemaal dachten dat ze goed bezig waren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:14 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Denk dat ze het beter doet dan die meiden in seizoen 2.
Oke, ze kan geen MBO gaan doen maar ze heeft het wel voorelkaar gekregen om te gaan werken. Ze is heel erg gemotiveerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |