abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83978700
Jij bent toch gastouder?
pi_83979996
quote:
Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Ssserpente het volgende:
Jij bent toch gastouder?
Theoretisch wel. Maar heb nu geen kinderen. Geniet heerlijk van Rienk nu.
Binnenkort wil ik wel weer beginnen. Maar het geld wat ik binnenhaal is extra. Van J's salaris komen we rond. Met mijn extra geld zouden we royaal rond komen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 12 juli 2010 @ 23:08:09 #207
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_83980182
quote:
Op maandag 12 juli 2010 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Inderdaad de tijden dat een gezin het alleen kon doen van het inkomen van de man zijn allang voorbij.
Hangt er vanaf wat het inkomen is, waar je woont en wat je wensen en verwachtingen zijn.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 12 juli 2010 @ 23:09:14 #208
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83980236
Maar dat werkt toch bij meer mensen niet dan wel, vlindur. Hier zou het alleszins niet lukken.
pi_83980341
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:09 schreef leonieke het volgende:
Maar dat werkt toch bij meer mensen niet dan wel, vlindur. Hier zou het alleszins niet lukken.
Daarom ben ik ook zo blij dat het hier wel lukt. En de huizen hier zijn een heeeel stuk goedkoper dan de huizen in bijvoorbeeld de randstad.. (Dat is Amsterdam en omgeving) Dat scheelt een hele berg!
  maandag 12 juli 2010 @ 23:49:07 #210
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83982286
ligt er inderdaad heel veel aan waar je woont, hier in de omgeving zijn de huizen erg duur, daar zou je in friesland bv makkelijk een enorme vrijstaande woning voor kunnen kopen.
Maar daarintegen is hier wel heel veel werkgelegenheid.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_83987452
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat het inkomen is, waar je woont en wat je wensen en verwachtingen zijn.
Deze omgeving is erg duur om te wonen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_83987838
Ik vind het eerder genoemde bedrag van 230.000 euro al fenomenaal laag. Als de huizen hier zulke prijzen zouden hebben zouden wij wel van één inkomen rond kunnen komen (lees: 150.000 lenen en spaargeld inleggen).

Ik denk ook dat het een kwestie is van prioriteiten, hoor. Als een van de ouders graag thuis wil blijven bij hun kind kun je naar een andere regio verhuizen en een goedkope woning huren/kopen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want de kostverdiener moet bijvoorbeeld werk zien te vinden in die regio. Maar het is niet onmogelijk.

Onze prioriteiten liggen anders. Wij willen graag allebei werken en in de Randstad zijn de baankansen beter. Ook willen we ons sociale vangnet niet verliezen en dus zullen we niet gauw in Drenthe of zo gaan wonen.

Maar goed, dit is allemaal offtopic. Ontopic: ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik iemand zou willen adviseren deel te nemen aan een SBS6-programma.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83987857
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het eerder genoemde bedrag van 230.000 euro al fenomenaal laag. Als de huizen hier zulke prijzen zouden hebben zouden wij wel van één inkomen rond kunnen komen (lees: 150.000 lenen en spaargeld inleggen).

Ik denk ook dat het een kwestie is van prioriteiten, hoor. Als een van de ouders graag thuis wil blijven bij hun kind kun je naar een andere regio verhuizen en een goedkope woning huren/kopen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want de kostverdiener moet bijvoorbeeld werk zien te vinden in die regio. Maar het is niet onmogelijk.

Onze prioriteitn liggen anders. Wij willen graag allebei werken en in de Randstad zijn de baankansen beter. Ook willen we ons sociale vangnet niet verliezen en dus zullen we niet gauw in Drenthe of zo gaan wonen.

Maar goed, dit is allemaal offtopic. Ontopic: ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik iemand zou willen adviseren deel te nemen aan zo'n SBS6-programma.
Eigenbelang... Heerlijke programma's om tijdens het stijken terug te kijken op uitzending gemist.
pi_83989367
Nog even offtopic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:41:35 #215
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_83989867
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:03 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Theoretisch wel. Maar heb nu geen kinderen. Geniet heerlijk van Rienk nu.
Binnenkort wil ik wel weer beginnen. Maar het geld wat ik binnenhaal is extra. Van J's salaris komen we rond. Met mijn extra geld zouden we royaal rond komen.
Precies hetzelfde hier..
Behalve dat ik geen gastouder ben natuurlijk
Alleen wonen wij wel in een dure 'stad'.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:33:11 #216
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_83998632
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:03 schreef Claudia_x het volgende:

Onze prioriteiten liggen anders. Wij willen graag allebei werken en in de Randstad zijn de baankansen beter. Ook willen we ons sociale vangnet niet verliezen en dus zullen we niet gauw in Drenthe of zo gaan wonen.

Maar goed, dit is allemaal offtopic. Ontopic: ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik iemand zou willen adviseren deel te nemen aan een SBS6-programma.
Ik vind 230.000 dus erg hoog!
Wij komen ook rond van 1 salaris, maar hier zijn de huizen goedkoper dan in de Randstad. Een van de redenen om daar niet naartoe te verhuizen, hoewel mijn man in Leiden werkt, we zouden er qua ruimte aardig op achteruit gaan. (Mijn man werkt overigens 1a 2 dagen per week op kantoor, de rest thuis).

Verder heb ik niet zoveel problemen met 2e hands spullen (om maar weer een beetje on-topic te geraken), krijg vaak kleren voor de meiden (en af en toe ook voor de Daan), die ik ook weer doorgeef. Zo ook soms met speelgoed (3-wieler, zandbak, Lego). Ik denk dat je niet realistisch bezig bent als je op je 16e denkt dat je alles nieuw kunt kopen (maar ik krijg de indruk dat het meisje sowieso geen realistische kijk op de dingen heeft).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:59:13 #217
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_83999788
Ik begrijp echt niet hoe je kunt verklaren dat je het goed voor elkaar hebt als je op je 16e zwanger bent. En hiephoi je vriend werkt in ploegendiensten (niets mis mee hoor, mijn vader doet het nu nog steeds, ik heb een heerlijke jeugd gehad want mijn vader was er wel vaak op woensdagmiddag als ik vrij had of andere dagen als ik uit school kwam), jij werkt parttime in een winkel voor 4 euro per uur, want veel hoger is het wm(j)l niet (dus ervan uitgaande dat je 24 uur werkt, is toch mooi zo'n 400 euri in de maand , is je baas van plan om je een vast contract te geven of zegt hij meissie zoek jij het je verder even lekker uit, ga maar bij een andere winkel zoeken of die je willen, want ik wil dit niet) en vervolgens ga je liggen zeiken dat je alleen maar nieuwe spullen wil? Tante van dit meisje (of nichtje of wat je ook mag zijn), hopelijk wordt jij heel snel wakker uit die droomwereld van je, want als je het aanmoedigt dat jouw familielid voor het oog der gehele natie belachelijk wordt gemaakt, heb ik ontzettend medelijden met het arme kindje dat hierin geboren zal worden.

Ik koop ook regelmatig kleding van MP, wat maakt het me nou ooit dat anderen het al gedragen hebben, ik gooi het toch hier nog even de wasmachine in. Of gaat je nichtje alle kleren die volgepoept, -piest, kotst enzo worden ook weggooien, want dat is onhygienisch?

oeps, 400 euri in de week zou nog wel reuze meevallen idd, daarom aangepast

[ Bericht 1% gewijzigd door Jeetjejom op 13-07-2010 16:10:49 ]
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:07:39 #218
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84003159
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe je kunt verklaren dat je het goed voor elkaar hebt als je op je 16e zwanger bent. En hiephoi je vriend werkt in ploegendiensten (niets mis mee hoor, mijn vader doet het nu nog steeds, ik heb een heerlijke jeugd gehad want mijn vader was er wel vaak op woensdagmiddag als ik vrij had of andere dagen als ik uit school kwam), jij werkt parttime in een winkel voor 4 euro per uur, want veel hoger is het wm(j)l niet (dus ervan uitgaande dat je 24 uur werkt, is toch mooi zo'n 400 euri in de week , is je baas van plan om je een vast contract te geven of zegt hij meissie zoek jij het je verder even lekker uit, ga maar bij een andere winkel zoeken of die je willen, want ik wil dit niet) en vervolgens ga je liggen zeiken dat je alleen maar nieuwe spullen wil? Tante van dit meisje (of nichtje of wat je ook mag zijn), hopelijk wordt jij heel snel wakker uit die droomwereld van je, want als je het aanmoedigt dat jouw familielid voor het oog der gehele natie belachelijk wordt gemaakt, heb ik ontzettend medelijden met het arme kindje dat hierin geboren zal worden.

Ik koop ook regelmatig kleding van MP, wat maakt het me nou ooit dat anderen het al gedragen hebben, ik gooi het toch hier nog even de wasmachine in. Of gaat je nichtje alle kleren die volgepoept, -piest, kotst enzo worden ook weggooien, want dat is onhygienisch?
voor 400 in de week zou ik ook zo gaan werken, maar je bedoelt 400 in de maand. Kijk dat is genoeg voor voeding, luiers en die andere eerste levensbehoefte van de kleine die op komst is. Maar met een beetje mazzel gaat ze borstvoeding geven en dan kan ze de eerste 100 euro toch maar weer mooi uitgeven aan nieuwe kleren.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:12:26 #219
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84003450
Heb hem al aangepast

Maar idd, met borstvoeding kun je zomaar ook nog kleertjes kopen! Win Win situatie!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_84006404
TS? Heb je een update?
pi_84071770
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
TS? Heb je een update?
pi_84072208
* mijsje ook wel benieuw is wanneer we SBS kunnen kijken...
pi_84171295
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:30 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad wel goed voor de ontwikkeling..
Maar om even terug te vallen op een eerdere post die ik las, ze willen ook gaan trouwen?
Misschien een klein beetje off maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Is dat ook normaal bij jullie in de familie?
Trouwen met zo'n leeftijd?
Ja, maar dat heeft meer te maken met het geloof. Ze zijn allemaal lid van de babtistenkerk.
pi_84171396
is het bij de babtistenkerk ook normaal dat je dan eerst zwanger bent voor je gaat trouwen op die leeftijd?
pi_84171555
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
TS? Heb je een update?
Ze gaat het niet doen, heeft via hyves contact gezocht met de meiden uit seizoen 2 en de afleveringen bekeken.

Ze heeft er totaal geen zin meer in, haar vriend ook niet.

Ze wil niet in een kwaad daglicht gezet worden.

Heeft vorige week trouwens een vast contract gekregen op haar werk voor 24u (de winkel is eigendom van een kennis) Babykamer e.d. is allemaal al klaar en zij en haar vriend gaan lekker met hun 2tjes genieten van de laatste 3,5 maand van de zwangerschap zonder pottekijkers/camara`s
pi_84171578
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:35 schreef mijsje het volgende:
is het bij de babtistenkerk ook normaal dat je dan eerst zwanger bent voor je gaat trouwen op die leeftijd?
De ouderen zijn er meestal tegen sex voor het huwelijk maar de jongeren doen het wel. Dat m`n nichtje zwanger is geraakt was niet de bedoeling maar ze willen daarom trouwen voordat de baby er is, zodat ze niet ongehuwd zijn als het kindje geboren wordt.
pi_84171663
Jammer
pi_84171678
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Ze gaat het niet doen, heeft via hyves contact gezocht met de meiden uit seizoen 2 en de afleveringen bekeken.

Heeft vorige week trouwens een vast contract gekregen op haar werk voor 24u (de winkel is eigendom van een kennis) Babykamer e.d. is allemaal al klaar en zij en haar vriend gaan lekker met hun 2tjes genieten van de laatste 3,5 maand van de zwangerschap zonder pottekijkers/camara`s
heel verstandig!
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:43 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

De ouderen zijn er meestal tegen sex voor het huwelijk maar de jongeren doen het wel. Dat m`n nichtje zwanger is geraakt was niet de bedoeling maar ze willen daarom trouwen voordat de baby er is, zodat ze niet ongehuwd zijn als het kindje geboren wordt.
moet je als je onder de 18 bent niet toestemming vragen aan de koningin om te mogen trouwen? zoiets meen ik me te herinneren...

edit: nee, het ligt toch iets anders:
Om te mogen trouwen moeten beide partners in Nederland minimaal 18 jaar oud zijn. Zijn beide partners 16 of 17, dan mogen zij ook trouwen, mits er een doktersverklaring kan worden overlegd waaruit blijkt dat zij zwanger is of al een kind heeft gekregen.

Op jongere leeftijd trouwen is alleen mogelijk met ontheffing van de Minister van Justitie om zwaarwegende redenen.
pi_84171788
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:48 schreef mijsje het volgende:

[..]

heel verstandig!
[..]

moet je als je onder de 18 bent niet toestemming vragen aan de koningin om te mogen trouwen? zoiets meen ik me te herinneren...

edit: nee, het ligt toch iets anders:
Om te mogen trouwen moeten beide partners in Nederland minimaal 18 jaar oud zijn. Zijn beide partners 16 of 17, dan mogen zij ook trouwen, mits er een doktersverklaring kan worden overlegd waaruit blijkt dat zij zwanger is of al een kind heeft gekregen.

Op jongere leeftijd trouwen is alleen mogelijk met ontheffing van de Minister van Justitie om zwaarwegende redenen.

Ze gaan begin september trouwen, dan is ze net 17.
pi_84171854
dan heeft ze inderdaad alleen een doktersverklaring nodig dat ze zwanger is, dan zou het dus geen probleem moeten zijn...
succes ermee in de familie in ieder geval.
pi_84171890
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:54 schreef mijsje het volgende:
dan heeft ze inderdaad alleen een doktersverklaring nodig dat ze zwanger is, dan zou het dus geen probleem moeten zijn...
succes ermee in de familie in ieder geval.
Ja die doktersverklaring komt wel goed, al vind ik `t een beetje onzin. Want ze heeft al een flinke buik maarja de wet he.

M`n tante wilde haar vandaag eigelijk meenemen naar de stad een bruidsjurk kopen, maar zelf doet ze dat liever een dag voor het huwelijk.

Want als ze er nu 1 haald dan past die in september niet meer. Tante was helemaal teleurgesteld. Tante wil ook dat ze in het rood trouwd omdat wit volgens haar niet kan omdat m`n nichtje geen maagd meer is. Maar m`n nichtje wil wel graag in het wit.
pi_84171997
Als ze een échte trouwjurk wil, is een dag voor de bruiloft wel een beetje laat hoor volgens mij dan, want ik dacht dat je zo'n jurk nooit meteen meekreeg. En wat nou als ze die ene dag niks vind ?
pi_84172207
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:00 schreef LadyS het volgende:
Als ze een échte trouwjurk wil, is een dag voor de bruiloft wel een beetje laat hoor volgens mij dan, want ik dacht dat je zo'n jurk nooit meteen meekreeg. En wat nou als ze die ene dag niks vind ?
In Groningen is een zaak waar het wel kan. Het wordt ook niet zo`n enorme jurk met lange sleep maar gewoon iets simpels.

Maar ik sprak haar op msn en volgens mij kan ze ook wel gewoon een hele mooi avondjurk kopen. Zijn zat winkels die hele mooie avondjurken verkopen die je gerust als trouwjurk kunt hebben, ook voor zwangere vrouwen. Want ze wil gewoon een mooie simpele jurk.
pi_84177882
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:47 schreef Tabloid het volgende:
Jammer
Niks jammer, heel goed van je nichtje!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:22:26 #235
298315 SacreCoeur
pi_84178150
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:43 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Hmm echt een hele stap hoor..
Een kindje is al een stap maar ook nog trouwen op zo'n jonge leeftijd, dan leg je jezelf helemaal zo vast.
Ik was ook erg jong & nog steeds trouwens, maar ik moet er niet aan denken om te trouwen nu.

(misschien dat het al ergens stond en ik eroverheen gelezen heb hoor maar) Waarom willen ze speciaal trouwen voordat de beeb er is? En niet wachten. Ben benieuwd naar de trouw motivatie enzo. Want 't lijkt mij dat er nou niet echt een mooi aanzoek van 'schat laten we trouwen' is geweest? 't lijkt nu net alsof het moet omdat het zo zou horen.
pi_84191032
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hmm echt een hele stap hoor..
Een kindje is al een stap maar ook nog trouwen op zo'n jonge leeftijd, dan leg je jezelf helemaal zo vast.
Ik was ook erg jong & nog steeds trouwens, maar ik moet er niet aan denken om te trouwen nu.

(misschien dat het al ergens stond en ik eroverheen gelezen heb hoor maar) Waarom willen ze speciaal trouwen voordat de beeb er is? En niet wachten. Ben benieuwd naar de trouw motivatie enzo. Want 't lijkt mij dat er nou niet echt een mooi aanzoek van 'schat laten we trouwen' is geweest? 't lijkt nu net alsof het moet omdat het zo zou horen.
De familie is heel streng gelovig, vinden het eigelijk niet kunnen dat mensen sex hebben voor het huwelijk, laat staan zwanger raken. En dat is dan ongeacht leeftijd, want sex en baby`s krijgen is alleen voor getrouwde mensen volgens hun. Ze zijn orthodox gereformeerd dus dat zegt denk ik al genoeg, kinderen in de hele familie zitten op de reformatorische basisschool in de stad Groningen omdat in omgeving Winschoten "geen school van de Heer" is. Een normale christelijke school is niet goed genoeg. M`n nichtje en haar vriend zijn wat dat betreft een stuk minder religieus, gaan ook niet meer naar de kerk. Maar om de goede naam van de familie niet te schaden "moeten" ze trouwen.
pi_84191066
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:22 schreef SacreCoeur het volgende:

Het lijkt mij dat samen een kindje krijgen vele maken ingrijpender is dan trouwen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 09:23:26 #238
5428 crew  miss_sly
pi_84191097
quote:
Op zondag 18 juli 2010 09:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat samen een kindje krijgen vele maken ingrijpender is dan trouwen.
Inderdaad. Het huwlijk kun je nog ontbinden, scheiden, maar dat je samen een kind hebt, legt je pas echt vast voor de rest van je leven, aan elkaar!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 18 juli 2010 @ 10:39:58 #239
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_84191890
quote:
Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hier niet
Hier ook niet.

En TS, laat haar maar meedoen, zij kan dan wel het voorbeeld willen geven dat ze het goed doet, sbs6 kennende zit dat er toch niet in en wellicht worden er weer een paar meiden wakker geschud.

-edit-oh ik zie dat nichtje heeft besloten niet mee te doen. Verstandig.

[ Bericht 6% gewijzigd door Marrije op 18-07-2010 10:48:14 ]
pi_84191924
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Heel verstandig !
pi_84191932
quote:
Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hier ook niet.

En TS, laat haar maar meedoen, zij kan dan wel het voorbeeld willen geven dat ze het goed doet, sbs6 kennende zit dat er toch niet in en wellicht worden er weer een paar meiden wakker geschud.
pottenkijker !
  zondag 18 juli 2010 @ 10:48:47 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_84192014
Jij in OUD?
pi_84192040
quote:
Op zondag 18 juli 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
Jij in OUD?
Is dit OUD ??? ARGHHHHHHHHHHH

nah... hij stond bij actieve topics en dit topic had ik al vaker gezien en een beetje meegelezen en
dit keer vond ik het wel een reactie waard...

ik zal het noooooooooit meer doen

zondag 18 juli 2010 @ 11:00:17 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84192144
FANN?!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 18 juli 2010 @ 11:01:54 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_84192176
Fann wordt moeder?
pi_84192186
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
FANN?!
jajajajjaa ik ben al weg
pi_84192194
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:01 schreef Marrije het volgende:
Fann wordt moeder?
neehee
  zondag 18 juli 2010 @ 11:03:11 #248
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84192196
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:01 schreef Marrije het volgende:
Fann wordt moeder?
Die Griek
pi_84192216
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Die Griek
Die gaat gewoon door al die pillen heen

als ie het maar laat

zit ik nu dit topic niet te eh... vern... mag je dat hier zeggen
  zondag 18 juli 2010 @ 11:09:35 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84192300
Van mij wel, maar goed, voor galg en rad enzo.

Zou jij meedoen aan een programma over tienermoeders dan Fann?
pi_84192328
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Van mij wel, maar goed, voor galg en rad enzo.

Zou jij meedoen aan een programma over tienermoeders dan Fann?
NOOIT !!!

Ik denk dat je dat soort dingen echt beter prive kunt houden
  zondag 18 juli 2010 @ 11:46:03 #252
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_84193066
Zo, goede beslissing van haar
Punt
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 18 juli 2010 @ 15:21:32 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84199788
Ik snap het niet helemaal... een zwangere 16-jarige die wil laten zien dat ze "het" wel goed voor elkaar heeft?? Wat dan in hemelsnaam??
Maar goed, het nichtje van TS doet niet mee aan het SBS programma, dat is iig één verstandige beslissing.

Overigens staan Baptisme en "orthodox" Gereformeerd nogal een eind van elkaar, om te beginnen hebben de Baptisten wel respect voor andere geloven.

Verder heb ik dubbel gelegen om de kortzichtigheid in het topic, heerlijk leesvoer, godzijdank hebben types als TS het niet voor het zeggen in dit land, want wat zouden we dan rap naar de fillistijnen gaan.
En uiteraard zou ik dan niet zwanger mogen zijn, want veel te oud en een te groot risico, om het over het leeftijdsverschil met zoonlief nog maar niet te hebben

Oh, en Fann: Jij hier??
Wilde je iets met ons delen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84200710
quote:
Op zondag 18 juli 2010 09:12 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

De familie is heel streng gelovig, vinden het eigelijk niet kunnen dat mensen sex hebben voor het huwelijk, laat staan zwanger raken. En dat is dan ongeacht leeftijd, want sex en baby`s krijgen is alleen voor getrouwde mensen volgens hun. Ze zijn orthodox gereformeerd dus dat zegt denk ik al genoeg, kinderen in de hele familie zitten op de reformatorische basisschool in de stad Groningen omdat in omgeving Winschoten "geen school van de Heer" is. Een normale christelijke school is niet goed genoeg. M`n nichtje en haar vriend zijn wat dat betreft een stuk minder religieus, gaan ook niet meer naar de kerk. Maar om de goede naam van de familie niet te schaden "moeten" ze trouwen.
Dat klinkt beslist niet als Baptist.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 18 juli 2010 @ 17:36:28 #255
298315 SacreCoeur
pi_84203795
quote:
Op zondag 18 juli 2010 09:12 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Echt een belachelijk reden.
Ik denk niet dat zoiets stand gaat houden.
  † In Memoriam † zondag 18 juli 2010 @ 18:50:57 #256
7074 moussy
kuttekop
pi_84205800
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:36 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Echt een belachelijk reden.
Ik denk niet dat zoiets stand gaat houden.
zo klonk het vanaf het begin af aan niet
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_84206918
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:54 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat klinkt beslist niet als Baptist.
`t is ook beetje mengelmoes bij hun. ben zelf gereformeerd vrijgemaakt gedoopt. weet heel wat anders.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:27:18 #258
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_84276515
Jammer dat sbs6 zo onbetrouwbaar is. Kan me best voorstellen dat sommige tienermoeders willen laten zien dat er ook moeders zijn bij wie het niet fout gaat. Ja we weten allemaal dat de kans op fout gaan bij tienermoeders groter is dan moeders die op latere leeftijd een kind krijgen. Maar er is een kleine minderheid die het wel weet te redden. Laten we dat niet vergeten.
pi_84281222
Dat ligt niet alleen aan de 'betrouwbaarheid' van SBS, maar ook aan het slag volk dat aan zo'n programma meedoet.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:33:02 #260
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84281588
grappig topic, en dan bedoel ik niet eens TS specifiek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_84283226
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:33 schreef Re het volgende:
grappig topic, en dan bedoel ik niet eens TS specifiek
Wat bedoel je dan wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo